quote:
ff voor de duidelijkheidquote:Op zondag 28 juni 2009 21:58 schreef Danny het volgende:
Op laste van de huillies van de tee oo tee oo, gelieve hier de benaming teauteau te gebruiken!
( en nimmer meer een officiële tee oo tee oo in te vullen of met de el oo tee tee oo mee te spelen)
quote:
Je bent ook de enige die niet goed leest hé wat er vermeld word!quote:Op zondag 28 juni 2009 22:26 schreef foetre het volgende:
Gelukkig gaat winnen gemakkelijker als de[delete]....[/delete] teauteau's goed te voorspellen.
Jij moet lezen wanneer de edit van Danny was en de post van Foetre!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bent ook de enige die niet goed leest hé wat er vermeld word!
nou ik had eerlijk gezegd ook niet begrepen dat het hele woord niet meer gebruikt mag worden.. ik dacht ook dat het enkel om de topictitel ging..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bent ook de enige die niet goed leest hé wat er vermeld word!
Dat had ik idd niet gezien. Mijn excuus.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij moet lezen wanneer de edit van Danny was en de post van Foetre!!
Niet meteen met modder gooien...
Ondanks dat jullie elkaar niet liggen hoeft dit soort zwart maken ook weer niet...
Ik in eerste instantie ook niet maar zodra je in t topic komt valt t wel op dat de TT geedit was. En dan lees je dat ff. Ik had all1 niet in de gaten dat de edit was na de post van Foetre.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou ik had eerlijk gezegd ook niet begrepen dat het hele woord niet meer gebruikt mag worden.. ik dacht ook dat het enkel om de topictitel ging..
Mooi.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat had ik idd niet gezien. Mijn excuus.
Net zoals jij, houd ik mijn commentaar niet voor me. Ongeacht wie er ten onrechte wordt aangevallen.quote:Hou verder je commentaar liever voor je, Foetre is mans genoeg om wat terug te zeggen!
Laat ik maar weer de verstandigste zijn en het hier bij laten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Net zoals jij, houd ik mijn commentaar niet voor me. Ongeacht wie er ten onrechte wordt aangevallen.
Je moet maar zo denken, als je naar iemand wijst, wijzen er altijd drie vingers je eigen kant op.
Na 2 punten verlies vorige week.quote:
nee hoor, toen was ik ook al uitgelopen.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Na 2 punten verlies vorige week.
Het was wel een lastige ronde om te voorspellen moet ik zeggen. Als ik naar de punten kijk. Niemand hoger dan 6
@NelisZ:
Over 2 weken speel ik trouwens weer tegen de nr 2 en aangezien mn ratings veel beter zijn dan ze 2 weken terug waren (toen was hij nog nr 1) Lijkt me dat een leuke wedstrijd en lastig te voorspellen.
zow ook goeie morge possiequote:Op maandag 6 juli 2009 00:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
nee hoor, toen was ik ook al uitgelopen.
Niet op mijquote:
Dan moet je me daar volgende week wel ff aan herinneren denk ik, grote kans dat ik het dan weer vergeten benquote:Op maandag 6 juli 2009 00:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Na 2 punten verlies vorige week.
Het was wel een lastige ronde om te voorspellen moet ik zeggen. Als ik naar de punten kijk. Niemand hoger dan 6
@NelisZ:
Over 2 weken speel ik trouwens weer tegen de nr 2 en aangezien mn ratings veel beter zijn dan ze 2 weken terug waren (toen was hij nog nr 1) Lijkt me dat een leuke wedstrijd en lastig te voorspellen.
Nee niet echt. Truste man en tot spreeksquote:Op maandag 6 juli 2009 00:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
Over goeie morge gesproken. Ik gaat maar eens slapen. Een weekendje met sensation op vrijdag, plus daarna niet slapen maar meteen door naar toernooi+feest (uiteindelijk 40u zonder slaap) werkt niet goed.
Mijn stats dit weekend :quote:Op maandag 6 juli 2009 00:52 schreef NelisZ het volgende:
Dan moet je me daar volgende week wel ff aan herinneren denk ik, grote kans dat ik het dan weer vergeten ben
Doe je goed!quote:En dat de scores laag zijn zie ik als een compliment, dan weet ik toch de moeilijk voorspelbare wedstrijden te kiezen
Ik heb ff een notitie ervan gemaaktquote:Op maandag 6 juli 2009 01:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee niet echt. Truste man en tot spreeks![]()
[..]
Mijn stats dit weekend :
[ afbeelding ]
De stats vorig weekend:
[ afbeelding ]
Als ik er dan aan denkIk doet t nu juist alvast aangezien ik niet weet wanneer je de wedstrijden uit kiest. Nou speel ik dus over 2 weken thuis tegen Centaur. Lijkt me best moeilijk om te voorspellen!
[..]
Doe je goed!![]()
Top! Als je betere wedstrijden hebt of weet tzt is t ook prima hoor. 2 weken na mn duel met de huidige nr 2 mag ik tegen de huidige nr 1. Die had je er zelf ook uit geplukt 4 weken terugquote:
Als ik t me herinner zal ik tzt nog een keer een post er over plaatsenquote:En meestal kies ik de wedstrijden op maandag(avond) dus waarschijnlijk presenteer ik morgenavond de wedstrijden voor ronde 8
40u slechts. Dat doe ik normaal dus 3 keer per jaar...quote:Op maandag 6 juli 2009 00:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
Over goeie morge gesproken. Ik gaat maar eens slapen. Een weekendje met sensation op vrijdag, plus daarna niet slapen maar meteen door naar toernooi+feest (uiteindelijk 40u zonder slaap) werkt niet goed.
Mag ik jullie aanraken, oh grote geweldenaars?quote:Op maandag 6 juli 2009 08:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
40u slechts. Dat doe ik normaal dus 3 keer per jaar...
Hard Bass, In Qontrol en Sensation Black. Die laatste wordt dit jaar vervangen voor Qlimax.
quote:Op maandag 6 juli 2009 08:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mag ik jullie aanraken, oh grote geweldenaars?
Mjaa, we kunnen wel iets regelen denk ik.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mag ik jullie aanraken, oh grote geweldenaars?
Ik denk dat vulture ook wel interesse heeftquote:Op maandag 6 juli 2009 11:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mjaa, we kunnen wel iets regelen denk ik.
Mensen die bij posts waaruit je een conclusie kunt trekken geen PI gebruiken...quote:Op maandag 6 juli 2009 11:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mensen die te snel conclusies trekken ...
PI's sowiesoquote:Op maandag 6 juli 2009 11:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mensen die bij posts waaruit je een conclusie kunt trekken geen PI gebruiken...
Mensen die hier over gaan discussiërenquote:Op maandag 6 juli 2009 11:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mensen die bij posts waaruit je een conclusie kunt trekken geen PI gebruiken...
Top!quote:Op maandag 13 juli 2009 00:17 schreef NelisZ het volgende:
Uitslag ronde 8:
terheijdemonster - Real Club de Culo 5-0
FC Bifröst - Paupers Geldrop 0-0
FC Strikkers - Raging Bulls United 0-2
Lokomotiv_Hemelrijk - Bonobo11 2-3
313 TIGERS - ADO'67 2-2
[ afbeelding ]
Hij stond nog in mn excel bestandje, dus grote kans dat ik er morgen aan denkquote:Op maandag 13 juli 2009 00:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top!![]()
Denk je nog aan mijn wedstrijd van volgende week? Hij heeft volgens mij pic gespeeld deze en vorige week. Ben dus benieuwd wat t word komende zondag. Ik sta nu 3e en hij 2e. Als ik win sta ik weer op die rot 2e plekOf ga je liever voor mijn wedstrijd tegen de nr1?
Dat vind ik nou ook. Ik hoop dat ik die 3 doelpunten maken kan. Maar bedankt voor het vertrouwen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ronde 9:
RKDEO - Centaur 3-1
Huiscactus United - TeamKoekje 2-3
SC diepFries - FC De Heining 3-1
Mette - Olde Veste 3-0
Maus United - Geckos 1-2
Totaal goals: 22
moeilijke ronde![]()
quote:Ronde 10:
Ivm vakantie vul ik voor volgende week zondag het volgende in, tenzij ik nog kan editen.
2-1
2-1
2-1
2-1
2-1
totaal goals 20
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ronde 10:
Ivm vakantie vul ik voor volgende week zondag het volgende in, tenzij ik nog kan editen.
2-1
2-1
2-1
2-1
2-1
totaal goals 20
ligt ingelopen op FVPquote:Op maandag 13 juli 2009 00:17 schreef NelisZ het volgende:
Uitslag ronde 8:
terheijdemonster - Real Club de Culo 5-0
FC Bifröst - Paupers Geldrop 0-0
FC Strikkers - Raging Bulls United 0-2
Lokomotiv_Hemelrijk - Bonobo11 2-3
313 TIGERS - ADO'67 2-2
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:33 schreef Flappekz het volgende:
al die 2-1 uitslagen....kijk mijn "voorspellingen" van afgelopen weekend eens
Mijn eigen wedstrijd goed voorspeldquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:21 schreef Outpost76 het volgende:
Ronde 9:
RKDEO - Centaur 2-0
Huiscactus United - TeamKoekje 2-3
SC diepFries - FC De Heining 3-1
Mette - Olde Veste 3-0
Maus United - Geckos 1-2
Totaal goals: 27
Herstelpuntquote:Op maandag 20 juli 2009 00:34 schreef NelisZ het volgende:
De score berekening van de laatste ronde zal even moeten wachten. Sinds ik XP service pack 3 heb geinstalleerd kan ik excel niet meer gebruiken. Hij vraagt om de installatie cd, en ik heb geen idee waar die ligt
Als iemand weet hoe ik dit anders kan oplossen graag, anders ga ik morgen wel op zoek...
update: het ging om Office Xpquote:Op maandag 20 juli 2009 00:34 schreef NelisZ het volgende:
De score berekening van de laatste ronde zal even moeten wachten. Sinds ik XP service pack 3 heb geinstalleerd kan ik excel niet meer gebruiken. Hij vraagt om de installatie cd, en ik heb geen idee waar die ligt
Als iemand weet hoe ik dit anders kan oplossen graag, anders ga ik morgen wel op zoek...
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:35 schreef NelisZ het volgende:
Het is weer geluktdus hier de uitslag van ronde 9:
RKDEO - Centaur 2-0
Huiscactus United - TeamKoekje 1-6
SC diepFries - FC De Heining 4-1
Mette - Olde Veste 4-1
Maus United - Geckos 0-5
[ afbeelding ]
quote:
9 puntenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:35 schreef NelisZ het volgende:
Het is weer geluktdus hier de uitslag van ronde 9:
RKDEO - Centaur 2-0
Huiscactus United - TeamKoekje 1-6
SC diepFries - FC De Heining 4-1
Mette - Olde Veste 4-1
Maus United - Geckos 0-5
[ afbeelding ]
lijkt me logisch als je excel nodig hebtquote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
lijkt me logisch als je excel nodig hebtAls ik Word nodig heb ga ik ook niet Outlook installeren
Windows is een besturingssysteem en excel is software wat een besturingssysteem vereist om geinstalleerd te kunnen worden, dus waar slaat die outlook/word vergelijking op?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
lijkt me logisch als je excel nodig hebtAls ik Word nodig heb ga ik ook niet Outlook installeren
Dank u!quote:
Qua ranglijst en belang etc. speel ik wel een spannende wedstrijd! Ik hoop en denk alleen dat het in de praktijk mee gaat vallen...quote:Op maandag 27 juli 2009 10:34 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dank u!![]()
Nog meer mensen die verwachten een spannende wedstrijd te spelen?
Volgende week pas.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:34 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dank u!![]()
Nog meer mensen die verwachten een spannende wedstrijd te spelen?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:44 schreef MrMoon het volgende:
Ronde 11
RKDEO - FC M1k3 2-1
FC Bifröst - EPEREAGLE 4-1
Bonobo11 - Dredevils 2-1
FC Sterrenburg - FC CMONYALL 1-1
Puala United - Vjezze fur 2-1
25 goals
hehe, en ik ga het niet weer veranderen op jouw aanradenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:52 schreef Outpost76 het volgende:
TeauTeau ronde 11!
RKDEO - FC M1k3 2-1
FC Bifröst - EPEREAGLE 3-1
Bonobo11 - Dredevils 3-1
FC Sterrenburg - FC CMONYALL 1-2
Puala United - Vjezze fur 3-1
20 goals
[..]
Thx zo is er gelukkig iemand naast mij die denkt dat ik gaat winnen morgen.
![]()
Niet?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
hehe, en ik ga het niet weer veranderen op jouw aanraden
Laat ik nou maar gewoon eerste worden, de plek waar ik al het hele seizoen sta. En niet nog een paar keer 3 punten pakken slechts.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet?
Dan kan ik je toch nooit inhalen?
Tja wie luistert er dan ook naar possiequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Laat ik nou maar gewoon eerste worden, de plek waar ik al het hele seizoen sta. En niet nog een paar keer 3 punten pakken slechts.
Wat als ik het nou een keer niet invul?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:30 schreef Outpost76 het volgende:
TeauTeau ronde 12:
TeamKoekje - the fenders (232275917) 2-1
Dutch Airedales - FC Norrieage (232325979) 2-2
v.v. Heiloo - Bacardi Boys (232281011) 3-1
Witte Voetjes - vitesse_arnhem1 (232332193) 3-1
Pollie - Culpa (v.K.) (232278662) 1-4
19 goals
Dan komt je 1e plek in gevaar dus dat zal niet zo snel gebeurenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat als ik het nou een keer niet invul?
Dan heb ik ze de laatste tijd enigszins teleurgesteld.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan komt je 1e plek in gevaar dus dat zal niet zo snel gebeuren
Ik heb al van meer vernomen dat ze t copieëren van jou.Goed geslaagd dus die TeauTeau.
hehehehe ach als je 1e plek nog veilig is gaat t nog goed dunkt me.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dan heb ik ze de laatste tijd enigszins teleurgesteld.
Dat kan ik begrijpen en wil je er zelfs mee helpen als dat nog gebeurt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
5 pt, 3 rondes. moet kunnen. Zou mezelf wel voor mn kop slaan als het nu misging
Moet wel nog een keer vanaf een vakantieadres regelen, maar schijnt daar te kunnenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen en wil je er zelfs mee helpen als dat nog gebeurt.
helpen met dat voor je kop slaan ventquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Moet wel nog een keer vanaf een vakantieadres regelen, maar schijnt daar te kunnen
Van 3 van de 5 kun je de uitslagen al gevenquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
Nou kom maar door met die wedstrijden, ik moet bijna op vakantie
Waarom heb je mij niet meegeteld?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:58 schreef NelisZ het volgende:
TeamKoekje - the fenders 5-1
Dutch Airedales - FC Norrieage 5-2
v.v. Heiloo - Bacardi Boys 3-2
Witte Voetjes - vitesse_arnhem1 2-4
Pollie - Culpa (v.K.) 1-5
[ afbeelding ]
Goede vraag...quote:
Had dan ook ff eerder gemeldt dat je wou stoppen, dan had ik een andere wedstrijd gekozenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:23 schreef MrMoon het volgende:
Even een kleine tip voor de mensen.. op 2 na staat mn volledige basis te koop.. dus ik verwacht geen overwinning voor mezelf
Ik tel er 2. Jij bent een copycat...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:08 schreef Outpost76 het volgende:
Nog maar 3 die wat hebben opgegeven??![]()
ach.. tis nu nog steeds een raadsel wat het gaat worden.. dus voor de teauteau maakt het niet zo veel uitquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:26 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Had dan ook ff eerder gemeldt dat je wou stoppen, dan had ik een andere wedstrijd gekozen
Deadlines zijn toch op maandag, dus je kunt ze zondag ook gewoon opstellen lijkt me? Of ga je voor die tijd nog nieuwe trainees, etc. halen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach.. tis nu nog steeds een raadsel wat het gaat worden.. dus voor de teauteau maakt het niet zo veel uit
ik ga proberen niet direct te promoveren en aangezien ik nog boven die streep sta.. moet ik dus nog 2 keer verliezen..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Deadlines zijn toch op maandag, dus je kunt ze zondag ook gewoon opstellen lijkt me? Of ga je voor die tijd nog nieuwe trainees, etc. halen?
Een copy pussy dan he!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik tel er 2. Jij bent een copycat...
Hmm.. Je wilt via de p/d promoveren of überhaupt niet?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ga proberen niet direct te promoveren en aangezien ik nog boven die streep sta.. moet ik dus nog 2 keer verliezen..
quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:53 schreef Flappekz het volgende:
FC Mattheus Eugenius - FC Superaids 3-1
SEG05 - Dynamo Groningen 6-0
Veldhoven City - Real Club de Culo 3-3
Real Martinez - Raging Bulls United 2-1
's Heeren Loo - FC Borisz 1-4
24 goals
überhaupt niet.. anders had ik mn ploeg ook niet te koop gezet natuurlijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hmm.. Je wilt via de p/d promoveren of überhaupt niet?
Tsja... Waarom niet? Kijk eens naar hoe Flappekz en ikzelf ons in het eerste seizoen V handhaven. Wie niet waagt, wie niet wint..quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
überhaupt niet.. anders had ik mn ploeg ook niet te koop gezet natuurlijk
de gedachte is dat mn selectie veel te smal is en dat ik bij blessures meteen wel kan ophouden, want ik heb geen vervangers.. en ik loop al veel langer met de gedachte om me af te laten dalen...quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Tsja... Waarom niet? Kijk eens naar hoe Flappekz en ikzelf ons in het eerste seizoen V handhaven. Wie niet waagt, wie niet wint..
Maar afijn, er zal wel een gedachte achter zitten..
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:22 schreef The_Hives het volgende:
vrouwen denken alleen maar, mannen weten het
quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:22 schreef The_Hives het volgende:vrouwen denken alleen maar, mannen weten het
Als jij ooit een foto van haar had gezien zou je dat niet zeggenquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Denken?
Volgens mij is dit geen toto maar een eis topic of wel nou moet je wel winnen
Hehe, detailsquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja als t om vrouwen gaat wil ik wel meer maar dat betekend niet dat t niet waar is.
je hoeft niet maar door dat men t hier zegt moet je welquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:47 schreef Puala het volgende:
[..]
ik hoef niet zo nodig te winnen hoor. Zelf ben ik er nog niet zo zeker van, maar de heren hier in het topic dus wel blijkbaar
Ik moet nietsquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
je hoeft niet maar door dat men t hier zegt moet je wel
kijk, ik wist dat je deze reactie zou posten. En als vrouw dacht je erover na en moest toen gewoon reageren.quote:
en ik kan niet op je site lurkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, hij heeft me nog nooit ontmoet.. kan die nou makkelijk zeggen he
slijmbalquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij ooit een foto van haar had gezien zou je dat niet zeggen![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, hij heeft me nog nooit ontmoet.. kan die nou makkelijk zeggen he
quote:
Welke site doet het niet bij je?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en ik kan niet op je site lurken
Ik heb 6, Gijs heeft 7. Jouw invoer heb ik niet gezien, je hebt 7 nodig om gelijk te komen, 8 om te winnen. Anders heb ik het op het nippertje nog vast weten te houden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:24 schreef Flappekz het volgende:
Maarja, wie heeft er nou gewonnen? Ik heb volgens mij een hele slechte score behaald gisteren...
quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:30 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb 6, Gijs heeft 7. Jouw invoer heb ik niet gezien, je hebt 7 nodig om gelijk te komen, 8 om te winnen. Anders heb ik het op het nippertje nog vast weten te houden.
Telfouten voorbehouden, heb het even snel gedaan en ik ben in het bezit van een kater
Dat was mijn invoer. Niet voldoende denk ik. 5 punten?quote:Puala United - weetnietbeter (232471029) 4-1
FC KNORS - FC Bifröst (232305997) 2-3
Aldos team - FC Gokwerk (232328451) 2-1
SC diepFries - Hoorn Bombers (232226307) 3-3
Robinho's gangsters - Vulture United 1980 (232346542) 5-0
Totaal 24 goals
Graag gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Glazen bol lijkt me ook leukquote:Op woensdag 2 september 2009 12:50 schreef Xummon het volgende:
ik was eerder gegaan voor een TeauTeau-formuliertje, maar deze is ook oke
TeauTeau formulertje in een glazenbolquote:Op woensdag 2 september 2009 12:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Glazen bol lijkt me ook leukIncl. "De Glazen Bol Award"
Dat is een top idee. Maar dat wordt waarschijnlijk iets voor na mijn vakantie.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Glazen bol lijkt me ook leukIncl. "De Glazen Bol Award"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |