Wat moet ik anders naast jou in bed met de handjes boven de dekensquote:
Ik al jaren, wat is je puntquote:Op maandag 6 juli 2009 10:43 schreef qu63 het volgende:
Yeah! Bevestiging van mn laatste studiepunt is binnen!
Ik heb mn P gehaald!
Maar jij bent al oudquote:
Wat is het nut om eerst een pm te sturen en daarna alsnog hardop te roepen dat je een bericht gestuurd hebtquote:
Je kan ook een sms sturen, dat je op het forum tegen iemand wat zei. Daar staat dan weer dat diegene een pm heeft, en die pm staat dat diegene een mail heeft. In dat mailtje staat dan dat die persoon een voicemail heeft, waar dan weer op staat dat diegene een brief thuis heeft gekregen. In die brief wordt dan gevraagd of die persoon mij even wil bellenquote:Op maandag 6 juli 2009 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is het nut om eerst een pm te sturen en daarna alsnog hardop te roepen dat je een bericht gestuurd hebt
quote:
Straks heb je dat excuus niet meer. One layout to rule them allquote:Op maandag 6 juli 2009 11:41 schreef leonieke het volgende:
Bij mij heeft het anderzijds wel nut. Ik zit vaak via de text-only layout op fok en dan krijg je geen bericht dat je een pm hebt
Waarom niet?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:48 schreef leonieke het volgende:
Text only zal ook nog blijven![]()
anders kan ik op het werk niet meer op fok
Dat sommige mensen niet zien dat ze een pm hebben, dus dat een herinnering wel handig is dan.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is het nut om eerst een pm te sturen en daarna alsnog hardop te roepen dat je een bericht gestuurd hebt
Ik kan al niet wachtenquote:Op maandag 6 juli 2009 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks heb je dat excuus niet meer. One layout to rule them all
Hoeveel crap zullen we nu weer tegen komenquote:
PHPquote:Op maandag 6 juli 2009 17:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoeveel crap zullen we nu weer tegen komen
Gezellig.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:52 schreef Ynske het volgende:
@bengels, zaterdag meot wel lukken maar wil wel redelijk op tijd richting huis, aangezien ik zondag heen en weer ga richting t zuiden voor de verjaardag van Isa
yepquote:
uurtje of 4?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gezellig.Hoelaat had je in gedachten. Ik heb totaal niets in de planning staan.
Ik nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:54 schreef Ynske het volgende:
kunnen we ook lekker wat eten in de stad enzo
gaan er nu nog meer mensen mee?
waarheenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:54 schreef Ynske het volgende:
kunnen we ook lekker wat eten in de stad enzo
gaan er nu nog meer mensen mee?
eindhovenquote:
Omdat ik al werk doordeweeks moet ik al heel wat naar het weekend schuiven. Het is niet dat ik niet wil of zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:47 schreef Ynske het volgende:stel ik een doordeweekse dag voor, word t naar t weekend gezet want dat is beter voor werkende mensen en kijk nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |