SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.namaste
Oh niks.. Ik zei ik neuk je moeder, hoerenzoon..quote:
Dat geeft een nieuwe dimensie aan "dakloze mensen"quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Strikt gesproken is het ook nog geen Convertible, er valt immers niks te converten zonder klapdak.
Dat klinkt al een stuk beter 30x30x3 ipv 30x30x30quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nou ja, dit staat er in de uitzonderingen:
[..]
(geript van een ander site)
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef Klonk het volgende:
die filmpjes, de laatste pas je goed bij, vlak bij een woonwagenkampje...
Stukje plakband..? Dat is alleen tegen het klapperen, hij houdt het nogsteeds vast van onder en van de rubbers hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:38 schreef Resistor het volgende:
Stukje achterklep ook origineel opgelost, met plakband.
Alleen ben ik bang dat je problemen gaat krijgen met de portieren nadat je over een drempel bent gereden.
Of je moet 'Dukes of Hazard' style de deuren dichtlassen, en er in springen.
Hahahhaa.. ik zeg niksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
De gordels zijn IN de stijlen gelast..quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:18 schreef T42 het volgende:
en dat ding stond te koop in april voor 1200 euro op mp(waar dus wel een slechtemotor en bak in zit)
hoe heb je gordel probleem opgelost? want de stijlen zijn nu dus weg
knikt hij niet?
Geen andere mods a la Oxy...quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:34 schreef roepdeman het volgende:
Maar wat zijn de verdere plannen met dit bakkie? Mag ik modificaties verwachten a la Oxy? Of was dit het einde van je pimp my ride project?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |