ja amai en alleequote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:41 schreef Ynske het volgende:
belgen klinken altijd
Goesting, Amai, Ambetant, Buizen enz
doet me denken aan mn eerste tentamen bij de belgische docente die we hadden (gecombineerde opleiding NL/BE)quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:46 schreef leonieke het volgende:
![]()
Het is dat ik er niet bij stil sta dat het zo'n typische Belgen-woorden zijn
En wat betekent dat? Gebuisde?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
doet me denken aan mn eerste tentamen bij de belgische docente die we hadden (gecombineerde opleiding NL/BE)
"Laten we beginnen met de gebuisde mensen"
wij als nederlanders allemaal... euh wat?
gezakte, buizen is zakkenquote:
das idd een beter ideequote:Alleen op een terrasje zitten vind ik geen bal aan.Liever met wat mensen die ik ken.
Vind ik dus ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alleen op een terrasje zitten vind ik geen bal aan.Liever met wat mensen die ik ken.
Tof. Maar waar.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:15 schreef Ynske het volgende:
* Ynske oppert een terrasjesavond inplannen
gezellig met zn allen even genieten
halverwegen? Eindhoven de gekste?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tof. Maar waar.Dat is altijd heeeeeel belangrijk voor mij.
ben jij gekquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eindhoven is oke..
Wanneer? Toch niet gelijk vanavond?
Uhh nee en nee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben jij gekdat red ik niet
vrijdag? of zaterdag?
donderdag?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhh nee en nee..
. Heb ik ook een keer iets.
Volgende week.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:06 schreef Ynske het volgende:
ok laat ik t anders brengen, wanneer zou jij kunnen?
Dat terras is vol!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:15 schreef Ynske het volgende:
* Ynske zet t terras al klaar
[ afbeelding ]
Lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:50 schreef Ynske het volgende:
a.s. Dinsdag Terrasje pikken in Eindhoven.
Uurtje of 6?
treffen op de CS in Eindhoven onder de grote klok aan de stadskant
is mij goedquote:
Misschien is het handiger als het op een zaterdag is, niet komende maar de zaterdag erop?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
is mij goed
zijn er nog mensen die aan willen sluiten?
Ja dat klopt. Voor mijn man toch. Ik ben ATP (administratief) dus ik kan makkelijker eens een snipperdag nemen, maar alleen op vakantie gaan is ook zo onnozelquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:37 schreef Sjowhan het volgende:
Misschien dat na alle ziekenhuisgebeuren (als alles klaar is dus) er wel een gaatje is? Volgens mij is het helaas wel zo dat je als docent zijnde gebonden bent aan vakanties van de betreffende school toch?
En dat is dan ook helemaal niet gezelligquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Voor mijn man toch. Ik ben ATP (administratief) dus ik kan makkelijker eens een snipperdag nemen, maar alleen op vakantie gaan is ook zo onnozel
Overslapen is zeker weer de vlaamse uitdrukking voor verslapenquote:Goeiemorgen trouwensOverslapen op mijn laatste werkdag
September is voor mij de drukste periode van het jaar (deliberaties tweede zit, proclamaties, samenstellen persoonlijke deeltrajecten, vrijstellingsdossiers, ontvangst nieuwe studenten, ...) Verlof nemen is dan geen optie.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En dat is dan ook helemaal niet gezellig. Liever met z'n 2-en op vakantie
. Als je in de zomervakantie niet op vakantie kan, dan wordt het zeker weer in september oid?
[..]
quote:Overslapen is zeker weer de vlaamse uitdrukking voor verslapen![]()
iddquote:
veel op het programma staan dan vandaag?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd
k haat dat van die korte nachten door de warmte
overdag trek ik t wel, maar te weinig slaap daar kan ik zo moeilijk mee omgaan
niksquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
veel op het programma staan dan vandaag?
later op de dag nog ergens een dutje doen dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
niks
als in moet zometeen nog wat gaan posten en verder alleen vanavond een hockeytoernooi
buiten misschien, in huis krijg ik t pas weer koel rond half 2 vannachtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
later op de dag nog ergens een dutje doen dan?
da's dan ook niet lekker neequote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
buiten misschien, in huis krijg ik t pas weer koel rond half 2
jij hebt straks gewoon vakantiequote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:23 schreef leonieke het volgende:
Alleen al voor dat dutje kijk ik uit naar de vakantieIk ben echt een wrak door die warmte en het daarbij horende slaaptekort.
En zo een dutje in de namiddag zou zo'n deugd doenVanaf morgen staat dat alleszins al op de planning
Ik zal je binnenkort een mail of pb sturenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:40 schreef leonieke het volgende:
MarcDat is lang geleden! Hoe gaat het ermee? Vertel! Alle updates moeten hier komen
meld ik me ook voor aanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zal je binnenkort een mail of pb sturen
Dat is inderdaad wel het lastigste. Ik heb al getwijfeld of ik niet zo'n rijdbare airco-unit zou kopen, om het gewoon in de slaapkamer wat koeler te krijgen (want de nachtrust is gewoon erg belangrijk, niet enkel voor mij, maar voor iedereen wel).quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
buiten misschien, in huis krijg ik t pas weer koel rond half 2 vannacht
Tot 17 augustusquote:
Très bienquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valt van stokje.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je mee naar bed?quote:
Daarom, kom mee naar bed!quote:Op maandag 6 juli 2009 02:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Mja moet eigenlijk ook slapen ja, zit te piekeren enzo, irritant
quote:
Wat moet ik anders naast jou in bed met de handjes boven de dekensquote:
Ik al jaren, wat is je puntquote:Op maandag 6 juli 2009 10:43 schreef qu63 het volgende:
Yeah! Bevestiging van mn laatste studiepunt is binnen!
Ik heb mn P gehaald!
Maar jij bent al oudquote:
Wat is het nut om eerst een pm te sturen en daarna alsnog hardop te roepen dat je een bericht gestuurd hebtquote:
Je kan ook een sms sturen, dat je op het forum tegen iemand wat zei. Daar staat dan weer dat diegene een pm heeft, en die pm staat dat diegene een mail heeft. In dat mailtje staat dan dat die persoon een voicemail heeft, waar dan weer op staat dat diegene een brief thuis heeft gekregen. In die brief wordt dan gevraagd of die persoon mij even wil bellenquote:Op maandag 6 juli 2009 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is het nut om eerst een pm te sturen en daarna alsnog hardop te roepen dat je een bericht gestuurd hebt
quote:
Straks heb je dat excuus niet meer. One layout to rule them allquote:Op maandag 6 juli 2009 11:41 schreef leonieke het volgende:
Bij mij heeft het anderzijds wel nut. Ik zit vaak via de text-only layout op fok en dan krijg je geen bericht dat je een pm hebt
Waarom niet?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:48 schreef leonieke het volgende:
Text only zal ook nog blijven![]()
anders kan ik op het werk niet meer op fok
Dat sommige mensen niet zien dat ze een pm hebben, dus dat een herinnering wel handig is dan.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is het nut om eerst een pm te sturen en daarna alsnog hardop te roepen dat je een bericht gestuurd hebt
Ik kan al niet wachtenquote:Op maandag 6 juli 2009 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks heb je dat excuus niet meer. One layout to rule them all
Hoeveel crap zullen we nu weer tegen komenquote:
PHPquote:Op maandag 6 juli 2009 17:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoeveel crap zullen we nu weer tegen komen
Gezellig.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:52 schreef Ynske het volgende:
@bengels, zaterdag meot wel lukken maar wil wel redelijk op tijd richting huis, aangezien ik zondag heen en weer ga richting t zuiden voor de verjaardag van Isa
yepquote:
uurtje of 4?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gezellig.Hoelaat had je in gedachten. Ik heb totaal niets in de planning staan.
Ik nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:54 schreef Ynske het volgende:
kunnen we ook lekker wat eten in de stad enzo
gaan er nu nog meer mensen mee?
waarheenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:54 schreef Ynske het volgende:
kunnen we ook lekker wat eten in de stad enzo
gaan er nu nog meer mensen mee?
eindhovenquote:
Omdat ik al werk doordeweeks moet ik al heel wat naar het weekend schuiven. Het is niet dat ik niet wil of zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:47 schreef Ynske het volgende:stel ik een doordeweekse dag voor, word t naar t weekend gezet want dat is beter voor werkende mensen en kijk nu
Zo kwam het wel over. Ik hoor er net van, ik dacht dat jij en Bengel een afspraak wilden maken als ik de voorgaande posts lasquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:39 schreef Ynske het volgende:
zo bedoelde ik t niet, maar goed
k had t er eerder in de week ook al over gehadquote:Op woensdag 8 juli 2009 07:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo kwam het wel over. Ik hoor er net van, ik dacht dat jij en Bengel een afspraak wilden maken als ik de voorgaande posts las
ja wil het echt wetenquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:50 schreef Ynske het volgende:
wil je t echt weten?
chagerijnig omdat t toch allemaal niet goed is wat ik doe
gefrustreerd omdat t lijkt dat anderen altijd veel meer weten dan ik
geirriteerd omdat alles steeds op dezelfde persoon terecht komt
beetje trots omdat ik bij de groepsmeet van de coach ik als een van de sterkste stond en overkwam
moe omdat ze boven een feestje gegeven hebben vannacht
achja hoop strakjes nog wat van de dag van vandaag te kunnen maken
italic =quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:50 schreef Ynske het volgende:
wil je t echt weten?
chagerijnig omdat t toch allemaal niet goed is wat ik doe
gefrustreerd omdat t lijkt dat anderen altijd veel meer weten dan ik
geirriteerd omdat alles steeds op dezelfde persoon terecht komt
beetje trots omdat ik bij de groepsmeet van de coach ik als een van de sterkste stond en overkwam
moe omdat ze boven een feestje gegeven hebben vannacht
achja hoop strakjes nog wat van de dag van vandaag te kunnen maken
quote:
quote:k bedacht me later over dat van dat anderen altijd meer weten, k weet verdomd veel van fotografie af, maar looop daar allleen niet mee te koop
quote:k kom er wel
quote:k ga die coachgroep zegmaar begin september een workshop geven
Dat is ook een heel verschilquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:06 schreef Ynske het volgende:
jullie zijn schatten
k bedacht me later over dat van dat anderen altijd meer weten, k weet verdomd veel van fotografie af, maar looop daar allleen niet mee te koop
k kom er wel
k ga die coachgroep zegmaar begin september een workshop geven
Poetsen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:25 schreef Ynske het volgende:
he getver nu zeikt t weer enorm![]()
buiten lopen heeft nu geen prio meer, wie heeft een tip om te gaan doen
Daar heb ik kinderen voor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:26 schreef draculettetje het volgende:
ik niet, moet zo ook de regen in om ronja uit te laten
quote:
quote:Koffie leuten,
quote:fok.
[..]
ow daar zijn die voorquote:Daar heb ik kinderen voor.
hihihi nog een goede reden om aan meneer voor te leggenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Poetsen.Koffie leuten, fok.
[..]
Daar heb ik kinderen voor.
werken? wat heb ik gemistquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:37 schreef Bengeltje het volgende:
Maandag de 20e. Moet ik wel werken en rond half een bij impuls zijn voor vrijwilligers werk bij
het kantoor zelf.Hoelaat?
Kopje thee voor mevrouw?quote:
Onder andere, ze zijn ook om koffers omhoog te tillen, of grote dozen.quote:ow daar zijn die voorweer wat geleerd
Vrijwilligerswerk, je weet wel onbetaald werk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
werken? wat heb ik gemistwat leuk
daar had ik nog niet over nagedacht, hoelang duurt jouw afspraak?
En met Ruben neem ik aan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:05 schreef Ynske het volgende:
is goe
waarschijnlijk naar ballorig met troel vanmiddag
quote:
Doe haar de groetjes.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:05 schreef Ynske het volgende:
is goe
waarschijnlijk naar ballorig met troel vanmiddag
je cameraquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe haar de groetjes.![]()
Wat wil je eigenlijk in Schin op geul doen, moet ik iets meenemen, speciaals aan doen?
Ik denk een lege.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:31 schreef Ynske het volgende:
k zat me net te bedenken.
al de hele week stoor ik me aan t hysterische gedoe rondom de dood van MJ
zou hij echt in die kist tijdens de herdenkingsdienst gelegen hebben? of zou t een lege kist geweest zijn
ik vroeg het me ook af!quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:31 schreef Ynske het volgende:
zou hij echt in die kist tijdens de herdenkingsdienst gelegen hebben? of zou t een lege kist geweest zijn
quote:
Wat maakt het ook uit, het gaat om de herdenking. Het samen zijn van zijn fam, kennissen, vrienden en van zijn fans.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:49 schreef leonieke het volgende:
Zie, dat van die kist vroeg ik me eigenlijk ook af![]()
Zeker toen ze op tv zeiden dat Janet en één van haar broers de dag ervoor (heel laat, het moet reeds donker geweest zijn) gezien is op de begraafplaats en dat er ook een lijkwagen aanwezig was. Er werd toen geopperd dat hij misschien de avond ervoor al begraven was.
't Is dat we het nooit zullen weten
Maybe, je kan er toch maar één kijken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:52 schreef Ynske het volgende:
ik vind het lichtelijk overdreven dat het op 3 zenders uitgezonden moet worden
Ja, ik had het in het begin moeilijk gekregen, maar idd, toen zijn dochter sprak... damn... even slikken, hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat maakt het ook uit, het gaat om de herdenking. Het samen zijn van zijn fam, kennissen, vrienden en van zijn fans.
Ik vond het wel emotioneel toen zijn dochter sprak. De brok in de keel van die meid, de tranen.![]()
Zou haar zo willen knuffelen.
Ik ook, heb in totaal 3 minuten gezien denk ikj, en dat was omdat de tv beneden aanstond toen ik er ook was.. Voor de rest 0,0 van gezien of gelezenquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:31 schreef Ynske het volgende:
En anders waren CNN en de BBC er ook nogquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:58 schreef leonieke het volgende:
Hier in België heb ik de indruk dat ze er minder tralala rond maakten. Het werd uitgezonden op Canvas en om 20u gingen ze verder met de gewone programma's en schakelden ze over naar Canvas+ (wel gekloot eigenlijk voor de mensen die geen digitale tv hebben want zij konden dan niet verder kijkenof ze moesten effectief naar een Nederlandse post overschakelen).
k heb t totaal niet gezien, maar de poeha aan verhalen die hier op fok rondgaat, maakte me dat ik me dat afvroegquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ook, heb in totaal 3 minuten gezien denk ikj, en dat was omdat de tv beneden aanstond toen ik er ook was.. Voor de rest 0,0 van gezien of gelezen
ja ok, maar dr werden vergelijkingen gemaakt met bv Diana. Sorry maar Diana heeft toch heel wat meer voor de wereldbevolking gedaan dan MJquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:04 schreef draculettetje het volgende:
rtl ging ook wel aardig met zn eigen programma door
maar vind ook wel overdreven op 3 zenders
ik was zelf niet zo MJ fan, maar denk wel dat ie veel betekend heeft voor de muziekwereld
Een tunnel laten afsluiten in Parijs?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ok, maar dr werden vergelijkingen gemaakt met bv Diana. Sorry maar Diana heeft toch heel wat meer voor de wereldbevolking gedaan dan MJ
mee eens!quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ok, maar dr werden vergelijkingen gemaakt met bv Diana. Sorry maar Diana heeft toch heel wat meer voor de wereldbevolking gedaan dan MJ
is tenminste nuttiger dan een baby aan zn luier optillen en buiten het balkon tillenquote:
of bij iedere mogelijkheid stoer naar je ballen grijpenquote:
Wel ik ben er tijdens de speeches van geschrokken dat hij blijkbaar ook zoveel heeft gedaan. Ik wist het eigenlijk helemaal niet. Maar als je de verhalen hoorde, heeft hij toch ook veel betekend voor de wereldbevolking.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik denk ook wel dat ie veel heeft gedaan en op zo;n herdenkingsdienst ga je nou ook niet bepaald zn slechte kanten benoemen, maar ik denk ook dat ie veel rare en vreemde dingen heeft gedaan hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wel ik ben er tijdens de speeches van geschrokken dat hij blijkbaar ook zoveel heeft gedaan. Ik wist het eigenlijk helemaal niet. Maar als je de verhalen hoorde, heeft hij toch ook veel betekend voor de wereldbevolking.
Ik denk trouwens oprecht dat er ook voor de zwarte bevolking veel veranderd is door zijn toedoen.
dn dattumquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik denk ook wel dat ie veel heeft gedaan en op zo;n herdenkingsdienst ga je nou ook niet bepaald zn slechte kanten benoemen, maar ik denk ook dat ie veel rare en vreemde dingen heeft gedaan hoor
Mja, hij hield hem goed onder de armen vast en bij dat had ik meer het idee dat die tvzender het qua tijd rekte. Ze kunnen veel dat mag toch wel bekend zijn. De goede dingen van hem werden maar kort benadrukt door de pers. De mindere dingen werden honderden keren herhaald. Zoals bij de meeste mensen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
is tenminste nuttiger dan een baby aan zn luier optillen en buiten het balkon tillen
ik heb me werkelijk afgevraagd of dit niet 1 grote stunt wasquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
dn dattum
ik denk altijd maar zo, waarom moet t zo overdreven groot gedaan worden
vraag me trouwens ook af hoelang het duurt tot fans gaan geloven dat MJ nog leeft, zoals bij Elvis
Daar ben ik ook mee akkoord. Hij is ook gewoon een beetje gekquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik denk ook wel dat ie veel heeft gedaan en op zo;n herdenkingsdienst ga je nou ook niet bepaald zn slechte kanten benoemen, maar ik denk ook dat ie veel rare en vreemde dingen heeft gedaan hoor
zo enorm interesseerde haar dood me, dat ik dat niet eens meegekregen hebquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar ben ik ook mee akkoord. Hij is ook gewoon een beetje gek![]()
Maar met alle respect voor Diana, maar ik vraag me altijd af of ze eigenlijk wel zo'n goed persoon was. En ik wil daar niet mee zeggen dat ze geen goeie dingen heeft gedaan, maar heeft ze die ook niet gewoon gedaan vanuit haar positie? Zou ze het anders ooit gedaan hebben?
Voor mij is ze daardoor eigenlijk niet beter of slechter dan MJ.
En wat dat overdreven groot betreft? Dat was het bij Diana's overlijden toch ook? En het concert dat haar kinderen nog georganiseerd hebben?
Dat krijg je nu altijd met bekende personen, vrees ik.
Volledig mee eensquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, hij hield hem goed onder de armen vast en bij dat had ik meer het idee dat die tvzender het qua tijd rekte. Ze kunnen veel dat mag toch wel bekend zijn. De goede dingen van hem werden maar kort benadrukt door de pers. De mindere dingen werden honderden keren herhaald. Zoals bij de meeste mensen.
Slechte dingen moet je herhalen, mensen shockeren.woeii
![]()
Ben ook geen MJ fan, maar denk wel dat hij heel goed voor zijn kinderen was.
Dat gebeurd nu eenmaal bij beroemdheden, ga ik met niet eens druk over maken. Ik kijk als ik het interessant vindt, bij MJ dus wel, bij Hazes absoluut niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:18 schreef Ynske het volgende:
Kan allemaal wel wezen dat hij goede dingen gedaan heeft, maar waarom moet overal zo'n ontzettende heisa omheen gebouwd worden.
dat had ik ook bij bv hazes hoor
laat de familie toch in hun waarde en loop mensen niet zo ontzettend op te hemelen, want ook zij zijn niet heilig
De "geest" verschijning is wel tof.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb me werkelijk afgevraagd of dit niet 1 grote stunt was
maar nu geloof ik wel van niet
Dat concert is nog niet zo lang geleden volgens mij. Was x aantal jaar na haar overlijden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo enorm interesseerde haar dood me, dat ik dat niet eens meegekregen heb
Zou hij nu ook zo in zijn kist liggenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
of bij iedere mogelijkheid stoer naar je ballen grijpen
Er zijn fans. En die "willen" dat. Ik heb gisteren gekeken. Maar bij "Smile" en bij Paris is het toch evenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:18 schreef Ynske het volgende:
Kan allemaal wel wezen dat hij goede dingen gedaan heeft, maar waarom moet overal zo'n ontzettende heisa omheen gebouwd worden.
dat had ik ook bij bv hazes hoor
laat de familie toch in hun waarde en loop mensen niet zo ontzettend op te hemelen, want ook zij zijn niet heilig
Nee, de receptie (nouja, receptie, 't is nu eigenlijk combo van receptie en salesservice waar klanten/filialen naar kunnen bellen) als afdelingquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:19 schreef leonieke het volgende:
De receptie als in: een drankaangelegenheid of de receptie (balie) verhuizen, Sjow?
Ik moet vanavond weer aan de slag.. Heb de hele week nog geen tijd gehad aangezien ik de avonden afwezig was, en laat thuis, dus dat schoot niet echt opquote:Hallo allemaal![]()
Ik moet kuisen vandaagEcht heel het huis moet gekuist worden en ik voel me niet al te denderend
Dat wordt nog fun vandaag
Is diana ook wel eens in bed betrapt met kleine jongetjes dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Voor mij is ze daardoor eigenlijk niet beter of slechter dan MJ.
MJ wel dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:06 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Is diana ook wel eens in bed betrapt met kleine jongetjes dan?
Er zijn echt mensen met tijd teveel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:48 schreef Ynske het volgende:
Kijk wat grappig, men heeft in Google maps in engeland t alfabet gevonden
[ afbeelding ]
Als je echt geen leven hebt kun je zoiets ook wel in nederland maken volgens mij!quote:Op donderdag 9 juli 2009 @ 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn echt mensen met tijd teveel.
Welk land niet?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:13 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Als je echt geen leven hebt kun je zoiets ook wel in nederland maken volgens mij!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:48 schreef Ynske het volgende:
Kijk wat grappig, men heeft in Google maps in engeland t alfabet gevonden
[ afbeelding ]
Vrouw vindt alfabet in Brits landschapquote:
daar had ik t iig niet vandaanquote:
Nee, dat snapte ik al. Maar ik kom daar dus eigenlijk nooitquote:
Volgens mij is het geen land maar een stadstaatquote:
Je wil een cavia erbij?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:17 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Zo weg richting een caviaopvang, kijken of ik mijn dame kan koppelen aan een van de mannetjes daar..
En wat ga je dan doen?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:02 schreef qu63 het volgende:
Mogguh!
Over 10 uur zit mn laatste werkdag bij de supermarkt er op!
't Was toch niet mogelijk, geslacht van mijn eigen cavia was toch een mannetjequote:
Geen idee nogquote:
Ik heb in 2 dagen meer dan 50 dozen ingepakt...quote:Op zondag 12 juli 2009 18:57 schreef qu63 het volgende:
Net in 10 uur een boek van 515 pagina's gelezen
Om 9 uur vanmorgen begonnen en net 5 minuten uit!
En dan heb ik in totaal een uur niet gelezen denk ik, dus effectief 9 uur..
Verhuizen?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb in 2 dagen meer dan 50 dozen ingepakt...
het is toch es haar verjaardag? Of heb ik het nu zo verkeerd op? Laat ons hopen van niet, want ik heb ze ook al via pm gefeliciteerdquote:
Verhuizenquote:
In haar profiel staat van wel.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
het is toch es haar verjaardag? Of heb ik het nu zo verkeerd op? Laat ons hopen van niet, want ik heb ze ook al via pm gefeliciteerd
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 12 juli 2009 21:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
het is toch es haar verjaardag? Of heb ik het nu zo verkeerd op? Laat ons hopen van niet, want ik heb ze ook al via pm gefeliciteerd
Dank je welquote:Op zondag 12 juli 2009 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
In haar profiel staat van wel.
Dus: van harte!!!!!!!
Ik herinner me een gesprek van vroeger waarin je de rol van mijn ma zou overnemen en aangezien je maar 2 dagen later verjaart, zagen we dit als de ideale oplossingquote:
Haha, kan me het gesprek niet meer herinneren (ouderdomquote:Op zondag 12 juli 2009 22:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik herinner me een gesprek van vroeger waarin je de rol van mijn ma zou overnemen en aangezien je maar 2 dagen later verjaart, zagen we dit als de ideale oplossing
Ingepakt en me vooral heel erg niet jarig gevoeldquote:
Ik ga terug naar 'huis', de Zaanstreekquote:
Dat was dus een verkapte gefeliciteerd-postquote:
Ja, jullie uiteraardquote:Op zondag 12 juli 2009 22:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ingepakt en me vooral heel erg niet jarig gevoeld.
Heb van mijn oudste knul een sleutelhanger met een beschermengel ('Deze beschermengel waakt over de beste mama ter wereld.') gekregen.
Heb iets met engelen, perfecte cadeau dus.
[..]
Ik ga terug naar 'huis', de Zaanstreek.
Van Volendam naar Wormerveer om precies te zijn.
Edit: WIJ natuurlijk, ik ga niet alleen.
En dan zeggen vrouwen dat wij subtiele hints niet begrijpenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat was dus een verkapte gefeliciteerd-post
Kloptquote:Op zondag 12 juli 2009 22:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, jullie uiteraard![]()
Klopt het dat het op dezelfde hoogte ligt, gewoon iets meer naar links? (dat is wat ik kon afleiden van wiki) Is er een reden waarom jullie verhuizen? Of gewoon het ideale huis gevonden in Wormerveer?
Toffe cadeau
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat was dus een verkapte gefeliciteerd-post
Ik denk dat ik wel goed begrijp wat je bedoelt. Dat zal hier voor mij ook altijd hetzelfde zijn. Ik denk dat eens je een bepaalde leeftijd hebt je moeilijk nieuwe contacten legt. We zitten ook bijna constant op ons werk, dus wanneer zou je het moeten doen? Of ik zou een cursus moeten volgen ofzo, maar daar heb ik nu alleszins de fut niet voor.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Klopt.
De reden is dat ik hier een 'jas' zal blijven, al woon ik hier 100 jaar. Woon hier bijna 13 jaar, waarvan ik de eerste vier niet mag meetellen omdat ik toen tot mijn ellebogen in de strontluiers zat en mijn sociale leven beperkt was tot af en toe naar de supermarkt, maar dat is de afgelopen 9 jaren niet beter geworden. Mijn contacten zijn voornamelijk beperkt tot andere mensen die 'van buiten' komen (wel zo gezellig
, maar een erg klein kringetje). Daar hebben we familie, vrienden, verenigingen
.
Het is hier een heel gesloten gemeenschap. Zelfs als we hier zouden blijven zal er van de kinderen van mijn kinderen gezegd worden dat 'opa & oma vreumde binne'... Bovendien wordt er ontzettend op elkaar gelet, wat niet altijd slecht hoeft te zijn, maar dat wel is op het moment dat mijn kinderen gepest worden met de fiets waarop IK rijdquote:Op zondag 12 juli 2009 22:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel goed begrijp wat je bedoelt. Dat zal hier voor mij ook altijd hetzelfde zijn. Ik denk dat eens je een bepaalde leeftijd hebt je moeilijk nieuwe contacten legt. We zitten ook bijna constant op ons werk, dus wanneer zou je het moeten doen? Of ik zou een cursus moeten volgen ofzo, maar daar heb ik nu alleszins de fut niet voor.
Toevallig had ik het er vanmiddag nog over met mijn ma dat ik wel vrees als ik nu nog naar 'huis' zou terugkeren ik daar ook moeilijk de oude vriendschappen zou kunnen oprakelen omdat er al wat tijd is overheen gegaan en de contacten tot nu toe heel erg beperkt zijn geworden (de aanleiding was dat mijn nicht 14 jaar in Amerika woont en misschien in februari geen visum meer zou krijgen en dus zou moeten terugkomen).
We gaan hier eigenlijk wel regelmatig uit en krijgen af en toe bezoek over de vloer, maar dat zijn eigenlijk altijd (ex-) collega's. Maar de familie van phille woont hier natuurlijk allemaal binnen een straal van 10km. Scheelt ook wel veel en levert een andere situatie op in vergelijking met die van jullie
Wanneer is de verhuis gepland?
zal vast beter lukken vannachtquote:Op maandag 13 juli 2009 13:24 schreef leonieke het volgende:
Een beetje wel ja, maar niet al te veel![]()
Vannacht proberen schade in te halen
en?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:50 schreef leonieke het volgende:
Laat ons hopen draculettetje![]()
Maar aangezien ik mijn middagdutje niet heb kunnen doen vandaag zal ik toch dood- en doodmoe zijn vanavond
Wat een omweg. Als 't maar gezellig wasquote:Op dinsdag 14 juli 2009 02:45 schreef qu63 het volgende:
En dat was weer een gezellig avondje! Met de auto van huis naar Amersfoort, toen naar Scheveningen, toen naar Deventer en nu weer thuis!
Was nog best lekker aan/op het strand!
Vrij goed geslapen idd... Alleen jammer dat er om 8.45u iemand aan de bel stond om de tellers te controleren. Maar alé, toch wat schade ingehaaldquote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en?
goede morgen allemaal!
qu dan ben je gewoon praktisch hierlangs gereden!
Tja, ik heb heel midden Nederland gezien, ben dus overal wel langs gereden!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en?
goede morgen allemaal!
qu dan ben je gewoon praktisch hierlangs gereden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |