* Cat22 overweegt om het gehakt alsnog in spagetti om te zetten* Patricia Paayquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:42 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, zuurvlees, is dat hetzelfde als stoofvlees/draadjesvlees? Lekker!
En wat fijn, een vriendin die kapster is! Dat zou elk meisje moeten hebben!
Cat, gehaktballenPtwish Paay zou trots op je zijn
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
* Cat22 overweegt om het gehakt alsnog in spagetti om te zetten* Patricia Paay![]()
En zuurvlees is![]()
![]()
. Oh oh, kun je niet een bakje meesturen met mijn vlop?
Dat zou op zich een plan zijn, maar ik denk niet dat meneer de kaartjescontroleur bij het theater ons op zaterdag binnen laat als we kaartjes hebben voor de zondag. We gaan naar Ciske de Rat. Viezig weer maakt niet uit, het is koopzondag. En er zit een Lush.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Dan ga ik na 10 minuten dood!
Scheveningen moeje morgen doen zondag regent het.
IK WIL OOK NAAR HET STRAND!!!
Dat voelt zo stom en naar he? Ik had het er ook wel moeilijk mee. Maar we hebben er recht op dus gewoon gebruik ervan maken. Ik heb trouwens nog niks van het UWV gehoord en heb alle papieren keurig op tijd ingediend. Volgende week eens achteraan bellen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb net mijn uitkering aangevraagd. Wel raar na een arbeidsverleden van meer dan 10jaar. Ik zal vandaag gebeld worden n.a.v. mijn gesprek gisteren nog niks gehoord. Ik heb zo'n hekel aan wachten.
Geen idee, we laten ons verrassen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Ciske de Rat is een leuke musical. Weet je al of je Danny de Munk zelf hebt? Wij hadden hem toen wel.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 @ 12:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziggy wordt gewoon al mopperend 100![]()
![]()
En dat Spider een beetje gay was, wisten we allang natuurlijk![]()
Hier alles oke; meneer I. ligt nog op bedje en de poessies slapen gezellig met hem mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |