Het plaatst in elk geval die "acute voedselvergiftiging" van jl. zondag in een interessant daglicht.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
Dekker mocht vorige jaar al niet mee naar de tour omdat er iets niet goed was met zijn bloedwaarden. Dan is het toch niet meer raar dat er nu eindelijk uitkomt dat het EPO was
Spriegen zie aug kajn stajnkaulendoitsj dan frojlajn?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
Mijn god die oude generatie spreekt slecht engels zeg
"So ai go toe zie benk ent ai sie joe zear zen?"
OMFG.. en dat is een directeur
Hoogleraren kunnen er ook wat vanquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
Mijn god die oude generatie spreekt slecht engels zeg
"So ai go toe zie benk ent ai sie joe zear zen?"
OMFG.. en dat is een directeur
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoogleraren kunnen er ook wat van:
"And then we divide the result by the carrot of two"
"Ze schroefpoes of ze prooo-sessor is blabblabla" (throughput)
whehehehequote:Op woensdag 1 juli 2009 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoogleraren kunnen er ook wat van:
"And then we divide the result by the carrot of two"
"Ze schroefpoes of ze prooo-sessor is blabblabla" (throughput)
Ich doch, aber der Direktor nichtquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spriegen zie aug kajn stajnkaulendoitsj dan frojlajn?
Stakers en verzakers!quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:45 schreef OA het volgende:
Ik moet vandaag iets eerder weg, dus:
1645, naar huis!
Ambtenaar.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:45 schreef OA het volgende:
1645, naar huis!
En jij had het zogenaamd naaiend druk op werkquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:45 schreef OA het volgende:
1645, naar huis!
Ik welquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:38 schreef MPG het volgende:
[..]
En jij had het zogenaamd naaiend druk op werk.
Moet hij ook eens werkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:49 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer even aanwezig. Waarom wil altijd iedereen van alles van je precies in de laatste week voor je vakantie.
Ik werk al genoeg. Maar ineens moet er van alles gebeuren waar je niemand eerder over hoorde... ik zeg nu ook gewoon dat ze tot na volgende week kunnen wachtenquote:
Als je kunt ninja'en, hoef je niet veel te werkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik werk al genoeg. Maar ineens moet er van alles gebeuren waar je niemand eerder over hoorde... ik zeg nu ook gewoon dat ze tot na volgende week kunnen wachten.
Nog genoeg te doen zonder die extra ongein.
Ik ninja niet, ik werk... ik kom niet eens aan normaal posten toequote:Op woensdag 1 juli 2009 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je kunt ninja'en, hoef je niet veel te werken
Vandaagquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ninja niet, ik werk... ik kom niet eens aan normaal posten toe.
Omdat je daarna een tijdje weg bentquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:49 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer even aanwezig. Waarom wil altijd iedereen van alles van je precies in de laatste week voor je vakantie.
Niet alleen vandaag... ik heb al 9 dagen geen topic geopend joh, dus van ninja'en kan ik niet beschuldigd wordenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vandaag
Nou ja, mijn week is al redelijk kut, maar zal nu gaan escaleren
Ze zoeken het maar uit.
Dat terugkomen is toch altijd maar weer de vraag...quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar daarna ben ik weer terug en kan ik het ook doen.
Klant die loopt te stuiteren. De klant kan mijn rug op. In een dag het werk van 100+ uur doen is niet te doen, dus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet alleen vandaag... ik heb al 9 dagen geen topic geopend joh, dus van ninja'en kan ik niet beschuldigd worden.
Maar hoezo is jouw week kut dan?
Klopt, omdat ik eerder weg moestquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:38 schreef MPG het volgende:
[..]
En jij had het zogenaamd naaiend druk op werk.
Vakantie is voor het plebs!quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:49 schreef DaMart het volgende:
Iedereen die vakantie viert, behoort tot het plebs!quote:
quote:[..].
In septemberquote:
Kee, doen wequote:Op woensdag 1 juli 2009 20:24 schreef MPG het volgende:
Dan moet je naar Malmö: Topless zwemmen mag weer in Malmö
Stuur hem een PMquote:
Vertel....quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Sorry hoor, maar welke club, in welke sport dan ook, biedt een speler van 30 jaar oud een TWAALFjarig contract aan??
jaja.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Marian Hossa gaat naar de Blackhawks
Ah, daar zal je hem hebben, die charmeurquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, ik kom net terug van het strand.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, daar zal je hem hebben, die charmeur
Toen wij er waren, rond acht uur, viel het wel mee. Was wel gezellig op het terras net, beter dan bij de eerste tent. Hier serveerden ze om half elf tenminste nog bitterballenquote:
En nu ben je bruin?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, ik kom net terug van het strand.
gaan we nog meeten morgen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:05 schreef DaMart het volgende:
Toen wij er waren, rond acht uur, viel het wel mee. Was wel gezellig op het terras net, beter dan bij de eerste tent. Hier serveerden ze om half elf tenminste nog bitterballen.
19:12 planmatigquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is goed hoor. Hoe laat kun je hier zijn?
En nu een realistische tijd? Rekening houdend met de topprestaties van prorail de laatste tijd en uitzettende spoorstaven door het warme weerquote:
Ruim voor het eind van de bitterballenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
En nu een realistische tijd? Rekening houdend met de topprestaties van prorail de laatste tijd en uitzettende spoorstaven door het warme weer.
Oh ik lunch uitgebreid. En savonds pik ik onderweg nog een saucijsje mee of zo. Plus wat ik zeg een bakje mossels aan het waterquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wordt dooreten dan, of wilde je op het strand wat naar binnen werken?
Hij wil mossels eten op het strand:quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wordt dooreten dan, of wilde je op het strand wat naar binnen werken?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ruim voor het eind van de bitterballen
Al wou ik eerst even een bakje mossels gaan happen
Dan eet ik eerst thuis wel...quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik lunch uitgebreid. En savonds pik ik onderweg nog een saucijsje mee of zo. Plus wat ik zeg een bakje mossels aan het water
Die blauwwitte viskar heeft ook niet iets anders wat je lekker vindt?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan eet ik eerst thuis wel....
* DaMart houdt niet van mosselen.
Neequote:Op woensdag 1 juli 2009 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die blauwwitte viskar heeft ook niet iets anders wat je lekker vindt?
Oh nou, doe rustig danquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, volgens planning ben ik rond 18:00 thuis.
Als ik volgens planning kan eten, kan ik om 19:12 op Zandvoort CS zijn hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou, doe rustig danIk kom om 19:12 aan, dan loop ik naar het strand, en tegen 19:30 heb ik de mossels wel een keertje op
Ja, en dan? 20 minuten staan wachten voordat ik mijn mosseltjes op heb?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik volgens planning kan eten, kan ik om 19:12 op Zandvoort CS zijn hoor.
En dan moet jij toekijken hoe Fles in een sappige mossel haptquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik volgens planning kan eten, kan ik om 19:12 op Zandvoort CS zijn hoor.
19:30 bij strandtent 19 is ook goed hoor. Dan moet ik dus zoeken naar de jongen met bril die geen foto's van treinen maakt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en dan? 20 minuten staan wachten voordat ik mijn mosseltjes op heb?We kunnen ook bij Tent 19 afspreken, maar dan ben ik niet meer te herkennen als "die jongen met die bril die foto's van de trein maakt"
Jaquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
19:30 bij strandtent 19 is ook goed hoor. Dan moet ik dus zoeken naar de jongen met bril die geen foto's van treinen maakt.
ik denk er ook over om gewoon bij Jaws en Willy te gaan zittenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
Slapen? Zie net dat het 30 graden is op mijn slaapkamer, dat wordt weer niets vannacht
Neeeeeeeeeeee, dat wordt helemaal een saunaquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb net de was te drogen gehangen, dat moet een eitje zijn toch
Dat past vast welquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ik denk er ook over om gewoon bij Jaws en Willy te gaan zitten
met mijn kont in de vissenbakquote:
Ach, je moet wat als je alleen thuis bent hequote:Op woensdag 1 juli 2009 23:46 schreef Muck het volgende:
[..]
met mijn kont in de vissenbak
alhoewel... willy hapt naar vingers tegenwoordig, dus misschien maar beter van niet
preciesquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, je moet wat als je alleen thuis bent he
Maak jij je maar zorgen om je vissen, en vooral hoe die opgevoed wordenquote:
Wat nou weerquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maak jij je maar zorgen om je vissen, en vooral hoe die opgevoed worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |