Oh fijn dat je het zegt, dankjewel!quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh Greys....ik doe het ff hier.
Mooi haar zo, pony staat je super, maakt je jong![]()
Alleen vind ik persoonlijk dit rooiige mooier dan " pittig rood" denk ik.
Ik ben wel benieuwd. iederwijsachtig of heel anders? Ben altijd benieuwd naar andere onderwijsvormenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Het heeft geen officiële naam zoals jenaplan en motessori. Het heeft wel wat weg van jenaplan icm ton onderwijs. Je staat met 3lkr in een klas voor 3 groepen. Ouders beslissen mee enz. Het was zoveel info en is moeilijk uit te leggen naar mensen zonder onderwijsachtergrond
Ik ben anders blij dat ik zaken eerder heb doorgedrukt en niet ben afgegaan op het advies van de decanen op EW's vorige school. Ik schatte hem anders in dan zij hem typeerden en herkende het een en ander en liet hem testen waardoor hij op een andere school terecht kon en nu het diploma heeft waarvan zij toen zeiden dat hij dat niet zou redden. En ik heb echt niet harder aan hem lopen trekken. Integendeel zelfs.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat wist ik dan niet. Het is ook geen Daltonschool. Laten we het zo zeggen het ene kind vaart wel bij het ene soort onderwijs en een ander weer bij een ander soort. Ik heb het nooit zo op ouders die overal in mee mogen beslissen. Begrijp mij niet verkeerd ouders kennen hun kinderen het beste maar dit kan ook hun valkuil zijn.
Ja zuurvlees is een soort van stoofvlees maar dan anders ( zuurquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:42 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, zuurvlees, is dat hetzelfde als stoofvlees/draadjesvlees? Lekker!
En wat fijn, een vriendin die kapster is! Dat zou elk meisje moeten hebben!
Cat, gehaktballenPtwish Paay zou trots op je zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |