Hoe spreek je het dan uitquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:14 schreef Felixa het volgende:
Mensen die de naam van hun eigen auto niet kunnen uitspreken en TuKson zeggen tegen hun Hyundai Tucson.![]()
*ril*
Zeg dan toch maar Bries. Dat komt qua betekenis iets dichter in de buurtquote:
Niets mis mee, dat mag om de leesbaarheid te verbeteren.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Klacht: onnodige koppelstreepjes. Autoinbreker.
volgensmij met een stille 'c'...quote:
Daarvan is in dit geval geen sprake. Bij woorden zoals massa-gebed/massage-bed kan ik het me voorstellen...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Niets mis mee, dat mag om de leesbaarheid te verbeteren.
Dampe?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:50 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja, hij vertolkte toch de rol van Graveyard Keeper in OoT?
ik als programmeur maak genoeg gebruik van if/else, vind je me dan n lutserquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:24 schreef marcel-o het volgende:
Adopter![]()
Webskam![]()
tooner kartreitszj (of inktpotje omdat ze t niet kunnen uitspreken)
tee moobiel
nooteboek (spreek serieus de "e" uit na noot )
oiro (pools voor euro denk k)
Aker (acer)
en inderdaad mij en mijn, als/dan
Da's echt Not Dunquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:46 schreef Big-Pun het volgende:
mesjester joenited in de sjempions liek
Oiro voor euro is de Duitse uitspraak.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:24 schreef marcel-o het volgende:
oiro (pools voor euro denk k)
Aker (acer)
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:51 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Oiro voor euro is de Duitse uitspraak.
Acer uitspreken als Aker is de Latijnse uitspraak. Deze uitspraak is juist, maar veel tuiniers zullen je pas begrijpen als ze even de vertaalslag in hun hoofd hebben gemaakt.
Bij auto-inbreker kan dat best.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Daarvan is in dit geval geen sprake. Bij woorden zoals massa-gebed/massage-bed kan ik het me voorstellen...
Zeg ik ook wel eens, in dialect.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:36 schreef Id_do_her het volgende:
Mensen die zoiets als: "Dat ding is van mijn." zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |