Vooral dat laatste, ben ik bangquote:Op maandag 29 juni 2009 10:37 schreef Flena het volgende:
[..]
iedereen is werken of moe/gaar van parkpop?
Dankuquote:Op maandag 29 juni 2009 10:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hopelijk ben je snel klaarEn beterschap!
Ik ben topfit, ik ben alweer eieren aan het bakken, maar je wil nietquote:
Nee, ik heb geen zin in eiquote:Op maandag 29 juni 2009 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben topfit, ik ben alweer eieren aan het bakken, maar je wil niet.
Groot gelijk, is het te warm voor. Ik ga voor fruitquote:
en HW ook niet. alleen moet hij zich voortaan eerst scherenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed. Het was eigenlijk een D_H feest. Hij was net een Great White die weken niet had gegeten. Niemand was veilig, zelfs ik niet![]()
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:37 schreef Flena het volgende:
[..]
dan moet je maar een keertje hierheen komen, gaan we samen zitten zwijgen
Ghehe, daar zal ik geen last van hebben, eerder het tegenovergesteldequote:Op maandag 29 juni 2009 10:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Daar is wel wat aan te doen hoorgewoon oefenen
kijken wat ze interessant vinden...
Had een keer afgesproken met een meisje, maar is niks geworden omdat ik alleen maar aan het lullen was en haar niets liet zeggen
Je hoort het HWquote:Op maandag 29 juni 2009 10:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en HW ook niet. alleen moet hij zich voortaan eerst scheren
Oh, ik had bij jou moeten slapen hoor ik... dan had ik fruit gehadquote:Op maandag 29 juni 2009 10:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Groot gelijk, is het te warm voor. Ik ga voor fruitLekker bordje met aardbeien, partjes sinasappel, appel
Wat ben jij klef trouwensquote:Op maandag 29 juni 2009 10:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Never gonna happen, ik heb me niet meer geschoren sinds 1996 ofzoquote:Op maandag 29 juni 2009 10:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zei hij gisteren alquote:
ja drom filmpje kijken is altijd goed hequote:Op maandag 29 juni 2009 10:43 schreef erikje14 het volgende:
[..]
filmpje d'r in, onderuit op de bank
[..]
Ghehe, daar zal ik geen last van hebben, eerder het tegenovergesteldeZal inderdaad een kwestie van oefenen zijn...
Dan weet je het voor de volgende keerquote:Op maandag 29 juni 2009 10:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, ik had bij jou moeten slapen hoor ik... dan had ik fruit gehad
[..]
Wat ben jij klef trouwensHoest afgelopen met dat meisje, gisteren?
En 100% volkomen terecht, met afstand het leukste meisje gisteren (sorry voor de anderenquote:
Ik denk eigenlijk dat je er niet uitziet zonder baardje enzoquote:Op maandag 29 juni 2009 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Never gonna happen, ik heb me niet meer geschoren sinds 1996 ofzo
Nu ben ik jaloersquote:Op maandag 29 juni 2009 10:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan weet je het voor de volgende keerErg lekker als het warm is om het dan eerst even in de koelkast te zetten
Jij vind mij ook al schattigquote:Op maandag 29 juni 2009 10:45 schreef mrbox het volgende:
Goedemorgen mensen
Pien85 wat ben jij een schatje zeg
welk meisje?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat ben jij klef trouwensHoest afgelopen met dat meisje, gisteren?
Dan zullen er ook geen mesjes opgewassen zijn tegen jouw staalbaardquote:Op maandag 29 juni 2009 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Never gonna happen, ik heb me niet meer geschoren sinds 1996 ofzo
Oh, vertel 's!quote:
en je hebt er geeneens mee gezoendquote:Op maandag 29 juni 2009 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En 100% volkomen terecht, met afstand het leukste meisje gisteren (sorry voor de anderen).
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, vertel 's!Dat meisje bij de uitgang he
Das een hele eer, ze was de enige met wie HW niet gezoend heeft gisterenquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan zullen er ook geen mesjes opgewassen zijn tegen jouw staalbaardhet enige wat er op zit is een high end power output laser erop zetten
Make use of your female powersquote:Op maandag 29 juni 2009 10:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nu ben ik jaloersWie zorgt er even voor dat HW fruit voor mij gaat maken?
Nee, ik heb voor haar wel respectquote:
Ik zal af en toe kijken.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nu weerMoet ik je nu via singles op de hoogte gaan houden van je PM, of ga je gewoon braaf af en toe je PMbox refreshen?
Goed dus ik ben mijn sletje etiket kwijt en D_H ook? HW is nu de uber slet?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das een hele eer, ze was de enige met wie HW niet gezoend heeft gisteren
Dat was HW al hoor... Kijk maar in Boe's lijstjequote:Op maandag 29 juni 2009 10:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed dus ik ben mijn sletje etiket kwijt en D_H ook? HW is nu de uber slet?
Die is niet accuraatquote:Op maandag 29 juni 2009 10:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat was HW al hoor... Kijk maar in Boe's lijstje
Nee, das waar... Maar ik weet ongeveer wat HW er nog aan toe kan voegenquote:
Nee, ik bedoel dat je mij even het verhaal moet PMenquote:
Ahh ok, dan sta ik dus verder naar onderen dan ik dachtquote:Op maandag 29 juni 2009 10:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, das waar... Maar ik weet ongeveer wat HW er nog aan toe kan voegen
Ik weet het, ik weet het.quote:
Ik denk t wel jaquote:Op maandag 29 juni 2009 10:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh ok, dan sta ik dus verder naar onderen dan ik dacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |