Laatste post van Kevin20vt:quote:En het is zover..::
Alle ramen dr uit achter:
En flex dr op:
Oude dak er af:
Deurstijlen dr af voor de helft:
En finished voor vandaag:
En zijn lieve kontje![]()
Nou ehh,, post onquote:Op maandag 29 juni 2009 23:20 schreef kevin20vt het volgende:
Damn Turqie, ik had niet verwacht dat je het ook echt zou doen
Wanneer is ie te bezichtigen?
wtf..?quote:
Hahaha, ben nu opzoek naar een 1.5 75Pk blokje en bak.. gezien het feit dat de Uno blokje + bak half overleden zijn..quote:
Tamam ama waar staat dat voorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:39 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
oglum, je moet hier juist blij voor zijnje hoeft me niet te bedanken man
alsjeblieft.
Sorry ik werk bij een fabriek waar ze Drum en Van Nelle maken anders had ik em overgenomen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:13 schreef Turquaz52 het volgende:
Iemand nog gratis* Uno achterramen nodig..??
*Pakje marlboro is wel aardig
Oh ik dacht een driehoekquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:30 schreef BroesWillems het volgende:
mmm... 30x30x30 is een kubus... mm of cm...
dus voor de APK is het goed om er een kubus van 30x30x30 (mm neem ik dan maar aan) onder de auto te maken?quote:
Nou die kan dan mooi om de handrem heenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:48 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dus voor de APK is het goed om er een kubus van 30x30x30 (mm neem ik dan maar aan) onder de auto te maken?
Met argusogenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:39 schreef 68Chevelle het volgende:
Oke?.... kunt zeggen wat je wilt, dit is zeker creatief zijn
Maar hoe kijkt de RDW hiertegenaan?
Ook goed.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 07:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Sorry ik werk bij een fabriek waar ze Drum en Van Nelle maken anders had ik em overgenomen.
Nou ja, dit staat er in de uitzonderingen:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:39 schreef 68Chevelle het volgende:
Oke?.... kunt zeggen wat je wilt, dit is zeker creatief zijn
Maar hoe kijkt de RDW hiertegenaan?
(geript van een ander site)quote:het chassis voor 01-01-1976 in gebruik is genomen en bij de vooras is voorzien van torsievering.
het chassis meer dan 27 cm is ingekort.
het chassis niet of minder dan 27 cm is ingekort, doch is versterkt met een koker 30x30x3 mm over de volledige lengte van de zijrand van de bodemplaat.
Voor een Amazon houdt dat dus in dat je of het chassis met meer dan 27cm moet inkorten of moet versterken met een koker van 30x30x3mm. Dat laatste is dan het meest realistisch.
Thanks..quote:
Dat ga ik ook doen denk ik ja.. denk dat ik daar gasveren onderzet en een klink om na boven toe te openen en de achterklep naar onderen toe..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zowaar een leuk projectje..
Kun je van het dak trouwens geen nieuwe achterklep/dakcover fabrieken om het gat tussen de achterklep en achterbank af te dekken?
waarom denk je dat iedereen hier TVP's plaatst....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:33 schreef Champloo het volgende:
Breekt je auto niet in 2en als je te hard over een drempel gaat ofzo?
Is die in ieder geval uniek! met een Uno (af)dak boven z'n grafquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:33 schreef Champloo het volgende:
Breekt je auto niet in 2en als je te hard over een drempel gaat ofzo?
Sensin Esekquote:
Nu nog de Frontpagequote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:05 schreef BroesWillems het volgende:
Wahaha turk, je hebt de weblog gehaald... De zomer in je bol
Je bent niet de enigequote:
Ik gok op een hydraulisch systeem met scharnieren om er weer een hardtop van te kunnen maken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:44 schreef roepdeman het volgende:
Wat zijn de plannen verder met je cabrio?
Sikerim belani orospu cocugu...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.namaste
Oh niks.. Ik zei ik neuk je moeder, hoerenzoon..quote:
Dat geeft een nieuwe dimensie aan "dakloze mensen"quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Strikt gesproken is het ook nog geen Convertible, er valt immers niks te converten zonder klapdak.
Dat klinkt al een stuk beter 30x30x3 ipv 30x30x30quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nou ja, dit staat er in de uitzonderingen:
[..]
(geript van een ander site)
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef Klonk het volgende:
die filmpjes, de laatste pas je goed bij, vlak bij een woonwagenkampje...
Stukje plakband..? Dat is alleen tegen het klapperen, hij houdt het nogsteeds vast van onder en van de rubbers hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:38 schreef Resistor het volgende:
Stukje achterklep ook origineel opgelost, met plakband.
Alleen ben ik bang dat je problemen gaat krijgen met de portieren nadat je over een drempel bent gereden.
Of je moet 'Dukes of Hazard' style de deuren dichtlassen, en er in springen.
Hahahhaa.. ik zeg niksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
De gordels zijn IN de stijlen gelast..quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:18 schreef T42 het volgende:
en dat ding stond te koop in april voor 1200 euro op mp(waar dus wel een slechtemotor en bak in zit)
hoe heb je gordel probleem opgelost? want de stijlen zijn nu dus weg
knikt hij niet?
Geen andere mods a la Oxy...quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:34 schreef roepdeman het volgende:
Maar wat zijn de verdere plannen met dit bakkie? Mag ik modificaties verwachten a la Oxy? Of was dit het einde van je pimp my ride project?
heb er jaren lang gewoond, (niet het kampjequote:
Tegelen..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:15 schreef Charged het volgende:
ghehehe...vind het wel grappig om te volgen...overal schijt aan en gewoon doen,heeft wel iets.
wat betreft je home made cabrio,ik zou eens kijken wat de mogelijkheden zijn om een extra spijl te maken bij de portieren...ter versteviging,zeg maar,ala golf 1/2 (1-ste generatie)
tevens tvp.
btw,waar woonde je ook alweer (plaats)
ik heb zelf een heel aantal jaren in Blerick gewerkt bij 2 tunings bedrijven.
Lees es wat boven dombo.. me auto is toch al gespot @ de garage.. (Door Kevin20VT)..quote:
Fuckyouquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:49 schreef Klonk het volgende:
maar het lijken me wel leuke foto´s, helemaal klem gereden door Limburg Noord
Vaak zat gedaan, maar dan met dakquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:23 schreef Klonk het volgende:
ik wil ook wel eens foto´s zien als je met 80 per uur de spoorwegovergang op de mauristlaan/nassaustraat neemt, zeg maar de gevolgen daarvan
Whahahaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:54 schreef Klonk het volgende:
Wim Bosboom voor Tros Kieskeurig, Wrak van de weg itempje
sorry ik vond het toch niksquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:38 schreef Turquaz52 het volgende:
Vandaag was er iemand op bezoek, wou misschien mijn uno kopen.. rara wie zou dat nou toch zijn..??![]()
Nee. Niet jijquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 03:13 schreef Googolplexian het volgende:
weer een auto verturkt ... (lees : naar de klote)
En dat noemt zich een auto-liefhebber.
Jawoll eehh!!quote:
azijnzeikert boeiend! tis toch zijn auto! wees blij dat hij zo bezig is en niet de auto op straat van andere verneukt...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 03:13 schreef Googolplexian het volgende:
weer een auto verturkt ... (lees : naar de klote)
En dat noemt zich een auto-liefhebber.
Als 'ie nou net als jij de auto in ieder geval verzorgt en hoopt te houden is het een stuk minder belachelijk, natuurlijk. Maar ga er maar van uit dat elke auto z'n leven eindigt bij Turq.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:10 schreef T42 het volgende:
[..]
azijnzeikert boeiend! tis toch zijn auto! wees blij dat hij zo bezig is en niet de auto op straat van andere verneukt...
die auto's die hij heeft hadden zobeetje allang op de sloop gestaan.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als 'ie nou net als jij de auto in ieder geval verzorgt en hoopt te houden is het een stuk minder belachelijk, natuurlijk. Maar ga er maar van uit dat elke auto z'n leven eindigt bij Turq.
Zou jij Turq's auto willen zijn?
Ik wind me er niet over op... maar mag hopelijk wel een andere mening geven dan "Gaaf, man! Kewle shit!", hoop ik.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:21 schreef T42 het volgende:
[..]
die auto's die hij heeft hadden zobeetje allang op de sloop gestaan.
zijn auto's zijn geld en tijd.
ik kan er niet mee zitten![]()
vind niet erg hoe hij er mee omgaatzie wel ergere dingen soms langs komen
Kevin20VT kwam iig langs.. hem heb ik al duidelijk gemaakt dat ik de auto lang wil houden en ook zeer zeker ooit een keer ga omkeuren naar cabrio..quote:Op zondag 5 juli 2009 01:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als 'ie nou net als jij de auto in ieder geval verzorgt en hoopt te houden is het een stuk minder belachelijk, natuurlijk. Maar ga er maar van uit dat elke auto z'n leven eindigt bij Turq.
Zou jij Turq's auto willen zijn?
doe dat dan niet door meteen ales verneukt te zeggequote:Op zondag 5 juli 2009 01:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik wind me er niet over op... maar mag hopelijk wel een andere mening geven dan "Gaaf, man! Kewle shit!", hoop ik.
Mjah ... beetje kort door de bocht inderdaad. Maar dan nog vind ik het echt zonde van een bruikbare auto.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:27 schreef T42 het volgende:
[..]
doe dat dan niet door meteen ales verneukt te zeggezeg dan niet mijn stijl
Net zoals elke auto die je hiervoor onder handen hebt genomenquote:Op zondag 5 juli 2009 01:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kevin20VT kwam iig langs.. hem heb ik al duidelijk gemaakt dat ik de auto lang wil houden en ook zeer zeker ooit een keer ga omkeuren naar cabrio..
Heb alle tijd van de wereld
Bruikbaar..?quote:Op zondag 5 juli 2009 01:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mjah ... beetje kort door de bocht inderdaad. Maar dan nog vind ik het echt zonde van een bruikbare auto.
en daar vroeg jij dus 1200 euro voorquote:Op zondag 5 juli 2009 13:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Bruikbaar..?
- Syncromeshringen dood, alleen de 1e en 4+5e versnelling doen het nog..
- Auto rookt veel na koude start, en ruikt vies naar olie of te rijke mengsel. (kan ook omdat de spruitstuk gescheurd is en de lambdasonde verkeerde info krijgt)
- Benzine vul slang paar keer gescheurd, en moet ergens anders heen worden verplaatst, ivm te brede banden achter![]()
Al met al, niet echt een bruikbare auto meer, er komt daarom ook een andere motor in (1.5 met 75pk) en versnellingsbak + de vulslang wordt verplaatst naar binnen denk ik..
toen was ie heelquote:
Nee met mijn corsaquote:Op maandag 6 juli 2009 07:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Haha en jij wilde tegen mij racen. Anytime.
Dat is niet stoer, dat is gewoon ontzettend dom.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Gister nog geraced tegen een Mazda 2.0, bij de staay in blerick begonnen en wie het eerste in Venlo C&A was met geen regels, enige was stoppen voor stoplichten
En ik won
Dat is ander terrein voor mij...quote:Op maandag 6 juli 2009 16:31 schreef Mr.Adams het volgende:
[..]
Dat is niet stoer, dat is gewoon ontzettend dom.
Je brengt andere weggebruikers er ongeloofelijk mee in gevaar. Als jij te pletter rijdt is dat je eigen schuld (couldn't care less), maar je brengt anderen in gevaar met je (rij)gedrag. Als je wilt racen, ga dan naar een kartbaan of een circuit zoals Zandvoort, Zolder of Spa. Daar ga ik overigens graag de "strijd" met je aan...
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik doe alleen 100 meter sprint ofzo. Ga geen allochtonen toeren uithalen.
Beetje jammer, vind je zelf ook niet?? Er zal daar iemand fietsen, of tussen de geparkeerde auto's uitkomen, of bij de wieën voor dat er een oudje wil oversteken bij het zebrapad...quote:Op maandag 6 juli 2009 16:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Gister nog geraced tegen een Mazda 2.0, bij de staay in blerick begonnen en wie het eerste in Venlo C&A was met geen regels, enige was stoppen voor stoplichten
En ik won
Het is zeer zeker gevaarlijk en onverstandig..quote:Op maandag 6 juli 2009 17:10 schreef kevin20vt het volgende:
[..]
Beetje jammer, vind je zelf ook niet?? Er zal daar iemand fietsen, of tussen de geparkeerde auto's uitkomen, of bij de wieën voor dat er een oudje wil oversteken bij het zebrapad...
Hopen dat je nog eens verstandig wordt voor dat je iemand wat aan doet!
Juist dan, gewoon weglopen, maar daar kom je misschien nog wel eens achter.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Het is zeer zeker gevaarlijk en onverstandig..
Maar als iemand me een pussy noemt omdat ik het niet durf en wed om 100 euro.. dan zeg ik geen nee![]()
Dan let je maar 3x meer op en geef je iets meer gas om alles te ontwijken
Ja, en dat gaat net zo lang goed tot het fout gaat.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:17 schreef Turquaz52 het volgende:
Het is zeer zeker gevaarlijk en onverstandig..
Maar als iemand me een pussy noemt omdat ik het niet durf en wed om 100 euro.. dan zeg ik geen nee![]()
Dan let je maar 3x meer op en geef je iets meer gas om alles te ontwijken
ik wil wel met me kevertquote:Op maandag 6 juli 2009 16:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik doe alleen 100 meter sprint ofzo. Ga geen allochtonen toeren uithalen.
Mijn auto is gekeurd en verzekerdquote:Op maandag 6 juli 2009 17:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, en dat gaat net zo lang goed tot het fout gaat.
En dan rijd je met je ongekeurde, onverzekerde auto iemand anders aan.
Ben je wel iets meer kwijt dan de 100 euro die je nu hebt verdient.
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:19 schreef kevin20vt het volgende:
[..]
Juist dan, gewoon weglopen, maar daar kom je misschien nog wel eens achter.
Ik hoef nergens mee te racen, ik weet hoe snel mijn auto's zijn en als iemand aan mij of mijn auto's twijfeld is dat zijn probleem...
Dat is beide verlopen toen je de slijptol er in zette.quote:
Tja, ik kan niks minder of meer doen met de deurstijlen, deze horen er zo op te zitten. anders verpest het de hele uiterlijk als ik ze er van af flex en de deuren sluit. + Dan sluiten me ramen al helemaal niet meerquote:Op maandag 6 juli 2009 23:47 schreef El_Liberaliste het volgende:
Leuk project, even een TVT.
TS wat ga je met de deurstijlen van de voorste deuren doen? Dat is het enige wat ik eigenlijk niet mooi vind op de fotoshop.
Ben ik nietquote:
behalve die 2 filmpjes en de 2 dagen dat ie wel verzekerd was onder cabrio..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dus heel de omgeving die je in je filmpjes ziet is privéterrein? Wauw......
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
behalve die 2 filmpjes en de 2 dagen dat ie wel verzekerd was onder cabrio..
Je mag nu aan Kevin20VT vragen waar de auto staat, en waar hij hem gespot heeft.. Buiten, een dag voordat ie naar binnen ging.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]rofl
1) Daar geloof ik geen reet van;
2) Dan nog ben je strafbaar want 't IS geen cabrio.
edit:
3) Volgens mij is jouw definitie van privé-terrein net zo scheef als je definitie van een cabrio.
Je zegt 't zelf. Buiten ... voordat 'ie naar binnen ging.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je mag nu aan Kevin20VT vragen waar de auto staat, en waar hij hem gespot heeft.. Buiten, een dag voordat ie naar binnen ging.
Is zelfs een foto hier in dit topic als bewijs..
Geloof je nog niet..?? Dan kom je morgen toch langs..??
quote:Crossvoertuig of gebruik voertuig op eigen terrein
Gaat u een voertuig als crossvoertuig of op eigen terrein gebruiken, dan kunt u een brief sturen naar de RDW om de registratie van dit voertuig stop te zetten. Dit mag u zelf doen, maar u mag ook iemand anders vragen dit voor u te doen. Samen met de brief moet u ook het volgende meesturen:
* als het kenteken op uw naam staat: het Voertuigbewijs of het Tenaamstellingsbewijs + het Overschrijvingsbewijs (of het kentekenbewijs deel 2 en het Overschrijvingsbewijs). Als die niet aanwezig zijn, is een kopie van uw legitimatiebewijs (deze moet nog wel geldig zijn) ook genoeg.
* staat het kenteken niet op uw naam: het Voertuigbewijs of het Tenaamstellingsbewijs + het Overschrijvingsbewijs (of het kentekenbewijs deel 2 en het Overschrijvingsbewijs). Als die niet aanwezig zijn, dan mag een kopie van uw legitimatiebewijs (deze moet nog wel geldig zijn) en een machtiging (beide van degene die het voertuig op naam heeft staan) ook of een uittreksel van de Kamer van de Koophandel en een kopie legitimatie van een tekenbevoegde.
* bij gebruik als crossvoertuig: een kopie van een officieel bewijs van lidmaatschap of van een officiële race-licentie van een cross- of race vereniging.
* bij gebruik op eigen terrein: een uittreksel van de Kamer van Koophandel, een kopie van een pachtkamercontract of een kopie van een kadaster/huurcontract.
Ach jong, via internet als ze vragen om uitvoering Cabrio kiezen, of keuze vakje "Cabrio?" "Ja" aanvinkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:36 schreef Googolplexian het volgende:
Ow ... en de reden dat dat cabrio-verzekerings-verhaal volgens mij bullshit is is omdat je daarvoor een GWC certificaat nodig hebt (verzekeren zelfde kenteken, andere constructie).
Correct me if I'm wrong.
Nee, dit klopt niet ... is wel een certificaat maar niet deze.
Whahahaquote:Op maandag 6 juli 2009 23:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tja, ik kan niks minder of meer doen met de deurstijlen, deze horen er zo op te zitten. anders verpest het de hele uiterlijk als ik ze er van af flex en de deuren sluit
"Jong" ... ik denk niet dat de verzekering ervan uit gaat dat het een auto zonder type-goedkeuring betreft.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ach jong, via internet als ze vragen om uitvoering Cabrio kiezen, of keuze vakje "Cabrio?" "Ja" aanvinken![]()
![]()
Maare hij staat nu lekker op het terrein met zijn oranje zeil over hem heen
Jij gelooft nog niet dat het op een prive terrein staat of wel..??quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
"Jong" ... ik denk niet dat de verzekering ervan uit gaat dat het een auto zonder type-goedkeuring betreft.
Je weet zelf ook wel dat je niet de moeite hebt genomen om die auto zo te verzekeren want jij denkt dat een parkeerterrein Eigen Terrein is. Je bent hoe dan ook weer eens typerend bezig. Zou leuk worden als je eens inziet dat jouw "projecten" altijd een x aantal factoren minder waard worden en nooit af komen.
Bij gebrek aan skills gaat de verveling toeslaan, he.
Veel meer heeft ie ook niet in zijn leventje.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:49 schreef 68Chevelle het volgende:
Doet eens lief tegen elkaar, stelletje azijnzeikerts, iedereen heeft zijn eigen conclusies, en so be it!
Turq, ik vind het geweldig dat je ons zo op de hoogte houdt, of het project nou een mislukkeling word of niet, ik geniet er wel van om het te volgen.
No Probs..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:49 schreef 68Chevelle het volgende:
Doet eens lief tegen elkaar, stelletje azijnzeikerts, iedereen heeft zijn eigen conclusies, en so be it!
Turq, ik vind het geweldig dat je ons zo op de hoogte houdt, of het project nou een mislukkeling word of niet, ik geniet er wel van om het te volgen.
Het zou je sieren als je je eigen frustraties jegens hem niet ging afreageren op mij.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Veel meer heeft ie ook niet in zijn leventje.
Veel moet jij niet praten als je met je lelijk puisten kop altijd op en neer rijd van Friesland naar Venloquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Veel meer heeft ie ook niet in zijn leventje.
shit = poepquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Veel moet jij niet praten als je met je lelijk puisten kop altijd op en neer rijd van Friesland naar Venlo![]()
Je bent vaak het onderwerp van ons gesprek oxy![]()
Beter is dat je gewoon stil bent, want je zak steeds verder en verder in de shit..
Aan de andere kant kan zoiets best leerzaam zijn en gebruikt ie volgens mij vrij goedkope auto's. Iedere hobby kost geld! Jij denkt misschien zonde van die auto's, maar die auto was volgens mij in zo'n staat dat hij er weinig op achteruit zou kunnen gaan, en het is niet zo dat Uno's echt zeldzame collector's items zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zou leuk worden als je eens inziet dat jouw "projecten" altijd een x aantal factoren minder waard worden en nooit af komen.
Goeie argumenten!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Veel moet jij niet praten als je met je lelijk puisten kop altijd op en neer rijd van Friesland naar Venlo![]()
Je bent vaak het onderwerp van ons gesprek oxy![]()
Beter is dat je gewoon stil bent, want je zak steeds verder en verder in de shit..
Hoe is het zo illegaal mogelijk maken van een auto op welke manier dan ook leerzaam?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:01 schreef Nexie het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan zoiets best leerzaam
[..]
De spot:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij gelooft nog niet dat het op een prive terrein staat of wel..??
Ga eens een keer na buiten ofzo.. Levenloze ziel..
... slaat als een tang op een varkenquote:Maar de auto staat echt op prive terrein, de ene terrein waar al die auto's ook op de foto staan, (die fotosoep). Indien je me nog steeds niet gelooft heeft kevin20vt me auto al gespot met t zeil er op
Zoals eerder verteld, ik neem me tijd er voor en dit jaar is ie echt niet klaar hoor..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:55 schreef kevin20vt het volgende:
Het klopt inderdaad dat 1 dag later die uno op het prive terrein stond (zelfs binnen in een loods), maar bouw de uno dan ook af zoals het hoort, en ga dan naar de rdw voor een keuring.
Mocht ie goedgekeurd worden zit je dan altijd goed, kun je je met een gerust hart om een boom vouwen.
Ik weet niet precies hoe het zit qua regels, maar volgens mij mag je best veel doen op dit gebied zolang het zooitje maar door keuringen heen komt. Zoals ik al zei, ik keur ook echt niet goed dat hij illegaal met dat ding de straat op gaat maar zolang hij alles netjes regelt en inderdaad de regels volgt heb ik zoiets van laat 'm lekker.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hoe is het zo illegaal mogelijk maken van een auto op welke manier dan ook leerzaam?
Ik heb alle tijd van de wereld, en ben ook op zoek naar een 1.5 blokje, dus komt wel goedquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:54 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het zit qua regels, maar volgens mij mag je best veel doen op dit gebied zolang het zooitje maar door keuringen heen komt. Zoals ik al zei, ik keur ook echt niet goed dat hij illegaal met dat ding de straat op gaat maar zolang hij alles netjes regelt en inderdaad de regels volgt heb ik zoiets van laat 'm lekker.
Het is volgens mij toch niet echt de bedoeling om dat ding zo illegaal mogelijk te makenOf het allemaal haalbaar is blijft bij mij wel de vraag.. al die keuringen zijn volgens mij niet echt goedkoop, en er zit nog flink wat werk in het ding voordat het uberhaupt zo ver is.
Als ie inderdaad motor gaat vervangen etc. heb ik daar wel respect voor, ik doe het hem niet na.
Terug naar je roestbak!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:27 schreef bietelboer het volgende:
jah idd, sinds die dikkehenkie hier post is het hele topic verneukt
Mijn ouders wilden een E46 kopen, dat klopt..quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:32 schreef Sjaeck het volgende:
Net als je alle tijd had voor al die andere "projecten". En net als dat je ouders alle tijd hebben om die e43 te kopen. En net als al die andere ideetjes van je die nooit uitgevoerd zijn.
Verder wel vermakelijk om over je fantasieën mee te lezen, maar ik snap werkelijk niet waarom je weigert te begrijpen dat je gewoon een dik probleem hebt als je bij een ongeval betrokken raakt, al dan niet door jouw schuld..
Waarom omschrijf je die ene ragbak zo uitgebreid en dat hok van je moeder niet. IK zeg toch ook niet dat ik een Limited Edition Mitsubishi Galant GLSi met 5 schakelbak uit "92 heb.quote:Op donderdag 9 juli 2009 05:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mijn ouders wilden een E46 kopen, dat klopt..
Ze hebben nu een Full Options Ford Galaxy TDI met tiptronic uit '05, en me moeder een Clio![]()
En waarom zou ik geen tijd moeten hebben, heb toch 2 auto's dus heb geen haast + de Uno wordt binnekort geschorst..
quote:
dubbelquote:Op donderdag 9 juli 2009 07:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Waarom omschrijf je die ene ragbak zo uitgebreid en dat hok van je moeder niet. IK zeg toch ook niet dat ik een Limited Edition Mitsubishi Galant GLSi met 5 schakelbak uit "92 heb.
vet zegquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nog een Camino in het vet staan
dat dusquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:56 schreef kevin20vt het volgende:
@ 68Chevelle: Oxygenefrl is gewoon simpel, kan die jongen ook niets aan doen. Wellicht kan ie binnenkort ook eens down met Johnny.
Komt die witte pauperbak ook nog op tv ook nog
In het begin was het een leuk project van je, totdat je er een kermisattractie van ging maken. En omdat je overal de wijsneus uithangt word je gebasht omdat je project niks anders is dan even een bumpertje en spoilertje kopen en erop zetten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nee jullie gebash is natuurlijk 100% ok
Als ik er wat nuance aan mag toeveoegen, heb je wel gelijk, toen hij met achterlijke bodykits aan kwam zetten wees mijn tampeloeris ook naar half 7, en hoe bedoel je wansmaak?..... niks mooiers dan een klassieke amerikaan als je maar een normaal loontje hebtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:53 schreef fathank het volgende:
[..]
In het begin was het een leuk project van je, totdat je er een kermisattractie van ging maken. En omdat je overal de wijsneus uithangt word je gebasht omdat je project niks anders is dan even een bumpertje en spoilertje kopen en erop zetten.
Turkie z'n projecten slaan ook nergens op, maar het dak van een Uno afzagen vind ik toffer om te kijken dan een plastic-fantastic show. Leuk als je 13 bent en net The Fast and the Furious gezien hebt maar zodra je balletjes ingedaald zijn ga je ook smaak ontwikkelen. Of in jouw geval: wansmaak.
Ik zal er eens over nadenken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:56 schreef kevin20vt het volgende:
@ 68Chevelle: Oxygenefrl is gewoon simpel, kan die jongen ook niets aan doen. Wellicht kan ie binnenkort ook eens down met Johnny.
Wansmaak in de zin van een hoop plastic op je auto plakken en maar denken dat je een toffe wagen hebt omdat je er sticker op hebt met 4wd turbo 16V blablabla. Terwijl je geen van alles op je auto hebtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:59 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Als ik er wat nuance aan mag toeveoegen, heb je wel gelijk, toen hij met achterlijke bodykits aan kwam zetten wees mijn tampeloeris ook naar half 7, en hoe bedoel je wansmaak?..... niks mooiers dan een klassieke amerikaan als je maar een normaal loontje hebt
Spleetogenchevroletsquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Wansmaak in de zin van een hoop plastic op je auto plakken en maar denken dat je een toffe wagen hebt omdat je er sticker op hebt met 4wd turbo 16V blablabla. Terwijl je geen van alles op je auto hebt.
Amerikanen zijn geen wansmaak, tenzij je een Chevrolet Matiz rijdt.
Het beste van twee werelden: Nietszeggend design en kraakplastic in het interieur.quote:
Van iemand met 40000 posts kun ik natuurlijk niet verwachten dat je meer dan 100 km met een auto gereden hebt, dus ik vergeef je uitspraakquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het beste van twee werelden: Nietszeggend design en kraakplastic in het interieur.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:21 schreef 68Chevelle het volgende:
Van iemand met 40000 posts kun ik natuurlijk niet verwachten dat je meer dan 100 km met een auto gereden hebt, dus ik vergeef je uitspraak
jij denkt een gelijkwaardig alternatief te kunnen vinden voor 50.000 Euro?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]. Jij wil dus beweren dat de makers van de Corvette toffe kleine wagentjes met aansprekend design en een goed interieur op de markt zet?
No shit, Sherlock.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:37 schreef Salatrel het volgende:
dat toffe kleine wagentje is gewoon een daewoo met een chevrolet logo en heeft vrij weinig te maken met de corvette
Voor 50.000 euro heb je aardig wat Chevrolet Matizsen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:39 schreef 68Chevelle het volgende:
jij denkt een gelijkwaardig alternatief te kunnen vinden voor 50.000 Euro?
Trouwens, kleine auto's zijn voor vrouwen en homo's.
Voor 15000 Euro kun je ook 2 Dacia's kopen, omdat je dan 2 keer 4 cilinders tot je beschikking hebt ga je toch ook niet lopen roepen dat je iets gelijkwaardigs aan een Porsche hebt?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Voor 50.000 euro heb je aardig wat Chevrolet Matizsen.
Nee, omdat het ook niet van hetzelfde merk is.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:43 schreef 68Chevelle het volgende:
Voor 15000 Euro kun je ook 2 Dacia's kopen, omdat je dan 2 keer 4 cilinders tot je beschikking hebt ga je toch ook niet lopen roepen dat je iets gelijkwaardigs aan een Porsche hebt?
En in hoeverre is dat relevant mbt mijn punt?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, omdat het ook niet van hetzelfde merk is.. Niet eens dezelfde groep.
Ik zeg ook nergens dat een Matiz gelijkwaardig is aan een Corvette. Waarom leg jij me woorden in de mond?
Als ik een echter Matiz koop, kan ik met recht zeggen dat ik rijd in een auto die gemaakt is door dezelfde makers van een hoop Corvettes. Tegenwoordig is Corvette een apart merk, dacht ik.
Geeft ook wel het failliet van de Amerikaanse autoindustrie aan, Koreaanse auto's rebadgen tot Amerikanen in een slappe poging een beetje voet aan de grond te krijgen in Europa.
Porsches hebben maar 6 cilindersquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:43 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Voor 15000 Euro kun je ook 2 Dacia's kopen, omdat je dan 2 keer 4 cilinders tot je beschikking hebt ga je toch ook niet lopen roepen dat je iets gelijkwaardigs aan een Porsche hebt?
Ik ga niet happen, ik heb al een zware kluif gepakt met Mr. Johnnyquote:
2cv's hebben 2 cilinders DUS alle Citroëns hebben 2 cilindersquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:52 schreef 68Chevelle het volgende:
Ik ga niet happen, ik heb al een zware kluif gepakt met Mr. Johnny
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
2cv's hebben 2 cilinders DUS alle Citroëns hebben 2 cilinders
[..]Zag 'm al maar ik hap wel. Wil wel eens weten waar dit toe leidt.
Ik reageerde enkel op je "punt" dat je Chevrolets spleetogenchevrolets noemde.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:48 schreef 68Chevelle het volgende:
En in hoeverre is dat relevant mbt mijn punt?
quote:Je komt niet bijster intelligent over op dit moment, ik hoop dat het weleens anders is?
Er zijn toch geen porsches met V8 ofwel? Zo wel danquote:
Mijn punt was dat een Matiz een spleetogenchevrolet is, gaarne het hele bericht erbijhalen aubquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik reageerde enkel op je "punt" dat je Chevrolets spleetogenchevrolets noemde..
[..].
Die zijn er welquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Er zijn toch geen porsches met V8 ofwel? Zo wel dan.
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=3057&jaar=1989&cache=noquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Er zijn toch geen porsches met V8 ofwel? Zo wel dan.
En mijn punt dat andere mensen dat anders zien, die zijn trots dat ze een auto hebben van de makers van de Chevrolet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:52 schreef 68Chevelle het volgende:
Mijn punt was dat een Matiz een spleetogenchevrolet is, gaarne het hele bericht erbijhalen aub
Je punt is iets te positief:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En mijn punt dat andere mensen dat anders zien, die zijn trots dat ze een auto hebben van de makers van de Chevrolet..
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het beste van twee werelden: Nietszeggend design en kraakplastic in het interieur.
vanaf nu gaan er berichten in de prullenbak verdwijnen...quote:
Ik kan me wel vinden in je avatarquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vanaf nu gaan er berichten in de prullenbak verdwijnen...
ONTOPIC !!!!
Dit is niet correct, er ligt gewoon een V8 in hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:03 schreef kevin20vt het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=3057&jaar=1989&cache=no
Wel met een lijn 8 motor
Ik voorzie:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Anyway, ik ben wel benieuwd (na die post van die keurmeester) hoeveel ton staal Turquazdinges allemaal in zijn Uno gaat stoppen om hem door de keuring te krijgen.
Na al dat offtopic geblaat, gaan we weer ONTOPICquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Het liefst zie ik natuurlijk dat Turq dit helemaal oppietoppie aanpakt en met een unieke, gekeurde, verzekerde auto op de proppen komt maar die kans acht ik 0.
BET'S ON!
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:35 schreef kevin20vt het volgende:
LOL dankje, maarre dacht je dat dat vol gas was??
Ik had m'n moeder in de auto gek, dan ga je toch niet vol gas rijden?
Gaat je veel geld kostenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Na al dat offtopic geblaat, gaan we weer ONTOPIC![]()
En weetje, Googol.. ik wil deze auto ook omlaten keuren tot een unieke gekeurde en verzekerde auto.. ongeacht wat ik er voor moet doen![]()
Heb alle tijd v.d. wereld en maak me nergens zorgen om
quote:
Echt nietquote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mjah ... ik gok zo'n eutje of 15000 als je het echt goed wilt doen.
Zo'n 10000 als je overal een vriendje voor hebt.
Zo'n 5000 als je echt alles zelf kunt.
Thanks, hier heb ik wat aanquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:01 schreef PlarkPlark het volgende:
Ik zal je wat tips geven, want (zie mijn vorige post) blijkbaar is dit geen grap. OMdat jij op dezelfde openbare weg als mij en mijn vrouw + kinderen rijd,
DUs daarom
1 ) versterk je dorpel met een overzetdorpel (misschien zelfs van een ander type auto) Maak de opstaande rand van de dorpel schoon, en proplas de dorpel over de oude heen, zo krijg je nog enige stevigheid
2) Maak een beugel voor torsiestijfheid; Zie golf 1 cabrio
3) versterk je A stijl,
Meet aan de hand van richttekeningen of je chassis (als je daar al over mag praten bij zon zelfdragend geval) niet al krom is. Dan gaan straks je deuren niet meer open of word ergens een puntlas zo zwaar belast dat deze uiteindelijk losknapt en je hele auto doorzakt. Echt doormidden breken zie ik niet zomaar gebeuren, maar bij een ongeluk wel.
Let ook op dat een 'plaatje lassen verstoerjeweet' er voor zorgt dat het metaal verzwakt rond de las, en de auto gaat altijd doorzakken op de zwakste plek. Ik zou me laten adviseren door een carrosseriebedrijf die b.v. diepladers bouwt, die kunnen wel een sterkteberekening maken
Vragen waar ik tegenaan zou lopen zijn
-Hoe ga je de aansluiting van je dak aan de A stijl maken?
-Hoe ga je de gordelbevestiging maken? Toch niet met een boerenbout (M12x1,5 spoed? Let ook op dat je een hoge treksterkte bout hiervoor gebruikt! (geen 8.8 of 4.8)
-enz
Veel suc6.
Mensen hebben tijd te veelquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
Jezus wat een kleine kinderen bij elkaar hier. Van Turq zijn topic gaat het over naar mijn auto en daarna naar een Chevrolet
Ja goed! Heb vanmorgen de sideskirts en de spiegels weer gespoten met compressor en 3 componenten lak en ligt nu uit te harden. Hoest met je Uno?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mensen hebben tijd te veel![]()
![]()
Hoe is het nog met jou Galant..?
Yep, er komen scharnieren op van een Civc hatchback op.. Zodat deze naar onderen scharniert.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:51 schreef Googolplexian het volgende:
Wat ga je trouwens met de achterkant doen, Turq? Wordt dat nog een bruikbare kofferbak ofzo?
Zoals gewoonlijk, onder een zeil op het prive terrein..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja goed! Heb vanmorgen de sideskirts en de spiegels weer gespoten met compressor en 3 componenten lak en ligt nu uit te harden. Hoest met je Uno?
Ik zou 'm dichtlassen ... mooie afsluitbare klep erop.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Yep, er komen scharnieren op van een Civc hatchback op.. Zodat deze naar onderen scharniert.
Open dan je eigen topic met dingen die jij zou doen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik zou 'm dichtlassen ... mooie afsluitbare klep erop.
Beetje triest om een topic te openen met als onderwerp wat ik zou doen met andermans auto, niet?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Open dan je eigen topic met dingen die jij zou doen.
OT: Wat voor dingen heb je nog gekauft dan
Zown Turkse Dudes of Hazzard luchthornquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Open dan je eigen topic met dingen die jij zou doen.
OT: Wat voor dingen heb je nog gekauft dan
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Beetje triest om een topic te openen met als onderwerp wat ik zou doen met andermans auto, niet?
Hmm.. Ziet er niet verkeerd uit, maar ik ben niet zo'n fan van dat zijraampjes.. aangezien ik wat uit mijn deurstijl heb gehaald en maar 1 raam heb..quote:Op zondag 12 juli 2009 10:57 schreef Googolplexian het volgende:
De reden dat ik de kofferbak dicht zou lassen is omdat je dan een doos maakt .
Dozen zijn bij constructie één van de verstevigende vormen (kijk bijv. naar scheepsbouw).
Je kunt nog een doos vormen door veerpootbruggen te gebruiken.
De veerpoten vormen dan een ook een vierkant ("doos") met de veerpootbruggen (voor en achter).
Achter heb je er twee nodig, voor ééntje.
Zoals Plarkplark al zegt zul je echt je dorpels moeten verstevigen.
Als je toch met een kooiconstructie gaat werken kun je dorpelkappen oplassen en de kooi daardoorheen laten lopen. Ik ben bang dat alleen een overzetdorpel niet genoeg is ... Deze zijn vaak bedoelt om verrotte dorpels van auto's te vervangen die nog wel hun zelfdragende carrosserie hebben. Voor extra stevigheid zul je waarschijnlijk twee driehoeken moeten maken waar de C-stijl bij de dorpel komt ... je weet wat ik bedoel (zoals hier ook te zien is).
Ultieme stevigheidswinst krijg je natuurlijk door een Dukes of Hazzard uit te halen en de deuren dicht te lassenDe kooi dan door de deuren heen lopen.
Om je een beetje te helpen met je visie heb ik effe zitten shoppen. Laat maar weten wat er nog waar moet komen (hij's nog niet af). Als 'ie wat meer compleet is kun je de PSD van me krijgen.
Tot nu toe is op de foto veranderd (effe niet gelet op budget ofzo):
- dorpel is dikker
- deur is langer (dit zou in het echt de stevigheid alleen maar verslechteren)
- andere velgen
- voorstoelen iets naar achteren
- A-stijl verstevigd, zij-raampjes toegevoegd
- deurgreep vervangen
- achterbumper in kleur ... voor moet nog
- richtingaanwijzer in spatbord aangepast
- tikkie verlaagd
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |