Wat zul jij trots zijn! Deed hij het goed? (uiteraard wel natuurlijk)quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:37 schreef Maes het volgende:
Waar is de show oh-oh?
Ik ga hier even heel trots vertellen dat ik vanavond naar de theater voorstelling ben geweest van Bacchanten waarin mijn zoon de hoofdrol had
Aaah, mag ik daar een foto van, please, pretty pleasequote:Dus Bébé de kleine chihuahua ligt nu lekker zielsgelukkig op het balkon op de stretcher te chillen
quote:Op maandag 6 juli 2009 14:02 schreef Cat22 het volgende:
Blijheid: ik heb donderdag een sollicitatiegesprek!Eindelijk weer eens na een maand of 2 en verschillende brieven. Nu nog 'effe' de baan krijgen.
Ja later!quote:Op maandag 6 juli 2009 14:10 schreef Maes het volgende:
[..]
Aaah, mag ik daar een foto van, please, pretty please
Drie maanden na het dagje ziekenhuis. En die was eh... 26 mei als ik het wel heb.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:38 schreef Ingetje79 het volgende:Greys
![]()
Hoestie? Wanneer moet je weer voor controle?
Helpt dat ja, in de wasmachine? Ik denk dat ik gewoon maar een nieuwe koop. hij was toch van IKEAquote:Op maandag 6 juli 2009 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Ja psies, ze spreekt het zo leuk uit!
Tis een mannetje trouwens![]()
Ik was net ff vergeten dat ik mn badkamer gechloord had, ik raakte bijna bedwelmd net![]()
Ben zo mn Lushdampen daar gewend....
Ik heb net in een fanatieke schoonmaakbui zelfs mn douchegordijn maar weer es in de wasmasjien gemikt
Ja maar nu al kan sowieso niet, want dat had ik bij haar tweede telefoontje (toen ik op Madeira zat belde de dokter) al gevraagd. Maar ze zei als ze het nu weer gingen onderzoeken dat er dan mogelijk een onnodig afwijkende uitslag kwam omdat het dan nog niet helemaal genezen is?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een schatje zeg![]()
Greys, doe es gauw bellen dan....in de vakantieperiodes ist vaak druk en zijn de wachttijden dus langer.
Oh zo bedoellu! Ja dan bel ik morgenmiddag vast! Oke! Thanks!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij moet je, als alles in aug. goed is, nog 3 jaar achter elkaar naar de gyn. idd.
En dan kom je weer terug in de eens per 5 jaar van het BVO.
Ik bedoelde ook meer dat je nu alvast een afspraak maakt voor ergens in aug.
Alst druk is kunnen ze je anders zo doorschuiven naar sept. en dawilleweniehe?
Hebbie het al geprobeerd ofseau?quote:Op maandag 6 juli 2009 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zo bedoellu! Ja dan bel ik morgenmiddag vast! Oke! Thanks!
Denk jij dat het ook na 2,5 maand wel kan ipv na 3 maanden, dat onderzoek? Ik wil een beetje smokkelen en het naar voren schuiven. Volgens mij is alles weer helemaal heel
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hebbie het al geprobeerd ofseau?![]()
De ass. weten wel wanneer jij bent geholpen en zullen dus zelf wel kijken wat 3 maanden erna is![]()
En anders vragen ze het wel....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, maar als ik het nou eens vriendelijk vráág of het iets eerder mag? Ik vind het allemaal zo ontzettend lang duren, dan zou ik nu nog bijna twee maanden moeten wachten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Geen zorgen voor doorschuiven ik schuif het zo weer terugquote:Op maandag 6 juli 2009 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij moet je, als alles in aug. goed is, nog 3 jaar achter elkaar naar de gyn. idd.
En dan kom je weer terug in de eens per 5 jaar van het BVO.
Ik bedoelde ook meer dat je nu alvast een afspraak maakt voor ergens in aug.
Alst druk is kunnen ze je anders zo doorschuiven naar sept. en dawilleweniehe?
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:31 schreef oh-oh het volgende:Ja hier nog iemand heur!
En lief en schattig en braaf dat ie is![]()
Ff pochen met mijn eigen mokkel:
[ afbeelding ]
ICT afdelingquote:Op maandag 6 juli 2009 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Altijd handig; connecties in het ziekenhuis Maes![]()
Werk je op de poli of bij het afsprakenbureau?
Greys, leg de situatie anders ff voor bij de gyn.
Ik zou iig morgen gewoon direct ff bellen
Whehe, jij stiekeme afsprakenprogramma-hackerdquote:
Niet doorvertellen hee?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehe, jij stiekeme afsprakenprogramma-hackerd
Ik zeg niets...we moeten Greys zo snellll mogelijk weer functionerend hebben toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |