Deze nog even quoten bij wijze van tvp. Ga 'm ook eens uitproberen bij mijn Carlisle game.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:51 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=19635
Met deze tactiek werd ik kampioen met H'veen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juni 2009 18:08 schreef poiuytr het volgende:
Hieronder screentje van mijn aankopen van dit seizoen:
Boucher: Is zeer talentvolle keeper die even goed als Reina kan worden.
Fiorillo: Is als back-up doelman gehaald omdat mijn andere 2 reserve keepers niet genoeg talent hadden en al aardig op leeftijd zijn.
Rossi: Heb nu op links Babel staan me standin Riera heb ik verkocht omdat ik hem te sloom vond en niet goed uit de voeten kwam op links, Rossi heeft het talent om veel beter te worden dan Babel al is
Santon: Gebruik ik ook als backup speler voor de rechtsback, deze jongen is op de rechtsback even goed als Diarra!
Van der Waal: Gekocht voor mijn -18 Elftal, hij heeft het talent om nog beter te worden Carragher!
[ afbeelding ]
Cvitanich, Huntelaar, Bojanquote:Op zondag 28 juni 2009 19:47 schreef pekel het volgende:
In het 2de seizoen met Feyenoord in de 2de ronde vd beker nipt gewonnen van Spakenburg, (0-0)2-4 na strafschoppen..
Win je tot dan toe van alles en iedereen, krijg je zo'n amateurclupje niet op de rug.
32 schoten, 12 op doel, 5 uitgelezen kansen maar niet scoren. Gebeurt me helaas vaker. Roy Makaay is langdurig geblesseerd, en beloftes als van Wolfswinkel, Lewandowski en in mindere mate Dost scoren haast niet.
Iemand misschien een tip voor een scorende spits?
Chaves, Eliasquote:Op zondag 28 juni 2009 19:58 schreef Leonos het volgende:
[..]
Cvitanich, Huntelaar, Bojan![]()
Maja, voor Feyenoord? Jack Tuijp misschien
Wat Football Manager niet voor je carriere kan doenquote:Barça wint race om toptalent Keirrison
FC Barcelona weet zich verzekerd van de komst van Keirrison. Het Braziliaanse toptalent komt over van Palmeiras, dat naar verluidt dertien miljoen euro voor hem ontvangt.
"Hij zal de voorbereiding bij ons meedraaien. Daarna zal Pep Guardiola beslissen of hij uitgeleend wordt of niet", zegt voorzitter Joan Laporta tegen iCatFM. De jonge aanvaller werd afgelopen zomer nog in verband gebracht met een transfer naar PSV.
Als Barcelona besluit om Keirrison uit te lenen dan zal hij waarschijnlijk gebruikt worden om een nieuwe spits aan te trekken. Spaanse media speculeren over een David Villa-transfer waarbij Valencia voor minimaal één jaargang de beschikking krijgt over Barça's jongste aankoop.
Keirrison maakte in Brazilië bijzonder snel naam. Tot januari speelde hij nog voor laagvlieger Coritiba, waar hij al was opgevallen bij diverse scouts van internationale topclubs.
Zo heb ik wel meerdere spelers gezien die in FM een super talent waren en later (nu), aardig veel belangstelling voor is..quote:Op zondag 28 juni 2009 20:49 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wat Football Manager niet voor je carriere kan doen
Kallstromquote:Op zondag 28 juni 2009 20:58 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zo heb ik wel meerdere spelers gezien die in FM een super talent waren en later (nu), aardig veel belangstelling voor is..
Fernando Torres, Ben Arfa, Nasri, Aguero, Freddy Adu, Bojan en gaan zo maar door.
Speel jij 2008 of heb je gewoon de skin van 2008 in 2009?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:02 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Kallstromvan CM talent tot speler bij Lyon
Ik krijg trouwens (als hij tekent) echt een wereldaankoopen ook nog transfervrij
[ afbeelding ]
Ook maar even proberen.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:20 schreef icebliss het volgende:
[..]
Deze nog even quoten bij wijze van tvp. Ga 'm ook eens uitproberen bij mijn Carlisle game.
Ik had zo'n zelfde soort speler gevonden, ook een MC, dus ik na lang over en weer gezeur voor 27 miljoen hem een contract aan mogen bieden. Na een tijdje denk ik, die is binnen. Komt Arsenal met een last minute bod. Ja mooi dat hij voor Arsenal kiest binnen een halve dag.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:13 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Speel jij 2008 of heb je gewoon de skin van 2008 in 2009?
Dit jaar op naar de tiende titel op rij met Ajax. Manager van Ajax combineer ik met NL elftal , daar 3 jaar actief een WK en een EK gewonnen (laatste WK slechts 3e) jonge lichting met relatief weinig talent .
edit: Deze gast met een waanzinig potentieel , helaas moeten laten gaan ( Man utd bood 30 miljoen , strik erom en wegwezen dus)
[ afbeelding ]
Trage pc..quote:Op zondag 28 juni 2009 22:54 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je geen 09 speelt?
Ik heb ook niet te snelste laptop maar het draait nu nog wel aardig weet niet hoe dat over een paar seizoenen is, en wat betreft dat geld pompen in club's ben ik het wel met je eens..quote:Op zondag 28 juni 2009 23:06 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Trage pc..![]()
En ook die nieuwe mogelijkheid dat zo'n oliesjiek geld in je club (en ook in andere clubs) gaat pompen bevalt mij nietAls ik een carriere start wil ik de club zelf vanaf de grond opbouwen, heb ik geen hulp bij nodig
Is dat de 2e divisie in Portugal?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:25 schreef J.Herrer het volgende:
En Atletico CP speelt volgend seizoen in de Liga Vitalis
Doenquote:Op zondag 28 juni 2009 18:20 schreef icebliss het volgende:
[..]
Deze nog even quoten bij wijze van tvp. Ga 'm ook eens uitproberen bij mijn Carlisle game.
Jammer van zijn decisions, die moet je omhoog zien te krikken, dan gaat het goedkomenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:39 schreef Winski05 het volgende:
tvp
Edit: Dit talentje kan me nog wel eens veel plezier gaan opleveren
[ link | afbeelding ]
Dat lijkt me zo kut als dat gebeurd als je 5 seizoenen in een save zitquote:Op zondag 28 juni 2009 23:06 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Trage pc..![]()
En ook die nieuwe mogelijkheid dat zo'n oliesjiek geld in je club (en ook in andere clubs) gaat pompen bevalt mij nietAls ik een carriere start wil ik de club zelf vanaf de grond opbouwen, heb ik geen hulp bij nodig
Die Vasconselos zou ik omdopen tot Vacansoleilquote:Op maandag 29 juni 2009 12:34 schreef J.Herrer het volgende:
Update:
Atletico CP heeft niet stil gezeten deze transferperiode
Overzicht transfers in/out:
Kan niet wachten op volgend seizoen![]()
Je moet niks, maar downloaden en kopen kan allebei. Downloaden kan via Steam en kopen, ach, je weet vast hoe dat werkt.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:37 schreef koenie95 het volgende:
ff vraagje, ik heb wel vaker over dit spel gehoord.
maar moet je dit downloaden of kopen?? want het lijkt me wel interresant
Alleen simulatiequote:Op maandag 29 juni 2009 20:49 schreef koenie95 het volgende:
nog 1 vraag, is het simulatie of is het net zoals fifa dat je het zelf moet spelen?
Yep!quote:Op maandag 29 juni 2009 21:57 schreef donroyco het volgende:
@Scorpie, komt Dingsdag mee op met de corners dan?
Moet ook eens verder met Fiorentina
Ik wou net zeggen, hoe the fuck krijg je het voor elkaar dat een dingsdag er 16 in kan leggen maar ik had met FM08 altijd een tactiek waar een verdediger van mij meer dan 25 goals maakte...quote:Op maandag 29 juni 2009 21:13 schreef Scorpie het volgende:
Nou hierbij mijn team dan maar, zoals beloofd.
Ben begonnen met Heerenveen omdat ik wel sympathie heb voor die club, vind het een mooie club en ben wel onder de indruk van hun huidige selectie.
Ik heb de selectie zelf min of meer intact gelaten, Sibon is verkocht, en Elyanoussi ook, die kwam toch niet aan spelen toe. Verder heb ik Rodney Sneijder aangetrokken, Daniel Opare, Franco Zuculini, en John Fleck. Ik had maar 5 miljoen in totaal te besteden, dus het eerste jaar beschouw ik als opbouw jaar.
Ik speel de AZ tactiek die al eerder is gepost, dat houdt in een 4-3-2-1 systeem met opkomende backs.
Plaatje:
[ afbeelding ]
Dat is dus mijn tactiek.
Stand op dit moment (Februari 2009):
[ afbeelding ]
Mijn klasbak en topscoorder is Dingsdag, hij heeft er nu 16 inliggen
Haha uiteraard, en ja op stoom is misschien te veel gezegd, maar hij staat er wel nog steeds! Mentaal is het echt een bikkel, maar coach worden ho maar, dat wil meneer Ruud niet. Hij heeft tevens nog een 2 jarig contractquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:46 schreef sjimz het volgende:
Tof.
Heb je ook nog een screen van zijn stats nu en zijn carriereloopbaan?
Damn, heb denk nog nooit iemand met een beter mentaal gezienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Haha uiteraard, en ja op stoom is misschien te veel gezegd, maar hij staat er wel nog steeds! Mentaal is het echt een bikkel, maar coach worden ho maar, dat wil meneer Ruud niet. Hij heeft tevens nog een 2 jarig contract![]()
[ afbeelding ]
Dat is ook de reden dat ik hem nog lekker bij de club hou. Maarja fysiek gezien kan hij beter met een rolstoel het veld op.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Damn, heb denk nog nooit iemand met een beter mentaal gezien
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:26 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik hem nog lekker bij de club hou. Maarja fysiek gezien kan hij beter met een rolstoel het veld op.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:36 schreef J.Herrer het volgende:
Jezus qua mentaliteit is hij gewoon nog een wereldspeler
Ideale pinchhitter voor in de laatste minuut ofzo
gebruik hem dan inderdaad als pinchhitter, helemaal goed zou hij zijn als aanvoerder...maar om hem nou hele wedstrijden te laten spelen alleen vanwege zijn mentale vaardigheden (en technisch vind ik hem ook nog redelijk) lijkt me niet echt een juiste keuze.quote:
Hahaha een oude vent die een bal keihard op zijn pan krijgtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:24 schreef BertMaalderink het volgende:
Aan een wereldspits die niet kan lopen heb je zelfs als pinchitter toch niet zo veel?
Zijn fysieke stats zijn wel zo extreem laag dat hij volgens mij amper een bal krijgt.
Maar als er dan een voorzet op z'n pan komt, dan heb je wel gegarandeerd een goal
Die average rating bij herthaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Haha uiteraard, en ja op stoom is misschien te veel gezegd, maar hij staat er wel nog steeds! Mentaal is het echt een bikkel, maar coach worden ho maar, dat wil meneer Ruud niet. Hij heeft tevens nog een 2 jarig contract![]()
[ afbeelding ]
Hehehe niet bepaald succesvol inderdaadquote:
Ja, daarom vond ik het ook zo grappig. Gewoon 3 seizoenen er niks van bakken en maar blijven spelenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:19 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hehehe niet bepaald succesvol inderdaadKennelijk hadden ze geen andere spitsen meer, want hij speelde daar fulltime.
Dus hij heeft bij jou maar liefst 8 jaar lopen twijfelen of hij wel of niet moest gaan stoppen met voetbal en ondertussen niet bij een club gezeten?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:24 schreef Juk het volgende:
[..]
Ja, daarom vond ik het ook zo grappig. Gewoon 3 seizoenen er niks van bakken en maar blijven spelen
Bij mij is Roy van Nistelruud gestopt in 2021. Het laatste wat ik kan vinden is dat hij voor 800k naar Ajax ging in 2011 en dat hij in 2013 daar gratis vertrok.
Nee, ik bedoelde dat hij niet meer bestaat in 2021 en ik kon hem terugvinden, door transferhistory te bekijken, tot 2013. Misschien is hij daarna nog ergens aan de bak gegaan, maar dat kan ik dus niet meer zien.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:29 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dus hij heeft bij jou maar liefst 8 jaar lopen twijfelen of hij wel of niet moest gaan stoppen met voetbal en ondertussen niet bij een club gezeten?
ah duidelijk, wel jammer dat je dan niet meer in profielen kan kijken idd.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:36 schreef Juk het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat hij niet meer bestaat in 2021 en ik kon hem terugvinden, door transferhistory te bekijken, tot 2013. Misschien is hij daarna nog ergens aan de bak gegaan, maar dat kan ik dus niet meer zien.
Ik ben 2 keer uitgeschakeld door Arsenal in de halve finale. Tot die halve finale allemaal makkies gehad, maar ooit moet je eraan geloven en Arsenal verslaan als je hem wilt winnen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:58 schreef BertMaalderink het volgende:
Zit bij de laatste 16 van de FA Cup
Zojuist West Brom verslagen met 0-2. Jammer dat m'n ploeg het in de competitie steeds laat liggen tegen de kleinere ploegen, maar nu zijn het toch wel helden
edit: Man City is de volgende
Heb hem nu in seizoen 2012/2013 ook met Heerenveen, gewoon omdat het een held is. Pakt misschien toch nog verrassend goed uit danquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat mag verdomme ook welquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:43 schreef Apekoek het volgende:
Duurste speler die ik ooit heb gekocht is zonder grappen Sakho voor 178 miljoen.gaat echt nergens over. Daarna wel Champions League gepakt
Dat was in CM 01/02 echt de creme de la creme hoorquote:
Ik weet het, maar het klinkt zo grappigquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:38 schreef Akwableet het volgende:
Dat was in CM 01/02 echt de creme de la creme hoor
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:42 schreef koenie95 het volgende:
heb het spel binnen 2 a 3 weken als ik op vakantie ben, maar iig kan je zeggen wnnr gesimuleerd mag worden of gebeurd het elke dag?
Haha. Je bent gewoon gedegradeerd met Fc Groningen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een erg onduidelijke vraag Koen.quote:
Misschien is hij wel later ingestapt. Hoop ikquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:57 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Haha. Je bent gewoon gedegradeerd met Fc Groningen.![]()
![]()
![]()
![]()
Om naar de volgende dag te gaan kan je ook je spatiebalk kapot rammen.Dat vind ik zelf wat fijner.quote:
Nou, één keer gelijk en daarna 4 keer op rij verloren. Terug gegaan naar mijn oude tactiek en ik won gelijk de volgende wedstrijdquote:Op zondag 28 juni 2009 18:20 schreef icebliss het volgende:
[..]
Nooit bij stil gestaan dat Groningen al gedegradeerd was voordat ik er kwam?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:57 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Haha. Je bent gewoon gedegradeerd met Fc Groningen.![]()
![]()
![]()
![]()
Exact dusquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:02 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Misschien is hij wel later ingestapt. Hoop ik
Ik heb gisteren in de strijd om de play offs gelijk gespeeld met 1-1, terwijl de tegenstander geen schot op doel had. Van richting veranderd schot dus. Overigens ga ik meestal juist in de play-offs wonderbaarlijk onderuit. Bijvoorbeeld, je wint in een jaar 2x van team A, in de eerste ronde play-offs win je thuis 2-0 ofzo, en ineens ga je de tweede wedstrijd 4-1 eraf.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:08 schreef BertMaalderink het volgende:
Waarom probeert dit spel je altijd zo opzichtig te naaien als het even tegen zit?
Ik verlies sinds de winterstop alles op vaak wonderbaarlijke wijze, waardoor ik zelfs nog m'n best moet doen voor de play-offs.
Nu speel ik tegen een degradatiekandidaat. Aantal schoten op goal: 2 (van buiten de zestien meter) tegenover 11 voor mij. Eindstand: 2-0
Klopt. Gisteren kwartfinales UEFA Cup tegen Fiorentina, thuis gewonnen met 4-1, uit verloor ik met 6-2quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:12 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Ik heb gisteren in de strijd om de play offs gelijk gespeeld met 1-1, terwijl de tegenstander geen schot op doel had. Van richting veranderd schot dus. Overigens ga ik meestal juist in de play-offs wonderbaarlijk onderuit. Bijvoorbeeld, je wint in een jaar 2x van team A, in de eerste ronde play-offs win je thuis 2-0 ofzo, en ineens ga je de tweede wedstrijd 4-1 eraf.
Heb ergens nog een oude screen liggen dat ik een bekerwedstrijd tegen een club een paar divisies lager 1-2 verlies, met 32 schoten op doel voor en 1 tegen (de ander was een eigen goal), te frustrerend gewoon
Dat is echt afschuwelijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klopt. Gisteren kwartfinales UEFA Cup tegen Fiorentina, thuis gewonnen met 4-1, uit verloor ik met 6-2
Zo vind ik het ook altijd zo frappant dat als je concurent eerder speelt en verliest dat jij dan vaak(ook nog eens tegen kleine clubs) ook verliest, speel jij eerder en verlies je dan wint je concurent wel 9 van de 10 keer, maakt niet uit tegen wie ze spelen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:08 schreef BertMaalderink het volgende:
Waarom probeert dit spel je altijd zo opzichtig te naaien als het even tegen zit?
Ik verlies sinds de winterstop alles op vaak wonderbaarlijke wijze, waardoor ik zelfs nog m'n best moet doen voor de play-offs.
Nu speel ik tegen een degradatiekandidaat. Aantal schoten op goal: 2 (van buiten de zestien meter) tegenover 11 voor mij. Eindstand: 2-0
Ik win nu van Chelsea & ManCity.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:57 schreef Juk het volgende:
Ondertussen is mijn Bristol City ontspoort. Hoewel ik mijn selectie sterk heb verbeterd loopt het voor geen meter. Na 10 wedstrijden sta ik net boven de degradatiestreep. Ik heb nu al 2 wedstrijden lang een aangepaste tactiek staan, maar ook dat lijkt nog geen vruchten af te werpen.
Gelukkig is mijn bestuur niet heel ontevreden, ondanks dat ik als doel Europees voetbal heb. De club stature is erg omhoog gegaan sinds mijn aanstelling en dat houd mij tot nu toe in het zadel.
Maar dan moet ik wel snel punten gaan pakken, anders wordt ik voor het eerst in FM 2009 ontslagen...
En dat ga ik gewoon weer doen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:54 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ga maar weer eens beginnen in de Liga Vitalis. Op FM 2008 welteverstaan. Heb er ooit nog een geweldige game gehad met Santa Clara.
En?quote:
Tygo Steegsquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:52 schreef BertMaalderink het volgende:
Zo, de overnamegesprekken waren net op tijd klaar, zodat ik nog wat aankopen kon doen![]()
Overigens hebben ze geen cent extra in de club gestoken
Dit is mijn selectie voor komend seizoen. Het doel is handhaven. Ik heb 7 punten uit 3 wedstrijden, dus het begin is goed
[ afbeelding ]
Kun je niet gewoon tweede elftal-spelers opstellen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:44 schreef Raspoetin. het volgende:
Oké. Paniek. Ik speel voorronde Champions League dus ik dacht ik doe wat oefenwedstrijdjes daarvoor zodat m'n spelers wedstrijdfit zijn. Nu op de wedstrijddag van een vriendschappelijke wedstrijd zie ik echter dat al m'n spelers nog op vakantie zijn. Ik kan de wedstrijd niet meer aflasten en als ik wil doordrukken naar wedstrijd beginnen kan dat ook niet omdat ik geen 11 spelers heb geselecteerd. Ik zit dus gewoon vast. Wat nu?
Op vakantie gaan (1 dag), meestal wil dat wel helpen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:44 schreef Raspoetin. het volgende:
Oké. Paniek. Ik speel voorronde Champions League dus ik dacht ik doe wat oefenwedstrijdjes daarvoor zodat m'n spelers wedstrijdfit zijn. Nu op de wedstrijddag van een vriendschappelijke wedstrijd zie ik echter dat al m'n spelers nog op vakantie zijn. Ik kan de wedstrijd niet meer aflasten en als ik wil doordrukken naar wedstrijd beginnen kan dat ook niet omdat ik geen 11 spelers heb geselecteerd. Ik zit dus gewoon vast. Wat nu?
Ik heb gespeeld met 11 jochies van 16quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon tweede elftal-spelers opstellen?
Ik heb mijn Fiorentina-game weer uit de ijskast gehaald, het gaat boven verwachting goed[begin november]
Kan je dat instellen? Of moet je elke wedstrijd op vakantie?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:32 schreef Pacmaniac het volgende:
Ik ben nu manager geworden laat mijn wereldklasse assistent alles doen behalve het aankoopbeleid en de contracten/technische staf. Daarnaast bondscoach van Argentinië waar ik wel alles zelf doe.
Trouwens weinig talent dat doorbreekt hebben jullie dat ook?
En?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:00 schreef Raspoetin. het volgende:
[..]
Ik heb gespeeld met 11 jochies van 16
Steegs is inderdaad beregoed. Had vooraf niet verwacht dat hij zo ver met het niveau mee kon. En hij blijft maar bijtekenenquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:58 schreef Juk het volgende:
[..]
Tygo Steegs![]()
Die heb ik bijna elk spel gehadZoeken naar een verdediger die gratis is en hij staat bijna altijd bovenaan. Met die Leeds challenge heeft hij zelfs nog Europese wedstrijden gespeeld waarin hij dikke voldoendes haalde
.
Je moet ook vaker dan 4 keer op goal schietenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:57 schreef MMUFC het volgende:
Frustrerend! Win je 4x op rij.. wordt je op effectiviteit verslagen door Groningen.
Hoezo effectiviteit denken jullie, nu het volgende..
PSV 4 schoten op doel, 0 goals
GRO 4 schoten op doel, 3 goals!!
It works both waysquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:57 schreef MMUFC het volgende:
Frustrerend! Win je 4x op rij.. wordt je op effectiviteit verslagen door Groningen.
Hoezo effectiviteit denken jullie, nu het volgende..
PSV 4 schoten op doel, 0 goals
GRO 4 schoten op doel, 3 goals!!
Op vakantie gaan en aanvinken terugkeren bij " eerste team selectie"quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:26 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Kan je dat instellen? Of moet je elke wedstrijd op vakantie?
Ajax wint 1e duel speelt 2e duel gelijk. Ik versla Feyenoord met 1-0..quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:49 schreef MMUFC het volgende:
Nog 1 duel te gaan..
1 PSV 69
2 Feyenoord 68
3 Ajax 65*
* = 2 duels minder
Als ik het laatste duel win, van Feyenoord, hoeft Ajax maar 1 van de 3 duels te verliezen om mij kampioen te maken
Verlies ik wordt ik iig geen kampioen
Clubs kunnen je ontslaan als je te vaak op vakantie gaat eyquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:52 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Op vakantie gaan en aanvinken terugkeren bij " eerste team selectie"
Bullshit , doe het met Ajax al acht jaar zo. Zolang je maar gewoon kampioen wordtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Clubs kunnen je ontslaan als je te vaak op vakantie gaat ey
Dan is het bullshit.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:30 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Bullshit , doe het met Ajax al jaar. Zolang je maar Kampioen wordt
tegenwoordig kun je vrijwel elke speler bij de club houden, valt me op dat het erg makkelijk is om contracten te verlengen. al zal hij dan unhappy worden wanneer je hem niet laat gaan...dit gaat wel over in een aantal wedstrijden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:57 schreef Happel het volgende:
In mijn game met Blyth Spartans goed begonnen aan het begin van de competite. Enkele spelers binnen gehaald voor niks en stond al snel bovenaan de ranglijst. Dat begint goed, dacht ik. Nu is het echter januari en mijn team lijkt echt in een vrije val te zitten.
Geen wedstrijd wordt gewonnen, terwijl ik vaak de betere van de twee ben. Zal wel een gigantische vormdip zijn. Hopen op betere tijden. Was eigenlijk mijn doel om gelijk in het eerste seizoen te promoveren, maar zie dat niet meer gebeuren.
Enige briljantje die ik heb is Graig Connell. 17-jarige speler die werd gedropt door Celtic. Staat ook al in de belangstelling van clubs uit de Coca Cola League, dus die zal spoedig pleitte zijn.
Inderdaad. Vind ik erg jammer. Er is totaal geen druk om topspelers te verkopen, want ze tekenen elke keer gewoon weer met een jaartje bij. En dat terwijl ze af en toe wel aangeven een stapje hoger te willen doen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
tegenwoordig kun je vrijwel elke speler bij de club houden, valt me op dat het erg makkelijk is om contracten te verlengen. al zal hij dan unhappy worden wanneer je hem niet laat gaan...dit gaat wel over in een aantal wedstrijden.
Bij mij in de game heb ik hem ook jaren efficiënt gebruikt bij manchester cityquote:Op zondag 5 juli 2009 13:54 schreef Scorpie het volgende:
Marquinhos wordt de revelatie van mijn seizoen
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:55 schreef Scorpie het volgende:
Weet je, soms zie ik het gewoon helemaal niet zitten. Maar dan zijn er altijd van die kleine dingetjes waardoor ik weer helemaal positief gestemd ben. Zoals het bericht dat het recordaantal bezoekers verbroken is.
Met hoeveel? Kijk zelf maar:
[ afbeelding ]
Nee, helaas.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:44 schreef ganzenherder het volgende:
Nieuwe competities toevoegen aan een oude game gaat zeker niet he?
Nou, de spelers die ik steeds haal moeten beter zijn dan hun voorgangers, daar kan het ook niet aan liggen.quote:
Als je te veel nieuwe spelers steeds haalt is dat ook niet goed voor je team.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, de spelers die ik steeds haal moeten beter zijn dan hun voorgangers, daar kan het ook niet aan liggen.
In de loop van 3 seizoenen heb ik een stuk of 6 posities aangepast, dat kan toch niet zoveel kwaad?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je te veel nieuwe spelers steeds haalt is dat ook niet goed voor je team.
Moeten aan de club/elkaar wennen.
Ik vind het ook nep , wat wel goed werkt is je jongens als kleuters behandelen . Constant poeslief zijn (al verlies met Ajax tegen Ominiworld in de beker NOOIT boos worden)quote:Op zondag 5 juli 2009 22:40 schreef Scorpie het volgende:
Oke, serieus, wat een *%(@%# schijtspel. Ik heb gemerkt dat hoe langer je met een tactiek speelt, hoe minder effectief hij wordt. Het maakt niet uit tegen welke club je speelt, nationaal, internationaal, hell, zelfs amateurs; je krijgt steeds meer moeite met teams.
Nee in 3 seizoenen valt dat inderdaad wel mee.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In de loop van 3 seizoenen heb ik een stuk of 6 posities aangepast, dat kan toch niet zoveel kwaad?
Zo herkenbaar. Ajax is bij mij al 3 jaar lang ongeslagen (!) kampioen, ze verliezen geen wedstrijdquote:Op zondag 5 juli 2009 22:47 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik vind het ook nep , wat wel goed werkt is je jongens als kleuters behandelen . Constant poeslief zijn (al verlies met Ajax tegen Ominiworld in de beker NOOIT boos worden)
Verder is het ook nep dat clubs die heden ten dage nauwelijks publiek trekken , ik noem een Helmond Sport , een Telstar , een Go Ahead Eagles en ga zo maar door opeens super investeerders krijgen en er een nieuw stadion komt voor 30.000 man![]()
Tegelijkertijd degraderen clubs als Twente , Heerenveen en zelfs PSV in mijn game. Niet echt realistisch
Nee, gewoon als reserve bij het eerste team.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:14 schreef Scorpie het volgende:
Owja, wat doen jullie met jullie wissels? Laten jullie die spelen in de reserves of niet?
Ik wel, doe het vooral om ze wedstrijdfit te houden. Het kost wat tijd om al die speeldata in de gaten te houden, maar ik heb nu eens stuk minder last van blessures.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:14 schreef Scorpie het volgende:
Owja, wat doen jullie met jullie wissels? Laten jullie die spelen in de reserves of niet?
Cheaterquote:Op zondag 5 juli 2009 23:56 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik wel, doe het vooral om ze wedstrijdfit te houden. Het kost wat tijd om al die speeldata in de gaten te houden, maar ik heb nu eens stuk minder last van blessures.
We zijn er bijna. Arsenal speelt eerst nog 2 inhaalwedstrijden tegen Wigan en West Ham (2x thuis) en ze eindigen thuis tegen Villa. Als ze 2x winnen komen ze in punten gelijk. Ik speel op de laatste dag uit tegen het al gedegradeerde Wigan, dus die ga ik volgens de FM-regels kansloos verliezen
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb overigens in de halve finale van de Champions League 2x verloren van datzelfde Arsenal en in de FA Cup finale speel ik ook tegen.... Arsenal.
Positief puntje. Al mijn spelers zijn determined to win the title, toch handig als je heel veel spelers hebt die determined als persoonlijkheid hebben![]()
edit: Arsenal schopt er 5 in tegen die sukkels van Wigan, die gaan dus keihard vlammen op de laatste speeldag![]()
. Doelsaldo's zijn nu Arsenal +46, ik +48.
edit2:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
. Everton degradeert in de laatste 10 minuten door die late gelijkmaker van Sheffield United.
Wie?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:18 schreef heiden6 het volgende:
Spelers die een corner rechtstreeks in de kruising schieten.
Die hele playoffs zijn een zooitje in FM 2009. Uit en thuisvoordeel dat niet klopt , 1 x gelijkspelen 1 x verliezen = 3e duel = gelijkspel is alsnog handhaving en ga zo maar door....quote:Op maandag 6 juli 2009 01:03 schreef Apekoek het volgende:
Zit nu in het seizoen 2021-2022 en maak kan om met Groningen kampioen te worden. Maar wat schetst mijn verbazing (behalve dat Heerenveen daarvoor kampioen is geworden), het lijkt er op dat er totaal geen uefa en champions league plaatsen te vergeven zijn.
[ afbeelding ]
Hoe kan dat? En overigens als nummer 1 hoor je überhaupt voorronde CL te krijgen net als kleinere landen als Luxemburg etc.
Van Wolfswinkel.quote:
Ja daar had ik dus ook last van tegen Dinamo Kiev in de voorrondes! Eerste wedstrijd verloren met 2-1 (uit, dus wel een uitdoelpunt), thuis gewonnen met 2-0, wat schetst mijn verbazing? Verlenging en penaltiesquote:Op maandag 6 juli 2009 01:11 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Die hele playoffs zijn een zooitje in FM 2009. Uit en thuisvoordeel dat niet klopt , 1 x gelijkspelen 1 x verliezen = 3e duel = gelijkspel is alsnog handhaving en ga zo maar door....
quote:Op maandag 6 juli 2009 10:26 schreef pekel het volgende:
Door dat soort zaken krijg ik spontaan geen zin meer om te spelen..
Daar lijkt het nu inderdaad opquote:Op maandag 6 juli 2009 11:25 schreef BigKahuna het volgende:
Als de coefficient van NL daalt speel je alsnog playoffs en als je die wint heb je helemaal niks.
Ach, je hebt dan wel een goede voorbereiding op het nieuwe seizoen als club zijndequote:Op maandag 6 juli 2009 11:55 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Daar lijkt het nu inderdaad op![]()
De nummer 1 van de eredivisie speelt in mijn spel 1 van de eerste voorrondes met allerlei kleine kut landjes.
Bij mij werkt hij niet. Twee keer derde met Ajax, terwijl ik (op papier) een geweldig team heb: Stekelenburg; Van der Wiel, Onyewu, Vermaelen, Emanuelson; Enoh, Defour, Aissati; Jankovic, Sulejmani; Keirrison.quote:
Chavesquote:Op maandag 6 juli 2009 11:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Vandaag maar weer verder met Fiorentina, ik zoek nog een goedkope goaltjesdief die wedstrijden kan openbreken dan wel beslissen. Budget is 10 miljoen euro en ik zit in de winterstop van 09/10.
Kerel die spelert is in jou game gegenereerd, die staan niet standaard in het spelquote:
Sowieso zou hij dan hooguit 15 zijn geweest.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kerel die spelert is in jou game gegenereerd, die staan niet standaard in het spel![]()
Verder staat er een vraagprijs bij van 14 miljoen. Onzinnige reactie dunkt me
Dat dacht ik ook toen ik die post lasquote:Op maandag 6 juli 2009 20:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kerel die spelert is in jou game gegenereerd, die staan niet standaard in het spel![]()
Verder staat er een vraagprijs bij van 14 miljoen. Onzinnige reactie dunkt me
Choco, heb ik ooit op kunnen pikken in mijn Feyenoord-game voor 5,75 miljoen, was echt een held, scoorde belachelijk veel.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Vandaag maar weer verder met Fiorentina, ik zoek nog een goedkope goaltjesdief die wedstrijden kan openbreken dan wel beslissen. Budget is 10 miljoen euro en ik zit in de winterstop van 09/10.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:36 schreef donroyco het volgende:
Gijs Luirink, VC, 1,8 miljoen, met zoveel goede verdedigers voor zich kon hij niet rekenen op een basisplaats, zijn trademark (®) mocht niet baten, hij zat alleen maar te zeuren
Sorry, hij heeft wel zijn best gedaan wanneer hij in het veld stondquote:
Ascoli kampioen!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
Sorry, hij heeft wel zijn best gedaan wanneer hij in het veld stondIk kom 'm denk ik nog wel tegen, hij speelt nu bij Ascoli ..
Maracaibo verloor het 2e duel met 11-0, en dat in eigen huis.. Ze staan nu na 4 duels op 0 punten, 0 voor en 32 tegenquote:Op maandag 6 juli 2009 22:33 schreef MMUFC het volgende:
Edit: Het Venezolaanse voetbal stelt echt geen reet voor.. won ik met 9-0 van Caracas, Cruzeiro won met 13-0 van Maracaibo
Hier ga ik heen als York me ontslaatquote:Op dinsdag 7 juli 2009 07:42 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Maracaibo verloor het 2e duel met 11-0, en dat in eigen huis.. Ze staan nu na 4 duels op 0 punten, 0 voor en 32 tegen
Caracas verloor met 8-0 van San Lorenzo
Maraceibo staat na 5 duels op -41 geloof ik.. een gemiddelde van 8 goals per duelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:48 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Hier ga ik heen als York me ontslaat
Wel een uitdagingquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:53 schreef MMUFC het volgende:
Maraceibo staat na 5 duels op -41 geloof ik.. een gemiddelde van 8 goals per duel
1 jaar te oudquote:Op maandag 6 juli 2009 19:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ik een speler van 19 naar mijn club haal en hij daarna 3 jaar voor mij speelt.
Krijgt hij dan nog de status van de speler die uit mijn jeugd komt ?
Of is hij net dan 1 jaar te oud ?
Het gaat om een buitenlandse speler Sakho
Ik heb wat meer jonge mensen nodig uit mijn jeugd
Meh ik geloof daar niet in, ik heb daar nog nooit problemen mee gehad... Teveel nieuwe spelers gekocht?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:36 schreef jpg97 het volgende:
K*T de computer heeft mijn tactiek door
Moet ik dus een nieuwe verzinnen
nee, ik ben nu in de eindfase van de competitie en opeens verlies ik alles...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:15 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Meh ik geloof daar niet in, ik heb daar nog nooit problemen mee gehad... Teveel nieuwe spelers gekocht?
Het is wel spannend bij jou!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:17 schreef J.Herrer het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet ernaar uit dat ik Heerenveen weer aan de praat heb gekregenwerd tijd ook want in principe staat er gewoon een prachtig elftal
[ afbeelding ]
Valt misschien niet af te lezen aan de screenshot, maar in de competitie gaat het langzaam maar zeker ook steeds beter![]()
Stond 3 wedstrijden geleden nog 9e met 4 punten ofzo achter op Groningen, maar nu lijkt het er toch op dat er volgend seizoen Europees gespeeld gaat worden (misschien zelfs nog een titel mogelijk?)
ja ik hoopte dat hij zijn 21ste jaar nog zou meetellenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:21 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
1 jaar te oud
Volgens mij was het 3 jaar tussen 15 en 21 = eigen jeugd
Wat ik wel matig vind is als je met een Engelse club gaat en je leent een niet-EU speler 3 jaar uit aan een Belgische club omdat hij niet mag spelen. Uiteindelijk wordt hij dan een jeugdspeler van die Belgische club, terwijl hij bij jou onder contract staat
Thuis net aan gewonnen.. 6-1 met weer 3 goals van Keirrisonquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:53 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Met Palmeiras 1e in de Staatskampioenschap van Sao Paulo geworden.. 1e halve finale duel met 3-2 van Santos verloren.. speelde uit dus dat is een voordeel.. Maar zal je net zien, wordt je eerste, en vanaf de 3e speelronde ook 1e gestaan, verlies je de halve finale..
Maar ik moet nog een duel dus ik heb nog een kans..
Eh een speler van 30 voor dat bedrag kopen? Kapitaalvernietiging. Je gaat me niet zeggen dat er geen goedkopere spelers te halen zijn die even goed zijn of iig evenveel potentie hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:49 schreef PirE het volgende:
Gewoon omdat het kon en ik heb toch genoeg geld![]()
[ afbeelding ]
Wel leuk dat hij in 2009 van Man. Utd naar Real ging.
Edit, na 2 minuten al een assist en ook nog een goal in zijn 1e match![]()
![]()
Hij zegt toch dat hij toch genoeg geld heeft.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:44 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Eh een speler van 30 voor dat bedrag kopen? Kapitaalvernietiging. Je gaat me niet zeggen dat er geen goedkopere spelers te halen zijn die even goed zijn of iig evenveel potentie hebben.
Zelfs dan vind ik het zonde. Dan koop ik liever in totaal voor dat bedrag leuke jeugdspelertjesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij toch genoeg geld heeft.
Ik vind het ook zonde als mijn chairman besluit om 75% van de winst van vorig seizoen (28 miljoen) in zijn zak te steken als dividend. En jeugdspelers heb ik op korte termijn niks aan, 60% van mijn basisteam is nu 27 jaar oud en op hun top, ik wil nu oogsten, niet over 4 of 5 jaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:46 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Zelfs dan vind ik het zonde. Dan koop ik liever in totaal voor dat bedrag leuke jeugdspelertjes
Jeugdspelers heb je weinig aan als je direct resultaat wil zienquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:46 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Zelfs dan vind ik het zonde. Dan koop ik liever in totaal voor dat bedrag leuke jeugdspelertjes
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:57 schreef BigKahuna het volgende:
Zo heb ik in de nadagen van zijn carriere Gijs Luirink bij een clubje als FC Barcelona gehad
Laten we maar niet vragen hoe hij aan al die miljoenen gekomen is. Vast niet op een eerlijke manierquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:44 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Eh een speler van 30 voor dat bedrag kopen? Kapitaalvernietiging. Je gaat me niet zeggen dat er geen goedkopere spelers te halen zijn die even goed zijn of iig evenveel potentie hebben.
Laten we het wel doen;quote:Op woensdag 8 juli 2009 04:52 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Laten we maar niet vragen hoe hij aan al die miljoenen gekomen is. Vast niet op een eerlijke manier
Mwa, als je ziet in welk jaar hij zit is het best mogelijk dat je tegen die tijd zoveel geld hebt hoor. Ook met zo'n klein clubje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 04:52 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Laten we maar niet vragen hoe hij aan al die miljoenen gekomen is. Vast niet op een eerlijke manier
Ik heb de laatste versie, dus dat is volgens mij 9.3.0.quote:
Mascio bestaat niet meer in 9.3.0, dus vandaar mijn vraagquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:15 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste versie, dus dat is volgens mij 9.3.0.
Edit: nog even ter bevestiging dat ik een goed seizoen gedraaid heb:
Mascio is verkozen tot beste Italiaanse speler van de Serie A, Ekani is 2e geëindigd bij beste speler van de Serie A en drie spelers van mij staan in het "Team of the Year"![]()
Die Ekani is echt een held! Scoort amper, maar geeft veel assists
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh...misschien heb ik dan mijn game wel geupdate naar de laatste versie, want mijn carriere met Figline loopt al een hele tijd...nouja, gelukkig bestaat Mascio nog in mijn gamequote:Op woensdag 8 juli 2009 11:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mascio bestaat niet meer in 9.3.0, dus vandaar mijn vraag
Waarom is die eruit gehaald? Was dat een neppert ofzo? Ken die gozert nl niet?quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mascio bestaat niet meer in 9.3.0, dus vandaar mijn vraag
Yep, was een nepspeler, met veel te goeie stats, dus die hebben ze er gauw uitgehaaldquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waarom is die eruit gehaald? Was dat een neppert ofzo? Ken die gozert nl niet?
Het is inderdaad een 'neppert', hij bestaat niet IRL. Dus hebben ze hem verwijderd uit het spel. Wel jammer, want het is echt een mega-goede speler in FM...maar goed, hij bestaat niet, dus dan is dat wel wat nep, natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waarom is die eruit gehaald? Was dat een neppert ofzo? Ken die gozert nl niet?
Ik draai 9.2 en kan die dude evengoed niet vindenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Yep, was een nepspeler, met veel te goeie stats, dus die hebben ze er gauw uitgehaald
Kan al dat ie gestopt is..quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:15 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik draai 9.2 en kan die dude evengoed niet vinden
Hij speelt bij Pescara, Serie C1/B en is voor minder dan 100k op te halen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kan al dat ie gestopt is..
Waar vind je Ekani in het begin, Winski?
Dank, straks even checken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:30 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Hij speelt bij Pescara, Serie C1/B en is voor minder dan 100k op te halen.
Zo zou je het kunnen zien, maar ben nog niet echt op jonge Brazilianen hunt gegaanquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
MMUFC, komt het spelen met een grote club in Brazilie niet neer op alle talenten kopen die je maar kan vinden en met veel winst doorverkopen aan Europese clubs?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:19 schreef donroyco het volgende:
Waar kun je ook alweer instellen dat je assistent de vriendschappelijke wedstrijden voor het komend seizoen moet regelen?
Dankquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 04:52 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Gewoon gekregen van al die aardige mensen die met prijzen- en televisiegeld strooienquote:Op woensdag 8 juli 2009 06:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Laten we het wel doen;
PiRe, hoe ben je aan die miljoenen gekomen?
Heb je Ekani nog bekeken? Heeft 'ie in jou game ook een aardig niveau bereikt?quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:42 schreef donroyco het volgende:
» Screens op aanvraag, vragen mogen altijd gesteld worden
Ekani zat niet meer in mijn gamequote:Op woensdag 8 juli 2009 20:48 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Heb je Ekani nog bekeken? Heeft 'ie in jou game ook een aardig niveau bereikt?
Heb je verder nog wat leuke talenten in je U20-team rondlopen? Fiorentina is nog altijd mijn moederclub, al vanaf het begin van mijn game. Ik heb vrijwel ieder jaar wel een paar talenten gehuurd, vanaf vorig seizoen doe ik dat niet meer. Ze krijgen jaarlijks echt ontzettend leuke regens
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:12 schreef sjimz het volgende:
Mijn eerste aankoop is binnen!
Een Frans international die 54 interlands heeft gespeeld
ASBO naar de top!
Lolquote:
Dat is vreemd, want zo ver ben je toch nog helemaal niet? Is zijn contract ontbonden, en is hij vervolgens met pensioen gegaan of zo? Staat hij wel bij "transfers out" van Pescara?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:00 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ekani zat niet meer in mijn game![]()
Verder is niet echt veel doorgestroomd, alleen Ondrej Mazuch, Nikola Gulan en Samuel Di Carmine hebben potentie.. In U20 zit een nieuwe lichting, dit is de beste daaruit:
[ afbeelding ]
Geen idee of hij haalbaar is maar Hoarau van PSG.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
LolWeet jij nog een koppende spits die er 10-20 inlegt met zijn hoofd in een seizoen? Seizoen 2010/2011 en budget is 10-15 miljoen euro
Hij staat er niet bij, misschien door versie 9.3.0?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:19 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Dat is vreemd, want zo ver ben je toch nog helemaal niet? Is zijn contract ontbonden, en is hij vervolgens met pensioen gegaan of zo? Staat hij wel bij "transfers out" van Pescara?
Jammer, want het is absoluut een talent
Goede aankoopquote:Ik heb overigens, naast een aantal transfervrije spelers, een gigantisch grote aankoop gedaan, want ik wilde graag een échte topspits: voor 17.5 miljoen is Victor Irineu mijn team komen versterken![]()
Een ontzettend hoog bedrag, dat overigens wel in termijnen betaald gaat worden. Maar ik volg hem al jaren, ik heb hem gescout toen ik nog in de Serie C1/B speelde, en hij een paar weergaloze doelpunten tegen mijn team maakte. Hij vertrok naar Brazilië, waar 'ie erg veel scoorde en uitgroeide tot een topspits. Nu mag 'ie het bij mij gaan waarmaken. Ik hoop natuurlijk wel dat ik hem over enkele jaren met winst kan doorverkopen...
Hoarau is niet haalbaar, PSG vraagt te veelquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen idee of hij haalbaar is maar Hoarau van PSG.
Anders Brandao?
Hmm..dat zou wel vreemd zijn, want Ekani is geen 'neppert'. Of heb je de lagere divisies van Italië niet meegenomen in je database? Zou ook nog wel eens de reden kunnen zijn...quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:26 schreef donroyco het volgende:
Hij staat er niet bij, misschien door versie 9.3.0?
Nee, niet lager dan Serie Bquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:31 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Hmm..dat zou wel vreemd zijn, want Ekani is geen 'neppert'. Of heb je de lagere divisies van Italië niet meegenomen in je database? Zou ook nog wel eens de reden kunnen zijn...
Op welke positie had jij Marquinhos geposteerd?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:01 schreef Scorpie het volgende:
Hihi, Marquinhos verkocht voor 25 miljoen in de winterstop, Milevskyi voor 13 miljoen gehaald, scoort net zoveel als Marquinho
Die zal ook wel binnenkort vertrekken denk
Hij begeleid zijn vervanger voorlopig. En hij blijft uiteraard als pinchhitter bij de selectie.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:36 schreef heiden6 het volgende:
Prachtig Juk. Wat een held inderdaad.![]()
Kun je hem niet houden als reserve tot het einde van het seizoen, en hem ook nog iemand laten begeleiden?
Het is een regenquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:43 schreef donroyco het volgende:
Mooi verhaal Juk, hij zit helaas niet meer in mijn game, heb je geen screenshot?
Een regen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:45 schreef Juk het volgende:
[..]
Het is een regen
Screenshot coming up, had het spel al afgesloten.
I see , puike skills ouwe. Weet de skills van je andere spitsen niet maar volgens mij als je hem in de basis zet tikt en kopt hij er minimaal nog 15 voor je inquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:01 schreef Juk het volgende:
[ afbeelding ]
Een regen is een "Regenerated Player". Dus een speler die niet bestond maar ergens uit de jeugd komt.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:18 schreef donroyco het volgende:
Kan iemand nog aankoopbevelingen doen voor 4-0-2-2-2?Heb nog iets meer dan dertig miljoen euro te besteden..
[ afbeelding ]
Ik zit in 2010/2011quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:20 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
2009? Die Rus van Zenith doet het hier aardig. tussen de 10 en 13m kun je hem halen. Hij is 24 dus evt later nog door te verkopen ook als je er vanaf wilt.
Als ik jou was zou ik nog een (verdedigende) middenvelder halen, die is wat onderbezet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:18 schreef donroyco het volgende:
Kan iemand nog aankoopbevelingen doen voor 4-0-2-2-2?Heb nog iets meer dan dertig miljoen euro te besteden..
[ afbeelding ]
In FM 2008 had ik een game met Zenit, toen was die Progrebnyak echt masterlijk. Maar zelden een speler gehad waar ik meer aan heb gehad.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:20 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
2009? Die Rus van Zenith doet het hier aardig. tussen de 10 en 13m kun je hem halen. Hij is 24 dus evt later nog door te verkopen ook als je er vanaf wilt.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:11 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
I see , puike skills ouwe. Weet de skills van je andere spitsen niet maar volgens mij als je hem in de basis zet tikt en kopt hij er minimaal nog 15 voor je in
Pasanen en Vermaelen, Pejcinovic is standin, ik denk dat ik nog een verdediger en (talentvolle) MC kan gebruikenquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
In FM 2008 had ik een game met Zenit, toen was die Progrebnyak echt masterlijk. Maar zelden een speler gehad waar ik meer aan heb gehad.![]()
@donroyco: wie staan er aan de zijkanten in de verdediging?
Zo dan dat is een poosquote:Op donderdag 9 juli 2009 03:58 schreef Boe-man het volgende:
Mijn spitsen zijn bang voor de bal volgens mij...
[ afbeelding ]
M'n topscoorder is een DMC van 32 met 13 goals uit 33 wedstrijden, maar gelukkig staat de verdediging wel op te letten.
Sta nu met Talleres 4e in de 2e Argentijnse divisie, met nog 5 wedstrijden te gaan, playoffs moeten erin zitten
Een blinde met 1 been zou nog beter gaanquote:Op donderdag 9 juli 2009 04:04 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Zo dan dat is een poosJe kunt beter je goalie in de spits zetten
Gewoon in de spits, bij een 4-3-2-1 opstelling. Alle ballen op Marquinhos/Milevskyi, en die leggen er dan al gauw 20 in. Dingsdag, mijn centrale verdediger links, scoort er ook 20 uit de corners, daarnaast nog een stuk of 20 vanaf de vleugelspitsen, en de mid-mid pakt ook een doelpuntje of 8 mee.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Op welke positie had jij Marquinhos geposteerd?
Ik heb nu beide spelers, en misschien ook nog wel Ruudje
edit: nu heb ik Marquinhos, Milevskyi, Gilardino, Van Nistelrooy, Mutu, Quagliarella, Foti, Saivet
Als je met 30 miljoen niemand weet te halen, zou ik maar eens wat geld in je scouting stoppenquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:18 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, mijn scouting is ruk, hoe kan ik die verbeteren? (behalve door betere scouts aan te trekken..)quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:15 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Als je met 30 miljoen niemand weet te halen, zou ik maar eens wat geld in je scouting stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |