Ik hoor het altijd en eeuwig al in de auto bij Heer G, ik vind het wel goed, maar ik hoef niet naar een concertquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Greys, Dave Matthews, daar had je echt wel mee heen moeten gaan, wat zijn die goeeeeeeeeeeeeeed
Hier een linkje dat je even moet bekijken:quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:38 schreef taxibabe het volgende:
Goedemorgen,
Onze moederpoes Tikkels heeft 2 kittens gekregen, deze zijn nu 2 weekjes oud. Maar....
1 van de kittens heeft nog steeds de oogjes niet open (andere kitten heeft ze al 5 dagen open).
Is de kitten gewoon erg laat of moeten we ermee naar de dierenarts?
Ja, misschien dat ik zo nog wel een andere dierenarts bel..quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:58 schreef Greys het volgende:
Ah, wat een liefjes!
Maar wel 'eng' dat ze het nog een week geven zeg!Had ik niet verwacht!
quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:57 schreef oh-oh het volgende:Nok, heerlijk, zo gelukkig!
( En wat heb je een ongelooflijk knappe zoon!).
Mn baas gaat zo voor me moonwalken zegt ie
En niet alleen youtube!quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]Thanks. En het is een mazzelzoon. Is ie ook nog uitgekozen voor de voor hem lekkerste stage die hij zich maar kon wensen: een dansproductie van een van de juryleden van So you think you can dance. Mazzelpikkie is het.
Hey.... neem je dat wel effe op voor het nageslacht!!!
Youtube WIL jouw baas
Nokquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef nokwanda het volgende:
Zoals beloofd dan eindelijk een paar foto's van onze trouwdag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(let niet op de bezem en de thermoskannen. We mochten daar nieteens zitten)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |