quote:Op maandag 29 juni 2009 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is anders, maar dat snap je niet als je er gisteren bij was.
Ja waren redelijk wat mensenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
Werken gisteren overdag... het was zowaar echt druk... uiteindelijk 3 "klanten" geholpen....
Ik had wel willen komen op zich, maar alleen als ik niks te doen had zondag,....
jullie hebben je wel vermaakt zeker? waren er veel? (ja een hoop mensen natuurlijk, ik bedoel fokkers)
Inderdaad, helemaal tot aan schiphol heeft ze me nog gebrachtquote:Op maandag 29 juni 2009 10:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zeker. was heel tof
maar had je toch een taxi Belz!
Dan heb ik zo een idee wie dat wasquote:Op maandag 29 juni 2009 10:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal tot aan schiphol heeft ze me nog gebracht
Je moest 's wetenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik had niet verwacht dat Pien zo lenig was
Dat dacht ik alquote:Op maandag 29 juni 2009 10:20 schreef rival het volgende:
[..]
Dan heb ik zo een idee wie dat was![]()
Je hebt het dus overleeft?
quote:
Nou, dat weet ie nu dusquote:
Ja, RP is niks mis mee. Niet echt mijn ding, maar je kunt in ieder geval veel meiden leren kennen. En wat je daar mee moet lijkt me duidelijk: niet eeuwen mee blijven chatten maar gewoon een keer in een kroegje ofzo afspreken. Ik heb een paar jaar terug ook via RP gedate (zo'n gratis 3 dagen abbo, als een gek berichtjes gaan sturenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:09 schreef erikje14 het volgende:
Tsja, uitgaan zal ik niet zo snel doen denk ik, is gewoon helemaal mijn ding niet en de dichtsbijzijnde stad (Rotterdam in dit geval) is een kleine 45 minuten rijden met de auto dus daar kom ik ook nooit
Heb inmiddels wel wat leuke msn contacten opgedaan via RP, maar wat ik daar verder mee moet weet ik nog niet zo 123, maar goed al doende leert men.
HW heeft gelijk Pien.quote:
haha dat ken ik.. oh lekker, nog 1tje kan geen kwaad!quote:Op maandag 29 juni 2009 10:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Ja, en geen kater ofzo. In de trein van schiphol ging ik wel even stuk. Ik dacht ik koop nog een blikje bier op het vliegveld, ik moest toch een half uur wachten. Eenmaal in de trein kwam dat laatste biertje ineens hard aan
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
HW heeft gelijk Pien.
Nu is het onschuldige echt een verlaten station
Ik heb echt wat gemist geloof ikquote:
Niks wekker, ik ben heerlijk vrij vandaagquote:Op maandag 29 juni 2009 10:25 schreef rival het volgende:
[..]
haha dat ken ik.. oh lekker, nog 1tje kan geen kwaad!![]()
wat zal je blij zijn geweest met de wekker vanmorgen
Klein, lief, onschuldig meisje.quote:
Was ik dat ook maarquote:Op maandag 29 juni 2009 10:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niks wekker, ik ben heerlijk vrij vandaag
Je vergeet schattigquote:
Ja, jij wel HWquote:
Je was al te vrolijkquote:Op maandag 29 juni 2009 10:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niks wekker, ik ben heerlijk vrij vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
*geeft hand*quote:
Middagje vrij nemen?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
Was ik dat ook maarik ben verkouden en super moe
Maar natuurlijk! Hoe heb ik dat kunnen doen!quote:Op maandag 29 juni 2009 10:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je vergeet schattig
[..]
Ja, jij wel HW
ja sorry, maar wees blij. Ik en vrolijk is goed weer. Daarom moest ik ook een dag vrijnemen. Het was zwaar dat goede weer het hele weekend voor elkaar te krijgen. I was exhaustedquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:30 schreef KudFokker het volgende:
Goedemorgen!
Hoe was ParkPop?
Jan Smit en Nick & Simon was echt super lachedikke vette polonaise gestart
staan mee schreeuwen als een mongool, en daarna nog in mijn blote reedt in het IJselmeer gezwommen
Een tam weekendje dus. PP was heel wat wilderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Ik wil alles horen!quote:Op maandag 29 juni 2009 10:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een tam weekendje dus. PP was heel wat wilder
Kan niet, zit midden in een project wat morgen afgerond moet zijn.. maar als de werkzaamheden voor vandaag af zijn.. ga ik naar m'n bedquote:
Nu word ik benieuwd hehquote:Op maandag 29 juni 2009 10:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een tam weekendje dus. PP was heel wat wilder
Nog bedankt daarvoor. tijdens de TT ook geweldig weer gehadquote:Op maandag 29 juni 2009 10:32 schreef Belsezar het volgende:
ja sorry, maar wees blij. Ik en vrolijk is goed weer. Daarom moest ik ook een dag vrijnemen. Het was zwaar dat goede weer het hele weekend voor elkaar te krijgen. I was exhausted
Afspreken laat ik aan hun over, net als de lokatie, ik heb geen flauw benul van wat waar te doen isquote:Op maandag 29 juni 2009 10:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, RP is niks mis mee. Niet echt mijn ding, maar je kunt in ieder geval veel meiden leren kennen. En wat je daar mee moet lijkt me duidelijk: niet eeuwen mee blijven chatten maar gewoon een keer in een kroegje ofzo afspreken. Ik heb een paar jaar terug ook via RP gedate (zo'n gratis 3 dagen abbo, als een gek berichtjes gaan sturen) en meestal gewoon binnen een paar mailtjes ergens in de stad afgesproken. Iemand in het echt spreken vind ik toch een stuk leuker. En via MSN zoenen lukt niet echt
dan moet je maar een keertje hierheen komen, gaan we samen zitten zwijgenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:35 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Afspreken laat ik aan hun over, net als de lokatie, ik heb geen flauw benul van wat waar te doen isDaarbij ben ik helemaal geen prater, ik ben meestal met een minuut of 5 wel uitgebabbeld.
Daar is wel wat aan te doen hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 10:35 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Afspreken laat ik aan hun over, net als de lokatie, ik heb geen flauw benul van wat waar te doen isDaarbij ben ik helemaal geen prater, ik ben meestal met een minuut of 5 wel uitgebabbeld.
Nu weerquote:Op maandag 29 juni 2009 10:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zag het! Die zie je niet in de mobiele layout.
Ho ho, ik regel de zon. Dat jij geen rekening houdt met het vermogen van jouw huidje om de kracht vand e zon te weerstaan kan ik niet voor instaan.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:33 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben gisteren gewoon verbrand Bels, bedankt!
Goed. Het was eigenlijk een D_H feest. Hij was net een Great White die weken niet had gegeten. Niemand was veilig, zelfs ik nietquote:
Hopelijk ben je snel klaarquote:Op maandag 29 juni 2009 10:33 schreef getl0st het volgende:
[..]
Kan niet, zit midden in een project wat morgen afgerond moet zijn.. maar als de werkzaamheden voor vandaag af zijn.. ga ik naar m'n bed
Geen probleem! Voor volgende boekingen staat mijn PM openquote:Op maandag 29 juni 2009 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Nog bedankt daarvoor. tijdens de TT ook geweldig weer gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |