Zo kwam het wel over. Ik hoor er net van, ik dacht dat jij en Bengel een afspraak wilden maken als ik de voorgaande posts lasquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:39 schreef Ynske het volgende:
zo bedoelde ik t niet, maar goed
k had t er eerder in de week ook al over gehadquote:Op woensdag 8 juli 2009 07:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo kwam het wel over. Ik hoor er net van, ik dacht dat jij en Bengel een afspraak wilden maken als ik de voorgaande posts las
ja wil het echt wetenquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:50 schreef Ynske het volgende:
wil je t echt weten?
chagerijnig omdat t toch allemaal niet goed is wat ik doe
gefrustreerd omdat t lijkt dat anderen altijd veel meer weten dan ik
geirriteerd omdat alles steeds op dezelfde persoon terecht komt
beetje trots omdat ik bij de groepsmeet van de coach ik als een van de sterkste stond en overkwam
moe omdat ze boven een feestje gegeven hebben vannacht
achja hoop strakjes nog wat van de dag van vandaag te kunnen maken
italic =quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:50 schreef Ynske het volgende:
wil je t echt weten?
chagerijnig omdat t toch allemaal niet goed is wat ik doe
gefrustreerd omdat t lijkt dat anderen altijd veel meer weten dan ik
geirriteerd omdat alles steeds op dezelfde persoon terecht komt
beetje trots omdat ik bij de groepsmeet van de coach ik als een van de sterkste stond en overkwam
moe omdat ze boven een feestje gegeven hebben vannacht
achja hoop strakjes nog wat van de dag van vandaag te kunnen maken
quote:
quote:k bedacht me later over dat van dat anderen altijd meer weten, k weet verdomd veel van fotografie af, maar looop daar allleen niet mee te koop
quote:k kom er wel
quote:k ga die coachgroep zegmaar begin september een workshop geven
Dat is ook een heel verschilquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:06 schreef Ynske het volgende:
jullie zijn schatten
k bedacht me later over dat van dat anderen altijd meer weten, k weet verdomd veel van fotografie af, maar looop daar allleen niet mee te koop
k kom er wel
k ga die coachgroep zegmaar begin september een workshop geven
Poetsen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:25 schreef Ynske het volgende:
he getver nu zeikt t weer enorm![]()
buiten lopen heeft nu geen prio meer, wie heeft een tip om te gaan doen
Daar heb ik kinderen voor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:26 schreef draculettetje het volgende:
ik niet, moet zo ook de regen in om ronja uit te laten
quote:
quote:Koffie leuten,
quote:fok.
[..]
ow daar zijn die voorquote:Daar heb ik kinderen voor.
hihihi nog een goede reden om aan meneer voor te leggenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Poetsen.Koffie leuten, fok.
[..]
Daar heb ik kinderen voor.
werken? wat heb ik gemistquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:37 schreef Bengeltje het volgende:
Maandag de 20e. Moet ik wel werken en rond half een bij impuls zijn voor vrijwilligers werk bij
het kantoor zelf.Hoelaat?
Kopje thee voor mevrouw?quote:
Onder andere, ze zijn ook om koffers omhoog te tillen, of grote dozen.quote:ow daar zijn die voorweer wat geleerd
Vrijwilligerswerk, je weet wel onbetaald werk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
werken? wat heb ik gemistwat leuk
daar had ik nog niet over nagedacht, hoelang duurt jouw afspraak?
En met Ruben neem ik aan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:05 schreef Ynske het volgende:
is goe
waarschijnlijk naar ballorig met troel vanmiddag
quote:
Doe haar de groetjes.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:05 schreef Ynske het volgende:
is goe
waarschijnlijk naar ballorig met troel vanmiddag
je cameraquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe haar de groetjes.![]()
Wat wil je eigenlijk in Schin op geul doen, moet ik iets meenemen, speciaals aan doen?
Ik denk een lege.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:31 schreef Ynske het volgende:
k zat me net te bedenken.
al de hele week stoor ik me aan t hysterische gedoe rondom de dood van MJ
zou hij echt in die kist tijdens de herdenkingsdienst gelegen hebben? of zou t een lege kist geweest zijn
ik vroeg het me ook af!quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:31 schreef Ynske het volgende:
k zat me net te bedenken.
al de hele week stoor ik me aan t hysterische gedoe rondom de dood van MJ
zou hij echt in die kist tijdens de herdenkingsdienst gelegen hebben? of zou t een lege kist geweest zijn
quote:
Wat maakt het ook uit, het gaat om de herdenking. Het samen zijn van zijn fam, kennissen, vrienden en van zijn fans.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:49 schreef leonieke het volgende:
Zie, dat van die kist vroeg ik me eigenlijk ook af![]()
Zeker toen ze op tv zeiden dat Janet en één van haar broers de dag ervoor (heel laat, het moet reeds donker geweest zijn) gezien is op de begraafplaats en dat er ook een lijkwagen aanwezig was. Er werd toen geopperd dat hij misschien de avond ervoor al begraven was.
't Is dat we het nooit zullen weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |