Nee, omdat het ook niet van hetzelfde merk is.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:43 schreef 68Chevelle het volgende:
Voor 15000 Euro kun je ook 2 Dacia's kopen, omdat je dan 2 keer 4 cilinders tot je beschikking hebt ga je toch ook niet lopen roepen dat je iets gelijkwaardigs aan een Porsche hebt?
En in hoeverre is dat relevant mbt mijn punt?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, omdat het ook niet van hetzelfde merk is.. Niet eens dezelfde groep.
Ik zeg ook nergens dat een Matiz gelijkwaardig is aan een Corvette. Waarom leg jij me woorden in de mond?
Als ik een echter Matiz koop, kan ik met recht zeggen dat ik rijd in een auto die gemaakt is door dezelfde makers van een hoop Corvettes. Tegenwoordig is Corvette een apart merk, dacht ik.
Geeft ook wel het failliet van de Amerikaanse autoindustrie aan, Koreaanse auto's rebadgen tot Amerikanen in een slappe poging een beetje voet aan de grond te krijgen in Europa.
Porsches hebben maar 6 cilindersquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:43 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Voor 15000 Euro kun je ook 2 Dacia's kopen, omdat je dan 2 keer 4 cilinders tot je beschikking hebt ga je toch ook niet lopen roepen dat je iets gelijkwaardigs aan een Porsche hebt?
Ik ga niet happen, ik heb al een zware kluif gepakt met Mr. Johnnyquote:
2cv's hebben 2 cilinders DUS alle Citroëns hebben 2 cilindersquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:52 schreef 68Chevelle het volgende:
Ik ga niet happen, ik heb al een zware kluif gepakt met Mr. Johnny
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
2cv's hebben 2 cilinders DUS alle Citroëns hebben 2 cilinders
[..]Zag 'm al maar ik hap wel. Wil wel eens weten waar dit toe leidt.
Ik reageerde enkel op je "punt" dat je Chevrolets spleetogenchevrolets noemde.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:48 schreef 68Chevelle het volgende:
En in hoeverre is dat relevant mbt mijn punt?
quote:Je komt niet bijster intelligent over op dit moment, ik hoop dat het weleens anders is?
Er zijn toch geen porsches met V8 ofwel? Zo wel danquote:
Mijn punt was dat een Matiz een spleetogenchevrolet is, gaarne het hele bericht erbijhalen aubquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik reageerde enkel op je "punt" dat je Chevrolets spleetogenchevrolets noemde..
[..].
Die zijn er welquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Er zijn toch geen porsches met V8 ofwel? Zo wel dan.
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=3057&jaar=1989&cache=noquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Er zijn toch geen porsches met V8 ofwel? Zo wel dan.
En mijn punt dat andere mensen dat anders zien, die zijn trots dat ze een auto hebben van de makers van de Chevrolet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:52 schreef 68Chevelle het volgende:
Mijn punt was dat een Matiz een spleetogenchevrolet is, gaarne het hele bericht erbijhalen aub
Je punt is iets te positief:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En mijn punt dat andere mensen dat anders zien, die zijn trots dat ze een auto hebben van de makers van de Chevrolet..
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het beste van twee werelden: Nietszeggend design en kraakplastic in het interieur.
vanaf nu gaan er berichten in de prullenbak verdwijnen...quote:
Ik kan me wel vinden in je avatarquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vanaf nu gaan er berichten in de prullenbak verdwijnen...
ONTOPIC !!!!
Dit is niet correct, er ligt gewoon een V8 in hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:03 schreef kevin20vt het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=3057&jaar=1989&cache=no
Wel met een lijn 8 motor
Ik voorzie:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Anyway, ik ben wel benieuwd (na die post van die keurmeester) hoeveel ton staal Turquazdinges allemaal in zijn Uno gaat stoppen om hem door de keuring te krijgen.
Na al dat offtopic geblaat, gaan we weer ONTOPICquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Het liefst zie ik natuurlijk dat Turq dit helemaal oppietoppie aanpakt en met een unieke, gekeurde, verzekerde auto op de proppen komt maar die kans acht ik 0.
BET'S ON!
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:35 schreef kevin20vt het volgende:
LOL dankje, maarre dacht je dat dat vol gas was??
Ik had m'n moeder in de auto gek, dan ga je toch niet vol gas rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |