Van 3 van de 5 kun je de uitslagen al gevenquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
Nou kom maar door met die wedstrijden, ik moet bijna op vakantie
Waarom heb je mij niet meegeteld?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:58 schreef NelisZ het volgende:
TeamKoekje - the fenders 5-1
Dutch Airedales - FC Norrieage 5-2
v.v. Heiloo - Bacardi Boys 3-2
Witte Voetjes - vitesse_arnhem1 2-4
Pollie - Culpa (v.K.) 1-5
[ afbeelding ]
Goede vraag...quote:
Had dan ook ff eerder gemeldt dat je wou stoppen, dan had ik een andere wedstrijd gekozenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:23 schreef MrMoon het volgende:
Even een kleine tip voor de mensen.. op 2 na staat mn volledige basis te koop.. dus ik verwacht geen overwinning voor mezelf
Ik tel er 2. Jij bent een copycat...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:08 schreef Outpost76 het volgende:
Nog maar 3 die wat hebben opgegeven??![]()
ach.. tis nu nog steeds een raadsel wat het gaat worden.. dus voor de teauteau maakt het niet zo veel uitquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:26 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Had dan ook ff eerder gemeldt dat je wou stoppen, dan had ik een andere wedstrijd gekozen
Deadlines zijn toch op maandag, dus je kunt ze zondag ook gewoon opstellen lijkt me? Of ga je voor die tijd nog nieuwe trainees, etc. halen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach.. tis nu nog steeds een raadsel wat het gaat worden.. dus voor de teauteau maakt het niet zo veel uit
ik ga proberen niet direct te promoveren en aangezien ik nog boven die streep sta.. moet ik dus nog 2 keer verliezen..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Deadlines zijn toch op maandag, dus je kunt ze zondag ook gewoon opstellen lijkt me? Of ga je voor die tijd nog nieuwe trainees, etc. halen?
Een copy pussy dan he!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik tel er 2. Jij bent een copycat...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |