Bedenk met dat ik nog nooit in jou fobo had gekeken.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:15 schreef Kluts het volgende:
Over het algemeen is het bij mij zo dat mensen van Fok! me gelijk herkennen door mn fobo.
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:15 schreef Kluts het volgende:
Over het algemeen is het bij mij zo dat mensen van Fok! me gelijk herkennen door mn fobo.
Jemie! Weeér een date?!quote:Op maandag 29 juni 2009 00:14 schreef djayzz het volgende:
Ik heb trouwens nog staan praten met 2 meiden uit zoetermeerDie kwamen op me af toen ik naar de uitgang liep. Was wel gezellig!
quote:
Boobsquote:Op maandag 29 juni 2009 00:15 schreef Kluts het volgende:
*checked*quote:Op maandag 29 juni 2009 00:15 schreef Kluts het volgende:
Ach, heft elkaar weer een beetje op dusquote:Op maandag 29 juni 2009 00:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laten we de discussie over de situatie dan iig sluiten. Heb daar geen zin in. Ik wilde ff mijn boosheid kwijt en heb geen behoefte dat verder uit te pluizen of te moeten verdedigen ofzo
Baal echt van het geld gewoon. Zit gewoon krap en dan ben je zoveel geld ineens kwijt. Moet er wel bij vertellen dat ik eerder vandaag 20 euro op de grond vond, dus dat heeft dan weer geholpen dit te betalen.Ironisch.
Ik zal je maar geen Tomato-mori noemen dan he.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:17 schreef Memento-Mori het volgende:
gvd ik heb pijn. ben ech klote verbrand ondanks het smeren, was gezellig tot iedereen met iedereen begon te zoenen toen heb ik t maar voor gezien gehouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie heeft met wie gezoend?![]()
Btw, wat een gezellig vrouwtje ben jij joh.![]()
toch niet goed genoeg blijkbaarquote:Op maandag 29 juni 2009 00:17 schreef Memento-Mori het volgende:
gvd ik heb pijn. ben ech klote verbrand ondanks het smeren, was gezellig tot iedereen met iedereen begon te zoenen toen heb ik t maar voor gezien gehouden
Dat was in de loop van de dag al wel duidelijkquote:Op maandag 29 juni 2009 00:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben verliefdquote:Op maandag 29 juni 2009 00:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nope, 23.
Geil:
http://www.imdb.com/media/rm3172375808/nm1720028
Ik kom er nog op terug!quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:17 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zomaar!Nu zijn we nieuwsgierig natuurlijk.
Nee geintje, niks spannends gebeurd!quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zal je maar geen Tomato-mori noemen dan he.
het is echt niet grappig gezien ik vn pijn bijan met tranen in mn ogen lig. zooo erg ben ik nooit verbrandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie heeft met wie gezoend?![]()
Btw, wat een gezellig vrouwtje ben jij joh.![]()
jij bent ook gezellig![]()
Slapen!quote:Op maandag 29 juni 2009 00:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
Nee geintje, niks spannends gebeurd!
Aaah, sorry.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is echt niet grappig gezien ik vn pijn bijan met tranen in mn ogen lig. zooo erg ben ik nooit verbrand
Wie met wie allemaal?quote:Op maandag 29 juni 2009 00:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik kom er no gop terugquote:Op maandag 29 juni 2009 00:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
Nee geintje, niks spannends gebeurd!
Er is hier toch niets wat geheim blijft?quote:
Haha, komt goedquote:Op maandag 29 juni 2009 00:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zie net de cd liggen die ik zou mee nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |