En de laatste paar uur had je het nog wel bedekt !quote:Op maandag 29 juni 2009 00:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is echt niet grappig gezien ik vn pijn bijan met tranen in mn ogen lig. zooo erg ben ik nooit verbrand
jij bent ook gezellig
Volgende meet tenminste als ik nog mag komenquote:
Zon was wel erg sterk. Ik ben ook een beetje verbrand terwijl ik niks merkte tijdens de dag zelf.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
En de laatste paar uur had je het nog wel bedekt !
Anders verzinnen we het zelf!quote:Op maandag 29 juni 2009 00:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is hier toch niets wat geheim blijft?
Zo warm was het niet? Of hadden jullie een grote orgie dat jullie allemaal zo verbrand zijn?quote:Op maandag 29 juni 2009 00:25 schreef automatic_ het volgende:
Bij mij viel het verbranden ook wel mee, maar nu voel ik het toch wel
tegenwoordig wel een hoopquote:Op maandag 29 juni 2009 00:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is hier toch niets wat geheim blijft?
Was idd best warm in het zonnetje had nog spijt dat ik geen tanktop aan hadquote:Op maandag 29 juni 2009 00:24 schreef kingmob het volgende:
[..]
Zon was wel erg sterk. Ik ben ook een beetje verbrand terwijl ik niks merkte tijdens de dag zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Was idd best warm in het zonnetje had nog spijt dat ik geen tanktop aan had
Dat was fucking humor geweest. Idee voor de volgende meet, 'tanktop meet'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
Ik weet, gelukkig, niets van een orgie afquote:Op maandag 29 juni 2009 00:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo warm was het niet? Of hadden jullie een grote orgie dat jullie allemaal zo verbrand zijn?
Ja die sla ik ff over danquote:Op maandag 29 juni 2009 00:27 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat was fucking humor geweest. Idee voor de volgende meet, 'tanktop meet'
Nee joh, en dan KF uitnodigen en aan hem vertellen dat hij in alles mag verschijnen BEHALVE een tanktopquote:
PMen mag ook hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:
op t einde ging t ook mij allemaal wat te ver gaan maar ik noiem verder geen namen.
Jij was ook veelste nuchter daarvoorquote:Op maandag 29 juni 2009 00:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet, gelukkig, niets van een orgie af
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:
op t einde ging t ook mij allemaal wat te ver gaan maar ik noiem verder geen namen. Auto heb ik helemaal niet gezien trouwens![]()
aaargh zon is a bitch
Laat het maar aan vrouwen over om zo'n post te makenquote:Op maandag 29 juni 2009 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:
op t einde ging t ook mij allemaal wat te ver gaan maar ik noiem verder geen namen. Auto heb ik helemaal niet gezien trouwens![]()
aaargh zon is a bitch
Niemand heeft jou gezien "schijnt" dus verdacht ben je wel!quote:Op maandag 29 juni 2009 00:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet, gelukkig, niets van een orgie af
Ik jou wel hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:
aaargh zon is a bitch
Komt omdat ik niet in de groep heb gegooid; Hooooi! Ik ben automatic_!quote:Op maandag 29 juni 2009 00:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niemand heeft jou gezien "schijnt" dus verdacht ben je wel!
Schaamde je je zo erg dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 00:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Komt omdat ik niet in de groep heb gegooid; Hooooi! Ik ben automatic_!
Ja, is allemaal in het kader van het singles-soa-ogram.quote:
Niet om het een of ander maar 4mensen liepen naar station Venco jij en ik ? wie was die vierdequote:Op maandag 29 juni 2009 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:
aaargh zon is a bitch
Maar natuurlijk! Je weet toch!quote:
Dat was Sinceria hoor, die met ons mee gingquote:Op maandag 29 juni 2009 00:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar 4mensen liepen naar station Venco jij en ik ? wie was die vierde
Op het einde stond ik bij Guusquote:Op maandag 29 juni 2009 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:
aaargh zon is a bitch
Daarom! Heb jij verder geen leuke singles-roddels?quote:Op maandag 29 juni 2009 00:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, is allemaal in het kader van het singles-soa-ogram.
Post jij altijd in je slaap?quote:Op maandag 29 juni 2009 00:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Op het einde stond ik bij GuusHeb dus niks van de Singles orgie meegemaakt
(of misschien wel
)
Vandaar!quote:Op maandag 29 juni 2009 00:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! Je weet toch!
ik vind het zo stom om dat te zeggen, haha
Uhuh. Ik ben een watje hèquote:Op maandag 29 juni 2009 00:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vandaar!
Ja is het ook eigenlijk (beetje groep8 basisschool). Lekker boeiend wie wi is zolang het maar gezellig is
Dat wist ik al hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 00:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh. Ik ben een watje hè
Haha, daaromNja, misschien weten sommige nu juist wel wie ik ben/was
![]()
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat was Sinceria hoor, die met ons mee ging
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dat een uitermate aangename dame is.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat was Sinceria hoor, die met ons mee ging
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ik liep niet naar t cs, ben in mn eentje met een tram gegaan
Leuke meid is hetquote:Op maandag 29 juni 2009 00:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dat een uitermate aangename dame is.
Dat indd. lief meisje. Ze heeft iets geheimzinnig over zich.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:39 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:39 schreef Q. het volgende:
[..]
En dat heb ik weer gemist! Schande!quote:Op maandag 29 juni 2009 00:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat indd. lief meisje. Ze heeft iets geheimzinnig over zich.
ik was naar t toilet en toen ik daar weg ging kwam ik nog 2 van de groep tegen die bier gingen halen(ik betaalde want anders kwam t niet goed) maar toen ik terug was,was een deel weg opeensquote:Op maandag 29 juni 2009 00:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
blijf het niet aan bieden jij bleef zitten
Als je leest ipv de moraalridder probeert uit te hangen had je geweten dat die zuurstok van de NS vertraging had. Dus is het ding later op het station dus heb je minder danwel geen tijd om een kaartje te kopen.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent gerfrustreerd -begrijpelijk- omdat je zelf een stommiteit hebt begaan en slaat nu om je heen om anderen van die stommiteit de schuld te geven. De NS, de BS, de conducteur die je had moeten matsen, en nu ook nog ik.
Ga slapen en morgen ben je weer vrolijk.
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik was naar t toilet en toen ik daar weg ging kwam ik nog 2 van de groep tegen die bier gingen halen(ik betaalde want anders kwam t niet goed) maar toen ik terug was,was een deel weg opeens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |