abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70635179
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 00:37 schreef Maes het volgende:
Waar is de show oh-oh?

Ik ga hier even heel trots vertellen dat ik vanavond naar de theater voorstelling ben geweest van Bacchanten waarin mijn zoon de hoofdrol had
Wat zul jij trots zijn! Deed hij het goed? (uiteraard wel natuurlijk)

Ingetjes oma.. sorry, ik moest even lachen om je opmerking. Maar het klopt als een bus natuurlijk.

Ik heb gisteren tot 1.00 uur zitten kroelen met poes en was om 8 uur alweer wakker. Weer kroelen natuurlijk. En nu even alles lekker laten doorwaaien in huis en daarna mag ze de woonkamer komen verkennen. Ik voorspel een verblijf onder de bank maar de kroelopties zullen uiteindelijk wel winnen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 4 juli 2009 @ 10:35:30 #52
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70636074
Wat leuk Maes! Moesten ze je smile er aan het eind van de avond afbikken?

Cat, poesiekroelen is lekker he? Ik werd vanochtend ook wakker geknuffeld door Baileys en Melvin (ze hadden honger )

Straks ff het durp in, zonnebrandgoedjes e.d. halen (D.A. heeft 25% korting, jeuj ) en een bloemetje voor de trouwdag van m'n ouders.
En morgen met m'n schoonouders bootje varen!

En ohoh, morgen heeeel veel succes met je doggie!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_70636776
Mijn voorspelling van poes in woonkamer was niet 100% corrrect: veel miewen, veel snuffelen, veel wandelen maar dat alles met de staart omhoog en voor kroeltjes en snoepjes ben ik in een paar tellen gevonden.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:36:14 #54
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_70638818
Cat het gaat echt super he?
Maes, wat tof, wat zul je hebben zitten stralen!
Tis een buitenshow, in Echt, lekker in de buurt dus.
Eigenlijk show ik m nie meer maar ach, Echt is echt een leuke toffe show, het weer wordt ideaal en Chico vindt het echt leuk om te doen ( ik ook natuurlijk), dus de shows in de regio blijven dan wel leuk om te doen.
Kijken hoe ie morgen loopt en dan schrijf ik m mss ook maar weer in het MECC hier in, en als dat dan nog steeds bijna soepeltjes gaat doen we mss eindelijk de Winner in Amsterdam ook es een keer
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_70639263
Echt, da's hier vlakbij! Jammer dat ik morgen al naar het Oud Limburgs Schuttersfeest ga, anders was ik wel even komen kijken. Succes in ieder geval.

Met poes gaat het nog steeds prima. Ze is weer boven geïnstalleerd, buurjongetje is komen kijken en ze liet zich (na wat rondkijken) gewillig aaien.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:03:47 #56
176471 oh-oh
pi_70639432
Tis echt in het midden Echt he?
Pfffff is het bij jou ook weer zo knallend heet vandaag?
Ik werd vanochtend om half 8 wakker met bonkende koppijn, ibrufennetje genomen en daarna veel te lang door geslapen met alle ramen en deuren open, toen dreef ik mn bed uit...
Komen kijken op een hondenshow is altijd lastig, je weet nooit hoe laat je aan de beurt bent en als je aan de beurt bent is het zo voorbij
Vorige keer in Echt , 2 jaar geleden, liep ik net de ring in toen mn ouders aan kwamen lopen.
Maar dat was wel goede timing, Chico ging helemaal happy hyperen en toen werd ie kampioen want hij liep nog helemaal blij
Nu kan ie toch niks meer winnen, en met mooi weer loopt ie al op zn best.
Maar wss komen ze wel weer ff kijken.
Foto's van toen:

Zijn allermooiste foto ooit werd daar toen gemaakt

Zo stapte hij de ring uit nadat ie als eerste chinees ooit veteranenkampioen geworden was
Ben benieuwd of ik straks verschil zie, of ie veel ouder geworden is in 2 jaar tijd.
Hij heeft ieg niet meer zoveel haren aan zijn staande oor zag ik net
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_70652169
Hoi meisjes. Ik ben er weer bijna. Nog even stomen om wat meer uit te pakken. Dozen staan nog hoog opgestapeld hier. De katjes denderen er vrolijk tussendoor. De verhuizing was lastig voor ze. 3 hebben gepoept in de draagkoffer waar ze in zaten en Kareltje zat onder en heeft zich 2 dagen verstopt onder een deken. Hij schaamde zich dat ie zich als stoertje zo had bescheten. \merlijntje zit nog veel onder de kast, maar dat is ook deels omdat het daar koel is. Ze eten en drinken allemaal en ze lopen vrij door het huis en op het katveilige balkon. Ze vinden het wel wat hier. Veel te zien voor ze.

Hier nog een paar dagen en dan ben ik weer op mijn eigen laptopje. Innet werkt prima, maar ik kom er niet aan toe om het ding te installeren en zo.

Ing: gecondoleerd met je oma. ik heb het niet gevolgd, maar ik las dat ze nu niet meer hier is. Sterkte.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 juli 2009 @ 22:44:40 #58
163650 Greys
pi_70653343

of:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 5 juli 2009 @ 00:38:14 #59
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70656133
Nok!

Oma is idd niet meer hier, maar een metertje of 2 lager
Maar dat was ook wel het beste voor haar; Alzheimer met wrs. uitgezaaide kanker die met morfine niet meer pijnvrij te krijgen was is ook niet wat he? En 97 is een hele mooie leeftijd dacht ik zo.

Maar ehm......fotoooooooooo's!

Ben al aan het tasje pakken, hond van paps en mams gaat ook mee op de boot, aangezien m'n ouders de hele dag weg zijn. Wordt vast leuk; 4 volwassenen en 3 hondjes

Greys
Hoestie? Wanneer moet je weer voor controle?
  zondag 5 juli 2009 @ 07:41:10 #60
176471 oh-oh
pi_70660079
Veel plezier Ing. en welcome back Nok.
Greysssssss ze zijn geweldig
Tot vanavond
( Groucho Marx )
  Moderator zondag 5 juli 2009 @ 09:02:40 #61
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_70660356
Goedemorgen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 5 juli 2009 @ 09:10:35 #62
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70660405
Tnx ohoh, jij ook!

Senes!
Hoestie?!
  Moderator zondag 5 juli 2009 @ 09:18:20 #63
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_70660453
Ja lekker

We zijn lekker aan het genieten van de vakantie. We zijn allemaal lekker vrij.
We gaat trouwens niet weg, wel wat dagjes weg maar verder lekker thuis

Gaan jullie nog op vakantie?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_70661140
Mogguh!

Mijn pleegpoes heeft een naam: Hoshi (zie haar topic). Helaas moet ik haar vandaag alleen laten, ik ga met moeders op de fiets naar het Limburgs Schuttersfeest. Niet dat ik zo into schutterijen ben, maar optocht kijken is altijd wel leuk. En daarna BBQ chez les parents. Zo te lezen heeft iedereen wel leuke plannen voor vandaag. Enjoy!
pi_70673564
Helaas ben ik nog niet helemaal terug aangezien de bekabeling van mijn comp waar mijn foto's opstaan nog ergens zoek is tussen alle spullen. Liever gezegd: die ligt klem onder wat meubels en dozen en we komen langzaam door de stapel. Dus ergens kan ik hem weer zonder schade vrij krijgen. Tot die tijd op EW's laptop, want die van ons krijgen we maar niet draadloos

Inderdaad beter voor oma om nu dan toch 2 meter lager te liggen
97 om een boel pijn te lijden is ook niet alles

Zo.... nu weer even verder met het legen van een paar dozen. Bijna niet genoeg plek voor alle boeken en heb zelfs een half leven aan boeken weggedaan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 5 juli 2009 @ 17:57:14 #66
176471 oh-oh
pi_70673778
Hoshi is een leuke naam!
Nok, doe maar rustig aan met uitpakken, tis dr geen weer voor.
Bevalt het leven als getrouwde vrouw een beetje???
Chico heeft het vandaag supergoed gedaan, ik heb apetrots.
Hij had voor het eerst concurrentie in de veteranenklasse, andere hond was bijna 3 jaar jonger en Chico won van hem
Echt heel erg cool dus
Verder was dr niks cools aan, het was zo afgrijselijk heet, het was bijna dierenmishandeling, iedereen bleef in de tenten, ik heb niet eens de keuring van ons eigen ras aan de ring gevolgd want Chico stond na 2 minuten al met zn tong op de grond.
Ik heb zelf natuurlijk geen foto's van Chico in de ring.
Maar wel van daarna, er waren badjes, dus meneer mocht meteen even afkoelen:

En ook Billy heeft zich beeldig gedragen:
( Groucho Marx )
pi_70677456
Leuke foto's oh-oh!
WB Nokwanda, ook al is het nog niet via je eigen pc.

Ik heb vanmiddag 156 schutterijen langs zien trekken. Het was schandalig dat ik als echte limburgse het OLS nog nooit bezocht had. De route is altijd hartstikke druk, maar wij hadden perfecte plekjes: op een bruggetje, dus af en toe een windje, parasolletje tegen de zon en klapstoeltjes. Best uit te houden zo. Al zijn mijn schouders toch nog wat verbrand en ben ik gestoken door een onzichtbaar beest.

Alleen kwamen we op de terugweg langs een afschuwelijk ongeluk. Drie ambulances, één traumahelicopter en twee wielen en ander wrakmateriaal in/tegen de voorgevel een huis waarvan we denken dat het een motor was. Die is in de flauwe bocht ongetwijfeld met grote snelheid rechtdoor geknald.
  maandag 6 juli 2009 @ 10:31:00 #68
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70692261
Die foto van Billy!

Haaai allen
Lekker dat jullie allemaal vrij zijn Senes! Ik moet nog 6 weken en dan in de vakantie anderhalve week naar Kreta. Zin in!

Bootje was heerlijk gisteren, de hondjes hebben lekker gezwommen, ik ben niet verbrand en ben eindelijk een beetje bruin!
  maandag 6 juli 2009 @ 11:32:20 #69
176471 oh-oh
pi_70694180
Ik ben gisteren dus wel weer verbrand, mn rug dit keer...

Vandaag en morgen lekker nog vrij!
Ik heb een leuk hondje op visite nu, we gaan zo wandelen met wat mensen uit de buurt en zijn baasje moest nog even weg.
Dus Bébé de kleine chihuahua ligt nu lekker zielsgelukkig op het balkon op de stretcher te chillen
( Groucho Marx )
pi_70699414
Blijheid: ik heb donderdag een sollicitatiegesprek! Eindelijk weer eens na een maand of 2 en verschillende brieven. Nu nog 'effe' de baan krijgen.
  maandag 6 juli 2009 @ 14:10:00 #71
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_70699701
quote:
Dus Bébé de kleine chihuahua ligt nu lekker zielsgelukkig op het balkon op de stretcher te chillen
Aaah, mag ik daar een foto van, please, pretty please
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  maandag 6 juli 2009 @ 14:10:42 #72
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_70699727
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:02 schreef Cat22 het volgende:
Blijheid: ik heb donderdag een sollicitatiegesprek! Eindelijk weer eens na een maand of 2 en verschillende brieven. Nu nog 'effe' de baan krijgen.
Mee blij is
Ow O+
  maandag 6 juli 2009 @ 14:21:56 #73
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70700150
Go Cat

Op wat voor soort baan had je solliciteerd dan? Verpleging of meer het soort werk wat je hiervoor deed?
pi_70701660
Wat fijn voor je cat. Die baan ga je krijgen.
  maandag 6 juli 2009 @ 15:12:15 #75
176471 oh-oh
pi_70701992
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:10 schreef Maes het volgende:

[..]

Aaah, mag ik daar een foto van, please, pretty please
Ja later!
Cat, succes donderdag, wat voor baan???
Wandelen gaat niet door hier, het onweert steeds heel hevig.
Bébé is alweer thuis, maar ik heb wel wat fotootjes van het poppetje
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 juli 2009 @ 15:17:30 #76
163650 Greys
pi_70702224
quote:
Op zondag 5 juli 2009 00:38 schreef Ingetje79 het volgende:Greys
Hoestie? Wanneer moet je weer voor controle?
Drie maanden na het dagje ziekenhuis. En die was eh... 26 mei als ik het wel heb.
Ik moet deze maand een afspraak maken voor eind augustus. Maar ik ga het proberen wat naar voren te halen, want ik wil niet zo lang wachten

Nokje Wat fijn dat de poezzies zich al een beetje thuis voelen!

Oh-oh, die beeldenfoto!
En ik vind Bébé zo'n cute naam voor een chiwalli!

Senes! Geniet lekker van je vrije dagen!

Oh het begint hier echt te PLENZEN even zeg! Hoop dat het thuis ook zo is, dan hoef ik niet te sproeien vanavond

Cat, succes alvast voor donderdag!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 6 juli 2009 @ 15:21:32 #77
176471 oh-oh
pi_70702389
Kheb wel nog puppypics van Bébé die al online staan:

Hij is nu al een jaar geweest, maar nog steeds echt een ukkie, hij past drie keer in Karel
Zn bazinnetje is Braziliaans en spreekt zijn naam zo leuk uit
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 juli 2009 @ 15:24:32 #78
163650 Greys
pi_70702492
Hahahahaaaaaaa, dat muiltje op die onderste foto!
En ik zie/hoor het voor me, zo'n latina Bébé uitspraak!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 6 juli 2009 @ 15:34:27 #79
176471 oh-oh
pi_70702872
Ja psies, ze spreekt het zo leuk uit!
Tis een mannetje trouwens
Ik was net ff vergeten dat ik mn badkamer gechloord had, ik raakte bijna bedwelmd net
Ben zo mn Lushdampen daar gewend....
Ik heb net in een fanatieke schoonmaakbui zelfs mn douchegordijn maar weer es in de wasmasjien gemikt
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 juli 2009 @ 15:40:12 #80
163650 Greys
pi_70703117
quote:
Op maandag 6 juli 2009 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Ja psies, ze spreekt het zo leuk uit!
Tis een mannetje trouwens
Ik was net ff vergeten dat ik mn badkamer gechloord had, ik raakte bijna bedwelmd net
Ben zo mn Lushdampen daar gewend....
Ik heb net in een fanatieke schoonmaakbui zelfs mn douchegordijn maar weer es in de wasmasjien gemikt
Helpt dat ja, in de wasmachine? Ik denk dat ik gewoon maar een nieuwe koop. hij was toch van IKEA
Want aan de onderkant van mijn douchegordijn (een witte met figuurtjes) zit een hele strook oranje achtige verkleurig, omdat ik wel eens vergeet het gordijn buiten het bad te hangen als ik met gekleurde Lushjes in bad zit
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 6 juli 2009 @ 15:48:40 #81
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70703505
Wat een schatje zeg

Greys, doe es gauw bellen dan....in de vakantieperiodes ist vaak druk en zijn de wachttijden dus langer.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 juli 2009 @ 16:11:49 #82
163650 Greys
pi_70704468
quote:
Op maandag 6 juli 2009 15:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een schatje zeg

Greys, doe es gauw bellen dan....in de vakantieperiodes ist vaak druk en zijn de wachttijden dus langer.
Ja maar nu al kan sowieso niet, want dat had ik bij haar tweede telefoontje (toen ik op Madeira zat belde de dokter) al gevraagd. Maar ze zei als ze het nu weer gingen onderzoeken dat er dan mogelijk een onnodig afwijkende uitslag kwam omdat het dan nog niet helemaal genezen is?
Maar ik ga wel proberen om van de week vast een afspraak te maken voor de eerste of tweede week van augustus ofzo. Scheelt toch weer een weekie of twee. Moet wel kunnen denk ik. Ze is wel streng, dus ik hoop dat ze akkoord gaat. Moet sowieso nog drie keer in het ziekenhuis komen voordat ik weer naar de huisarts terug verwezen wordt. Maar da's op langere termijn en dat vind ik alleen maar fijn en veilig!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 6 juli 2009 @ 16:55:47 #83
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70706238
Volgens mij moet je, als alles in aug. goed is, nog 3 jaar achter elkaar naar de gyn. idd.
En dan kom je weer terug in de eens per 5 jaar van het BVO.
Ik bedoelde ook meer dat je nu alvast een afspraak maakt voor ergens in aug.
Alst druk is kunnen ze je anders zo doorschuiven naar sept. en dawilleweniehe?
pi_70706599
Je kunt beter wat vroeger dan later bellen voor een afspraak Greys. De poli loopt zo vol en er zit ok nog vakantie bij.

De baan waar ik donderdag voor op gesprek mag is een functie als beleidsmedewerker. Dit keer bij een stichting voor verstandelijk gehandicapten. Er zijn nog 3 andere kandidaten, hopelijk wint mijn verpletterende charme en inhoudelijk deskundigheid het van de rest.

De vriendin die vrijdag mee was toen ik Hoshi ophaalde was net hier: Zij vindt dat haar pens aanzienlijk gegroeid is. Dat betekent óf veel kittens óf een naderende bevalling! Maar in haar buik voel ik nog niks bewegen.

Vanmorgen nog even schrik, want er was een cyperse zwangere kat vermist en die kon best eens bij mij zitten. Maar 'gelukkig' bleek ze nog niet kwijt te zijn toen Hoshi aan het asiel werd aangeboden dus ze blijft nog lekker bij mij wonen. De dame in kwestie had nog twee andere zwangere poezen 'want katten moeten eenmaal een nestje hebben gehad voordat ze gesteriliseerd worden'. Dat is zo achterhaald! Ze had wel eigenaren voor alle kittens, maar ze had ze beter kunnen doorverwijzen naar een opvangorganisatie als -zeg- Redcat.
  maandag 6 juli 2009 @ 17:08:46 #85
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70706737
Klinkt leuk Cat! Succes!

En gelukkig mag Hoshi gewoon lekker bij jou bevallen en dan krijgen wij babypoezenfoto's
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 juli 2009 @ 17:11:08 #86
163650 Greys
pi_70706825
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij moet je, als alles in aug. goed is, nog 3 jaar achter elkaar naar de gyn. idd.
Oh zo bedoellu! Ja dan bel ik morgenmiddag vast! Oke! Thanks!
Denk jij dat het ook na 2,5 maand wel kan ipv na 3 maanden, dat onderzoek? Ik wil een beetje smokkelen en het naar voren schuiven. Volgens mij is alles weer helemaal heel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 6 juli 2009 @ 17:35:02 #87
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70707704
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh zo bedoellu! Ja dan bel ik morgenmiddag vast! Oke! Thanks!
Denk jij dat het ook na 2,5 maand wel kan ipv na 3 maanden, dat onderzoek? Ik wil een beetje smokkelen en het naar voren schuiven. Volgens mij is alles weer helemaal heel
Hebbie het al geprobeerd ofseau?

De ass. weten wel wanneer jij bent geholpen en zullen dus zelf wel kijken wat 3 maanden erna is
En anders vragen ze het wel....
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 juli 2009 @ 18:32:28 #88
163650 Greys
pi_70709836
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:35 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Hebbie het al geprobeerd ofseau?

De ass. weten wel wanneer jij bent geholpen en zullen dus zelf wel kijken wat 3 maanden erna is
En anders vragen ze het wel....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar als ik het nou eens vriendelijk vráág of het iets eerder mag? Ik vind het allemaal zo ontzettend lang duren, dan zou ik nu nog bijna twee maanden moeten wachten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 6 juli 2009 @ 18:41:35 #89
176471 oh-oh
pi_70710187
Greys gij stuk ongeduld!
Ik snap het wel hoor
Ik was mn douchegordijn regelmatig ja, het hangt altijd onder in het bad en dr komt snel een zeeprand onderlangs
Dus dan pleur ik het snel met een flinke scheut azijn in de wasmachine.
( Groucho Marx )
  maandag 6 juli 2009 @ 20:25:22 #90
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_70714501
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Geen zorgen voor doorschuiven ik schuif het zo weer terug
Ow O+
  maandag 6 juli 2009 @ 20:26:33 #91
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_70714560
Er is er hier iemand erg verliefd op Bébé
Ow O+
  maandag 6 juli 2009 @ 20:31:48 #92
176471 oh-oh
pi_70714797
Ja hier nog iemand heur!
En lief en schattig en braaf dat ie is
Ff pochen met mijn eigen mokkel:

( Groucho Marx )
  maandag 6 juli 2009 @ 22:23:32 #93
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70720312
Altijd handig; connecties in het ziekenhuis Maes
Werk je op de poli of bij het afsprakenbureau?

Greys, leg de situatie anders ff voor bij de gyn.
Ik zou iig morgen gewoon direct ff bellen
  maandag 6 juli 2009 @ 22:25:53 #94
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_70720438
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:31 schreef oh-oh het volgende:
Ja hier nog iemand heur!
En lief en schattig en braaf dat ie is
Ff pochen met mijn eigen mokkel:
[ afbeelding ]

Kampioentje
Ow O+
  maandag 6 juli 2009 @ 22:26:44 #95
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_70720464
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Altijd handig; connecties in het ziekenhuis Maes
Werk je op de poli of bij het afsprakenbureau?

Greys, leg de situatie anders ff voor bij de gyn.
Ik zou iig morgen gewoon direct ff bellen
ICT afdeling (erg handig )
Ow O+
  maandag 6 juli 2009 @ 22:27:41 #96
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70720517
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:26 schreef Maes het volgende:

[..]

ICT afdeling (erg handig )
Whehe, jij stiekeme afsprakenprogramma-hackerd
  maandag 6 juli 2009 @ 22:31:26 #97
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_70720719
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Whehe, jij stiekeme afsprakenprogramma-hackerd
Niet doorvertellen hee?
Ow O+
  maandag 6 juli 2009 @ 22:37:32 #98
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70721007
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:31 schreef Maes het volgende:

[..]

Niet doorvertellen hee?
Ik zeg niets...we moeten Greys zo snellll mogelijk weer functionerend hebben toch?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 juli 2009 @ 23:16:48 #99
163650 Greys
pi_70722842
Ik durf alleen niet zo goed te vragen of het ook niet gewoon wat eerder kan, na 2,5 maand ipv 3 maanden.
Want dan zal ze me wel eigenwijs vinden
Maar ik ga het wel proberen! Al zal de assistente dat wel na moeten vragen aan de dokter zelf denk ik.
En Maes helpt me wel inderdaad met de afspraak als ze hem willen verschuiven
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:44:47 #100
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70735357
Zeg gewoon dat je in augustus nog 2 weekjes wegwilt ofzo en dat je het dan fijn vindt dat dit alles achter de rug is

Hoezo slecht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')