quote:Op zaterdag 4 juli 2009 03:13 schreef Googolplexian het volgende:
weer een auto verturkt ... (lees : naar de klote)
En dat noemt zich een auto-liefhebber.
Jawoll eehh!!quote:
azijnzeikert boeiend! tis toch zijn auto! wees blij dat hij zo bezig is en niet de auto op straat van andere verneukt...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 03:13 schreef Googolplexian het volgende:
weer een auto verturkt ... (lees : naar de klote)
En dat noemt zich een auto-liefhebber.
Als 'ie nou net als jij de auto in ieder geval verzorgt en hoopt te houden is het een stuk minder belachelijk, natuurlijk. Maar ga er maar van uit dat elke auto z'n leven eindigt bij Turq.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:10 schreef T42 het volgende:
[..]
azijnzeikert boeiend! tis toch zijn auto! wees blij dat hij zo bezig is en niet de auto op straat van andere verneukt...
die auto's die hij heeft hadden zobeetje allang op de sloop gestaan.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als 'ie nou net als jij de auto in ieder geval verzorgt en hoopt te houden is het een stuk minder belachelijk, natuurlijk. Maar ga er maar van uit dat elke auto z'n leven eindigt bij Turq.
Zou jij Turq's auto willen zijn?
Ik wind me er niet over op... maar mag hopelijk wel een andere mening geven dan "Gaaf, man! Kewle shit!", hoop ik.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:21 schreef T42 het volgende:
[..]
die auto's die hij heeft hadden zobeetje allang op de sloop gestaan.
zijn auto's zijn geld en tijd.
ik kan er niet mee zitten![]()
vind niet erg hoe hij er mee omgaatzie wel ergere dingen soms langs komen
Kevin20VT kwam iig langs.. hem heb ik al duidelijk gemaakt dat ik de auto lang wil houden en ook zeer zeker ooit een keer ga omkeuren naar cabrio..quote:Op zondag 5 juli 2009 01:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als 'ie nou net als jij de auto in ieder geval verzorgt en hoopt te houden is het een stuk minder belachelijk, natuurlijk. Maar ga er maar van uit dat elke auto z'n leven eindigt bij Turq.
Zou jij Turq's auto willen zijn?
doe dat dan niet door meteen ales verneukt te zeggequote:Op zondag 5 juli 2009 01:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik wind me er niet over op... maar mag hopelijk wel een andere mening geven dan "Gaaf, man! Kewle shit!", hoop ik.
Mjah ... beetje kort door de bocht inderdaad. Maar dan nog vind ik het echt zonde van een bruikbare auto.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:27 schreef T42 het volgende:
[..]
doe dat dan niet door meteen ales verneukt te zeggezeg dan niet mijn stijl
Net zoals elke auto die je hiervoor onder handen hebt genomenquote:Op zondag 5 juli 2009 01:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kevin20VT kwam iig langs.. hem heb ik al duidelijk gemaakt dat ik de auto lang wil houden en ook zeer zeker ooit een keer ga omkeuren naar cabrio..
Heb alle tijd van de wereld
Bruikbaar..?quote:Op zondag 5 juli 2009 01:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mjah ... beetje kort door de bocht inderdaad. Maar dan nog vind ik het echt zonde van een bruikbare auto.
en daar vroeg jij dus 1200 euro voorquote:Op zondag 5 juli 2009 13:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Bruikbaar..?
- Syncromeshringen dood, alleen de 1e en 4+5e versnelling doen het nog..
- Auto rookt veel na koude start, en ruikt vies naar olie of te rijke mengsel. (kan ook omdat de spruitstuk gescheurd is en de lambdasonde verkeerde info krijgt)
- Benzine vul slang paar keer gescheurd, en moet ergens anders heen worden verplaatst, ivm te brede banden achter![]()
Al met al, niet echt een bruikbare auto meer, er komt daarom ook een andere motor in (1.5 met 75pk) en versnellingsbak + de vulslang wordt verplaatst naar binnen denk ik..
toen was ie heelquote:
Nee met mijn corsaquote:Op maandag 6 juli 2009 07:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Haha en jij wilde tegen mij racen. Anytime.
Dat is niet stoer, dat is gewoon ontzettend dom.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Gister nog geraced tegen een Mazda 2.0, bij de staay in blerick begonnen en wie het eerste in Venlo C&A was met geen regels, enige was stoppen voor stoplichten
En ik won
Dat is ander terrein voor mij...quote:Op maandag 6 juli 2009 16:31 schreef Mr.Adams het volgende:
[..]
Dat is niet stoer, dat is gewoon ontzettend dom.
Je brengt andere weggebruikers er ongeloofelijk mee in gevaar. Als jij te pletter rijdt is dat je eigen schuld (couldn't care less), maar je brengt anderen in gevaar met je (rij)gedrag. Als je wilt racen, ga dan naar een kartbaan of een circuit zoals Zandvoort, Zolder of Spa. Daar ga ik overigens graag de "strijd" met je aan...
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik doe alleen 100 meter sprint ofzo. Ga geen allochtonen toeren uithalen.
Beetje jammer, vind je zelf ook niet?? Er zal daar iemand fietsen, of tussen de geparkeerde auto's uitkomen, of bij de wieën voor dat er een oudje wil oversteken bij het zebrapad...quote:Op maandag 6 juli 2009 16:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Gister nog geraced tegen een Mazda 2.0, bij de staay in blerick begonnen en wie het eerste in Venlo C&A was met geen regels, enige was stoppen voor stoplichten
En ik won
Het is zeer zeker gevaarlijk en onverstandig..quote:Op maandag 6 juli 2009 17:10 schreef kevin20vt het volgende:
[..]
Beetje jammer, vind je zelf ook niet?? Er zal daar iemand fietsen, of tussen de geparkeerde auto's uitkomen, of bij de wieën voor dat er een oudje wil oversteken bij het zebrapad...
Hopen dat je nog eens verstandig wordt voor dat je iemand wat aan doet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |