quote:Op maandag 29 juni 2009 01:28 schreef kingmob het volgende:
Verandering van spijs doet eten
Uithongeren ook
Ik begin in te kakken, nog ruim 4 uur te gaan
Werkquote:
Was dat een mislukte poging om "Ciao" te typen?quote:Op maandag 29 juni 2009 01:29 schreef El_Matador het volgende:
Goed plan. Ik ga maar es naar bed.
Chao allemaal.
Ben je nu aan het werk?quote:Op maandag 29 juni 2009 01:30 schreef kingmob het volgende:
Werk
Een keertje nuchter zijn tussen de zuipers was wel lol voor de rest
Zuipersquote:Op maandag 29 juni 2009 01:30 schreef kingmob het volgende:
[..]
Werk
Een keertje nuchter zijn tussen de zuipers was wel lol voor de rest
Hoi!quote:Op maandag 29 juni 2009 01:31 schreef klaasdj het volgende:
Hoi, ik ben klaadj
# De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 18-25
# Sekse? m
# Woonplaats/ regio? Flevoland
# Interesses? Tja, muziek/film/nieuws
# Seksuele voorkeur? hetero
# Lengte en postuur? 1,80-1,90 iets steviger dan gemiddeld![]()
# Hoe lang single? 1 jaar en iets langer.(en dat bevalt prima)
Ja, daarom was ik ook brak, moest gisteren ook al.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ben je nu aan het werk?
Ik was geen zuiper
Hoi!quote:Op maandag 29 juni 2009 01:31 schreef klaasdj het volgende:
Hoi, ik ben klaadj
# De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 18-25
# Sekse? m
Cool, jij kan je leeftijd aanpassen?quote:Op maandag 29 juni 2009 01:31 schreef klaasdj het volgende:
Hoi, ik ben klaadj
# De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 18-25
# Sekse? m
Heb je überhaupt wel geslapen dan? Ik vannacht namelijk ook maar 5 uurquote:Op maandag 29 juni 2009 01:34 schreef kingmob het volgende:
Ja, daarom was ik ook brak, moest gisteren ook al.
Heb er genoeg van, maar gelukkig nog maar 2 maandjes en dan krijg ik weer gewonere tijden.
ha, ja dat is daar heel ingewikkeld. Ik ben geadopteerd, en ik weet het zelf ook gewoon niet meer.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Mooie leeftijd. Werk jij met hetzelfde systeem als de huisnummers in Lelystad?
Nee, dat is ciao op z'n Spaans.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Was dat een mislukte poging om "Ciao" te typen?
Dank je, jij ook!quote:Slaap lekker!
2 uurquote:Op maandag 29 juni 2009 01:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel geslapen dan? Ik vannacht namelijk ook maar 5 uur![]()
Wel dus, al ben ik bezig om het aangepast te proberen te krijgen, want nu ben ik de pineut omdat ik als enige pas later op vakantie wil gaan, niet echt eerlijkquote:Toch niet 2 maanden lang alleen maar nachten hè
Tering....quote:Op maandag 29 juni 2009 01:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
2 uur
[..]
Wel dus, al ben ik bezig om het aangepast te proberen te krijgen, want nu ben ik de pineut omdat ik als enige pas later op vakantie wil gaan, niet echt eerlijk
Nu 7 dagen achter elkaar bv en ik voelde me al kut
Hoopte mezelf wat op te vrolijken met de meet vandaag
7 jaar verschil is doorgaans goed merkbaarquote:Op maandag 29 juni 2009 01:38 schreef klaasdj het volgende:
[..]
ha, ja dat is daar heel ingewikkeld. Ik ben geadopteerd, en ik weet het zelf ook gewoon niet meer.
Aaah ja, dat hebben mijn nichtje en neefje ook. Maar die weten iig het jaartal wel zeker.. Jij niet dus?quote:Op maandag 29 juni 2009 01:38 schreef klaasdj het volgende:
ha, ja dat is daar heel ingewikkeld. Ik ben geadopteerd, en ik weet het zelf ook gewoon niet meer.
Das kortquote:
Nee dat is echt niet tof inderdaad...quote:Wel dus, al ben ik bezig om het aangepast te proberen te krijgen, want nu ben ik de pineut omdat ik als enige pas later op vakantie wil gaan, niet echt eerlijk
Nu 7 dagen achter elkaar bv en ik voelde me al kut
Hoopte mezelf wat op te vrolijken met de meet vandaag
Ja laten we het op 15 houden, aan mijn postgeschiedenis te meten.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:41 schreef kingmob het volgende:
[..]
7 jaar verschil is doorgaans goed merkbaar
Oeps, ik liet mij weer even van mijn blonde kant zienquote:
Thanks!quote:Dank je, jij ook!
Beetje. Blij dat ik gegaan ben, maar ik was niet echt op m'n best (wat blijkbaar te merken was...)quote:
Ja dat is waar..quote:Op maandag 29 juni 2009 01:47 schreef kingmob het volgende:
Beetje. Blij dat ik gegaan ben, maar ik was niet echt op m'n best (wat blijkbaar te merken was...)
Iig beter dan slapen tot 4 uur ofzo op zo'n mooie zondag
Nee, ik ben niet echt happy single, had wat moeite met net doen alsof vandaag
Was je ooit happy dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 01:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat is waar..
Ik ben even jouw reden-tot-single-zijn-verhaal kwijt nu... Ik word ook een steeds minder happy single, helaas..
Internetheld Sedan probeert weer eens mensen via internet te interpreteren. Ik zou ermee stoppen.quote:
En anders?quote:Op maandag 29 juni 2009 01:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Internetheld Sedan probeert weer eens mensen via internet te interpreteren. Ik zou ermee stoppen.
Je mag hier van alles vertellenquote:Op maandag 29 juni 2009 01:50 schreef klaasdj het volgende:
Maar als ik het goed begrijp behoor ik hier te vertellen of er nog wat tussen zat vandaag. Natuurlijk. Dat wel, alleen ze heeft al een relatie. Kut man.
Maar dat maakt niet uit, want....
waarom scharrel hebben? (wat een kutwoord)
..wanhopig..
Hoe komt het?quote:Op maandag 29 juni 2009 01:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat is waar..
Ik ben even jouw reden-tot-single-zijn-verhaal kwijt nu... Ik word ook een steeds minder happy single, helaas..
Soms is een scharrel best leuk, maar het is niet nodigquote:Op maandag 29 juni 2009 01:50 schreef klaasdj het volgende:
Maar als ik het goed begrijp behoor ik hier te vertellen of er nog wat tussen zat vandaag. Natuurlijk. Dat wel, alleen ze heeft al een relatie. Kut man.
Maar dat maakt niet uit, want....
waarom scharrel hebben? (wat een kutwoord)
..wanhopig..
En anders niksquote:
Ik verwachtte ook niet dat je het kendequote:Op maandag 29 juni 2009 01:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat is waar..
Ik heb er gewoon een beetje genoeg van. Soms niet, soms wel. Ik mis die arm om me heen in mijn bed en iemand tegen wie ik écht alles kwijt kan. Nu heb ik een lieve vriendinnetjes, maar het is toch anders..quote:
Kom maar terug als je op de 5 jaar zitquote:Op maandag 29 juni 2009 02:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon een beetje genoeg van. Soms niet, soms wel. Ik mis die arm om me heen in mijn bed en iemand tegen wie ik écht alles kwijt kan. Nu heb ik een lieve vriendinnetjes, maar het is toch anders..
*arm om noukje doet*quote:Op maandag 29 juni 2009 02:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon een beetje genoeg van. Soms niet, soms wel. Ik mis die arm om me heen in mijn bed en iemand tegen wie ik écht alles kwijt kan. Nu heb ik een lieve vriendinnetjes, maar het is toch anders..
Je interpreteert mij verkeerd, blijkbaar.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:58 schreef S95Sedan het volgende:
En wat was je punt dan om dit te melden?
Want dat ontgaat me even.
Het had kunnen zijn dat je die hier al eens neergezet had..quote:Op maandag 29 juni 2009 02:00 schreef kingmob het volgende:
Ik verwachtte ook niet dat je het kende. Kort gezegd voel ik me genaaid door m'n ex ruim 1,5 jaar terug, 6 jaar relatie, 4 jaar samenwonen. Ze deed vrij plotseling ineens raar en liet me vallen op mijn zwakste moment en maakte daar flink gebruik van. Nu zit ik met een gat in m'n hart omdat ik nog steeds het gevoel heb dat zij het was. En ik kom niemand tegen die in de buurt komt
Meer geneukt in de afgelopen tijd dan de voorgaande jaren bij elkaar en ik werd/word er alleen maar troostelozer van...
Waarom bij jou steeds minder dan?
De kans dat mij dat gebeurt, is vrij klein.quote:Op maandag 29 juni 2009 02:01 schreef S95Sedan het volgende:
Kom maar terug als je op de 5 jaar zit
Ja verbitterd, ach ja, shit happens.
quote:
Zeg je nu maar dat is niet zekerquote:Op maandag 29 juni 2009 02:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De kans dat mij dat gebeurt, is vrij klein.
Mja, ben denk ik nu vooral teleurgesteld omdat ik er best veel energie in heb gestopt maar dat het resultaat vrij mager is. Ik mis idd net dat beetje extra, wat je bij vrienden niet hebt...quote:Op maandag 29 juni 2009 02:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je interpreteert mij verkeerd, blijkbaar.
[..]
Het had kunnen zijn dat je die hier al eens neergezet had..
Maar dat klinkt moeilijk, Ik begrijp het ook wel een beetje dat niemand in de buurt komt..
Zie mijn voorgaande post
Heeft alles met instelling te makenquote:
Kan ik me heel goed voorstellen.. Maar vergelijken met je ex is nooit goed hè. Is lastig, ik weet het als de beste, maar ik ben er maar mee gestopt..quote:Op maandag 29 juni 2009 02:10 schreef kingmob het volgende:
Mja, ben denk ik nu vooral teleurgesteld omdat ik er best veel energie in heb gestopt maar dat het resultaat vrij mager is. Ik mis idd net dat beetje extra, wat je bij vrienden niet hebt...
Nouja, door die ex weet ik relatief goed wat ik wil en ook wat ik niet wil. Dat zou je vergelijken kunnen noemen, maar ik noem het ervaringquote:Op maandag 29 juni 2009 02:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen.. Maar vergelijken met je ex is nooit goed hè. Is lastig, ik weet het als de beste, maar ik ben er maar mee gestopt..
Vrienden zijn lief, maar die arm om me heen hoef ik toch echt niet van een vriend/vriendin
Wat wil je wel en wat wil je niet?quote:Op maandag 29 juni 2009 02:18 schreef kingmob het volgende:
Nouja, door die ex weet ik relatief goed wat ik wil en ook wat ik niet wil. Dat zou je vergelijken kunnen noemen, maar ik noem het ervaring
Ik heb dat tot 2 keer toe genegeerd om iemand toch een kans te geven, bleek beide keren compleet nutteloos.
Slaap lekker mopje!quote:
Dan verschillen we van mening.quote:
Oei, dat is lastig onder woorden te brengen. Ik wil sowieso een ambitieuze, intelligente vriendin. Ze moet graag reizen. In tegenstelling tot het ambitieus moet het geen carrierevrouw zijn (daar wordt het dus ingewikkeldquote:
Ik heb 2 keer kort geprobeerd een relatie te beginnen terwijl dat tegen dat 'vergelijken' ingingquote:Dat laatste snap ik niet zo goed
Oeh, ja lastig inderdaad.. Waarom geen carrierevrouw?quote:Op maandag 29 juni 2009 02:33 schreef kingmob het volgende:
Oei, dat is lastig onder woorden te brengen. Ik wil sowieso een ambitieuze, intelligente vriendin. Ze moet graag reizen. In tegenstelling tot het ambitieus moet het geen carrierevrouw zijn (daar wordt het dus ingewikkeld). Graag ook houden van films en muziek. etc.
Wordt eigenlijk best een lijst
Nee dat snap ikquote:Ik heb 2 keer kort geprobeerd een relatie te beginnen terwijl dat tegen dat 'vergelijken' ingingDat werkte niet echt
Omdat je daar toch niks aan hebt.quote:Op maandag 29 juni 2009 02:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oeh, ja lastig inderdaad.. Waarom geen carrierevrouw?
Ja, dat dus eigenlijkquote:
Zolang ze de namen van onze kinderen kan onthouden en elke nacht naast me slaapt en ik elke ochtend naast haar wakker word, vind ik het allemaal best.quote:
Oké, duidelijk..quote:Op maandag 29 juni 2009 02:43 schreef kingmob het volgende:
Ja, dat dus eigenlijk
Het zegt verder heel veel over het karakter in mijn ervaring. Je kan prima ambitieus zijn en werken met passie zonder daar alles voor op te geven.
Toch heb je er geen reet aan want die zijn alleen daar mee bezig.quote:Op maandag 29 juni 2009 02:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang ze de namen van onze kinderen kan onthouden en elke nacht naast me slaapt en ik elke ochtend naast haar wakker word, vind ik het allemaal best.
Ja die gaat het komende jaar ook niet meer af, verwacht ikquote:
Ikzelf heb zoiets van: Het maakt me geen reet uit wat ie doet, als ie maar doet wat ie leuk vindt, of tenminste de ambitie om dat te bereiken. Maar iemand die alleen voor zijn werk leeft lijkt me niets nee.quote:Op maandag 29 juni 2009 02:43 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, dat dus eigenlijk
Het zegt verder heel veel over het karakter in mijn ervaring. Je kan prima ambitieus zijn en werken met passie zonder daar alles voor op te geven.
So what? Ik zorg voor het huishouden en de kindjes, zij voor het geld! Emancipatie enzo!quote:Op maandag 29 juni 2009 02:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toch heb je er geen reet aan want die zijn alleen daar mee bezig.
Daar gaat het niet eens om, dat werkt gewoon niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 02:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
So what? Ik zorg voor het huishouden en de kindjes, zij voor het geld! Emancipatie enzo!
Waarom niet?quote:Op maandag 29 juni 2009 02:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar gaat het niet eens om, dat werkt gewoon niet.
Dan zijn het geen echt carriere vrouwen. (mannen)quote:Op maandag 29 juni 2009 02:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het heeft tientallen jaren zo gewerkt en sommige mensen kiezen daarvoor.
In bepaalde opzichten kan ik wel begrijpen waarom, ook al zou het mijn ding niet zijn.
Zolang je er beiden geen problemen mee hebt zie ik niet in waarom het niet zou kunnen werken!quote:Op maandag 29 juni 2009 02:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het heeft tientallen jaren zo gewerkt en sommige mensen kiezen daarvoor.
In bepaalde opzichten kan ik wel begrijpen waarom, ook al zou het mijn ding niet zijn.
Huisvader zijn is een normaal ding in deze tijd idd.quote:Op maandag 29 juni 2009 03:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang je er beiden geen problemen mee hebt zie ik niet in waarom het niet zou kunnen werken!
Dat zeg ik.quote:Op maandag 29 juni 2009 03:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang je er beiden geen problemen mee hebt zie ik niet in waarom het niet zou kunnen werken!
Yup, alle Singles hebben ineens een relatie. Jij bent blijkbaar de enige die is overgebleven...quote:
Hey dat gevoel had heb ik vanmorgen ookquote:Op maandag 29 juni 2009 07:13 schreef Q. het volgende:
Ja, bedtijd. Jammer dat de baas daar anders over denkt.
Omdat de vrouw later de kids gaat verzorgen?quote:
Met m'n exquote:
Ik wou zeggen dat dat niet zo gek is voor iemand van 14, maar je bent twee keer zo oudquote:
Bijna, 17 december is het pas 28quote:Op maandag 29 juni 2009 09:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat dat niet zo gek is voor iemand van 14, maar je bent twee keer zo oud
Ga je dat nu elke keer zeggen als het woordje ex, sex, zoenen, liefde, whatever voorbij komt?quote:
allemaal een relatie met HWquote:Op maandag 29 juni 2009 09:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, alle Singles hebben ineens een relatie. Jij bent blijkbaar de enige die is overgebleven...
[ afbeelding ]
Hmm, daar moet ik je gelijk in geven, het waarom is mij ook niet helemaal duidelijk, hou het op frustratie denk ik?quote:Op maandag 29 juni 2009 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ga je dat nu elke keer zeggen als het woordje ex, sex, zoenen, liefde, whatever voorbij komt?
ik vraag me af, waarom? wil je er iets mee bereiken? wil je het gewoon kwijt? Weet je niks anders te zeggen? praat je er graag over? tell me
Dat behoort toch ook nog wel tot mijn dromen, een harem...quote:
Oh, dan heb je nog tot 17 december. Daarna is het over en uit voor je.quote:
Tomato-Moriquote:Op maandag 29 juni 2009 01:23 schreef Memento-Mori het volgende:
ik met n natte handdoek opmn rug, verkoelt wel
oke. omdat je wilt dat daar iets aan veranderd... verander dan even je instellingquote:Op maandag 29 juni 2009 09:42 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Hmm, daar moet ik je gelijk in geven, het waarom is mij ook niet helemaal duidelijk, hou het op frustratie denk ik?
Heb je nooit een vriendin gehad?quote:Op maandag 29 juni 2009 09:42 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Hmm, daar moet ik je gelijk in geven, het waarom is mij ook niet helemaal duidelijk, hou het op frustratie denk ik?
Als je gefrustreerd bent over dat je nog nooit een meisje hebt gehad dan straal je dat gewoon enorm uit. het eerste meisje dat enigzins in je geinteresseerd is ga je je waarschijnlijk zo hard aan vastklampen dat ze het benouwd krijgt en er vandoor gaat.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:42 schreef erikje14 het volgende:
Goeiemorgenquote:
Ik ben erg schattigquote:Op maandag 29 juni 2009 09:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
GoeiemorgenVerhaal gaat dat jij schattig bent?
Goed om te wetenquote:
quote:
daar ben je wel van afquote:Op maandag 29 juni 2009 09:56 schreef Pien85 het volgende:
Nou moet ik weer van die image van lief, schattig meisje af
Goede vraagquote:Op maandag 29 juni 2009 09:56 schreef Den_Haag het volgende:
wie heb ik eigenlijk gister allemaal gezien? weet het niet meer zo goed
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Mijquote:Op maandag 29 juni 2009 09:56 schreef Den_Haag het volgende:
wie heb ik eigenlijk gister allemaal gezien? weet het niet meer zo goed
quote:Op maandag 29 juni 2009 09:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]Doe eens een gokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Nee hoor! Maar waar was jij hmmm?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:00 schreef rival het volgende:
Nu gaan jullie natuurlijk de hele dag parkpopmeetkliek spelen he
Oh god, hebben we een ego-monstertje gemaakt D_H?quote:
Ik verdien 'tquote:Op maandag 29 juni 2009 10:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh god, hebben we een ego-monstertje gemaakt D_H?
Ja je bent tof
quote:
Nou vooruitquote:
Ze kan wel wat ego gebruiken. Anders kijk je er toch overheenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh god, hebben we een ego-monstertje gemaakt D_H?
Werken gisteren overdag... het was zowaar echt druk... uiteindelijk 3 "klanten" geholpen....quote:
Je kan zeggen wat je wil, maar ik zorg er altijd wel voor dat mensen niet over mij heen kijken hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 10:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ze kan wel wat ego gebruiken. Anders kijk je er toch overheen
Morguh Ofresca
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
he sloerie
was het lekker warm vannacht of moest jij op de bank slapen?
Ik ga in mijn eigen huis toch niet op de bank liggen?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
he sloerie
was het lekker warm vannacht of moest jij op de bank slapen?
Working on it eejquote:Op maandag 29 juni 2009 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
oke. omdat je wilt dat daar iets aan veranderd... verander dan even je instellingdit is niet echt de juiste manier van handelen denk ik
anyways, wat heb je de laatste weken gedaan om dit te veranderen? ik weet nog dat je hier binnen kwam en een hoop tips hebt meegekregen....
Tsja, uitgaan zal ik niet zo snel doen denk ik, is gewoon helemaal mijn ding niet en de dichtsbijzijnde stad (Rotterdam in dit geval) is een kleine 45 minuten rijden met de auto dus daar kom ik ook nooitquote:Op maandag 29 juni 2009 09:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je gefrustreerd bent over dat je nog nooit een meisje hebt gehad dan straal je dat gewoon enorm uit. het eerste meisje dat enigzins in je geinteresseerd is ga je je waarschijnlijk zo hard aan vastklampen dat ze het benouwd krijgt en er vandoor gaat.
Dus; zorg dat je veel meiden leert kennen die je bijvoorbeeld ook weer in de stad ofzo bij het uitgaan tegenkomt. Als je veel meiden leert kennen en daar gewoon normaal mee om kunt gaan, wordt het altijd wel wat met een ervan (of een vriendin die toevallig mee is).
Dat, of ga via relatieplanet ofzo met zoveel mogelijk meiden tegelijk daten.
HW:quote:
dankquote:
Dit is anders, maar dat snap je niet als je er gisteren bij wasquote:Op maandag 29 juni 2009 10:09 schreef getl0st het volgende:
[..]
HW:
"Ik ben dat zo zat, de hele dag door dat ge-hallo en goedemorgen gezeik, ik voeg me gewoon in een gesprek wat me boeit"
Verder natuurlijk gewoon Hoi
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga in mijn eigen huis toch niet op de bank liggen?.
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is anders, maar dat snap je niet als je er gisteren bij was.
Ja waren redelijk wat mensenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
Werken gisteren overdag... het was zowaar echt druk... uiteindelijk 3 "klanten" geholpen....
Ik had wel willen komen op zich, maar alleen als ik niks te doen had zondag,....
jullie hebben je wel vermaakt zeker? waren er veel? (ja een hoop mensen natuurlijk, ik bedoel fokkers)
Inderdaad, helemaal tot aan schiphol heeft ze me nog gebrachtquote:Op maandag 29 juni 2009 10:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zeker. was heel tof
maar had je toch een taxi Belz!
Dan heb ik zo een idee wie dat wasquote:Op maandag 29 juni 2009 10:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal tot aan schiphol heeft ze me nog gebracht
Je moest 's wetenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik had niet verwacht dat Pien zo lenig was
Dat dacht ik alquote:Op maandag 29 juni 2009 10:20 schreef rival het volgende:
[..]
Dan heb ik zo een idee wie dat was![]()
Je hebt het dus overleeft?
quote:
Nou, dat weet ie nu dusquote:
Ja, RP is niks mis mee. Niet echt mijn ding, maar je kunt in ieder geval veel meiden leren kennen. En wat je daar mee moet lijkt me duidelijk: niet eeuwen mee blijven chatten maar gewoon een keer in een kroegje ofzo afspreken. Ik heb een paar jaar terug ook via RP gedate (zo'n gratis 3 dagen abbo, als een gek berichtjes gaan sturenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:09 schreef erikje14 het volgende:
Tsja, uitgaan zal ik niet zo snel doen denk ik, is gewoon helemaal mijn ding niet en de dichtsbijzijnde stad (Rotterdam in dit geval) is een kleine 45 minuten rijden met de auto dus daar kom ik ook nooit
Heb inmiddels wel wat leuke msn contacten opgedaan via RP, maar wat ik daar verder mee moet weet ik nog niet zo 123, maar goed al doende leert men.
HW heeft gelijk Pien.quote:
haha dat ken ik.. oh lekker, nog 1tje kan geen kwaad!quote:Op maandag 29 juni 2009 10:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Ja, en geen kater ofzo. In de trein van schiphol ging ik wel even stuk. Ik dacht ik koop nog een blikje bier op het vliegveld, ik moest toch een half uur wachten. Eenmaal in de trein kwam dat laatste biertje ineens hard aan
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
HW heeft gelijk Pien.
Nu is het onschuldige echt een verlaten station
Ik heb echt wat gemist geloof ikquote:
Niks wekker, ik ben heerlijk vrij vandaagquote:Op maandag 29 juni 2009 10:25 schreef rival het volgende:
[..]
haha dat ken ik.. oh lekker, nog 1tje kan geen kwaad!![]()
wat zal je blij zijn geweest met de wekker vanmorgen
Klein, lief, onschuldig meisje.quote:
Was ik dat ook maarquote:Op maandag 29 juni 2009 10:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niks wekker, ik ben heerlijk vrij vandaag
Je vergeet schattigquote:
Ja, jij wel HWquote:
Je was al te vrolijkquote:Op maandag 29 juni 2009 10:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niks wekker, ik ben heerlijk vrij vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
*geeft hand*quote:
Middagje vrij nemen?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
Was ik dat ook maarik ben verkouden en super moe
Maar natuurlijk! Hoe heb ik dat kunnen doen!quote:Op maandag 29 juni 2009 10:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je vergeet schattig
[..]
Ja, jij wel HW
ja sorry, maar wees blij. Ik en vrolijk is goed weer. Daarom moest ik ook een dag vrijnemen. Het was zwaar dat goede weer het hele weekend voor elkaar te krijgen. I was exhaustedquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:30 schreef KudFokker het volgende:
Goedemorgen!
Hoe was ParkPop?
Jan Smit en Nick & Simon was echt super lachedikke vette polonaise gestart
staan mee schreeuwen als een mongool, en daarna nog in mijn blote reedt in het IJselmeer gezwommen
Een tam weekendje dus. PP was heel wat wilderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Ik wil alles horen!quote:Op maandag 29 juni 2009 10:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een tam weekendje dus. PP was heel wat wilder
Kan niet, zit midden in een project wat morgen afgerond moet zijn.. maar als de werkzaamheden voor vandaag af zijn.. ga ik naar m'n bedquote:
Nu word ik benieuwd hehquote:Op maandag 29 juni 2009 10:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een tam weekendje dus. PP was heel wat wilder
Nog bedankt daarvoor. tijdens de TT ook geweldig weer gehadquote:Op maandag 29 juni 2009 10:32 schreef Belsezar het volgende:
ja sorry, maar wees blij. Ik en vrolijk is goed weer. Daarom moest ik ook een dag vrijnemen. Het was zwaar dat goede weer het hele weekend voor elkaar te krijgen. I was exhausted
Afspreken laat ik aan hun over, net als de lokatie, ik heb geen flauw benul van wat waar te doen isquote:Op maandag 29 juni 2009 10:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, RP is niks mis mee. Niet echt mijn ding, maar je kunt in ieder geval veel meiden leren kennen. En wat je daar mee moet lijkt me duidelijk: niet eeuwen mee blijven chatten maar gewoon een keer in een kroegje ofzo afspreken. Ik heb een paar jaar terug ook via RP gedate (zo'n gratis 3 dagen abbo, als een gek berichtjes gaan sturen) en meestal gewoon binnen een paar mailtjes ergens in de stad afgesproken. Iemand in het echt spreken vind ik toch een stuk leuker. En via MSN zoenen lukt niet echt
dan moet je maar een keertje hierheen komen, gaan we samen zitten zwijgenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:35 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Afspreken laat ik aan hun over, net als de lokatie, ik heb geen flauw benul van wat waar te doen isDaarbij ben ik helemaal geen prater, ik ben meestal met een minuut of 5 wel uitgebabbeld.
Daar is wel wat aan te doen hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 10:35 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Afspreken laat ik aan hun over, net als de lokatie, ik heb geen flauw benul van wat waar te doen isDaarbij ben ik helemaal geen prater, ik ben meestal met een minuut of 5 wel uitgebabbeld.
Nu weerquote:Op maandag 29 juni 2009 10:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zag het! Die zie je niet in de mobiele layout.
Ho ho, ik regel de zon. Dat jij geen rekening houdt met het vermogen van jouw huidje om de kracht vand e zon te weerstaan kan ik niet voor instaan.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:33 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben gisteren gewoon verbrand Bels, bedankt!
Goed. Het was eigenlijk een D_H feest. Hij was net een Great White die weken niet had gegeten. Niemand was veilig, zelfs ik nietquote:
Hopelijk ben je snel klaarquote:Op maandag 29 juni 2009 10:33 schreef getl0st het volgende:
[..]
Kan niet, zit midden in een project wat morgen afgerond moet zijn.. maar als de werkzaamheden voor vandaag af zijn.. ga ik naar m'n bed
Geen probleem! Voor volgende boekingen staat mijn PM openquote:Op maandag 29 juni 2009 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Nog bedankt daarvoor. tijdens de TT ook geweldig weer gehad
Vooral dat laatste, ben ik bangquote:Op maandag 29 juni 2009 10:37 schreef Flena het volgende:
[..]
iedereen is werken of moe/gaar van parkpop?
Dankuquote:Op maandag 29 juni 2009 10:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hopelijk ben je snel klaarEn beterschap!
Ik ben topfit, ik ben alweer eieren aan het bakken, maar je wil nietquote:
Nee, ik heb geen zin in eiquote:Op maandag 29 juni 2009 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben topfit, ik ben alweer eieren aan het bakken, maar je wil niet.
Groot gelijk, is het te warm voor. Ik ga voor fruitquote:
en HW ook niet. alleen moet hij zich voortaan eerst scherenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed. Het was eigenlijk een D_H feest. Hij was net een Great White die weken niet had gegeten. Niemand was veilig, zelfs ik niet![]()
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:37 schreef Flena het volgende:
[..]
dan moet je maar een keertje hierheen komen, gaan we samen zitten zwijgen
Ghehe, daar zal ik geen last van hebben, eerder het tegenovergesteldequote:Op maandag 29 juni 2009 10:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Daar is wel wat aan te doen hoorgewoon oefenen
kijken wat ze interessant vinden...
Had een keer afgesproken met een meisje, maar is niks geworden omdat ik alleen maar aan het lullen was en haar niets liet zeggen
Je hoort het HWquote:Op maandag 29 juni 2009 10:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en HW ook niet. alleen moet hij zich voortaan eerst scheren
Oh, ik had bij jou moeten slapen hoor ik... dan had ik fruit gehadquote:Op maandag 29 juni 2009 10:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Groot gelijk, is het te warm voor. Ik ga voor fruitLekker bordje met aardbeien, partjes sinasappel, appel
Wat ben jij klef trouwensquote:Op maandag 29 juni 2009 10:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Never gonna happen, ik heb me niet meer geschoren sinds 1996 ofzoquote:Op maandag 29 juni 2009 10:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zei hij gisteren alquote:
ja drom filmpje kijken is altijd goed hequote:Op maandag 29 juni 2009 10:43 schreef erikje14 het volgende:
[..]
filmpje d'r in, onderuit op de bank
[..]
Ghehe, daar zal ik geen last van hebben, eerder het tegenovergesteldeZal inderdaad een kwestie van oefenen zijn...
Dan weet je het voor de volgende keerquote:Op maandag 29 juni 2009 10:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, ik had bij jou moeten slapen hoor ik... dan had ik fruit gehad
[..]
Wat ben jij klef trouwensHoest afgelopen met dat meisje, gisteren?
En 100% volkomen terecht, met afstand het leukste meisje gisteren (sorry voor de anderenquote:
Ik denk eigenlijk dat je er niet uitziet zonder baardje enzoquote:Op maandag 29 juni 2009 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Never gonna happen, ik heb me niet meer geschoren sinds 1996 ofzo
Nu ben ik jaloersquote:Op maandag 29 juni 2009 10:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan weet je het voor de volgende keerErg lekker als het warm is om het dan eerst even in de koelkast te zetten
Jij vind mij ook al schattigquote:Op maandag 29 juni 2009 10:45 schreef mrbox het volgende:
Goedemorgen mensen
Pien85 wat ben jij een schatje zeg
welk meisje?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat ben jij klef trouwensHoest afgelopen met dat meisje, gisteren?
Dan zullen er ook geen mesjes opgewassen zijn tegen jouw staalbaardquote:Op maandag 29 juni 2009 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Never gonna happen, ik heb me niet meer geschoren sinds 1996 ofzo
Oh, vertel 's!quote:
en je hebt er geeneens mee gezoendquote:Op maandag 29 juni 2009 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En 100% volkomen terecht, met afstand het leukste meisje gisteren (sorry voor de anderen).
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, vertel 's!Dat meisje bij de uitgang he
Das een hele eer, ze was de enige met wie HW niet gezoend heeft gisterenquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan zullen er ook geen mesjes opgewassen zijn tegen jouw staalbaardhet enige wat er op zit is een high end power output laser erop zetten
Make use of your female powersquote:Op maandag 29 juni 2009 10:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nu ben ik jaloersWie zorgt er even voor dat HW fruit voor mij gaat maken?
Nee, ik heb voor haar wel respectquote:
Ik zal af en toe kijken.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nu weerMoet ik je nu via singles op de hoogte gaan houden van je PM, of ga je gewoon braaf af en toe je PMbox refreshen?
Goed dus ik ben mijn sletje etiket kwijt en D_H ook? HW is nu de uber slet?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das een hele eer, ze was de enige met wie HW niet gezoend heeft gisteren
Dat was HW al hoor... Kijk maar in Boe's lijstjequote:Op maandag 29 juni 2009 10:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed dus ik ben mijn sletje etiket kwijt en D_H ook? HW is nu de uber slet?
Die is niet accuraatquote:Op maandag 29 juni 2009 10:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat was HW al hoor... Kijk maar in Boe's lijstje
Nee, das waar... Maar ik weet ongeveer wat HW er nog aan toe kan voegenquote:
Nee, ik bedoel dat je mij even het verhaal moet PMenquote:
Ahh ok, dan sta ik dus verder naar onderen dan ik dachtquote:Op maandag 29 juni 2009 10:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, das waar... Maar ik weet ongeveer wat HW er nog aan toe kan voegen
Ik weet het, ik weet het.quote:
Ik denk t wel jaquote:Op maandag 29 juni 2009 10:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh ok, dan sta ik dus verder naar onderen dan ik dacht
bier/dampende seks met een griet die ik voor je geregeld heb, weegt niet echt op he?quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
bier/dampende seks met een griet die ik voor je geregeld heb, weegt niet echt op he?.
God wat is er idd een hoop bier doorheen gegaan zegquote:
Ja daar sta ik ook meerdere keren op. Dus ik ken het bestaan van het fameuze lijstjequote:Op maandag 29 juni 2009 10:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk t wel jaRip heeft een lijstje
Moeten we zeker weer doenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
God wat is er idd een hoop bier doorheen gegaan zeg
Maar was een heel erg leuke meet en moeten we snel maar weer eens doenIedereen was gezellig en er werd door iedereen leuk gekletst
ohhhh, stuur jij niet even een beschrijving wat jij gisteravond allemaal nog gedaan hebt?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat je mij even het verhaal moet PMen
Das ook weer waar jaquote:Op maandag 29 juni 2009 10:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja daar sta ik ook meerdere keren op. Dus ik ken het bestaan van het fameuze lijstjeAlleen hij is zowat net zo geheim als de lijst van leden van de Priorij van Zion
Is er ook gedanst danquote:Op maandag 29 juni 2009 10:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
God wat is er idd een hoop bier doorheen gegaan zeg
Maar was een heel erg leuke meet en moeten we snel maar weer eens doenIedereen was gezellig en er werd door iedereen leuk gekletst
Ik kon je ook niet meer bellen mutsquote:Op maandag 29 juni 2009 10:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moeten we zeker weer doenIk was niet eens van plan om te komen... maar besloot om half 4 om toch die kant op te gaan, eerste singles meet voor mij, maar was tof! Beetje jammer van de instructies van HW om jullie te vinden... Als ik meteen instructies van KZ had gehad was ik een uur eerder geweest
PM komt er aanquote:Op maandag 29 juni 2009 10:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ohhhh, stuur jij niet even een beschrijving wat jij gisteravond allemaal nog gedaan hebt?
Toen ik je aan de lijn had had je nogal vage instructies schatquote:Op maandag 29 juni 2009 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kon je ook niet meer bellen muts.
jij had niks te klagen dacht ik zoquote:Op maandag 29 juni 2009 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
bier/dampende seks met een griet die ik voor je geregeld heb, weegt niet echt op he?.
was jammer dat je niet geweest wasquote:Op maandag 29 juni 2009 10:58 schreef Kluts het volgende:
Als ik het zo lees is het misschien maar goed dat ik niet geweest ben, gezien de hoeveelheid drank die er blijkbaar doorheen ging, in combinatie met zon en geilheid.
Of misschien is het nu juist jammerder.
quote:
Zeikerd, je hebt met 100 vrouwen staan zoenen, en t is nog niet goedquote:
Ja, voor op de fotoquote:Op maandag 29 juni 2009 11:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Zeikerd, je hebt met 100 vrouwen staan zoenen, en t is nog niet goed
Zoenen voor de foto is ook zoenen hoorquote:
Volgende meet ben ik erbij.quote:
Porno is ook geen liefdequote:Op maandag 29 juni 2009 11:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zoenen voor de foto is ook zoenen hoor
Ow jij hebt natuurlijk wel alle roddels weerquote:Op maandag 29 juni 2009 10:58 schreef Kluts het volgende:
Als ik het zo lees is het misschien maar goed dat ik niet geweest ben, gezien de hoeveelheid drank die er blijkbaar doorheen ging, in combinatie met zon en geilheid.
Of misschien is het nu juist jammerder.
Dus toen wij weggingen ging HW los?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Zeikerd, je hebt met 100 vrouwen staan zoenen, en t is nog niet goed
Rare vergelijkingquote:
Geloof 't wel... jullie gingen vrij vroeg weg, toch? Nog voor Guus, of niet?quote:
En dan heb je nog zoenen en zoenen.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
quote:
waar blijven de foto's eigenlijk?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, die mis ik nu juist! Ik zal eeuwig half in het duister tasten.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow jij hebt natuurlijk wel alle roddels weer
Oh my gothic, kopkluivenquote:Op maandag 29 juni 2009 11:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan heb je nog zoenen en zoenen.
Was het oppervlakkig lafjes er tegenaan gaan of gewoon hardcore kopkluiven?
We waren net verhuisd zeg maarquote:Op maandag 29 juni 2009 11:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Rare vergelijking
[..]
Geloof 't wel... jullie gingen vrij vroeg weg, toch? Nog voor Guus, of niet?
het speeksel vloog in het rondquote:Op maandag 29 juni 2009 11:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan heb je nog zoenen en zoenen.
Was het oppervlakkig lafjes er tegenaan gaan of gewoon hardcore kopkluiven?
Ik zal je PMenquote:
Jij bent best cutequote:
Jammer dat je er niet bij was Rip. Was erg leuk!quote:
quote:
Dan waren jullie duidelijk te vroeg wegquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 11:08 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb vannacht me een handdoek op mn rug gelegen, aftersun hielp niet genoeg, maar voel me nopg hondsbereoerd en heb pijn
Dat waren er meerquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 11:08 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb vannacht me een handdoek op mn rug gelegen, aftersun hielp niet genoeg, maar voel me nopg hondsbereoerd en heb pijn
jaa van verbranden kan je aardig beroerd van voelenquote:Op maandag 29 juni 2009 11:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Een lift was te verleidelijk hehe. Volgende keer blijf ik tot het eindequote:Op maandag 29 juni 2009 11:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan waren jullie duidelijk te vroeg weg
ja maar dat helpt gewoon niet goed bij mij achja we overleven t wel weerquote:Op maandag 29 juni 2009 11:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
jaa van verbranden kan je aardig beroerd van voelenmaar jij had je toch wel redelijk ingesmeert toch
Met wie heb jij gezoend dan gisteren?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een lift was te verleidelijk hehe. Volgende keer blijf ik tot het eindeMoet toch aan het nodige knuffel en zoen-gehalte komen. Ik was al bezig met het gehalte omhoog te krijgen maar toen gingen we weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |