Hmm.. Je wilt via de p/d promoveren of überhaupt niet?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ga proberen niet direct te promoveren en aangezien ik nog boven die streep sta.. moet ik dus nog 2 keer verliezen..
quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:53 schreef Flappekz het volgende:
FC Mattheus Eugenius - FC Superaids 3-1
SEG05 - Dynamo Groningen 6-0
Veldhoven City - Real Club de Culo 3-3
Real Martinez - Raging Bulls United 2-1
's Heeren Loo - FC Borisz 1-4
24 goals
überhaupt niet.. anders had ik mn ploeg ook niet te koop gezet natuurlijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hmm.. Je wilt via de p/d promoveren of überhaupt niet?
Tsja... Waarom niet? Kijk eens naar hoe Flappekz en ikzelf ons in het eerste seizoen V handhaven. Wie niet waagt, wie niet wint..quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
überhaupt niet.. anders had ik mn ploeg ook niet te koop gezet natuurlijk
de gedachte is dat mn selectie veel te smal is en dat ik bij blessures meteen wel kan ophouden, want ik heb geen vervangers.. en ik loop al veel langer met de gedachte om me af te laten dalen...quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Tsja... Waarom niet? Kijk eens naar hoe Flappekz en ikzelf ons in het eerste seizoen V handhaven. Wie niet waagt, wie niet wint..
Maar afijn, er zal wel een gedachte achter zitten..
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:22 schreef The_Hives het volgende:
vrouwen denken alleen maar, mannen weten het
quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:22 schreef The_Hives het volgende:vrouwen denken alleen maar, mannen weten het
Als jij ooit een foto van haar had gezien zou je dat niet zeggenquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Denken?
Volgens mij is dit geen toto maar een eis topic of wel nou moet je wel winnen
Hehe, detailsquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja als t om vrouwen gaat wil ik wel meer maar dat betekend niet dat t niet waar is.
je hoeft niet maar door dat men t hier zegt moet je welquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:47 schreef Puala het volgende:
[..]
ik hoef niet zo nodig te winnen hoor. Zelf ben ik er nog niet zo zeker van, maar de heren hier in het topic dus wel blijkbaar
Ik moet nietsquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
je hoeft niet maar door dat men t hier zegt moet je wel
kijk, ik wist dat je deze reactie zou posten. En als vrouw dacht je erover na en moest toen gewoon reageren.quote:
en ik kan niet op je site lurkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, hij heeft me nog nooit ontmoet.. kan die nou makkelijk zeggen he
slijmbalquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij ooit een foto van haar had gezien zou je dat niet zeggen![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, hij heeft me nog nooit ontmoet.. kan die nou makkelijk zeggen he
quote:
Welke site doet het niet bij je?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en ik kan niet op je site lurken
Ik heb 6, Gijs heeft 7. Jouw invoer heb ik niet gezien, je hebt 7 nodig om gelijk te komen, 8 om te winnen. Anders heb ik het op het nippertje nog vast weten te houden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:24 schreef Flappekz het volgende:
Maarja, wie heeft er nou gewonnen? Ik heb volgens mij een hele slechte score behaald gisteren...
quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:30 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb 6, Gijs heeft 7. Jouw invoer heb ik niet gezien, je hebt 7 nodig om gelijk te komen, 8 om te winnen. Anders heb ik het op het nippertje nog vast weten te houden.
Telfouten voorbehouden, heb het even snel gedaan en ik ben in het bezit van een kater
Dat was mijn invoer. Niet voldoende denk ik. 5 punten?quote:Puala United - weetnietbeter (232471029) 4-1
FC KNORS - FC Bifröst (232305997) 2-3
Aldos team - FC Gokwerk (232328451) 2-1
SC diepFries - Hoorn Bombers (232226307) 3-3
Robinho's gangsters - Vulture United 1980 (232346542) 5-0
Totaal 24 goals
Graag gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Glazen bol lijkt me ook leukquote:Op woensdag 2 september 2009 12:50 schreef Xummon het volgende:
ik was eerder gegaan voor een TeauTeau-formuliertje, maar deze is ook oke
TeauTeau formulertje in een glazenbolquote:Op woensdag 2 september 2009 12:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Glazen bol lijkt me ook leukIncl. "De Glazen Bol Award"
Dat is een top idee. Maar dat wordt waarschijnlijk iets voor na mijn vakantie.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Glazen bol lijkt me ook leukIncl. "De Glazen Bol Award"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |