Het plaatst in elk geval die "acute voedselvergiftiging" van jl. zondag in een interessant daglicht.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
Dekker mocht vorige jaar al niet mee naar de tour omdat er iets niet goed was met zijn bloedwaarden. Dan is het toch niet meer raar dat er nu eindelijk uitkomt dat het EPO was
Spriegen zie aug kajn stajnkaulendoitsj dan frojlajn?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
Mijn god die oude generatie spreekt slecht engels zeg
"So ai go toe zie benk ent ai sie joe zear zen?"
OMFG.. en dat is een directeur
Hoogleraren kunnen er ook wat vanquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
Mijn god die oude generatie spreekt slecht engels zeg
"So ai go toe zie benk ent ai sie joe zear zen?"
OMFG.. en dat is een directeur
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoogleraren kunnen er ook wat van:
"And then we divide the result by the carrot of two"
"Ze schroefpoes of ze prooo-sessor is blabblabla" (throughput)
whehehehequote:Op woensdag 1 juli 2009 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoogleraren kunnen er ook wat van:
"And then we divide the result by the carrot of two"
"Ze schroefpoes of ze prooo-sessor is blabblabla" (throughput)
Ich doch, aber der Direktor nichtquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spriegen zie aug kajn stajnkaulendoitsj dan frojlajn?
Stakers en verzakers!quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:45 schreef OA het volgende:
Ik moet vandaag iets eerder weg, dus:
1645, naar huis!
Ambtenaar.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:45 schreef OA het volgende:
1645, naar huis!
En jij had het zogenaamd naaiend druk op werkquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:45 schreef OA het volgende:
1645, naar huis!
Ik welquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:38 schreef MPG het volgende:
[..]
En jij had het zogenaamd naaiend druk op werk.
Moet hij ook eens werkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:49 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer even aanwezig. Waarom wil altijd iedereen van alles van je precies in de laatste week voor je vakantie.
Ik werk al genoeg. Maar ineens moet er van alles gebeuren waar je niemand eerder over hoorde... ik zeg nu ook gewoon dat ze tot na volgende week kunnen wachtenquote:
Als je kunt ninja'en, hoef je niet veel te werkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik werk al genoeg. Maar ineens moet er van alles gebeuren waar je niemand eerder over hoorde... ik zeg nu ook gewoon dat ze tot na volgende week kunnen wachten.
Nog genoeg te doen zonder die extra ongein.
Ik ninja niet, ik werk... ik kom niet eens aan normaal posten toequote:Op woensdag 1 juli 2009 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je kunt ninja'en, hoef je niet veel te werken
Vandaagquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ninja niet, ik werk... ik kom niet eens aan normaal posten toe.
Omdat je daarna een tijdje weg bentquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:49 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer even aanwezig. Waarom wil altijd iedereen van alles van je precies in de laatste week voor je vakantie.
Niet alleen vandaag... ik heb al 9 dagen geen topic geopend joh, dus van ninja'en kan ik niet beschuldigd wordenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vandaag
Nou ja, mijn week is al redelijk kut, maar zal nu gaan escaleren
Ze zoeken het maar uit.
Dat terugkomen is toch altijd maar weer de vraag...quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar daarna ben ik weer terug en kan ik het ook doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |