iddquote:
veel op het programma staan dan vandaag?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd
k haat dat van die korte nachten door de warmte
overdag trek ik t wel, maar te weinig slaap daar kan ik zo moeilijk mee omgaan
niksquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
veel op het programma staan dan vandaag?
later op de dag nog ergens een dutje doen dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
niks
als in moet zometeen nog wat gaan posten en verder alleen vanavond een hockeytoernooi
buiten misschien, in huis krijg ik t pas weer koel rond half 2 vannachtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
later op de dag nog ergens een dutje doen dan?
da's dan ook niet lekker neequote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
buiten misschien, in huis krijg ik t pas weer koel rond half 2
jij hebt straks gewoon vakantiequote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:23 schreef leonieke het volgende:
Alleen al voor dat dutje kijk ik uit naar de vakantieIk ben echt een wrak door die warmte en het daarbij horende slaaptekort.
En zo een dutje in de namiddag zou zo'n deugd doenVanaf morgen staat dat alleszins al op de planning
Ik zal je binnenkort een mail of pb sturenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:40 schreef leonieke het volgende:
MarcDat is lang geleden! Hoe gaat het ermee? Vertel! Alle updates moeten hier komen
meld ik me ook voor aanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zal je binnenkort een mail of pb sturen
Dat is inderdaad wel het lastigste. Ik heb al getwijfeld of ik niet zo'n rijdbare airco-unit zou kopen, om het gewoon in de slaapkamer wat koeler te krijgen (want de nachtrust is gewoon erg belangrijk, niet enkel voor mij, maar voor iedereen wel).quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
buiten misschien, in huis krijg ik t pas weer koel rond half 2 vannacht
Tot 17 augustusquote:
Très bienquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valt van stokje.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je mee naar bed?quote:
Daarom, kom mee naar bed!quote:Op maandag 6 juli 2009 02:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Mja moet eigenlijk ook slapen ja, zit te piekeren enzo, irritant
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |