ja amai en alleequote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:41 schreef Ynske het volgende:
belgen klinken altijd
Goesting, Amai, Ambetant, Buizen enz
doet me denken aan mn eerste tentamen bij de belgische docente die we hadden (gecombineerde opleiding NL/BE)quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:46 schreef leonieke het volgende:
![]()
Het is dat ik er niet bij stil sta dat het zo'n typische Belgen-woorden zijn
En wat betekent dat? Gebuisde?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
doet me denken aan mn eerste tentamen bij de belgische docente die we hadden (gecombineerde opleiding NL/BE)
"Laten we beginnen met de gebuisde mensen"
wij als nederlanders allemaal... euh wat?
gezakte, buizen is zakkenquote:
das idd een beter ideequote:Alleen op een terrasje zitten vind ik geen bal aan.Liever met wat mensen die ik ken.
Vind ik dus ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alleen op een terrasje zitten vind ik geen bal aan.Liever met wat mensen die ik ken.
Tof. Maar waar.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:15 schreef Ynske het volgende:
* Ynske oppert een terrasjesavond inplannen
gezellig met zn allen even genieten
halverwegen? Eindhoven de gekste?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tof. Maar waar.Dat is altijd heeeeeel belangrijk voor mij.
ben jij gekquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eindhoven is oke..
Wanneer? Toch niet gelijk vanavond?
Uhh nee en nee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben jij gekdat red ik niet
vrijdag? of zaterdag?
donderdag?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhh nee en nee..
. Heb ik ook een keer iets.
Volgende week.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:06 schreef Ynske het volgende:
ok laat ik t anders brengen, wanneer zou jij kunnen?
Dat terras is vol!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:15 schreef Ynske het volgende:
* Ynske zet t terras al klaar
[ afbeelding ]
Lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:50 schreef Ynske het volgende:
a.s. Dinsdag Terrasje pikken in Eindhoven.
Uurtje of 6?
treffen op de CS in Eindhoven onder de grote klok aan de stadskant
is mij goedquote:
Misschien is het handiger als het op een zaterdag is, niet komende maar de zaterdag erop?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
is mij goed
zijn er nog mensen die aan willen sluiten?
Ja dat klopt. Voor mijn man toch. Ik ben ATP (administratief) dus ik kan makkelijker eens een snipperdag nemen, maar alleen op vakantie gaan is ook zo onnozelquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:37 schreef Sjowhan het volgende:
Misschien dat na alle ziekenhuisgebeuren (als alles klaar is dus) er wel een gaatje is? Volgens mij is het helaas wel zo dat je als docent zijnde gebonden bent aan vakanties van de betreffende school toch?
En dat is dan ook helemaal niet gezelligquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Voor mijn man toch. Ik ben ATP (administratief) dus ik kan makkelijker eens een snipperdag nemen, maar alleen op vakantie gaan is ook zo onnozel
Overslapen is zeker weer de vlaamse uitdrukking voor verslapenquote:Goeiemorgen trouwensOverslapen op mijn laatste werkdag
September is voor mij de drukste periode van het jaar (deliberaties tweede zit, proclamaties, samenstellen persoonlijke deeltrajecten, vrijstellingsdossiers, ontvangst nieuwe studenten, ...) Verlof nemen is dan geen optie.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En dat is dan ook helemaal niet gezellig. Liever met z'n 2-en op vakantie
. Als je in de zomervakantie niet op vakantie kan, dan wordt het zeker weer in september oid?
[..]
quote:Overslapen is zeker weer de vlaamse uitdrukking voor verslapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |