Dat was dus een verkapte gefeliciteerd-postquote:
Ja, jullie uiteraardquote:Op zondag 12 juli 2009 22:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ingepakt en me vooral heel erg niet jarig gevoeld.
Heb van mijn oudste knul een sleutelhanger met een beschermengel ('Deze beschermengel waakt over de beste mama ter wereld.') gekregen.
Heb iets met engelen, perfecte cadeau dus.
[..]
Ik ga terug naar 'huis', de Zaanstreek.
Van Volendam naar Wormerveer om precies te zijn.
Edit: WIJ natuurlijk, ik ga niet alleen.
En dan zeggen vrouwen dat wij subtiele hints niet begrijpenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat was dus een verkapte gefeliciteerd-post
Kloptquote:Op zondag 12 juli 2009 22:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, jullie uiteraard![]()
Klopt het dat het op dezelfde hoogte ligt, gewoon iets meer naar links? (dat is wat ik kon afleiden van wiki) Is er een reden waarom jullie verhuizen? Of gewoon het ideale huis gevonden in Wormerveer?
Toffe cadeau
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat was dus een verkapte gefeliciteerd-post
Ik denk dat ik wel goed begrijp wat je bedoelt. Dat zal hier voor mij ook altijd hetzelfde zijn. Ik denk dat eens je een bepaalde leeftijd hebt je moeilijk nieuwe contacten legt. We zitten ook bijna constant op ons werk, dus wanneer zou je het moeten doen? Of ik zou een cursus moeten volgen ofzo, maar daar heb ik nu alleszins de fut niet voor.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Klopt.
De reden is dat ik hier een 'jas' zal blijven, al woon ik hier 100 jaar. Woon hier bijna 13 jaar, waarvan ik de eerste vier niet mag meetellen omdat ik toen tot mijn ellebogen in de strontluiers zat en mijn sociale leven beperkt was tot af en toe naar de supermarkt, maar dat is de afgelopen 9 jaren niet beter geworden. Mijn contacten zijn voornamelijk beperkt tot andere mensen die 'van buiten' komen (wel zo gezellig
, maar een erg klein kringetje). Daar hebben we familie, vrienden, verenigingen
.
Het is hier een heel gesloten gemeenschap. Zelfs als we hier zouden blijven zal er van de kinderen van mijn kinderen gezegd worden dat 'opa & oma vreumde binne'... Bovendien wordt er ontzettend op elkaar gelet, wat niet altijd slecht hoeft te zijn, maar dat wel is op het moment dat mijn kinderen gepest worden met de fiets waarop IK rijdquote:Op zondag 12 juli 2009 22:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel goed begrijp wat je bedoelt. Dat zal hier voor mij ook altijd hetzelfde zijn. Ik denk dat eens je een bepaalde leeftijd hebt je moeilijk nieuwe contacten legt. We zitten ook bijna constant op ons werk, dus wanneer zou je het moeten doen? Of ik zou een cursus moeten volgen ofzo, maar daar heb ik nu alleszins de fut niet voor.
Toevallig had ik het er vanmiddag nog over met mijn ma dat ik wel vrees als ik nu nog naar 'huis' zou terugkeren ik daar ook moeilijk de oude vriendschappen zou kunnen oprakelen omdat er al wat tijd is overheen gegaan en de contacten tot nu toe heel erg beperkt zijn geworden (de aanleiding was dat mijn nicht 14 jaar in Amerika woont en misschien in februari geen visum meer zou krijgen en dus zou moeten terugkomen).
We gaan hier eigenlijk wel regelmatig uit en krijgen af en toe bezoek over de vloer, maar dat zijn eigenlijk altijd (ex-) collega's. Maar de familie van phille woont hier natuurlijk allemaal binnen een straal van 10km. Scheelt ook wel veel en levert een andere situatie op in vergelijking met die van jullie
Wanneer is de verhuis gepland?
zal vast beter lukken vannachtquote:Op maandag 13 juli 2009 13:24 schreef leonieke het volgende:
Een beetje wel ja, maar niet al te veel![]()
Vannacht proberen schade in te halen
en?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:50 schreef leonieke het volgende:
Laat ons hopen draculettetje![]()
Maar aangezien ik mijn middagdutje niet heb kunnen doen vandaag zal ik toch dood- en doodmoe zijn vanavond
Wat een omweg. Als 't maar gezellig wasquote:Op dinsdag 14 juli 2009 02:45 schreef qu63 het volgende:
En dat was weer een gezellig avondje! Met de auto van huis naar Amersfoort, toen naar Scheveningen, toen naar Deventer en nu weer thuis!
Was nog best lekker aan/op het strand!
Vrij goed geslapen idd... Alleen jammer dat er om 8.45u iemand aan de bel stond om de tellers te controleren. Maar alé, toch wat schade ingehaaldquote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en?
goede morgen allemaal!
qu dan ben je gewoon praktisch hierlangs gereden!
Tja, ik heb heel midden Nederland gezien, ben dus overal wel langs gereden!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en?
goede morgen allemaal!
qu dan ben je gewoon praktisch hierlangs gereden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |