Hier meer info: Vliegtuig vertrekt zonder passagiersquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
WTF, die piloot moeten ze ontslaan, en die paar overlastgevers gebruiken om de noordzee te dempen.
quote:Het vliegtuig was aan het taxiën naar de startbaan, terwijl het cabinepersoneel iedereen verzocht te gaan zitten en de stoelriem te sluiten. Aangezien sommige passagiers dit na meerdere verzoeken van het vliegtuigpersoneel weigerden, werd besloten terug te keren. Teruggekomen bij de gate moest de ME worden opgeroepen omdat de passagiers niet in de hand te houden waren. Hierop werd besloten het toestel zonder passagiers te laten vertrekken.
Zeker van die Peter Langhout-tokkies op weg naar eoa kansloze jongerencamping aan het strandquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:07 schreef OA het volgende:
Hier meer info: Vliegtuig vertrekt zonder passagiers
precies!quote:
Ik heb het topic vermorzeldquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
Het topic is tussen de tieten van Muck gaan liggen
Ze hebben dus goed gehandeld, het personeel op 't betreffende vliegtuigquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:07 schreef OA het volgende:
[..]
Hier meer info: Vliegtuig vertrekt zonder passagiers
[..]
Verzakert.quote:
Muckquote:
quote:
Braaf, bek houden en likken jijquote:
Als je maar wel voor mij hebt besteld!quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:37 schreef Ladylike het volgende:
Was ik toch zo druk dat ik bijna mn broodje vergat te bestellen
Vorige keer heb je het ook niet komen ophalenquote:
Nee, toen had jij het al op, voor ik überhaupt daar wasquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vorige keer heb je het ook niet komen ophalen
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, toen had jij het al op, voor ik überhaupt daar was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |