Foto 2 is echt niet charmant neequote:Op maandag 13 juli 2009 11:00 schreef taxibabe het volgende:
Ik heb net foto's gemaakt, ik zal onder een linkje zetten, want het zijn niet echt mooie foto's natuurlijk..
Foto 1
Foto 2
Heb net nog een andere DA gebeld, maar die zit vandaag helemaal vol, kan ik morgen pas terecht
Jawel, op dinsdag en donderdag van 18.30-19.00 uurquote:Op maandag 13 juli 2009 11:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Taxibabe, heeft je DA geen inloopspreekuur?![]()
Cat en oh oh dus beide een vermoeiend maar leuke zondag gehad![]()
En Greys weer es wat vaker in F&F...gezellie!
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:06 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Jawel, op dinsdag en donderdag van 18.30-19.00 uur
Mijn da ook twee keer per dag , om 13.00 en om 18.30 een uur lang!quote:Op maandag 13 juli 2009 11:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Bij onze DA in dit durpie zelfs 2 keer per dag een half uur
Ja, de DA's gaven allebei ook wel aan dat ik wel langs moest komen, maar zolang de kitten gewoon netjes dronk en zich normaal gedraagt (wat 'ie eigenlijk ook wel doet) was het geen spoed en hoefde ik mij ook geen zorgen te maken. Wat ohoh ook wel aangeeft idd.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Foto 2 is echt niet charmant nee![]()
Raar dat ze je zo lang laten wachten terwijl ze het m.i. in 10 minuten wel beoordeeld hebben.
Hij lijkt er weinig last van te hebben, hij is druk aan het drinken en zich met het achterpootje af te zetten om goed te kunnen drinken.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:12 schreef Greys het volgende:
IEHHHHHHHHH! Die tweede foto!
Dat moet toch gruwelijke pijn doen zodra er iets tegen dat roze aankomt?
Ik zat al te wachten iddquote:Op maandag 13 juli 2009 11:52 schreef MissBliss het volgende:
Hey Ing, check dit: http://www.muse.mu/launch/
Nog 7 minuten tot *iets*
Nee, dat komt pas in september, maar misschien een single ofzo?quote:Op maandag 13 juli 2009 @ 11:54 schreef Greys het volgende:
Tot de launch van een nieuw album neem ik aan?
Nee, dat duurt nog ff...ik hoop op een stukje er van ofzoquote:Op maandag 13 juli 2009 11:54 schreef Greys het volgende:
Tot de launch van een nieuw album neem ik aan?
quote:
Daar is ook niksquote:Op maandag 13 juli 2009 @ 12:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
En ik durf niet op forum of twitter te klikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |