quote:Op maandag 29 juni 2009 01:28 schreef kingmob het volgende:
Verandering van spijs doet eten
Uithongeren ook
Ik begin in te kakken, nog ruim 4 uur te gaan
Werkquote:
Was dat een mislukte poging om "Ciao" te typen?quote:Op maandag 29 juni 2009 01:29 schreef El_Matador het volgende:
Goed plan. Ik ga maar es naar bed.
Chao allemaal.
Ben je nu aan het werk?quote:Op maandag 29 juni 2009 01:30 schreef kingmob het volgende:
Werk
Een keertje nuchter zijn tussen de zuipers was wel lol voor de rest
Zuipersquote:Op maandag 29 juni 2009 01:30 schreef kingmob het volgende:
[..]
Werk
Een keertje nuchter zijn tussen de zuipers was wel lol voor de rest
Hoi!quote:Op maandag 29 juni 2009 01:31 schreef klaasdj het volgende:
Hoi, ik ben klaadj
# De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 18-25
# Sekse? m
# Woonplaats/ regio? Flevoland
# Interesses? Tja, muziek/film/nieuws
# Seksuele voorkeur? hetero
# Lengte en postuur? 1,80-1,90 iets steviger dan gemiddeld![]()
# Hoe lang single? 1 jaar en iets langer.(en dat bevalt prima)
Ja, daarom was ik ook brak, moest gisteren ook al.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ben je nu aan het werk?
Ik was geen zuiper
Hoi!quote:Op maandag 29 juni 2009 01:31 schreef klaasdj het volgende:
Hoi, ik ben klaadj
# De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 18-25
# Sekse? m
Cool, jij kan je leeftijd aanpassen?quote:Op maandag 29 juni 2009 01:31 schreef klaasdj het volgende:
Hoi, ik ben klaadj
# De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 18-25
# Sekse? m
Heb je überhaupt wel geslapen dan? Ik vannacht namelijk ook maar 5 uurquote:Op maandag 29 juni 2009 01:34 schreef kingmob het volgende:
Ja, daarom was ik ook brak, moest gisteren ook al.
Heb er genoeg van, maar gelukkig nog maar 2 maandjes en dan krijg ik weer gewonere tijden.
ha, ja dat is daar heel ingewikkeld. Ik ben geadopteerd, en ik weet het zelf ook gewoon niet meer.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Mooie leeftijd. Werk jij met hetzelfde systeem als de huisnummers in Lelystad?
Nee, dat is ciao op z'n Spaans.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Was dat een mislukte poging om "Ciao" te typen?
Dank je, jij ook!quote:Slaap lekker!
2 uurquote:Op maandag 29 juni 2009 01:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel geslapen dan? Ik vannacht namelijk ook maar 5 uur![]()
Wel dus, al ben ik bezig om het aangepast te proberen te krijgen, want nu ben ik de pineut omdat ik als enige pas later op vakantie wil gaan, niet echt eerlijkquote:Toch niet 2 maanden lang alleen maar nachten hè
Tering....quote:Op maandag 29 juni 2009 01:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
2 uur
[..]
Wel dus, al ben ik bezig om het aangepast te proberen te krijgen, want nu ben ik de pineut omdat ik als enige pas later op vakantie wil gaan, niet echt eerlijk
Nu 7 dagen achter elkaar bv en ik voelde me al kut
Hoopte mezelf wat op te vrolijken met de meet vandaag
7 jaar verschil is doorgaans goed merkbaarquote:Op maandag 29 juni 2009 01:38 schreef klaasdj het volgende:
[..]
ha, ja dat is daar heel ingewikkeld. Ik ben geadopteerd, en ik weet het zelf ook gewoon niet meer.
Aaah ja, dat hebben mijn nichtje en neefje ook. Maar die weten iig het jaartal wel zeker.. Jij niet dus?quote:Op maandag 29 juni 2009 01:38 schreef klaasdj het volgende:
ha, ja dat is daar heel ingewikkeld. Ik ben geadopteerd, en ik weet het zelf ook gewoon niet meer.
Das kortquote:
Nee dat is echt niet tof inderdaad...quote:Wel dus, al ben ik bezig om het aangepast te proberen te krijgen, want nu ben ik de pineut omdat ik als enige pas later op vakantie wil gaan, niet echt eerlijk
Nu 7 dagen achter elkaar bv en ik voelde me al kut
Hoopte mezelf wat op te vrolijken met de meet vandaag
Ja laten we het op 15 houden, aan mijn postgeschiedenis te meten.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:41 schreef kingmob het volgende:
[..]
7 jaar verschil is doorgaans goed merkbaar
Oeps, ik liet mij weer even van mijn blonde kant zienquote:
Thanks!quote:Dank je, jij ook!
Beetje. Blij dat ik gegaan ben, maar ik was niet echt op m'n best (wat blijkbaar te merken was...)quote:
Ja dat is waar..quote:Op maandag 29 juni 2009 01:47 schreef kingmob het volgende:
Beetje. Blij dat ik gegaan ben, maar ik was niet echt op m'n best (wat blijkbaar te merken was...)
Iig beter dan slapen tot 4 uur ofzo op zo'n mooie zondag
Nee, ik ben niet echt happy single, had wat moeite met net doen alsof vandaag
Was je ooit happy dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 01:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat is waar..
Ik ben even jouw reden-tot-single-zijn-verhaal kwijt nu... Ik word ook een steeds minder happy single, helaas..
Internetheld Sedan probeert weer eens mensen via internet te interpreteren. Ik zou ermee stoppen.quote:
En anders?quote:Op maandag 29 juni 2009 01:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Internetheld Sedan probeert weer eens mensen via internet te interpreteren. Ik zou ermee stoppen.
Je mag hier van alles vertellenquote:Op maandag 29 juni 2009 01:50 schreef klaasdj het volgende:
Maar als ik het goed begrijp behoor ik hier te vertellen of er nog wat tussen zat vandaag. Natuurlijk. Dat wel, alleen ze heeft al een relatie. Kut man.
Maar dat maakt niet uit, want....
waarom scharrel hebben? (wat een kutwoord)
..wanhopig..
Hoe komt het?quote:Op maandag 29 juni 2009 01:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat is waar..
Ik ben even jouw reden-tot-single-zijn-verhaal kwijt nu... Ik word ook een steeds minder happy single, helaas..
Soms is een scharrel best leuk, maar het is niet nodigquote:Op maandag 29 juni 2009 01:50 schreef klaasdj het volgende:
Maar als ik het goed begrijp behoor ik hier te vertellen of er nog wat tussen zat vandaag. Natuurlijk. Dat wel, alleen ze heeft al een relatie. Kut man.
Maar dat maakt niet uit, want....
waarom scharrel hebben? (wat een kutwoord)
..wanhopig..
En anders niksquote:
Ik verwachtte ook niet dat je het kendequote:Op maandag 29 juni 2009 01:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat is waar..
Ik heb er gewoon een beetje genoeg van. Soms niet, soms wel. Ik mis die arm om me heen in mijn bed en iemand tegen wie ik écht alles kwijt kan. Nu heb ik een lieve vriendinnetjes, maar het is toch anders..quote:
Kom maar terug als je op de 5 jaar zitquote:Op maandag 29 juni 2009 02:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon een beetje genoeg van. Soms niet, soms wel. Ik mis die arm om me heen in mijn bed en iemand tegen wie ik écht alles kwijt kan. Nu heb ik een lieve vriendinnetjes, maar het is toch anders..
*arm om noukje doet*quote:Op maandag 29 juni 2009 02:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon een beetje genoeg van. Soms niet, soms wel. Ik mis die arm om me heen in mijn bed en iemand tegen wie ik écht alles kwijt kan. Nu heb ik een lieve vriendinnetjes, maar het is toch anders..
Je interpreteert mij verkeerd, blijkbaar.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:58 schreef S95Sedan het volgende:
En wat was je punt dan om dit te melden?
Want dat ontgaat me even.
Het had kunnen zijn dat je die hier al eens neergezet had..quote:Op maandag 29 juni 2009 02:00 schreef kingmob het volgende:
Ik verwachtte ook niet dat je het kende. Kort gezegd voel ik me genaaid door m'n ex ruim 1,5 jaar terug, 6 jaar relatie, 4 jaar samenwonen. Ze deed vrij plotseling ineens raar en liet me vallen op mijn zwakste moment en maakte daar flink gebruik van. Nu zit ik met een gat in m'n hart omdat ik nog steeds het gevoel heb dat zij het was. En ik kom niemand tegen die in de buurt komt
Meer geneukt in de afgelopen tijd dan de voorgaande jaren bij elkaar en ik werd/word er alleen maar troostelozer van...
Waarom bij jou steeds minder dan?
De kans dat mij dat gebeurt, is vrij klein.quote:Op maandag 29 juni 2009 02:01 schreef S95Sedan het volgende:
Kom maar terug als je op de 5 jaar zit
Ja verbitterd, ach ja, shit happens.
quote:
Zeg je nu maar dat is niet zekerquote:Op maandag 29 juni 2009 02:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De kans dat mij dat gebeurt, is vrij klein.
Mja, ben denk ik nu vooral teleurgesteld omdat ik er best veel energie in heb gestopt maar dat het resultaat vrij mager is. Ik mis idd net dat beetje extra, wat je bij vrienden niet hebt...quote:Op maandag 29 juni 2009 02:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je interpreteert mij verkeerd, blijkbaar.
[..]
Het had kunnen zijn dat je die hier al eens neergezet had..
Maar dat klinkt moeilijk, Ik begrijp het ook wel een beetje dat niemand in de buurt komt..
Zie mijn voorgaande post
Heeft alles met instelling te makenquote:
Kan ik me heel goed voorstellen.. Maar vergelijken met je ex is nooit goed hè. Is lastig, ik weet het als de beste, maar ik ben er maar mee gestopt..quote:Op maandag 29 juni 2009 02:10 schreef kingmob het volgende:
Mja, ben denk ik nu vooral teleurgesteld omdat ik er best veel energie in heb gestopt maar dat het resultaat vrij mager is. Ik mis idd net dat beetje extra, wat je bij vrienden niet hebt...
Nouja, door die ex weet ik relatief goed wat ik wil en ook wat ik niet wil. Dat zou je vergelijken kunnen noemen, maar ik noem het ervaringquote:Op maandag 29 juni 2009 02:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen.. Maar vergelijken met je ex is nooit goed hè. Is lastig, ik weet het als de beste, maar ik ben er maar mee gestopt..
Vrienden zijn lief, maar die arm om me heen hoef ik toch echt niet van een vriend/vriendin
Wat wil je wel en wat wil je niet?quote:Op maandag 29 juni 2009 02:18 schreef kingmob het volgende:
Nouja, door die ex weet ik relatief goed wat ik wil en ook wat ik niet wil. Dat zou je vergelijken kunnen noemen, maar ik noem het ervaring
Ik heb dat tot 2 keer toe genegeerd om iemand toch een kans te geven, bleek beide keren compleet nutteloos.
Slaap lekker mopje!quote:
Dan verschillen we van mening.quote:
Oei, dat is lastig onder woorden te brengen. Ik wil sowieso een ambitieuze, intelligente vriendin. Ze moet graag reizen. In tegenstelling tot het ambitieus moet het geen carrierevrouw zijn (daar wordt het dus ingewikkeldquote:
Ik heb 2 keer kort geprobeerd een relatie te beginnen terwijl dat tegen dat 'vergelijken' ingingquote:Dat laatste snap ik niet zo goed
Oeh, ja lastig inderdaad.. Waarom geen carrierevrouw?quote:Op maandag 29 juni 2009 02:33 schreef kingmob het volgende:
Oei, dat is lastig onder woorden te brengen. Ik wil sowieso een ambitieuze, intelligente vriendin. Ze moet graag reizen. In tegenstelling tot het ambitieus moet het geen carrierevrouw zijn (daar wordt het dus ingewikkeld). Graag ook houden van films en muziek. etc.
Wordt eigenlijk best een lijst
Nee dat snap ikquote:Ik heb 2 keer kort geprobeerd een relatie te beginnen terwijl dat tegen dat 'vergelijken' ingingDat werkte niet echt
Omdat je daar toch niks aan hebt.quote:Op maandag 29 juni 2009 02:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oeh, ja lastig inderdaad.. Waarom geen carrierevrouw?
Ja, dat dus eigenlijkquote:
Zolang ze de namen van onze kinderen kan onthouden en elke nacht naast me slaapt en ik elke ochtend naast haar wakker word, vind ik het allemaal best.quote:
Oké, duidelijk..quote:Op maandag 29 juni 2009 02:43 schreef kingmob het volgende:
Ja, dat dus eigenlijk
Het zegt verder heel veel over het karakter in mijn ervaring. Je kan prima ambitieus zijn en werken met passie zonder daar alles voor op te geven.
Toch heb je er geen reet aan want die zijn alleen daar mee bezig.quote:Op maandag 29 juni 2009 02:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang ze de namen van onze kinderen kan onthouden en elke nacht naast me slaapt en ik elke ochtend naast haar wakker word, vind ik het allemaal best.
Ja die gaat het komende jaar ook niet meer af, verwacht ikquote:
Ikzelf heb zoiets van: Het maakt me geen reet uit wat ie doet, als ie maar doet wat ie leuk vindt, of tenminste de ambitie om dat te bereiken. Maar iemand die alleen voor zijn werk leeft lijkt me niets nee.quote:Op maandag 29 juni 2009 02:43 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, dat dus eigenlijk
Het zegt verder heel veel over het karakter in mijn ervaring. Je kan prima ambitieus zijn en werken met passie zonder daar alles voor op te geven.
So what? Ik zorg voor het huishouden en de kindjes, zij voor het geld! Emancipatie enzo!quote:Op maandag 29 juni 2009 02:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toch heb je er geen reet aan want die zijn alleen daar mee bezig.
Daar gaat het niet eens om, dat werkt gewoon niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 02:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
So what? Ik zorg voor het huishouden en de kindjes, zij voor het geld! Emancipatie enzo!
Waarom niet?quote:Op maandag 29 juni 2009 02:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar gaat het niet eens om, dat werkt gewoon niet.
Dan zijn het geen echt carriere vrouwen. (mannen)quote:Op maandag 29 juni 2009 02:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het heeft tientallen jaren zo gewerkt en sommige mensen kiezen daarvoor.
In bepaalde opzichten kan ik wel begrijpen waarom, ook al zou het mijn ding niet zijn.
Zolang je er beiden geen problemen mee hebt zie ik niet in waarom het niet zou kunnen werken!quote:Op maandag 29 juni 2009 02:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het heeft tientallen jaren zo gewerkt en sommige mensen kiezen daarvoor.
In bepaalde opzichten kan ik wel begrijpen waarom, ook al zou het mijn ding niet zijn.
Huisvader zijn is een normaal ding in deze tijd idd.quote:Op maandag 29 juni 2009 03:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang je er beiden geen problemen mee hebt zie ik niet in waarom het niet zou kunnen werken!
Dat zeg ik.quote:Op maandag 29 juni 2009 03:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang je er beiden geen problemen mee hebt zie ik niet in waarom het niet zou kunnen werken!
Yup, alle Singles hebben ineens een relatie. Jij bent blijkbaar de enige die is overgebleven...quote:
Hey dat gevoel had heb ik vanmorgen ookquote:Op maandag 29 juni 2009 07:13 schreef Q. het volgende:
Ja, bedtijd. Jammer dat de baas daar anders over denkt.
Omdat de vrouw later de kids gaat verzorgen?quote:
Met m'n exquote:
Ik wou zeggen dat dat niet zo gek is voor iemand van 14, maar je bent twee keer zo oudquote:
Bijna, 17 december is het pas 28quote:Op maandag 29 juni 2009 09:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat dat niet zo gek is voor iemand van 14, maar je bent twee keer zo oud
Ga je dat nu elke keer zeggen als het woordje ex, sex, zoenen, liefde, whatever voorbij komt?quote:
allemaal een relatie met HWquote:Op maandag 29 juni 2009 09:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, alle Singles hebben ineens een relatie. Jij bent blijkbaar de enige die is overgebleven...
[ afbeelding ]
Hmm, daar moet ik je gelijk in geven, het waarom is mij ook niet helemaal duidelijk, hou het op frustratie denk ik?quote:Op maandag 29 juni 2009 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ga je dat nu elke keer zeggen als het woordje ex, sex, zoenen, liefde, whatever voorbij komt?
ik vraag me af, waarom? wil je er iets mee bereiken? wil je het gewoon kwijt? Weet je niks anders te zeggen? praat je er graag over? tell me
Dat behoort toch ook nog wel tot mijn dromen, een harem...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |