Het verhuizen op zich bracht veel stress met zich mee en ook de dagen ervoor merkten ze dat er iets heel anders was. Ik had eenpaar extra draagkoffers aangeschaft en dus had iedere poes een eigen plekkie. We hebben een stationwagen en dus konden we twee rijtjes van 3 katten maken en kon ik Merlijn voorin op schoot houden (met zijn angst voor gesloten draagkoffers).quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:34 schreef oh-oh het volgende:
Dus ze hebben de verhuizing goed doorstaan?
Gelukkig maar!
Bij poezen is er vaak sprake van heel veel stress toch?
Mijn honden maakt het geen bal uit waar ze zijn, ais ik dr maar ook ben!
Pffffffff, waaaaaaaaarom begint het nou net keihard te regenen in mn pauze
Hello world!quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:52 schreef taxibabe het volgende:
even snel tussendoor hoor.![]()
Gisteren heeft de dierenarts teruggebeld, en zij vond ook te lang duren. Als ze morgen (dus vandaag) nog niet open waren moest ermee komen.
Gelijk vanmorgen natuurlijk gekeken.. en wat denk je? Bij het linkeroogje zag ik een klein stukje oog!![]()
Water opgezet, en af laten koelen. Met een watje beide oogjes weer gedept, dit is het resultaat!:![]()
[ afbeelding ]
Hahaha ja idd!quote:
Stevie is echt zó een leuke naam voor haar!quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:00 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Hahaha ja idd!
Ben echt wel blij dat ze zelf open zijn gegaan, ik vond het maar niks dat ze misschien geforceerd open gemaakt moesten worden door de dierenarts...
Misschien houden we deze zelf en dan gaat ze Stevie (Wonder) heten
Nee niet echt. Hij heeft ooit wel auditie gedaan voor de film Timboektoe, maar hij zag er toen net te jong uit voor de rollen. Verder heeft hij het druk gehad met examens en audities voor zijn aanstaande opleiding. Hij zit nu wel in een lekkere dansproductie met dat jurylid van so you think you can dance als choreograaf, dus dat is wel kicken voor hem. En verder lijkt er iets te zijn met een DJ die populair aan het worden is die hem als danser wil voor de promotie van zijn werk. Maar als model... geen idee of hij daar ooit aan gedacht heeft. Leuke bijverdienste en leuk op zijn cv aangezien hij toch die wereld in wil. Als je een goeie weet in de omgeving dan hou ik me aanbevolen. Er is veel kaf tussen het koren en jij kent die wereld beter dan ik, denk ik.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:39 schreef Greys het volgende:
Nee precies, laat hem maar lekker prima in zijn vel zitten![]()
Oh meid, je krijgt er nog wat mee te stellen. Jankende meisjes aan je keukentafel enzo, hihihi. Heeft hij er wel eens aan gedacht om zich bij een casting/modellenbureau in te schrijven? Of heeft ie dat al lang gedaan?
Stevie FTWquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:28 schreef oh-oh het volgende:Jaa Stevie!
Which reminds me, ik wil een leuke Stevie Wonder verzamelaar gaan kopen!
Kzag zaterdag of zondag nacht een concert van hem op tv en toen snapte ik niet waarom ik nog niks van hem in huis heb
Dit is wel grappig. Mijn stiefdochter is hier heel erg mee bezig. En wil graag foto's insturen. Ik weet niet of ze wel geschikt is maar ik heb eigenlijk al besloten dat ze het mag proberen. Greys maakt foto'squote:Op donderdag 9 juli 2009 11:34 schreef Greys het volgende:
Nok, MaxModels zit in Rotterdam!
Zie hier ook info voor hem om een keer gewoon vrijblijvend foto's te mailen:
http://www.maxmodels.nl/info.aspx
Dat is een keurig en goed bureau, niet zo'n louche gebeuren waar je eerst moet betalen voor een fotoshoot enzo![]()
Hoe oud is hij nu?
Ook via Max Models?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Dit is wel grappig. Mijn stiefdochter is hier heel erg mee bezig. En wil graag foto's insturen. Ik weet niet of ze wel geschikt is maar ik heb eigenlijk al besloten dat ze het mag proberen. Greys maakt foto's![]()
We hebben een aantal sites bekeken en je hebt gelijk de meeste willen gewoon geld. Maar ik had er 2 geselecteerd en daar zat Max ook bij omdat ze in Rotterdam zitten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook via Max Models?
Ik zag die foto van EW op de vorige pagina en hij moet zich echt gewoon inschrijven.
Kan altijd nog nee zeggen
R moet het ook gewoon proberen inderdaad met haar opvallende uiterlijk met dat lange rode haar!
Ik moet provisie gaan vragen!
Volgende maand wordt hij 16. Goeie tip.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:34 schreef Greys het volgende:
Nok, MaxModels zit in Rotterdam!
Zie hier ook info voor hem om een keer gewoon vrijblijvend foto's te mailen:
http://www.maxmodels.nl/info.aspx
Dat is een keurig en goed bureau, niet zo'n louche gebeuren waar je eerst moet betalen voor een fotoshoot enzo![]()
Hoe oud is hij nu?
Oh fijn dat je het zegt, dankjewel!quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh Greys....ik doe het ff hier.
Mooi haar zo, pony staat je super, maakt je jong![]()
Alleen vind ik persoonlijk dit rooiige mooier dan " pittig rood" denk ik.
Ik ben wel benieuwd. iederwijsachtig of heel anders? Ben altijd benieuwd naar andere onderwijsvormenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Het heeft geen officiële naam zoals jenaplan en motessori. Het heeft wel wat weg van jenaplan icm ton onderwijs. Je staat met 3lkr in een klas voor 3 groepen. Ouders beslissen mee enz. Het was zoveel info en is moeilijk uit te leggen naar mensen zonder onderwijsachtergrond
Ik ben anders blij dat ik zaken eerder heb doorgedrukt en niet ben afgegaan op het advies van de decanen op EW's vorige school. Ik schatte hem anders in dan zij hem typeerden en herkende het een en ander en liet hem testen waardoor hij op een andere school terecht kon en nu het diploma heeft waarvan zij toen zeiden dat hij dat niet zou redden. En ik heb echt niet harder aan hem lopen trekken. Integendeel zelfs.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat wist ik dan niet. Het is ook geen Daltonschool. Laten we het zo zeggen het ene kind vaart wel bij het ene soort onderwijs en een ander weer bij een ander soort. Ik heb het nooit zo op ouders die overal in mee mogen beslissen. Begrijp mij niet verkeerd ouders kennen hun kinderen het beste maar dit kan ook hun valkuil zijn.
Ja zuurvlees is een soort van stoofvlees maar dan anders ( zuurquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:42 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, zuurvlees, is dat hetzelfde als stoofvlees/draadjesvlees? Lekker!
En wat fijn, een vriendin die kapster is! Dat zou elk meisje moeten hebben!
Cat, gehaktballenPtwish Paay zou trots op je zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |