quote:Op maandag 29 juni 2009 01:28 schreef kingmob het volgende:
Verandering van spijs doet eten
Uithongeren ook
Ik begin in te kakken, nog ruim 4 uur te gaan
Werkquote:
Was dat een mislukte poging om "Ciao" te typen?quote:Op maandag 29 juni 2009 01:29 schreef El_Matador het volgende:
Goed plan. Ik ga maar es naar bed.
Chao allemaal.
Ben je nu aan het werk?quote:Op maandag 29 juni 2009 01:30 schreef kingmob het volgende:
Werk
Een keertje nuchter zijn tussen de zuipers was wel lol voor de rest
Zuipersquote:Op maandag 29 juni 2009 01:30 schreef kingmob het volgende:
[..]
Werk
Een keertje nuchter zijn tussen de zuipers was wel lol voor de rest
Hoi!quote:Op maandag 29 juni 2009 01:31 schreef klaasdj het volgende:
Hoi, ik ben klaadj
# De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 18-25
# Sekse? m
# Woonplaats/ regio? Flevoland
# Interesses? Tja, muziek/film/nieuws
# Seksuele voorkeur? hetero
# Lengte en postuur? 1,80-1,90 iets steviger dan gemiddeld![]()
# Hoe lang single? 1 jaar en iets langer.(en dat bevalt prima)
Ja, daarom was ik ook brak, moest gisteren ook al.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ben je nu aan het werk?
Ik was geen zuiper
Hoi!quote:Op maandag 29 juni 2009 01:31 schreef klaasdj het volgende:
Hoi, ik ben klaadj
# De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 18-25
# Sekse? m
Cool, jij kan je leeftijd aanpassen?quote:Op maandag 29 juni 2009 01:31 schreef klaasdj het volgende:
Hoi, ik ben klaadj
# De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 18-25
# Sekse? m
Heb je überhaupt wel geslapen dan? Ik vannacht namelijk ook maar 5 uurquote:Op maandag 29 juni 2009 01:34 schreef kingmob het volgende:
Ja, daarom was ik ook brak, moest gisteren ook al.
Heb er genoeg van, maar gelukkig nog maar 2 maandjes en dan krijg ik weer gewonere tijden.
ha, ja dat is daar heel ingewikkeld. Ik ben geadopteerd, en ik weet het zelf ook gewoon niet meer.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Mooie leeftijd. Werk jij met hetzelfde systeem als de huisnummers in Lelystad?
Nee, dat is ciao op z'n Spaans.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Was dat een mislukte poging om "Ciao" te typen?
Dank je, jij ook!quote:Slaap lekker!
2 uurquote:Op maandag 29 juni 2009 01:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel geslapen dan? Ik vannacht namelijk ook maar 5 uur![]()
Wel dus, al ben ik bezig om het aangepast te proberen te krijgen, want nu ben ik de pineut omdat ik als enige pas later op vakantie wil gaan, niet echt eerlijkquote:Toch niet 2 maanden lang alleen maar nachten hč
Tering....quote:Op maandag 29 juni 2009 01:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
2 uur
[..]
Wel dus, al ben ik bezig om het aangepast te proberen te krijgen, want nu ben ik de pineut omdat ik als enige pas later op vakantie wil gaan, niet echt eerlijk
Nu 7 dagen achter elkaar bv en ik voelde me al kut
Hoopte mezelf wat op te vrolijken met de meet vandaag
7 jaar verschil is doorgaans goed merkbaarquote:Op maandag 29 juni 2009 01:38 schreef klaasdj het volgende:
[..]
ha, ja dat is daar heel ingewikkeld. Ik ben geadopteerd, en ik weet het zelf ook gewoon niet meer.
Aaah ja, dat hebben mijn nichtje en neefje ook. Maar die weten iig het jaartal wel zeker.. Jij niet dus?quote:Op maandag 29 juni 2009 01:38 schreef klaasdj het volgende:
ha, ja dat is daar heel ingewikkeld. Ik ben geadopteerd, en ik weet het zelf ook gewoon niet meer.
Das kortquote:
Nee dat is echt niet tof inderdaad...quote:Wel dus, al ben ik bezig om het aangepast te proberen te krijgen, want nu ben ik de pineut omdat ik als enige pas later op vakantie wil gaan, niet echt eerlijk
Nu 7 dagen achter elkaar bv en ik voelde me al kut
Hoopte mezelf wat op te vrolijken met de meet vandaag
Ja laten we het op 15 houden, aan mijn postgeschiedenis te meten.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:41 schreef kingmob het volgende:
[..]
7 jaar verschil is doorgaans goed merkbaar
Oeps, ik liet mij weer even van mijn blonde kant zienquote:
Thanks!quote:Dank je, jij ook!
Beetje. Blij dat ik gegaan ben, maar ik was niet echt op m'n best (wat blijkbaar te merken was...)quote:
Ja dat is waar..quote:Op maandag 29 juni 2009 01:47 schreef kingmob het volgende:
Beetje. Blij dat ik gegaan ben, maar ik was niet echt op m'n best (wat blijkbaar te merken was...)
Iig beter dan slapen tot 4 uur ofzo op zo'n mooie zondag
Nee, ik ben niet echt happy single, had wat moeite met net doen alsof vandaag
Was je ooit happy dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 01:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat is waar..
Ik ben even jouw reden-tot-single-zijn-verhaal kwijt nu... Ik word ook een steeds minder happy single, helaas..
Internetheld Sedan probeert weer eens mensen via internet te interpreteren. Ik zou ermee stoppen.quote:
En anders?quote:Op maandag 29 juni 2009 01:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Internetheld Sedan probeert weer eens mensen via internet te interpreteren. Ik zou ermee stoppen.
Je mag hier van alles vertellenquote:Op maandag 29 juni 2009 01:50 schreef klaasdj het volgende:
Maar als ik het goed begrijp behoor ik hier te vertellen of er nog wat tussen zat vandaag. Natuurlijk. Dat wel, alleen ze heeft al een relatie. Kut man.
Maar dat maakt niet uit, want....
waarom scharrel hebben? (wat een kutwoord)
..wanhopig..
Hoe komt het?quote:Op maandag 29 juni 2009 01:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat is waar..
Ik ben even jouw reden-tot-single-zijn-verhaal kwijt nu... Ik word ook een steeds minder happy single, helaas..
Soms is een scharrel best leuk, maar het is niet nodigquote:Op maandag 29 juni 2009 01:50 schreef klaasdj het volgende:
Maar als ik het goed begrijp behoor ik hier te vertellen of er nog wat tussen zat vandaag. Natuurlijk. Dat wel, alleen ze heeft al een relatie. Kut man.
Maar dat maakt niet uit, want....
waarom scharrel hebben? (wat een kutwoord)
..wanhopig..
En anders niksquote:
Ik verwachtte ook niet dat je het kendequote:Op maandag 29 juni 2009 01:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat is waar..
Ik heb er gewoon een beetje genoeg van. Soms niet, soms wel. Ik mis die arm om me heen in mijn bed en iemand tegen wie ik écht alles kwijt kan. Nu heb ik een lieve vriendinnetjes, maar het is toch anders..quote:
Kom maar terug als je op de 5 jaar zitquote:Op maandag 29 juni 2009 02:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon een beetje genoeg van. Soms niet, soms wel. Ik mis die arm om me heen in mijn bed en iemand tegen wie ik écht alles kwijt kan. Nu heb ik een lieve vriendinnetjes, maar het is toch anders..
*arm om noukje doet*quote:Op maandag 29 juni 2009 02:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon een beetje genoeg van. Soms niet, soms wel. Ik mis die arm om me heen in mijn bed en iemand tegen wie ik écht alles kwijt kan. Nu heb ik een lieve vriendinnetjes, maar het is toch anders..
Je interpreteert mij verkeerd, blijkbaar.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:58 schreef S95Sedan het volgende:
En wat was je punt dan om dit te melden?
Want dat ontgaat me even.
Het had kunnen zijn dat je die hier al eens neergezet had..quote:Op maandag 29 juni 2009 02:00 schreef kingmob het volgende:
Ik verwachtte ook niet dat je het kende. Kort gezegd voel ik me genaaid door m'n ex ruim 1,5 jaar terug, 6 jaar relatie, 4 jaar samenwonen. Ze deed vrij plotseling ineens raar en liet me vallen op mijn zwakste moment en maakte daar flink gebruik van. Nu zit ik met een gat in m'n hart omdat ik nog steeds het gevoel heb dat zij het was. En ik kom niemand tegen die in de buurt komt
Meer geneukt in de afgelopen tijd dan de voorgaande jaren bij elkaar en ik werd/word er alleen maar troostelozer van...
Waarom bij jou steeds minder dan?
De kans dat mij dat gebeurt, is vrij klein.quote:Op maandag 29 juni 2009 02:01 schreef S95Sedan het volgende:
Kom maar terug als je op de 5 jaar zit
Ja verbitterd, ach ja, shit happens.
quote:
Zeg je nu maar dat is niet zekerquote:Op maandag 29 juni 2009 02:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De kans dat mij dat gebeurt, is vrij klein.
Mja, ben denk ik nu vooral teleurgesteld omdat ik er best veel energie in heb gestopt maar dat het resultaat vrij mager is. Ik mis idd net dat beetje extra, wat je bij vrienden niet hebt...quote:Op maandag 29 juni 2009 02:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je interpreteert mij verkeerd, blijkbaar.
[..]
Het had kunnen zijn dat je die hier al eens neergezet had..
Maar dat klinkt moeilijk, Ik begrijp het ook wel een beetje dat niemand in de buurt komt..
Zie mijn voorgaande post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |