Dank je!quote:Op maandag 29 juni 2009 11:45 schreef Maes het volgende:
Greys, wat ziet je voortuintje er schattig uit zo! Een hele verbetering na die wildernis
Da's goed.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik dacht ook altijd dat ze dat met nagellak deden. Maar goed als wij maar de goede tzt mee krijgen. Hopelijk komen er voor jouw binnenkort ook kittens. Kom ik wel op kraamvisite![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:23 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet of ik het aandurf met Boris Cat!
Gister toen ik het bad (naast zijn ren) aan het oppompen was en aan het vullen, zat ie heel geïnteresseerd toe te kijken. Maar goed, Boor kijkt eigenlijk altijd goedkeurend, als hij zich er maar mee kan bemoeien
Ik ben bang als ik hem in dat badje zet en hij vindt het NIET leuk... dat dan mijn hele bad lek is door het geklauw met de nagels!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:56 schreef Cat22 het volgende:
Ahem....
Gasrtgezin Redcat: Cat's 3e nestje - The Japanese connection![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zul jij trots zijn! Deed hij het goed? (uiteraard wel natuurlijk)quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:37 schreef Maes het volgende:
Waar is de show oh-oh?
Ik ga hier even heel trots vertellen dat ik vanavond naar de theater voorstelling ben geweest van Bacchanten waarin mijn zoon de hoofdrol had
Aaah, mag ik daar een foto van, please, pretty pleasequote:Dus Bébé de kleine chihuahua ligt nu lekker zielsgelukkig op het balkon op de stretcher te chillen
quote:Op maandag 6 juli 2009 14:02 schreef Cat22 het volgende:
Blijheid: ik heb donderdag een sollicitatiegesprek!Eindelijk weer eens na een maand of 2 en verschillende brieven. Nu nog 'effe' de baan krijgen.
Ja later!quote:Op maandag 6 juli 2009 14:10 schreef Maes het volgende:
[..]
Aaah, mag ik daar een foto van, please, pretty please
Drie maanden na het dagje ziekenhuis. En die was eh... 26 mei als ik het wel heb.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:38 schreef Ingetje79 het volgende:Greys
![]()
Hoestie? Wanneer moet je weer voor controle?
Helpt dat ja, in de wasmachine? Ik denk dat ik gewoon maar een nieuwe koop. hij was toch van IKEAquote:Op maandag 6 juli 2009 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Ja psies, ze spreekt het zo leuk uit!
Tis een mannetje trouwens![]()
Ik was net ff vergeten dat ik mn badkamer gechloord had, ik raakte bijna bedwelmd net![]()
Ben zo mn Lushdampen daar gewend....
Ik heb net in een fanatieke schoonmaakbui zelfs mn douchegordijn maar weer es in de wasmasjien gemikt
Ja maar nu al kan sowieso niet, want dat had ik bij haar tweede telefoontje (toen ik op Madeira zat belde de dokter) al gevraagd. Maar ze zei als ze het nu weer gingen onderzoeken dat er dan mogelijk een onnodig afwijkende uitslag kwam omdat het dan nog niet helemaal genezen is?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een schatje zeg![]()
Greys, doe es gauw bellen dan....in de vakantieperiodes ist vaak druk en zijn de wachttijden dus langer.
Oh zo bedoellu! Ja dan bel ik morgenmiddag vast! Oke! Thanks!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij moet je, als alles in aug. goed is, nog 3 jaar achter elkaar naar de gyn. idd.
En dan kom je weer terug in de eens per 5 jaar van het BVO.
Ik bedoelde ook meer dat je nu alvast een afspraak maakt voor ergens in aug.
Alst druk is kunnen ze je anders zo doorschuiven naar sept. en dawilleweniehe?
Hebbie het al geprobeerd ofseau?quote:Op maandag 6 juli 2009 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zo bedoellu! Ja dan bel ik morgenmiddag vast! Oke! Thanks!
Denk jij dat het ook na 2,5 maand wel kan ipv na 3 maanden, dat onderzoek? Ik wil een beetje smokkelen en het naar voren schuiven. Volgens mij is alles weer helemaal heel
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hebbie het al geprobeerd ofseau?![]()
De ass. weten wel wanneer jij bent geholpen en zullen dus zelf wel kijken wat 3 maanden erna is![]()
En anders vragen ze het wel....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, maar als ik het nou eens vriendelijk vráág of het iets eerder mag? Ik vind het allemaal zo ontzettend lang duren, dan zou ik nu nog bijna twee maanden moeten wachten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Geen zorgen voor doorschuiven ik schuif het zo weer terugquote:Op maandag 6 juli 2009 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij moet je, als alles in aug. goed is, nog 3 jaar achter elkaar naar de gyn. idd.
En dan kom je weer terug in de eens per 5 jaar van het BVO.
Ik bedoelde ook meer dat je nu alvast een afspraak maakt voor ergens in aug.
Alst druk is kunnen ze je anders zo doorschuiven naar sept. en dawilleweniehe?
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:31 schreef oh-oh het volgende:Ja hier nog iemand heur!
En lief en schattig en braaf dat ie is![]()
Ff pochen met mijn eigen mokkel:
[ afbeelding ]
ICT afdelingquote:Op maandag 6 juli 2009 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Altijd handig; connecties in het ziekenhuis Maes![]()
Werk je op de poli of bij het afsprakenbureau?
Greys, leg de situatie anders ff voor bij de gyn.
Ik zou iig morgen gewoon direct ff bellen
Whehe, jij stiekeme afsprakenprogramma-hackerdquote:
Niet doorvertellen hee?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehe, jij stiekeme afsprakenprogramma-hackerd
Ik zeg niets...we moeten Greys zo snellll mogelijk weer functionerend hebben toch?quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Zeg gewoon dat je in augustus nog 2 weekjes wegwilt ofzo en dat je het dan fijn vindt dat dit alles achter de rug is![]()
Hoezo slecht?
Ik is goed he?quote:
Whahahaha!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:55 schreef Greys het volgende:
Hoe doe je een copyright tekentje ook alweer? Zie mijn sig
Hoe kan het anders nog dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:10 schreef Maes het volgende:
© alt+0169
Ja menschen ik ben nog van de alt codes
Het zou zeker toepasselijk zijn voor mijn sig af en toequote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:10 schreef oh-oh het volgende:Waaah , ik dacht ook meteen das een hele mooie zin voor in een sig!
Ing is cool
Dan wachten we dus beide op onze live-reporterquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:28 schreef Maes het volgende:
Ik zit ook al te zoeken, Ing. Volgens mij is het nog niet zeker
Oh, daar zou ik ook een beetje van balen denk ik!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik zat zo zalig te niksen op mn vrije dag, komen straks mn ouders plus 1 nichtje eten.
Dus maar ff snel zuigen en dweilen en boodschappen doen en een rijsttafel of zo op tafel toveren.
Damn, daar gaat mn avond MJ kijken met popcorn
Tot half negen maar geloof ik. De memorial in elk geval. Onze tijd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Da's balen oh oh...maar wees blij dat ze iig bellen.![]()
Wij gaan vanaaf lekker samen kijken...moet eigenlijk ook nog boodschappen doen.
Tot hoe laat duurt het?
Greys, C-tje is gelukt zie ik
Ik hoor het altijd en eeuwig al in de auto bij Heer G, ik vind het wel goed, maar ik hoef niet naar een concertquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Greys, Dave Matthews, daar had je echt wel mee heen moeten gaan, wat zijn die goeeeeeeeeeeeeeed
Hier een linkje dat je even moet bekijken:quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:38 schreef taxibabe het volgende:
Goedemorgen,
Onze moederpoes Tikkels heeft 2 kittens gekregen, deze zijn nu 2 weekjes oud. Maar....
1 van de kittens heeft nog steeds de oogjes niet open (andere kitten heeft ze al 5 dagen open).
Is de kitten gewoon erg laat of moeten we ermee naar de dierenarts?
Ja, misschien dat ik zo nog wel een andere dierenarts bel..quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:58 schreef Greys het volgende:
Ah, wat een liefjes!
Maar wel 'eng' dat ze het nog een week geven zeg!Had ik niet verwacht!
quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:57 schreef oh-oh het volgende:Nok, heerlijk, zo gelukkig!
( En wat heb je een ongelooflijk knappe zoon!).
Mn baas gaat zo voor me moonwalken zegt ie
En niet alleen youtube!quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]Thanks. En het is een mazzelzoon. Is ie ook nog uitgekozen voor de voor hem lekkerste stage die hij zich maar kon wensen: een dansproductie van een van de juryleden van So you think you can dance. Mazzelpikkie is het.
Hey.... neem je dat wel effe op voor het nageslacht!!!
Youtube WIL jouw baas
Nokquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef nokwanda het volgende:
Zoals beloofd dan eindelijk een paar foto's van onze trouwdag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(let niet op de bezem en de thermoskannen. We mochten daar nieteens zitten)
[ afbeelding ]
Het verhuizen op zich bracht veel stress met zich mee en ook de dagen ervoor merkten ze dat er iets heel anders was. Ik had eenpaar extra draagkoffers aangeschaft en dus had iedere poes een eigen plekkie. We hebben een stationwagen en dus konden we twee rijtjes van 3 katten maken en kon ik Merlijn voorin op schoot houden (met zijn angst voor gesloten draagkoffers).quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:34 schreef oh-oh het volgende:
Dus ze hebben de verhuizing goed doorstaan?
Gelukkig maar!
Bij poezen is er vaak sprake van heel veel stress toch?
Mijn honden maakt het geen bal uit waar ze zijn, ais ik dr maar ook ben!
Pffffffff, waaaaaaaaarom begint het nou net keihard te regenen in mn pauze
Hello world!quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:52 schreef taxibabe het volgende:
even snel tussendoor hoor.![]()
Gisteren heeft de dierenarts teruggebeld, en zij vond ook te lang duren. Als ze morgen (dus vandaag) nog niet open waren moest ermee komen.
Gelijk vanmorgen natuurlijk gekeken.. en wat denk je? Bij het linkeroogje zag ik een klein stukje oog!![]()
Water opgezet, en af laten koelen. Met een watje beide oogjes weer gedept, dit is het resultaat!:![]()
[ afbeelding ]
Hahaha ja idd!quote:
Stevie is echt zó een leuke naam voor haar!quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:00 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Hahaha ja idd!
Ben echt wel blij dat ze zelf open zijn gegaan, ik vond het maar niks dat ze misschien geforceerd open gemaakt moesten worden door de dierenarts...
Misschien houden we deze zelf en dan gaat ze Stevie (Wonder) heten
Nee niet echt. Hij heeft ooit wel auditie gedaan voor de film Timboektoe, maar hij zag er toen net te jong uit voor de rollen. Verder heeft hij het druk gehad met examens en audities voor zijn aanstaande opleiding. Hij zit nu wel in een lekkere dansproductie met dat jurylid van so you think you can dance als choreograaf, dus dat is wel kicken voor hem. En verder lijkt er iets te zijn met een DJ die populair aan het worden is die hem als danser wil voor de promotie van zijn werk. Maar als model... geen idee of hij daar ooit aan gedacht heeft. Leuke bijverdienste en leuk op zijn cv aangezien hij toch die wereld in wil. Als je een goeie weet in de omgeving dan hou ik me aanbevolen. Er is veel kaf tussen het koren en jij kent die wereld beter dan ik, denk ik.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:39 schreef Greys het volgende:
Nee precies, laat hem maar lekker prima in zijn vel zitten![]()
Oh meid, je krijgt er nog wat mee te stellen. Jankende meisjes aan je keukentafel enzo, hihihi. Heeft hij er wel eens aan gedacht om zich bij een casting/modellenbureau in te schrijven? Of heeft ie dat al lang gedaan?
Stevie FTWquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:28 schreef oh-oh het volgende:Jaa Stevie!
Which reminds me, ik wil een leuke Stevie Wonder verzamelaar gaan kopen!
Kzag zaterdag of zondag nacht een concert van hem op tv en toen snapte ik niet waarom ik nog niks van hem in huis heb
Dit is wel grappig. Mijn stiefdochter is hier heel erg mee bezig. En wil graag foto's insturen. Ik weet niet of ze wel geschikt is maar ik heb eigenlijk al besloten dat ze het mag proberen. Greys maakt foto'squote:Op donderdag 9 juli 2009 11:34 schreef Greys het volgende:
Nok, MaxModels zit in Rotterdam!
Zie hier ook info voor hem om een keer gewoon vrijblijvend foto's te mailen:
http://www.maxmodels.nl/info.aspx
Dat is een keurig en goed bureau, niet zo'n louche gebeuren waar je eerst moet betalen voor een fotoshoot enzo![]()
Hoe oud is hij nu?
Ook via Max Models?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Dit is wel grappig. Mijn stiefdochter is hier heel erg mee bezig. En wil graag foto's insturen. Ik weet niet of ze wel geschikt is maar ik heb eigenlijk al besloten dat ze het mag proberen. Greys maakt foto's![]()
We hebben een aantal sites bekeken en je hebt gelijk de meeste willen gewoon geld. Maar ik had er 2 geselecteerd en daar zat Max ook bij omdat ze in Rotterdam zitten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook via Max Models?
Ik zag die foto van EW op de vorige pagina en hij moet zich echt gewoon inschrijven.
Kan altijd nog nee zeggen
R moet het ook gewoon proberen inderdaad met haar opvallende uiterlijk met dat lange rode haar!
Ik moet provisie gaan vragen!
Volgende maand wordt hij 16. Goeie tip.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:34 schreef Greys het volgende:
Nok, MaxModels zit in Rotterdam!
Zie hier ook info voor hem om een keer gewoon vrijblijvend foto's te mailen:
http://www.maxmodels.nl/info.aspx
Dat is een keurig en goed bureau, niet zo'n louche gebeuren waar je eerst moet betalen voor een fotoshoot enzo![]()
Hoe oud is hij nu?
Oh fijn dat je het zegt, dankjewel!quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh Greys....ik doe het ff hier.
Mooi haar zo, pony staat je super, maakt je jong![]()
Alleen vind ik persoonlijk dit rooiige mooier dan " pittig rood" denk ik.
Ik ben wel benieuwd. iederwijsachtig of heel anders? Ben altijd benieuwd naar andere onderwijsvormenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Het heeft geen officiële naam zoals jenaplan en motessori. Het heeft wel wat weg van jenaplan icm ton onderwijs. Je staat met 3lkr in een klas voor 3 groepen. Ouders beslissen mee enz. Het was zoveel info en is moeilijk uit te leggen naar mensen zonder onderwijsachtergrond
Ik ben anders blij dat ik zaken eerder heb doorgedrukt en niet ben afgegaan op het advies van de decanen op EW's vorige school. Ik schatte hem anders in dan zij hem typeerden en herkende het een en ander en liet hem testen waardoor hij op een andere school terecht kon en nu het diploma heeft waarvan zij toen zeiden dat hij dat niet zou redden. En ik heb echt niet harder aan hem lopen trekken. Integendeel zelfs.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat wist ik dan niet. Het is ook geen Daltonschool. Laten we het zo zeggen het ene kind vaart wel bij het ene soort onderwijs en een ander weer bij een ander soort. Ik heb het nooit zo op ouders die overal in mee mogen beslissen. Begrijp mij niet verkeerd ouders kennen hun kinderen het beste maar dit kan ook hun valkuil zijn.
Ja zuurvlees is een soort van stoofvlees maar dan anders ( zuurquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:42 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, zuurvlees, is dat hetzelfde als stoofvlees/draadjesvlees? Lekker!
En wat fijn, een vriendin die kapster is! Dat zou elk meisje moeten hebben!
Cat, gehaktballenPtwish Paay zou trots op je zijn
* Cat22 overweegt om het gehakt alsnog in spagetti om te zetten* Patricia Paayquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:42 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, zuurvlees, is dat hetzelfde als stoofvlees/draadjesvlees? Lekker!
En wat fijn, een vriendin die kapster is! Dat zou elk meisje moeten hebben!
Cat, gehaktballenPtwish Paay zou trots op je zijn
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
* Cat22 overweegt om het gehakt alsnog in spagetti om te zetten* Patricia Paay![]()
En zuurvlees is![]()
![]()
. Oh oh, kun je niet een bakje meesturen met mijn vlop?
Dat zou op zich een plan zijn, maar ik denk niet dat meneer de kaartjescontroleur bij het theater ons op zaterdag binnen laat als we kaartjes hebben voor de zondag. We gaan naar Ciske de Rat. Viezig weer maakt niet uit, het is koopzondag. En er zit een Lush.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Dan ga ik na 10 minuten dood!
Scheveningen moeje morgen doen zondag regent het.
IK WIL OOK NAAR HET STRAND!!!
Dat voelt zo stom en naar he? Ik had het er ook wel moeilijk mee. Maar we hebben er recht op dus gewoon gebruik ervan maken. Ik heb trouwens nog niks van het UWV gehoord en heb alle papieren keurig op tijd ingediend. Volgende week eens achteraan bellen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb net mijn uitkering aangevraagd. Wel raar na een arbeidsverleden van meer dan 10jaar. Ik zal vandaag gebeld worden n.a.v. mijn gesprek gisteren nog niks gehoord. Ik heb zo'n hekel aan wachten.
Geen idee, we laten ons verrassen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Ciske de Rat is een leuke musical. Weet je al of je Danny de Munk zelf hebt? Wij hadden hem toen wel.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 @ 12:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziggy wordt gewoon al mopperend 100![]()
![]()
En dat Spider een beetje gay was, wisten we allang natuurlijk![]()
Hier alles oke; meneer I. ligt nog op bedje en de poessies slapen gezellig met hem mee
Oh god, sorry!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Goffer Greys, loop je me expres te negeren ofseau?![]()
![]()
Der schijnt hier warempel de zon![]()
*rent naar boven voor bikini
Beetje wel he?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:52 schreef oh-oh het volgende:
Nou moet je hem fijn zelf maar nemen, hij lijkt op wat jij laatst zo leuk vond hoor
Ik kijk net op de site en ze heeft een baasje hoor. Pfff gelukkig maar. Ik word zo boos op mensen die niet goed voor hun diertjes zorgenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god, sorry!Ik had niet ver genoeg naar boven gescrolled voor nieuwe reacties
![]()
Ik ga maandag bellen!
En Maes, kijk nou wat er in het asiel zit in Rotterdam!
http://www.asielenrijnmon(...)asieldieren/hond/413
9 Maandjes oud![]()
Waarom doen mensen zoiets toch weg?
[ afbeelding ]
Hier ook al regen en al de heeeeele dag, blegh!quote:
Ik ga er zo idd ook mee naar de dierenarts, de kittens zijn vanmorgen vroeg geboren.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:59 schreef Greys het volgende:
Maar als het pootje er echt afgebéten is, dan had het katje toch al doodgebloed?
Ik zou er maar meteen mee naar de DA gaan hoor en ik snap eerlijk gezegd ook niet dat daar nog aan getwijfeld wordt als een pootje er uit ziet alsof het er afgekauwd is
Nee, ze zijn nog niet besproken. Alleen die donkere (Dikkie Dik) uit het eerste nestjes is besproken, over Stevie twijfelen we (naja,quote:Op maandag 13 juli 2009 10:06 schreef Greys het volgende:
Zijn er al baasjes voor alle kittens?
(Dat vraag ik omdat, als het niet zo is, je misschien een eigen topic voor je kittens kunt openen, er zijn volgens mij nog FOK!-ers die graag een kitten willen).
Bloedt het pootje? Want in dat geval zou ik maar een andere DA bellen. Of bloedt het niet?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:18 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Nee, ze zijn nog niet besproken. Alleen die donkere (Dikkie Dik) uit het eerste nestjes is besproken, over Stevie twijfelen we (naja,twijfelt, ik niet
) zelf nog over om te houden. Misschien wel een idee om een topic te openen.
Ik heb net de DA gesproken, kan pas vanmiddag om kwart over 5 terecht.
Nee het bloedt niet meer, het heeft wel gebloedt, er zit een bloedvlek in de deken waar de witte heeft gelegen.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Bloedt het pootje? Want in dat geval zou ik maar een andere DA bellen. Of bloedt het niet?
Zie maar of je een topic opent. Ik weet in elk geval dat er een paar FOK-ers zijn die heel fijne poezenbaasjes zouden zijn en die graag een kitten willen
Foto 2 is echt niet charmant neequote:Op maandag 13 juli 2009 11:00 schreef taxibabe het volgende:
Ik heb net foto's gemaakt, ik zal onder een linkje zetten, want het zijn niet echt mooie foto's natuurlijk..
Foto 1
Foto 2
Heb net nog een andere DA gebeld, maar die zit vandaag helemaal vol, kan ik morgen pas terecht
Jawel, op dinsdag en donderdag van 18.30-19.00 uurquote:Op maandag 13 juli 2009 11:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Taxibabe, heeft je DA geen inloopspreekuur?![]()
Cat en oh oh dus beide een vermoeiend maar leuke zondag gehad![]()
En Greys weer es wat vaker in F&F...gezellie!
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:06 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Jawel, op dinsdag en donderdag van 18.30-19.00 uur
Mijn da ook twee keer per dag , om 13.00 en om 18.30 een uur lang!quote:Op maandag 13 juli 2009 11:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Bij onze DA in dit durpie zelfs 2 keer per dag een half uur
Ja, de DA's gaven allebei ook wel aan dat ik wel langs moest komen, maar zolang de kitten gewoon netjes dronk en zich normaal gedraagt (wat 'ie eigenlijk ook wel doet) was het geen spoed en hoefde ik mij ook geen zorgen te maken. Wat ohoh ook wel aangeeft idd.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Foto 2 is echt niet charmant nee![]()
Raar dat ze je zo lang laten wachten terwijl ze het m.i. in 10 minuten wel beoordeeld hebben.
Hij lijkt er weinig last van te hebben, hij is druk aan het drinken en zich met het achterpootje af te zetten om goed te kunnen drinken.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:12 schreef Greys het volgende:
IEHHHHHHHHH! Die tweede foto!
Dat moet toch gruwelijke pijn doen zodra er iets tegen dat roze aankomt?
Ik zat al te wachten iddquote:Op maandag 13 juli 2009 11:52 schreef MissBliss het volgende:
Hey Ing, check dit: http://www.muse.mu/launch/
Nog 7 minuten tot *iets*
Nee, dat komt pas in september, maar misschien een single ofzo?quote:Op maandag 13 juli 2009 @ 11:54 schreef Greys het volgende:
Tot de launch van een nieuw album neem ik aan?
Nee, dat duurt nog ff...ik hoop op een stukje er van ofzoquote:Op maandag 13 juli 2009 11:54 schreef Greys het volgende:
Tot de launch van een nieuw album neem ik aan?
quote:
Daar is ook niksquote:Op maandag 13 juli 2009 @ 12:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
En ik durf niet op forum of twitter te klikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |