daar ben je wel van afquote:Op maandag 29 juni 2009 09:56 schreef Pien85 het volgende:
Nou moet ik weer van die image van lief, schattig meisje af
Goede vraagquote:Op maandag 29 juni 2009 09:56 schreef Den_Haag het volgende:
wie heb ik eigenlijk gister allemaal gezien? weet het niet meer zo goed
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Mijquote:Op maandag 29 juni 2009 09:56 schreef Den_Haag het volgende:
wie heb ik eigenlijk gister allemaal gezien? weet het niet meer zo goed
quote:Op maandag 29 juni 2009 09:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]Doe eens een gokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Nee hoor! Maar waar was jij hmmm?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:00 schreef rival het volgende:
Nu gaan jullie natuurlijk de hele dag parkpopmeetkliek spelen he
Oh god, hebben we een ego-monstertje gemaakt D_H?quote:
Ik verdien 'tquote:Op maandag 29 juni 2009 10:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh god, hebben we een ego-monstertje gemaakt D_H?
Ja je bent tof
quote:
Nou vooruitquote:
Ze kan wel wat ego gebruiken. Anders kijk je er toch overheenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh god, hebben we een ego-monstertje gemaakt D_H?
Werken gisteren overdag... het was zowaar echt druk... uiteindelijk 3 "klanten" geholpen....quote:
Je kan zeggen wat je wil, maar ik zorg er altijd wel voor dat mensen niet over mij heen kijken hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 10:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ze kan wel wat ego gebruiken. Anders kijk je er toch overheen
Morguh Ofresca
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
he sloerie
was het lekker warm vannacht of moest jij op de bank slapen?
Ik ga in mijn eigen huis toch niet op de bank liggen?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
he sloerie
was het lekker warm vannacht of moest jij op de bank slapen?
Working on it eejquote:Op maandag 29 juni 2009 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
oke. omdat je wilt dat daar iets aan veranderd... verander dan even je instellingdit is niet echt de juiste manier van handelen denk ik
anyways, wat heb je de laatste weken gedaan om dit te veranderen? ik weet nog dat je hier binnen kwam en een hoop tips hebt meegekregen....
Tsja, uitgaan zal ik niet zo snel doen denk ik, is gewoon helemaal mijn ding niet en de dichtsbijzijnde stad (Rotterdam in dit geval) is een kleine 45 minuten rijden met de auto dus daar kom ik ook nooitquote:Op maandag 29 juni 2009 09:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je gefrustreerd bent over dat je nog nooit een meisje hebt gehad dan straal je dat gewoon enorm uit. het eerste meisje dat enigzins in je geinteresseerd is ga je je waarschijnlijk zo hard aan vastklampen dat ze het benouwd krijgt en er vandoor gaat.
Dus; zorg dat je veel meiden leert kennen die je bijvoorbeeld ook weer in de stad ofzo bij het uitgaan tegenkomt. Als je veel meiden leert kennen en daar gewoon normaal mee om kunt gaan, wordt het altijd wel wat met een ervan (of een vriendin die toevallig mee is).
Dat, of ga via relatieplanet ofzo met zoveel mogelijk meiden tegelijk daten.
HW:quote:
dankquote:
Dit is anders, maar dat snap je niet als je er gisteren bij wasquote:Op maandag 29 juni 2009 10:09 schreef getl0st het volgende:
[..]
HW:
"Ik ben dat zo zat, de hele dag door dat ge-hallo en goedemorgen gezeik, ik voeg me gewoon in een gesprek wat me boeit"
Verder natuurlijk gewoon Hoi
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga in mijn eigen huis toch niet op de bank liggen?.
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is anders, maar dat snap je niet als je er gisteren bij was.
Ja waren redelijk wat mensenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
Werken gisteren overdag... het was zowaar echt druk... uiteindelijk 3 "klanten" geholpen....
Ik had wel willen komen op zich, maar alleen als ik niks te doen had zondag,....
jullie hebben je wel vermaakt zeker? waren er veel? (ja een hoop mensen natuurlijk, ik bedoel fokkers)
Inderdaad, helemaal tot aan schiphol heeft ze me nog gebrachtquote:Op maandag 29 juni 2009 10:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zeker. was heel tof
maar had je toch een taxi Belz!
Dan heb ik zo een idee wie dat wasquote:Op maandag 29 juni 2009 10:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal tot aan schiphol heeft ze me nog gebracht
Je moest 's wetenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik had niet verwacht dat Pien zo lenig was
Dat dacht ik alquote:Op maandag 29 juni 2009 10:20 schreef rival het volgende:
[..]
Dan heb ik zo een idee wie dat was![]()
Je hebt het dus overleeft?
quote:
Nou, dat weet ie nu dusquote:
Ja, RP is niks mis mee. Niet echt mijn ding, maar je kunt in ieder geval veel meiden leren kennen. En wat je daar mee moet lijkt me duidelijk: niet eeuwen mee blijven chatten maar gewoon een keer in een kroegje ofzo afspreken. Ik heb een paar jaar terug ook via RP gedate (zo'n gratis 3 dagen abbo, als een gek berichtjes gaan sturenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:09 schreef erikje14 het volgende:
Tsja, uitgaan zal ik niet zo snel doen denk ik, is gewoon helemaal mijn ding niet en de dichtsbijzijnde stad (Rotterdam in dit geval) is een kleine 45 minuten rijden met de auto dus daar kom ik ook nooit
Heb inmiddels wel wat leuke msn contacten opgedaan via RP, maar wat ik daar verder mee moet weet ik nog niet zo 123, maar goed al doende leert men.
HW heeft gelijk Pien.quote:
haha dat ken ik.. oh lekker, nog 1tje kan geen kwaad!quote:Op maandag 29 juni 2009 10:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Ja, en geen kater ofzo. In de trein van schiphol ging ik wel even stuk. Ik dacht ik koop nog een blikje bier op het vliegveld, ik moest toch een half uur wachten. Eenmaal in de trein kwam dat laatste biertje ineens hard aan
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
HW heeft gelijk Pien.
Nu is het onschuldige echt een verlaten station
Ik heb echt wat gemist geloof ikquote:
Niks wekker, ik ben heerlijk vrij vandaagquote:Op maandag 29 juni 2009 10:25 schreef rival het volgende:
[..]
haha dat ken ik.. oh lekker, nog 1tje kan geen kwaad!![]()
wat zal je blij zijn geweest met de wekker vanmorgen
Klein, lief, onschuldig meisje.quote:
Was ik dat ook maarquote:Op maandag 29 juni 2009 10:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niks wekker, ik ben heerlijk vrij vandaag
Je vergeet schattigquote:
Ja, jij wel HWquote:
Je was al te vrolijkquote:Op maandag 29 juni 2009 10:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niks wekker, ik ben heerlijk vrij vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |