abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70793921
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:34 schreef oh-oh het volgende:
Dus ze hebben de verhuizing goed doorstaan?
Gelukkig maar!
Bij poezen is er vaak sprake van heel veel stress toch?
Mijn honden maakt het geen bal uit waar ze zijn, ais ik dr maar ook ben!
Pffffffff, waaaaaaaaarom begint het nou net keihard te regenen in mn pauze
Het verhuizen op zich bracht veel stress met zich mee en ook de dagen ervoor merkten ze dat er iets heel anders was. Ik had eenpaar extra draagkoffers aangeschaft en dus had iedere poes een eigen plekkie. We hebben een stationwagen en dus konden we twee rijtjes van 3 katten maken en kon ik Merlijn voorin op schoot houden (met zijn angst voor gesloten draagkoffers).
Onderweg de airco maar aan. Opeens rook het naar stront. Bij aankomst bleek dat er 3 de boel hadden bepoept. Alleen Kareltje zat zo onder dat we heb moesten wassen. Hij schaamde zich echt. Heb hem nog nooit zo gezien. Hij verborg zich twee dagen onder EW's dekens. Daarna werd ie langzaam de ouwe. Purrr is trouwens veel liever geworden. Ze pest Bijoux niet meer. Merlijn is inmiddels ook weer meer zichzelf, maar hij valt nu beter bij de anderen.
Foto's van de katten in hun nieuwe omgeving en in andere vriendenstelletjes volgen nog.
Mudhle is altijd blij als ik er maar ben en Kay is altijd blij als EW er maar is. Spice is de makkelijkste. De hele verhuizing deed haar helemaal niets. Ze heeft zich gelijk het vloerkleed op de slaapkamer toegeeigend en is even chill als altijd. Onze eigen vegapoes (ze vegeteert hele dagen)

Foto's van ons nieuwe stulpje volgen nog.

@Maes, lees ik ergens overheen? Is dat je nieuwe hondje of aanstaande nieuwe hondje?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_70796423
Fijn dat de poezels weer in hun ritme aan het raken zijn. Mijn katten hadden nooit zo'n moeite met verhuizingen. Als ik er maar was waren ze blij.

Maar Naartjie vindt me nu volgens mij maar een vuile verraaier. Hij zit al 2 dagen op zijn stoel te sippen, eet maar de helft van wat hij normaal eet, als ik hem aai trekt hij een vies gezicht en op schoot komt hij ook niet. Vanmiddag gaf hij flink over, met haarballen. Het zal vast allemaal met Hoshi te maken hebben.
Ik dacht dat de kennismaking wel goed ging, maar mevrouw zat toch vaak onder de bank en Naartjie kwam niet van zijn stoel af. Dus ik laat mevrouw toch maar in haar kraamkamer, eigen plekje zonder stress en geen confrontatie meer voor Naartjie. Maar Hoshi lucht op mij vindt hij ook not done blijkbaar. Toen ik hem net kattesnoepjes gaf kon meneer trouwens wel rennen. Dus er is nog hoop.

Het is een echte drahama queen, maar het is evengoed niet leuk mijn kerel zo te zien.

En morgen ben ik de hele dag weg, eerst solliciteren en daarna de slotmanifestatie met 70 man die ik (mee) organiseer. Ik denk dat ik morgenavond helemaal dood ben.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:48:28 #153
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70796695
Succes morgen Cat

Ga je Hoshi houden?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  donderdag 9 juli 2009 @ 08:46:08 #154
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_70803051
Mogge!

Cat, veel succes vandaag

En dan nu
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 09:26:15 #155
163650 Greys
pi_70803796
Nok, ik moet het nog even zeggen en hopelijk leest ie niet mee want dan gaat ie vast naast zijn sneakers lopen maar... godallemachtig, wat is die zoon van je toch een lekker joch! Die gaat voor heel wat gebroken harten zorgen, dat zie je nu al
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70803987
Hij loopt al een beetje naast zijn sneakers omdat ie weet dat ie in de markt ligt. Maar tot dusver maakt ie er geen misbruik van en gedraagt ie zich redelijk integer. Het enige dat zielig is dat ie heeft gedaan is een heel knap meisje afwijzen omdat hij haar vreselijk dom vond en niets met haar te bespreken had. Dat deed ie net iets te bot. Verder valt het wel mee. Hij zegt zelf dat hij blij is met zo'n puberteit zonder veel van de onzekerheden waarmee leeftijdsgenoten te kampen hebben. Hij heeft daar echt geen last van en dat laat hem vrijer bewegen. Aan de andere kant: hij heeft die periode wel gehad, veel vroeger in zijn leven. Je hoeft dat ook geen twee keer te hebben.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 09:39:14 #157
163650 Greys
pi_70804070
Nee precies, laat hem maar lekker prima in zijn vel zitten
Oh meid, je krijgt er nog wat mee te stellen. Jankende meisjes aan je keukentafel enzo, hihihi. Heeft hij er wel eens aan gedacht om zich bij een casting/modellenbureau in te schrijven? Of heeft ie dat al lang gedaan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!fotograaf donderdag 9 juli 2009 @ 09:52:33 #158
148247 taxibabe
pi_70804380
even snel tussendoor hoor.

Gisteren heeft de dierenarts teruggebeld, en zij vond ook te lang duren. Als ze morgen (dus vandaag) nog niet open waren moest ermee komen.

Gelijk vanmorgen natuurlijk gekeken.. en wat denk je? Bij het linkeroogje zag ik een klein stukje oog!
Water opgezet, en af laten koelen. Met een watje beide oogjes weer gedept, dit is het resultaat!:

Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 09:56:45 #159
163650 Greys
pi_70804480
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:52 schreef taxibabe het volgende:
even snel tussendoor hoor.

Gisteren heeft de dierenarts teruggebeld, en zij vond ook te lang duren. Als ze morgen (dus vandaag) nog niet open waren moest ermee komen.

Gelijk vanmorgen natuurlijk gekeken.. en wat denk je? Bij het linkeroogje zag ik een klein stukje oog!
Water opgezet, en af laten koelen. Met een watje beide oogjes weer gedept, dit is het resultaat!:

[ afbeelding ]
Hello world!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:57:50 #160
176471 oh-oh
pi_70804511
Hello Kitty !
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  FOK!fotograaf donderdag 9 juli 2009 @ 10:00:33 #161
148247 taxibabe
pi_70804577
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Hello world!
Hahaha ja idd!
Ben echt wel blij dat ze zelf open zijn gegaan, ik vond het maar niks dat ze misschien geforceerd open gemaakt moesten worden door de dierenarts...

Misschien houden we deze zelf en dan gaat ze Stevie (Wonder) heten
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 10:21:12 #162
163650 Greys
pi_70805048
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:00 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Hahaha ja idd!
Ben echt wel blij dat ze zelf open zijn gegaan, ik vond het maar niks dat ze misschien geforceerd open gemaakt moesten worden door de dierenarts...

Misschien houden we deze zelf en dan gaat ze Stevie (Wonder) heten
Stevie is echt zó een leuke naam voor haar!
Doen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:28:37 #163
176471 oh-oh
pi_70805207
Jaa Stevie!
Which reminds me, ik wil een leuke Stevie Wonder verzamelaar gaan kopen!
Kzag zaterdag of zondag nacht een concert van hem op tv en toen snapte ik niet waarom ik nog niks van hem in huis heb
( Groucho Marx )
pi_70806395
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:39 schreef Greys het volgende:
Nee precies, laat hem maar lekker prima in zijn vel zitten
Oh meid, je krijgt er nog wat mee te stellen. Jankende meisjes aan je keukentafel enzo, hihihi. Heeft hij er wel eens aan gedacht om zich bij een casting/modellenbureau in te schrijven? Of heeft ie dat al lang gedaan?
Nee niet echt. Hij heeft ooit wel auditie gedaan voor de film Timboektoe, maar hij zag er toen net te jong uit voor de rollen. Verder heeft hij het druk gehad met examens en audities voor zijn aanstaande opleiding. Hij zit nu wel in een lekkere dansproductie met dat jurylid van so you think you can dance als choreograaf, dus dat is wel kicken voor hem. En verder lijkt er iets te zijn met een DJ die populair aan het worden is die hem als danser wil voor de promotie van zijn werk. Maar als model... geen idee of hij daar ooit aan gedacht heeft. Leuke bijverdienste en leuk op zijn cv aangezien hij toch die wereld in wil. Als je een goeie weet in de omgeving dan hou ik me aanbevolen. Er is veel kaf tussen het koren en jij kent die wereld beter dan ik, denk ik.

En dan nu de rest bijlezen
Dieren... in het nieuws. Wat was dat vroeger ook al weer voor een radioprogramma voor kinderen? Ko de boswachter? Heeeeel lang geleden. Die zei dat dan altijd.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_70806473
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:28 schreef oh-oh het volgende:
Jaa Stevie!
Which reminds me, ik wil een leuke Stevie Wonder verzamelaar gaan kopen!
Kzag zaterdag of zondag nacht een concert van hem op tv en toen snapte ik niet waarom ik nog niks van hem in huis heb
Stevie FTW
Was als kind al dol op Stevie. Een eer voor een poesje om zo te heten. Moge zij een even groot schatje worden.
Heb helaas alleen een LP van hem. Hoop die binnenkort te kunnen laten branden. Maar mijn luv heeft zo verschrikkelijk veel cd's dat daar vast ook stevie tussen moet zitten. Het is hier net een bibliotheek met al die boeken en cd's
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  FOK!fotograaf donderdag 9 juli 2009 @ 11:22:59 #166
148247 taxibabe
pi_70806650
Hahahah ik zie het al, volgens mij moeten we haar gewoon houden
Als het aan mij ligt gebeurd dat ook wel, maar wil er eerst nog een weekje over nadenken...
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:26:07 #167
176471 oh-oh
pi_70806752
Wij zullen een week lang Stevie pluggen hier
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 11:34:32 #168
163650 Greys
pi_70806995
Nok, MaxModels zit in Rotterdam!
Zie hier ook info voor hem om een keer gewoon vrijblijvend foto's te mailen:
http://www.maxmodels.nl/info.aspx

Dat is een keurig en goed bureau, niet zo'n louche gebeuren waar je eerst moet betalen voor een fotoshoot enzo

Hoe oud is hij nu?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:39:56 #169
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_70807172
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:34 schreef Greys het volgende:

Dat is een keurig en goed bureau, niet zo'n louche gebeuren waar je eerst moet betalen voor een fotoshoot enzo

Hoe oud is hij nu?
Dit is wel grappig. Mijn stiefdochter is hier heel erg mee bezig. En wil graag foto's insturen. Ik weet niet of ze wel geschikt is maar ik heb eigenlijk al besloten dat ze het mag proberen. Greys maakt foto's
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:40:17 #170
176471 oh-oh
pi_70807183
Ik heb een cliënt die zo blij is dat ik dr weer ben ( joh, ik was wel twee hele dagen afwezig ) dat ie al 3 keer gebeld heeft en dat ie bloemen laat bezorgen
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 11:41:34 #171
163650 Greys
pi_70807227
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:39 schreef Maes het volgende:

[..]

Dit is wel grappig. Mijn stiefdochter is hier heel erg mee bezig. En wil graag foto's insturen. Ik weet niet of ze wel geschikt is maar ik heb eigenlijk al besloten dat ze het mag proberen. Greys maakt foto's
Ook via Max Models?
Ik zag die foto van EW op de vorige pagina en hij moet zich echt gewoon inschrijven.
Kan altijd nog nee zeggen

R moet het ook gewoon proberen inderdaad met haar opvallende uiterlijk met dat lange rode haar!

Ik moet provisie gaan vragen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:50:25 #172
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_70807499
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Ook via Max Models?
Ik zag die foto van EW op de vorige pagina en hij moet zich echt gewoon inschrijven.
Kan altijd nog nee zeggen

R moet het ook gewoon proberen inderdaad met haar opvallende uiterlijk met dat lange rode haar!

Ik moet provisie gaan vragen!
We hebben een aantal sites bekeken en je hebt gelijk de meeste willen gewoon geld. Maar ik had er 2 geselecteerd en daar zat Max ook bij omdat ze in Rotterdam zitten.

EW heeft een prachtig gaaf gezicht en waarschijnlijk als danser een perfect lichaam (geschikt voor ondergoedreclames )
Ow O+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 11:54:24 #173
163650 Greys
pi_70807660
Max heeft ook een teenager afdeling
Ze willen wel NATUREL foto's, dus geen opgesmukte toestanden. Dus als we wat pics van R maken, niet te vol smeren!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 9 juli 2009 @ 12:15:06 #174
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_70808402
Nee daar is ze ook nog veel te jong voor.
Ow O+
pi_70809061
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:34 schreef Greys het volgende:

Hoe oud is hij nu?
Volgende maand wordt hij 16. Goeie tip.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 9 juli 2009 @ 12:57:28 #176
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70809784
Haaaaai

Wat is Stevie een schatje zeg...houden hoor!

En wat zijn we weer into the modellenbussiness hier
Nok, doet EW een dansopleiding dan? En kan ie ook goed dansen?
Zo ja.....fillumpjuuuuh!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 14:27:40 #177
163650 Greys
pi_70813078
Kijk dan! Kijk dan! Wat ontzettend tof!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 9 juli 2009 @ 15:30:04 #178
176471 oh-oh
pi_70815395
Kippenvel he?
Heel erg gaaf !
Mn bloemen zijn er
( Groucho Marx )
pi_70817043
En cat hoe is je gesprek gegaan?
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:18:30 #180
176471 oh-oh
pi_70817060
Ze had nog eindgedinges van dr werk dr na, ze zou de hele dag niet online zijn geloof ik
Had jij ook vandaag gesprek??
( Groucho Marx )
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:23:20 #181
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70825641
Cat, doe es melden
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:26:53 #182
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70825753
Oh Greys....ik doe het ff hier.
Mooi haar zo, pony staat je super, maakt je jong
Alleen vind ik persoonlijk dit rooiige mooier dan " pittig rood" denk ik.
pi_70826452
Egopost.

Vanmorgen sollicitatiegesprek gehad. Vanmiddag bericht op de voicemail, de keuze is niet op mij gevallen. Ik ben opeens blijkbaar teveel belangenbehartiger en geen beleidsmedewerker meer. Het is ook nooit goed.
Ik moet het de P&O man nageven, ik ben net thuis en hij staat zowel op mijn mobiel (17.00 uur) en heeft om 20.00 uur nog mijn voicemail thuis ingesproken (ze wisten dat ik de hele dag weg was). Maar ja, die leuke man wordt dus niet mijn collega. Vandaag heb ik ook de slotmanifestatie voor 70 man georganiseerd van mijn vorige werk, dus dat is nu ook echt echt echt klaar en ik heb nog steeds geen uitzicht op een andere baan.

En ik ben moe van de drukke dag. Helpt ook niet voor het feel-good gevoel.
Mijn ouders stonden ook al op de voicemail, ze waren benieuwd naar de uitkomst, dus die mag ik het 'blijde' nieuws ook nog gaan mededelen.

Ik wil alleen maar op de bank ploffen en hersenloos voor de tv hangen en zwelgen in zelfmedelijden. Dat mag wel een avondje.

Blegh.

En zo.

quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_70827020
Vervelend voor je cat
Ik hoor het morgen. Ik heb alleen niet zo'n fijn gevoel bij de school zelf. Het is een ander soort onderwijs. Op mijn vervanging mag ik niet blijven. Ze willen mij graag houden maar er lopen mensen rond binnen de organisatie waar ze verplichtingen aan hebben.
  donderdag 9 juli 2009 @ 21:01:29 #185
176471 oh-oh
pi_70827094
Cat balen joh.
Wel fijn dat je het meteen de dag zelf te horen krijgt, dan heb je dat gehad...
f-r, had jij ook vandaag je gesprek?
Wat voor soort onderwijs is het dan?
( Groucho Marx )
pi_70827250
Het heeft geen officiële naam zoals jenaplan en motessori. Het heeft wel wat weg van jenaplan icm ton onderwijs. Je staat met 3lkr in een klas voor 3 groepen. Ouders beslissen mee enz. Het was zoveel info en is moeilijk uit te leggen naar mensen zonder onderwijsachtergrond
  donderdag 9 juli 2009 @ 21:16:33 #187
176471 oh-oh
pi_70827723
Oh ik vind dat type onderwijs altijd leuker dan gewoon onderwijs.
Mijn nichtje van net 4 gaat in Utrecht naar een hele gave Daltonschool, ze is heel erg bijdehand en echt razend enthousiast!
( Groucho Marx )
  donderdag 9 juli 2009 @ 21:17:15 #188
176471 oh-oh
pi_70827753
Overigens heb ik ooit es 3 jaar pedagogiek gestudeerd en weet ik dus wel t een en ander van onderwijssystemen
( Groucho Marx )
pi_70828207
Dat wist ik dan niet. Het is ook geen Daltonschool. Laten we het zo zeggen het ene kind vaart wel bij het ene soort onderwijs en een ander weer bij een ander soort. Ik heb het nooit zo op ouders die overal in mee mogen beslissen. Begrijp mij niet verkeerd ouders kennen hun kinderen het beste maar dit kan ook hun valkuil zijn.
  donderdag 9 juli 2009 @ 21:33:24 #190
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70828410
Balen Cat

Dan mag je nu best ff hersenloos voor de tv hangen enzo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 22:53:49 #191
163650 Greys
pi_70831603
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh Greys....ik doe het ff hier.
Mooi haar zo, pony staat je super, maakt je jong
Alleen vind ik persoonlijk dit rooiige mooier dan " pittig rood" denk ik.
Oh fijn dat je het zegt, dankjewel!
Ik denk ook dat ik blij ben met de subtiele kleur ipv het heftige kleurtje!

Cat, bummer
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70834805
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Het heeft geen officiële naam zoals jenaplan en motessori. Het heeft wel wat weg van jenaplan icm ton onderwijs. Je staat met 3lkr in een klas voor 3 groepen. Ouders beslissen mee enz. Het was zoveel info en is moeilijk uit te leggen naar mensen zonder onderwijsachtergrond
Ik ben wel benieuwd. iederwijsachtig of heel anders? Ben altijd benieuwd naar andere onderwijsvormen

Cat, jammer meid, maar er komt vast een baan die helemaal bij je past. Laat je niet ontmoedigen.

Hier vandaag naar de diplomauitreiking geweest van EW. Was wellachen. Over iedereen hield men een kort praatje. Ze hebben hem goed getypeerd. Meer inhoud dan je oppervlakkig zou denken gezien zijn oppervlakkige lolbroekigheid en blij dat hij klaar is na een schoolloopbaan met aldoor frisse tegenzin. En neeee, daar was verder geen discussie over mogelijk voor de verandering... hij is echt geslaagd
Neutje gedronken en daarna weer terug. Hij had geen zin in de afterparty. Wederom
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_70834896
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat wist ik dan niet. Het is ook geen Daltonschool. Laten we het zo zeggen het ene kind vaart wel bij het ene soort onderwijs en een ander weer bij een ander soort. Ik heb het nooit zo op ouders die overal in mee mogen beslissen. Begrijp mij niet verkeerd ouders kennen hun kinderen het beste maar dit kan ook hun valkuil zijn.
Ik ben anders blij dat ik zaken eerder heb doorgedrukt en niet ben afgegaan op het advies van de decanen op EW's vorige school. Ik schatte hem anders in dan zij hem typeerden en herkende het een en ander en liet hem testen waardoor hij op een andere school terecht kon en nu het diploma heeft waarvan zij toen zeiden dat hij dat niet zou redden. En ik heb echt niet harder aan hem lopen trekken. Integendeel zelfs.

Ik denk aan de andere kant ook niet dat het goed is als ouders altijd overal met hun neus opzitten, maar ook niet dat onderwijzend personeel alwetend is. Heb daarvoor teveel kindertjes gezien met wie het verkeerd ging, maar ook teveel kindertjes waarvoor ouders zelf een blinde vlek hadden. Nuance schijnt vaak moeilijk te zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_70837284
Ik gaf al aan dat ik de mening van ouders zeker belangrijk vind. Maar ik heb nu een moeder die er niet aan wil geloven. Haar kind is niet zo slim als zij wil geloven. Hij kijkt zodra hij kan alles af en als ik dat haar vertel wil ze het niet geloven. Zijn cito was ook niet zo heel erg goed. Ik had hem helemaal apart gezet en hij kon dus absoluut niet afkijken. Verder hebben ze hem thuis behoorlijk onzeker gemaakt met dat hij moet presteren terwijl zijn cappaciteiten dit niet toelaten. Ik heb moeder al aangegeven dat een faalangst training een uitkomst kan zijn. Ze wil er niet aan. En elke dag vraagt hij wel 100x hebben we een tooeeeetttsssss?????????? Als er een toets is staat deze op het bord en anders is er geen toets. De moeder is verder heel aardig maar het moet niet over haar kind gaan. Ik zeg dus niet dat ik alwetend ben. Iedereen maakt fouten dus leerkrachten ook.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 12:53:09 #195
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70845431
Zodeknetter zeg...wat een klote-weer.
Ik heb het gewoon serieus koud! Terwijl ik vorige week vrijdag nog buiten zat koffie te drinken

Nou jaaaa....nog 4 uurtjes en dan weekend en volgende week wordt het wel weer 20+ graadjes las ik dus Jeuj!

Ik moet trouwens ook noooodig weer naar de kapper, wil eiks wel es een ander blondtintje, iets warmers.
Maar aan de andere kant krijg ik 's zomers altijd een gratis coupe du soleil van de zon en dan vink het ook best wel weer leuke haartjes.
Dilemma Dilemma....
pi_70846997
Hello ladies!

Nachtje geslapen, verwendouche gehad met de meest zoete producten in mijn collectie (en dat zijn er niet zoveel) en ik ben weer uitgezwelgd/gezwolgen We gaan er gewoon weer tegenaan, ik heb nog 2 brieven in de bus.

Naartjie vindt me weer lief! Hij heeft me de hele week genegeerd nadat ik hem heb verraaien met Hoshi. Maar vanmorgen gilde hij alweer ouderwets om eten, reageerde op mijn krabbels (de afgelopen week kon ik net zo goed een bonk klei knuffelen) en net kwam hij weer op schoot liggen sabbelen. Hopelijk houdt de omslag aan. En anders moet ik vaker een dag weggaan, wellicht heeft een dagje eenzaamheid hem ook conclusies doen trekken.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 13:49:41 #197
176471 oh-oh
pi_70847389
Ik ben zooo blij dat ik nooit over mn haar hoef na te denken!
Beste dinnie is kapster en als zij het tijd vindt worden komen de scharen vanzelf te voorschijn
Ben net in de pauze door de regen naar de markt gelopen.
Dus we hebben weer fruit ( aarbeitjes frambozen en bananananananen, smoothiemateriaal ).
En een kilo paardenpoulet, kheb met dit bijna winterweer meteen zin om zuurvlees te maken
( Groucho Marx )
pi_70848499
Ik ga vanavond gehaktballen eten. Vond ik ook wel passen bij het weer.

En daarna met mijn zangkoor ijs eten. Dat plan leek vorige week toch een stuk logischer.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 juli 2009 @ 14:42:43 #199
163650 Greys
pi_70849143

Oh-oh, zuurvlees, is dat hetzelfde als stoofvlees/draadjesvlees? Lekker!
En wat fijn, een vriendin die kapster is! Dat zou elk meisje moeten hebben!

Cat, gehaktballen Ptwish Paay zou trots op je zijn
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:49:27 #200
176471 oh-oh
pi_70849336
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:42 schreef Greys het volgende:

Oh-oh, zuurvlees, is dat hetzelfde als stoofvlees/draadjesvlees? Lekker!
En wat fijn, een vriendin die kapster is! Dat zou elk meisje moeten hebben!

Cat, gehaktballen Ptwish Paay zou trots op je zijn
Ja zuurvlees is een soort van stoofvlees maar dan anders ( zuur ).
Tis echt Limburgs en ECHT lekker vooral van paardenpoulet ( of knijn doet t ook erg goed in t zuur ).
Ja mn kapsterdinnetje is echt super, ze doet mn haar ook wel es helemaal stijl maken en zo als k es iets speciaals heb
Gehaktballen lustiknie eigenlijk.
Ik probeer nu te focussen op mn boodschappenlijstje
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')