Juist dan, gewoon weglopen, maar daar kom je misschien nog wel eens achter.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Het is zeer zeker gevaarlijk en onverstandig..
Maar als iemand me een pussy noemt omdat ik het niet durf en wed om 100 euro.. dan zeg ik geen nee![]()
Dan let je maar 3x meer op en geef je iets meer gas om alles te ontwijken
Ja, en dat gaat net zo lang goed tot het fout gaat.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:17 schreef Turquaz52 het volgende:
Het is zeer zeker gevaarlijk en onverstandig..
Maar als iemand me een pussy noemt omdat ik het niet durf en wed om 100 euro.. dan zeg ik geen nee![]()
Dan let je maar 3x meer op en geef je iets meer gas om alles te ontwijken
ik wil wel met me kevertquote:Op maandag 6 juli 2009 16:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik doe alleen 100 meter sprint ofzo. Ga geen allochtonen toeren uithalen.
Mijn auto is gekeurd en verzekerdquote:Op maandag 6 juli 2009 17:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, en dat gaat net zo lang goed tot het fout gaat.
En dan rijd je met je ongekeurde, onverzekerde auto iemand anders aan.
Ben je wel iets meer kwijt dan de 100 euro die je nu hebt verdient.
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:19 schreef kevin20vt het volgende:
[..]
Juist dan, gewoon weglopen, maar daar kom je misschien nog wel eens achter.
Ik hoef nergens mee te racen, ik weet hoe snel mijn auto's zijn en als iemand aan mij of mijn auto's twijfeld is dat zijn probleem...
Dat is beide verlopen toen je de slijptol er in zette.quote:
Tja, ik kan niks minder of meer doen met de deurstijlen, deze horen er zo op te zitten. anders verpest het de hele uiterlijk als ik ze er van af flex en de deuren sluit. + Dan sluiten me ramen al helemaal niet meerquote:Op maandag 6 juli 2009 23:47 schreef El_Liberaliste het volgende:
Leuk project, even een TVT.
TS wat ga je met de deurstijlen van de voorste deuren doen? Dat is het enige wat ik eigenlijk niet mooi vind op de fotoshop.
Ben ik nietquote:
behalve die 2 filmpjes en de 2 dagen dat ie wel verzekerd was onder cabrio..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dus heel de omgeving die je in je filmpjes ziet is privéterrein? Wauw......
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
behalve die 2 filmpjes en de 2 dagen dat ie wel verzekerd was onder cabrio..
Je mag nu aan Kevin20VT vragen waar de auto staat, en waar hij hem gespot heeft.. Buiten, een dag voordat ie naar binnen ging.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]rofl
1) Daar geloof ik geen reet van;
2) Dan nog ben je strafbaar want 't IS geen cabrio.
edit:
3) Volgens mij is jouw definitie van privé-terrein net zo scheef als je definitie van een cabrio.
Je zegt 't zelf. Buiten ... voordat 'ie naar binnen ging.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je mag nu aan Kevin20VT vragen waar de auto staat, en waar hij hem gespot heeft.. Buiten, een dag voordat ie naar binnen ging.
Is zelfs een foto hier in dit topic als bewijs..
Geloof je nog niet..?? Dan kom je morgen toch langs..??
quote:Crossvoertuig of gebruik voertuig op eigen terrein
Gaat u een voertuig als crossvoertuig of op eigen terrein gebruiken, dan kunt u een brief sturen naar de RDW om de registratie van dit voertuig stop te zetten. Dit mag u zelf doen, maar u mag ook iemand anders vragen dit voor u te doen. Samen met de brief moet u ook het volgende meesturen:
* als het kenteken op uw naam staat: het Voertuigbewijs of het Tenaamstellingsbewijs + het Overschrijvingsbewijs (of het kentekenbewijs deel 2 en het Overschrijvingsbewijs). Als die niet aanwezig zijn, is een kopie van uw legitimatiebewijs (deze moet nog wel geldig zijn) ook genoeg.
* staat het kenteken niet op uw naam: het Voertuigbewijs of het Tenaamstellingsbewijs + het Overschrijvingsbewijs (of het kentekenbewijs deel 2 en het Overschrijvingsbewijs). Als die niet aanwezig zijn, dan mag een kopie van uw legitimatiebewijs (deze moet nog wel geldig zijn) en een machtiging (beide van degene die het voertuig op naam heeft staan) ook of een uittreksel van de Kamer van de Koophandel en een kopie legitimatie van een tekenbevoegde.
* bij gebruik als crossvoertuig: een kopie van een officieel bewijs van lidmaatschap of van een officiële race-licentie van een cross- of race vereniging.
* bij gebruik op eigen terrein: een uittreksel van de Kamer van Koophandel, een kopie van een pachtkamercontract of een kopie van een kadaster/huurcontract.
Ach jong, via internet als ze vragen om uitvoering Cabrio kiezen, of keuze vakje "Cabrio?" "Ja" aanvinkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:36 schreef Googolplexian het volgende:
Ow ... en de reden dat dat cabrio-verzekerings-verhaal volgens mij bullshit is is omdat je daarvoor een GWC certificaat nodig hebt (verzekeren zelfde kenteken, andere constructie).
Correct me if I'm wrong.
Nee, dit klopt niet ... is wel een certificaat maar niet deze.
Whahahaquote:Op maandag 6 juli 2009 23:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tja, ik kan niks minder of meer doen met de deurstijlen, deze horen er zo op te zitten. anders verpest het de hele uiterlijk als ik ze er van af flex en de deuren sluit
"Jong" ... ik denk niet dat de verzekering ervan uit gaat dat het een auto zonder type-goedkeuring betreft.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ach jong, via internet als ze vragen om uitvoering Cabrio kiezen, of keuze vakje "Cabrio?" "Ja" aanvinken![]()
![]()
Maare hij staat nu lekker op het terrein met zijn oranje zeil over hem heen
Jij gelooft nog niet dat het op een prive terrein staat of wel..??quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
"Jong" ... ik denk niet dat de verzekering ervan uit gaat dat het een auto zonder type-goedkeuring betreft.
Je weet zelf ook wel dat je niet de moeite hebt genomen om die auto zo te verzekeren want jij denkt dat een parkeerterrein Eigen Terrein is. Je bent hoe dan ook weer eens typerend bezig. Zou leuk worden als je eens inziet dat jouw "projecten" altijd een x aantal factoren minder waard worden en nooit af komen.
Bij gebrek aan skills gaat de verveling toeslaan, he.
Veel meer heeft ie ook niet in zijn leventje.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:49 schreef 68Chevelle het volgende:
Doet eens lief tegen elkaar, stelletje azijnzeikerts, iedereen heeft zijn eigen conclusies, en so be it!
Turq, ik vind het geweldig dat je ons zo op de hoogte houdt, of het project nou een mislukkeling word of niet, ik geniet er wel van om het te volgen.
No Probs..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:49 schreef 68Chevelle het volgende:
Doet eens lief tegen elkaar, stelletje azijnzeikerts, iedereen heeft zijn eigen conclusies, en so be it!
Turq, ik vind het geweldig dat je ons zo op de hoogte houdt, of het project nou een mislukkeling word of niet, ik geniet er wel van om het te volgen.
Het zou je sieren als je je eigen frustraties jegens hem niet ging afreageren op mij.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Veel meer heeft ie ook niet in zijn leventje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |