Oh, leuk altijd dat soort mensenquote:Op maandag 29 juni 2009 00:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik was naar t toilet en toen ik daar weg ging kwam ik nog 2 van de groep tegen die bier gingen halen(ik betaalde want anders kwam t niet goed) maar toen ik terug was,was een deel weg opeens
Misschien heb ik er wel drie weggekaaptquote:
Geheimzinnig zie ik er niet in terugquote:Op maandag 29 juni 2009 00:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat indd. lief meisje. Ze heeft iets geheimzinnig over zich.
Die gingen toch naar guus ?quote:Op maandag 29 juni 2009 00:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik was naar t toilet en toen ik daar weg ging kwam ik nog 2 van de groep tegen die bier gingen halen(ik betaalde want anders kwam t niet goed) maar toen ik terug was,was een deel weg opeens
Gast, anders volg je even alles. Venco en ik hebben het allang uitgepraat.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je leest ipv de moraalridder probeert uit te hangen had je geweten dat die zuurstok van de NS vertraging had. Dus is het ding later op het station dus heb je minder danwel geen tijd om een kaartje te kopen.
Maar ik zie dat jij zo parkeerwachter kunt worden.
Foeiquote:Op maandag 29 juni 2009 00:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien heb ik er wel drie weggekaapt
Ik denk dat ik ook daarbij hoorde...quote:
Mja, als het iets voor half 10 was, dan was ik de dader!quote:
Maar jij bent wel leuk!quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien heb ik er wel drie weggekaapt
quote:
Beetje fakequote:Op maandag 29 juni 2009 00:47 schreef kingmob het volgende:
Al die zuid-hollanders "Brabant" meezingen, prachtig
quote:
Het was een groep van 15 man waarvan er altijd wel een paar weg zijn. Moet je dan iedere keer wachten tot iedereen er is om te zeggen wat je gaat doen? Meestal wil je, op het moment dat je weg wil, niet echt wachten op de rest om te zeggen dat je weg gaat, óf je hebt geen overzicht meer over wie weg zijn en wie alleen maar even weg zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:47 schreef S95Sedan het volgende:
Jij ook dus![]()
Heb altijd zoiets, je bent met een groep daar wacht dan ook even op iedereen
kom je weer rellen?quote:Op maandag 29 juni 2009 00:48 schreef Bob-B het volgende:
goh tis wel duidelijk dat het feestje is afgelopen
Ja ok, maar een iemand achterlaten is ook niet echt aardigquote:Op maandag 29 juni 2009 00:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het was een groep van 15 man waarvan er altijd wel een paar weg zijn. Moet je dan iedere keer wachten tot iedereen er is om te zeggen wat je gaat doen? Meestal wil je, op het moment dat je weg wil, niet echt wachten op de rest om te zeggen dat je weg gaat, óf je hebt geen overzicht meer over wie weg zijn en wie alleen maar even weg zijn.
Ik wel. En das positief.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Geheimzinnig zie ik er niet in terug![]()
[..]
Nee, ik lig met mijn telefoon in de greppel. Ooh maar wacht, das thuis.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Het was een groep van 15 man waarvan er altijd wel een paar weg zijn. Moet je dan iedere keer wachten tot iedereen er is om te zeggen wat je gaat doen? Meestal wil je, op het moment dat je weg wil, niet echt wachten op de rest om te zeggen dat je weg gaat, óf je hebt geen overzicht meer over wie weg zijn en wie alleen maar even weg zijn.
Er wordt ook echt wel voor gezorgd dat niemand alleen achter blijft en dat was in dit geval ook zeker niet zo.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:50 schreef S95Sedan het volgende:
Ja ok, maar een iemand achterlaten is ook niet echt aardig
Ik moest lachenquote:Op maandag 29 juni 2009 00:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, ik lig met mijn telefoon in de greppel. Ooh maar wacht, das thuis.
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, ik lig met mijn telefoon in de greppel. Ooh maar wacht, das thuis.
quote:
Dat ik hier post zou toch genoeg moeten zeggenquote:Op maandag 29 juni 2009 00:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
was alleen maar bezorgd meer niet
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Dat ik hier post zou toch genoeg moeten zeggen
Pak het niet zo serieus op joh, ik maakte een grapjequote:Op maandag 29 juni 2009 00:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
das waar dacht doe is vriendelijk en beleefd enzo
Beetje lief doenquote:Op maandag 29 juni 2009 00:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Pak het niet zo serieus op joh, ik maakte een grapje
dat weet ik ben er heilig van overtuigd dat als ik om iemand geen zorgen hoef te maken ben jij het welquote:Op maandag 29 juni 2009 00:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Pak het niet zo serieus op joh, ik maakte een grapje
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:58 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb geen zin om te lopen, maar ik heb dorst, dus ik ga toch even drinken halen
Geloof me dat viel echt wel meequote:Op maandag 29 juni 2009 00:59 schreef Feitosa het volgende:
Niemand doodgevallen door de hitte?
Was me een partij benauwd vandaag zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je inderdaad niet te veel meer drinkenquote:Op maandag 29 juni 2009 01:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ik hoef niks hoor
geloof dat ik al genoeg op heb
quote:Op maandag 29 juni 2009 01:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geloof me dat viel echt wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je kan makkelijk praten je zat niet tussen die schone dames pfff en of ik het warm had
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Welke schone dames?quote:Op maandag 29 juni 2009 01:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je kan makkelijk praten je zat niet tussen die schone dames pfff en of ik het warm had
Precies..quote:Op maandag 29 juni 2009 00:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
dat weet ik ben er heilig van overtuigd dat als ik om iemand geen zorgen hoef te maken ben jij het wel
Het was vandaag heerlijk in het park.. Lekker briesje. Thuis wel bloedheet..quote:Op maandag 29 juni 2009 00:59 schreef Feitosa het volgende:
Word vrijdag 32 graden![]()
![]()
Jemie..... Dat is wel heeeeel lekkerquote:
tering jantje (sorry jantje) das warm hopen dat ik niet op het dak hoef te werken anders kan ik weer het asfalt van me zolen schrapenquote:Op maandag 29 juni 2009 00:59 schreef Feitosa het volgende:
Word vrijdag 32 graden![]()
![]()
Ik kan er met me hoofd niet bij dat sommige van de singles nog single zijnquote:
Namen?quote:Op maandag 29 juni 2009 01:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik kan er met me hoofd niet bij dat sommige van de singles nog single zijn
Laat ik het nou maar spannend houden maar eh (dronken mensen of op ze minst licht aangeschoten) spreken de waarheid deze jongen gaat ze bed op zoeken voor een paar uurtjes slaap welterusten lieve mensen ene tot morgen vandaagquote:
Dat wilde ik even zeggenquote:
Zeg dan gewoon niks als je in wartaal spreektquote:Op maandag 29 juni 2009 01:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Laat ik het nou maar spannend houden maar eh (dronken mensen of op ze minst licht aangeschoten) spreken de waarheid deze jongen gaat ze bed op zoeken voor een paar uurtjes slaap welterusten lieve mensen ene tot morgen vandaag![]()
Dat zeggen we ook zovaak tegen jou, jij trekt je er ook niks van aan.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon niks als je in wartaal spreekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |