Boeiend?quote:
Interessanter dan al die stomme fietsers daar in fransozenland bij elkaarquote:
We? Jij jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:58 schreef DaMart het volgende:
We hadden toch geconcludeerd dat de Tour de Dope geen onderwerp van gesprek zou kunnen zijn in de KSC?.
Blijkbaar welquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:58 schreef DaMart het volgende:
We hadden toch geconcludeerd dat de Tour de Dope geen onderwerp van gesprek zou kunnen zijn in de KSC?.
Volgens mij was er anders een grote een meerderheid van mensen die de Hoer van Frans geen Mour de France kan boeienquote:
Zorg dan dat je zelf het topic sluit en weer opentquote:
Niet mee gekregenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:58 schreef DaMart het volgende:
Hij kan er gewoon niet tegen dat die de lapo niet heeftquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zorg dan dat je zelf het topic sluit en weer opent
Boeiendquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij was er anders een grote een meerderheid van mensen die de Hoer van Frans geen Mour de France kan boeien.
Vraag je nu om een slotje?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zorg dan dat je zelf het topic sluit en weer opent
Als jij daar vrolijk van wordt, moet je dat vooral doenquote:
Ja, mijn hele wereld stort nu in johquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Hij kan er gewoon niet tegen dat die de lapo niet heeft
quote:
Nee, als het mag is het niet leuk meerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als jij daar vrolijk van wordt, moet je dat vooral doen
Toch welquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet het woord 'meeten' in de TT gebruiken?
Die watjes moeten maar eens wat meer lef krijgenquote:Iedereen weet dat dat mensen afschrikt om te posten in de KSC.
Dat geleuter over het nieuwe wielrennen vind ik niet altijd even boeiendquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Tour![]()
Avondetappe![]()
Geleuter over Het Nieuwe Wielrennen![]()
Mart![]()
Dalida![]()
![]()
Ik zeg niet dat het mag van mij, het kan me alleen niets schelenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, als het mag is het niet leuk meer.
pwn.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, als het mag is het niet leuk meer.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:04 schreef OA het volgende:
[..]
Dat geleuter over wielrennen vind ik altijd even niet boeiend
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Lekkere zinsopbouw voor een nieuwsposter.
Helaquote:
Wat hebben die hersenlozen nu weer gedaan dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
Brein
Ik zou het toejuichen als iemand die van hun stasi praktijken kan afbrengen
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:17 schreef DaMart het volgende:
Zo, eten weer naar binnen. Net even de auto volgetankt en mijn bolide door de wasstraat gehaald. Twee weken stilstand waren hem aan te zien.
Het is trouwens ook wel duidelijk waar mijn auto hiervoor stond... ze zijn tussendoor nog eens onkruid komen verdelgen, maar er is 1 parkeerplek waar het toch aardig groen is tussen de stenen.
Brein valt FTD lastig met eis van 50.000 euroquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat hebben die hersenlozen nu weer gedaan dan?
50.000 euro? Mijnheer (uils)Kuik(en) wil zeker een paar maanden naar de Bahama's?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Brein valt FTD lastig met eis van 50.000 euro
Whehequote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
50.000 euro? Mijnheer (uils)Kuik(en) wil zeker een paar maanden naar de Bahama's?.
"Al is de edit nog zo snel, de quote die achterhaalt hem wel."quote:
Dan kan ik het net zo goed terugveranderen. Voor je het weet sta jij anders ineens bekend als quootverkloterquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:55 schreef MPG het volgende:
[..]
"Al is de edit nog zo snel, de quote die achterhaalt hem wel."
Zou ik ķķit quotes verklotenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kan ik het net zo goed terugveranderen. Voor je het weet sta jij anders ineens bekend als quootverkloter.
Preciesquote:
Wrong thoughtquote:
Je ninja is te vroeg.quote:
Dat doe ik al.quote:
Ik doch dat jij naar zandvoort ging, mart meeten.quote:
Nee vandaag moest ik even wa prorailers op hun bek slaanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik doch dat jij naar zandvoort ging, mart meeten.
Morgenavond heb ik al met iemand afgesproken om wat te gaan drinken op het strand. Donderdagavond ben ik nog vrij!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee vandaag moest ik even wa prorailers op hun bek slaan
morgen? Mart?
Nah, coolquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgenavond heb ik al met iemand afgesproken om wat te gaan drinken op het strand. Donderdagavond ben ik nog vrij!
een koffie barbaarquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 30-06-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 053 JortK
02. 044 MPG
03. 037 Pheno
04. 030 OA
05. 023 Muck
06. 020 Ladylike
07. 020 marcb1974
08. 019 dndiek
09. 017 goldfinger1963
10. 017 Dr_Flash
11. 017 DaMart
12. 016 afro
13. 012 Frutsel
14. 011 indahnesia.com
15. 002 _F.U.B.A.R_
Reeks-statistieken!
Zegt de blanke na-aap-kaas-Indonesier.quote:Op woensdag 1 juli 2009 06:00 schreef indahnesia.com het volgende:
Gatver, ik ruik van die arabische olie, kijk achter me staat er een hele kolonie van die na-aap-tulband-Indonesiers.
Ik ben maar tot 12.30u hier geweestquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:19 schreef Sjowhan het volgende:
Was gister een fokloos dagje voor me. Cursus BHV gehad, daarna door naar broertjes verjaardag.
WTF, die piloot moeten ze ontslaan, en die paar overlastgevers gebruiken om de noordzee te dempen.quote:Piloot ontruimt toestel en vliegt leeg weg
SCHIPHOL - Een piloot van de luchtvaartmaatschappij Arkefly heeft vrijdagavond een vliegtuig laten ontruimen omdat enkele passagiers zich ernstig hadden misdragen. Hij vloog vervolgens met een leeg toestel naar Turkije.
Het is voor het eerst in de geschiedenis van Schiphol dat een piloot zulke rigoureuze maatregelen treft, bevestigde een woordvoerder van de Koninklijke Marechaussee op Schiphol dinsdag een artikel in het Haarlems Dagblad. ,,Enkele tientallen keren per jaar houden we iemand aan na een vechtpartij, dronkenschap, aanranding aan boord of het willen openen van een nooddeur. Maar dat een heel toestel wordt ontruimd, is uniek.''
Ook goedquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben maar tot 12.30u hier geweest
Goed van mij he
Afkicken FTW!
Dat heeft wat gekost...quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
WTF, die piloot moeten ze ontslaan, en die paar overlastgevers gebruiken om de noordzee te dempen.
* LL geeft Muck koffiequote:
Net alsof je een leven hebt en nuttig bezig bent enzoquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ook goed
Af en toe voelt het zo goed om niet op FOK! aanwezig te zijn![]()
Kwestie van eigen schuld dikke bult.. Die piloot heeft wel het extreemst gedaan, maar ik denk dat hij volledig in zijn recht stond om zoiets te doen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
WTF, die piloot moeten ze ontslaan, en die paar overlastgevers gebruiken om de noordzee te dempen.
* LL pakt dndiek op schootquote:
Ik had wat langer willen slapen, want ik ben vrij vandaag....quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL pakt dndiek op schoot
zeg het eens tegen mamma, wat is er aan het handje?
* LL aait dndiek over bolletje
Kom tegen mn tieten aan liggen, dan kijken we samen naar Het Zandkasteel..quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik had wat langer willen slapen, want ik ben vrij vandaag....
OKquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kom tegen mn tieten aan liggen, dan kijken we samen naar Het Zandkasteel..
Kun je nog wat rusten
Maak ik zo je boterhammetje, goed?
* LL Zet glaasje melk neerquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:11 schreef dndiek het volgende:
[..]
OK
Ik wilde nog vragen wat Het Zandkasteel is, maar de rest klinkt goed dus boeien!
Wie het kleine niet eert....quote:
Hier meer info: Vliegtuig vertrekt zonder passagiersquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:Het vliegtuig was aan het taxiën naar de startbaan, terwijl het cabinepersoneel iedereen verzocht te gaan zitten en de stoelriem te sluiten. Aangezien sommige passagiers dit na meerdere verzoeken van het vliegtuigpersoneel weigerden, werd besloten terug te keren. Teruggekomen bij de gate moest de ME worden opgeroepen omdat de passagiers niet in de hand te houden waren. Hierop werd besloten het toestel zonder passagiers te laten vertrekken.
Zeker van die Peter Langhout-tokkies op weg naar eoa kansloze jongerencamping aan het strandquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:07 schreef OA het volgende:
Hier meer info: Vliegtuig vertrekt zonder passagiers
precies!quote:
Ik heb het topic vermorzeldquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
Het topic is tussen de tieten van Muck gaan liggen
Ze hebben dus goed gehandeld, het personeel op 't betreffende vliegtuigquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:07 schreef OA het volgende:
[..]
Hier meer info: Vliegtuig vertrekt zonder passagiers
[..]
Verzakert.quote:
Muckquote:
quote:
Braaf, bek houden en likken jijquote:
Als je maar wel voor mij hebt besteld!quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:37 schreef Ladylike het volgende:
Was ik toch zo druk dat ik bijna mn broodje vergat te bestellen
Vorige keer heb je het ook niet komen ophalenquote:
Nee, toen had jij het al op, voor ik überhaupt daar wasquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vorige keer heb je het ook niet komen ophalen
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, toen had jij het al op, voor ik überhaupt daar was!
Omdat het koud en verlept was geworden van het staanquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, toen had jij het al op, voor ik überhaupt daar was!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
Willen jullie er ook aan denken savonds de printer uit te zetten
doe ik altijd hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
Nee waarom?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom ben jij niet aan het werk?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
het geheugen van dat ding hier schijnt nogal vol te zitten. Als ik nu een printopdracht geef kan ik die print rond half 2 wel gaan pakken
Ik had net 38 opdrachten in de printque staanquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet aan het werk?
Ik ben aan het wachten op een printje
zeik zequote:
Wat is dat voor een zuigsysteem?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
Ik had net 38 opdrachten in de printque staan
Dacht een collega dat ze wel even snel iets kon afdrukken
Jaaaa hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)gewoon-doorgaan.html
Klopt. En dat maakt m niet minder lekkerquote:
Ja kut is dat. Dat gevoel heb ik hier ookquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:00 schreef Ladylike het volgende:
Potverdorie.. het lijkt wel alsof ik op het werk zit
neequote:Op woensdag 1 juli 2009 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt. En dat maakt m niet minder lekker.
Niet leuk meerquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kut is dat. Dat gevoel heb ik hier ook
Hier is onlangs de airco gefixtquote:
Aircoquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)e-in-rechtszaal.html
WTF![]()
Zoiets verwacht je ook nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)e-in-rechtszaal.html
WTF![]()
bij mij thuis?quote:
Ik moet ook alles uitleggenquote:
Ik heb quick step laminaat, en voor de rest mag die hele tour niet doorgaan, zal mij een worst wezenquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:32 schreef marcb1974 het volgende:
Laten we nou gewoon kappen met de tour. Er is toch niets meer van de geloofwaardigheid over ondertussen
http://www.hln.be/hln/nl/(...)van-Quick-Step.dhtml
Afschaffen dat kutfietsen. Ze zitten blijkbaar allemaal onder de pillen enzo, alleen sommigen weten het beter te verbergenquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:58 schreef dndiek het volgende:
Thomas Dekker dus ook betrapt op doping en dus niet naar de Tour
quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:58 schreef dndiek het volgende:
Thomas Dekker dus ook betrapt op doping en dus niet naar de Tour
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Afschaffen dat kutfietsen. Ze zitten blijkbaar allemaal onder de pillen enzo, alleen sommigen weten het beter te verbergen.
Waarom schrik je er nog vanquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach ja.Ik schrok ook wel effe. Maar goed, eigen schuld dikke bult
Ik ga nopg steeds lekker Tour kijken hoor
Jij bent zeker zo'n schreeuwerd die van tevoren ook allang wist dat de Titanic zou vergaanquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
Dat Dekker gepakt zou worden was 2 jaar geleden eigenlijk al wel bekend.
Ja, duidelijk, dat wisten we al toen die gebouwd werdquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n schreeuwerd die van tevoren ook allang wist dat de Titanic zou vergaan
Het plaatst in elk geval die "acute voedselvergiftiging" van jl. zondag in een interessant daglicht.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
Dekker mocht vorige jaar al niet mee naar de tour omdat er iets niet goed was met zijn bloedwaarden. Dan is het toch niet meer raar dat er nu eindelijk uitkomt dat het EPO was
Spriegen zie aug kajn stajnkaulendoitsj dan frojlajn?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
Mijn god die oude generatie spreekt slecht engels zeg
"So ai go toe zie benk ent ai sie joe zear zen?"
OMFG.. en dat is een directeur
Hoogleraren kunnen er ook wat vanquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
Mijn god die oude generatie spreekt slecht engels zeg
"So ai go toe zie benk ent ai sie joe zear zen?"
OMFG.. en dat is een directeur
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoogleraren kunnen er ook wat van:
"And then we divide the result by the carrot of two"
"Ze schroefpoes of ze prooo-sessor is blabblabla" (throughput)
whehehehequote:Op woensdag 1 juli 2009 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoogleraren kunnen er ook wat van:
"And then we divide the result by the carrot of two"
"Ze schroefpoes of ze prooo-sessor is blabblabla" (throughput)
Ich doch, aber der Direktor nichtquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spriegen zie aug kajn stajnkaulendoitsj dan frojlajn?
Stakers en verzakers!quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:45 schreef OA het volgende:
Ik moet vandaag iets eerder weg, dus:
1645, naar huis!
Ambtenaar.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:45 schreef OA het volgende:
1645, naar huis!
En jij had het zogenaamd naaiend druk op werkquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:45 schreef OA het volgende:
1645, naar huis!
Ik welquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:38 schreef MPG het volgende:
[..]
En jij had het zogenaamd naaiend druk op werk.
Moet hij ook eens werkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:49 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer even aanwezig. Waarom wil altijd iedereen van alles van je precies in de laatste week voor je vakantie.
Ik werk al genoeg. Maar ineens moet er van alles gebeuren waar je niemand eerder over hoorde... ik zeg nu ook gewoon dat ze tot na volgende week kunnen wachtenquote:
Als je kunt ninja'en, hoef je niet veel te werkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik werk al genoeg. Maar ineens moet er van alles gebeuren waar je niemand eerder over hoorde... ik zeg nu ook gewoon dat ze tot na volgende week kunnen wachten.
Nog genoeg te doen zonder die extra ongein.
Ik ninja niet, ik werk... ik kom niet eens aan normaal posten toequote:Op woensdag 1 juli 2009 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je kunt ninja'en, hoef je niet veel te werken
Vandaagquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ninja niet, ik werk... ik kom niet eens aan normaal posten toe.
Omdat je daarna een tijdje weg bentquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:49 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer even aanwezig. Waarom wil altijd iedereen van alles van je precies in de laatste week voor je vakantie.
Niet alleen vandaag... ik heb al 9 dagen geen topic geopend joh, dus van ninja'en kan ik niet beschuldigd wordenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vandaag
Nou ja, mijn week is al redelijk kut, maar zal nu gaan escaleren
Ze zoeken het maar uit.
Dat terugkomen is toch altijd maar weer de vraag...quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar daarna ben ik weer terug en kan ik het ook doen.
Klant die loopt te stuiteren. De klant kan mijn rug op. In een dag het werk van 100+ uur doen is niet te doen, dus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet alleen vandaag... ik heb al 9 dagen geen topic geopend joh, dus van ninja'en kan ik niet beschuldigd worden.
Maar hoezo is jouw week kut dan?
Klopt, omdat ik eerder weg moestquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:38 schreef MPG het volgende:
[..]
En jij had het zogenaamd naaiend druk op werk.
Vakantie is voor het plebs!quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:49 schreef DaMart het volgende:
Iedereen die vakantie viert, behoort tot het plebs!quote:
quote:[..].
In septemberquote:
Kee, doen wequote:Op woensdag 1 juli 2009 20:24 schreef MPG het volgende:
Dan moet je naar Malmö: Topless zwemmen mag weer in Malmö
Stuur hem een PMquote:
Vertel....quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Sorry hoor, maar welke club, in welke sport dan ook, biedt een speler van 30 jaar oud een TWAALFjarig contract aan??
jaja.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Marian Hossa gaat naar de Blackhawks
Ah, daar zal je hem hebben, die charmeurquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, ik kom net terug van het strand.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, daar zal je hem hebben, die charmeur
Toen wij er waren, rond acht uur, viel het wel mee. Was wel gezellig op het terras net, beter dan bij de eerste tent. Hier serveerden ze om half elf tenminste nog bitterballenquote:
En nu ben je bruin?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, ik kom net terug van het strand.
gaan we nog meeten morgen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:05 schreef DaMart het volgende:
Toen wij er waren, rond acht uur, viel het wel mee. Was wel gezellig op het terras net, beter dan bij de eerste tent. Hier serveerden ze om half elf tenminste nog bitterballen.
19:12 planmatigquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is goed hoor. Hoe laat kun je hier zijn?
En nu een realistische tijd? Rekening houdend met de topprestaties van prorail de laatste tijd en uitzettende spoorstaven door het warme weerquote:
Ruim voor het eind van de bitterballenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
En nu een realistische tijd? Rekening houdend met de topprestaties van prorail de laatste tijd en uitzettende spoorstaven door het warme weer.
Oh ik lunch uitgebreid. En savonds pik ik onderweg nog een saucijsje mee of zo. Plus wat ik zeg een bakje mossels aan het waterquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wordt dooreten dan, of wilde je op het strand wat naar binnen werken?
Hij wil mossels eten op het strand:quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wordt dooreten dan, of wilde je op het strand wat naar binnen werken?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ruim voor het eind van de bitterballen
Al wou ik eerst even een bakje mossels gaan happen
Dan eet ik eerst thuis wel...quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik lunch uitgebreid. En savonds pik ik onderweg nog een saucijsje mee of zo. Plus wat ik zeg een bakje mossels aan het water
Die blauwwitte viskar heeft ook niet iets anders wat je lekker vindt?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan eet ik eerst thuis wel....
* DaMart houdt niet van mosselen.
Neequote:Op woensdag 1 juli 2009 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die blauwwitte viskar heeft ook niet iets anders wat je lekker vindt?
Oh nou, doe rustig danquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, volgens planning ben ik rond 18:00 thuis.
Als ik volgens planning kan eten, kan ik om 19:12 op Zandvoort CS zijn hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou, doe rustig danIk kom om 19:12 aan, dan loop ik naar het strand, en tegen 19:30 heb ik de mossels wel een keertje op
Ja, en dan? 20 minuten staan wachten voordat ik mijn mosseltjes op heb?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik volgens planning kan eten, kan ik om 19:12 op Zandvoort CS zijn hoor.
En dan moet jij toekijken hoe Fles in een sappige mossel haptquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik volgens planning kan eten, kan ik om 19:12 op Zandvoort CS zijn hoor.
19:30 bij strandtent 19 is ook goed hoor. Dan moet ik dus zoeken naar de jongen met bril die geen foto's van treinen maakt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en dan? 20 minuten staan wachten voordat ik mijn mosseltjes op heb?We kunnen ook bij Tent 19 afspreken, maar dan ben ik niet meer te herkennen als "die jongen met die bril die foto's van de trein maakt"
Jaquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
19:30 bij strandtent 19 is ook goed hoor. Dan moet ik dus zoeken naar de jongen met bril die geen foto's van treinen maakt.
ik denk er ook over om gewoon bij Jaws en Willy te gaan zittenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
Slapen? Zie net dat het 30 graden is op mijn slaapkamer, dat wordt weer niets vannacht
Neeeeeeeeeeee, dat wordt helemaal een saunaquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb net de was te drogen gehangen, dat moet een eitje zijn toch
Dat past vast welquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ik denk er ook over om gewoon bij Jaws en Willy te gaan zitten
met mijn kont in de vissenbakquote:
Ach, je moet wat als je alleen thuis bent hequote:Op woensdag 1 juli 2009 23:46 schreef Muck het volgende:
[..]
met mijn kont in de vissenbak
alhoewel... willy hapt naar vingers tegenwoordig, dus misschien maar beter van niet
preciesquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, je moet wat als je alleen thuis bent he
Maak jij je maar zorgen om je vissen, en vooral hoe die opgevoed wordenquote:
Wat nou weerquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maak jij je maar zorgen om je vissen, en vooral hoe die opgevoed worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |