Sinds de sprong van Joep op zijn hoofd durfde Guus niet meer achter de bank weg, en heb ik hem met spulletjes en al bij mij op de slaapkamer gezet, aangezien ik toch 23/7 voor pampus lig was dat ideaal omdat hij niet alleen was maar wel lekker de rust had.quote:Guus zijn baasje gaf aan dat hij het slachtoffer van alle andere huisdieren was, en dus nooit echt ontspannen heeft kunnen rondlopen/liggen, dat ze af en toe beneden kwam en er overal plukken haar van hem lagen en ze zich dan afvroeg of ie nog in leven was.. zo erg ging het er aan toe.. vandaar dat hij ook zo spoedig mogelijk een nieuw huisje moest, hij is ontzettend mager en aan de verzorig van het baasje zal het niet liggen, een schat van een mens en ik zag ook echt aan dr dat ze met pijn in dr hart afstand van hem deed, enige wat ik jammer vind is dat het zo lang heeft geduurd voor Guusje, maar voor de rest is er niets negatiefs te zeggen over zijn ex bazintje, superlief mens. Guus is trouwens ook een ex redcat.
Guus kwam gister toen alle kittens in de bench (sleepytime) zaten heel relaxed op de bank liggen en heb nog even lekker met hem kunnen knuffelen, echter 1 stap van Joep uit de Bench en stoere meneer maine coon verstopt zich achter de bank Denk dat hij nogal schrok van de speelsheid van Joep omdat hij een enorme adhdh hond van bijna mijn omvang is gewend de laatste 2jr.. en dus niet zo goed kan inschatten nog wat 'speelsheid' is.. hij doet verder helemaal niets tegen de kittens, hij is vooral bang voor ze.. maar geen geblaas oid.. Ik heb hem net zijn voer en water in zijn hoekje achter de bank gezet en daar heeft hij net lekker grettig van gegeten.. Ik geef hem gewoon lekker de tijd en hopelijk zal hij vanzelf eens gaan kijken.. Ik heb het idee dat hij elke beweging van andere dieren als een mogelijke aanval op hem ziet omdat hij helaas daar gewend aan is geraakt.. hij heeft vannacht ieg heerlijk op zijn coons op de bank gelegen dus dat is wel een goed teken..
Ik denk dat tijd en vooral het leren vertrouwen krijgen in andere dieren en het verschil leren tussen aanval en speelsheid waarschijnlijk nog wel even gaat duren, maar uiteindelijk heel veel goeds gaat opleveren. Het blijft raar om zo'n enorme leeuw bang te zien voor een kitten als noesje
Maar gelukkig laat hij ze wel gewoon snuffelen en aan zijn staart zitten zonder te meppen oid, hij loopt gewoon van ze weg als het te dichtbij komt, t;is echt een superschatje en ik hoop dat hij zich leert veilig te voelen want dat verdient deze echt.. dr zit serieus geen kwaad in..
Nu weet ik weer op wie ik jaloers moet zijn.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:00 schreef Brittie het volgende:
Hihi kinderafdelingen, ik zal het in gedachten houden voor strakkies. Echt leuke foto's Logi!
Dat dus!quote:Op zondag 28 juni 2009 22:56 schreef Mama_Mia het volgende:
Teuntje is de geweldigste kitten OOITWat een geweldig lief schatje
En wat ziet Guus er nu al rustiger/relaxter uit in vergelijking met vrijdag!
Zo is dat, en dat gaat lukken ook als ik de foto's bekijk. Wat een lieverd is Teuntje toch, die zorgt er wel voor dat Guus meer vertrouwen krijgt.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:46 schreef Cat22 het volgende:
TvGuus. Wat fijn dat hij al lijkt te ontdooien. Hij was echt de undercat in dat andere gezin blijkbaar. Mag hij nu ervaren hoe het is om gewoon erbij te horen.![]()
cool!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:34 schreef Logician het volgende:
Guio/jeroen: Guus is zelf bij Teuntje gaan liggen!!!!!!!
Oeh vertel?!!!!quote:Op maandag 29 juni 2009 22:46 schreef Brittie het volgende:Guus! En fijn dat je je beter voelt, houden zo!
Ben online inkopen aan het doen voor Teun![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:03 schreef Logician het volgende:
Ja de huisarts belde zelf terug, en moet morgen opnieuw weer contact opgenomen geworden, om te kijken naar andere opties omdat dit niet gaat en de pijn erger lijkt te worden terwijl de dosis hoger wordt...
1 mooi iets, Teuntje en Guus aten net uit hetzelfde bakje
En er is 24/7 iemand bij me, die heeft dus ook al 10x gebeld met huistartsenpost/huisarts etc en drmarten is al 1x voor me naar de apotheek geweest om 1am, dus ben in goede handen
En de kittens worden ook allemaal verzorgd door mijn vrienden![]()
t's gewoon even k allemaal
Heel veel sterkte morgen meisquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:03 schreef Logician het volgende:
Ja de huisarts belde zelf terug, en moet morgen opnieuw weer contact opgenomen geworden, om te kijken naar andere opties omdat dit niet gaat en de pijn erger lijkt te worden terwijl de dosis hoger wordt...
1 mooi iets, Teuntje en Guus aten net uit hetzelfde bakje
En er is 24/7 iemand bij me, die heeft dus ook al 10x gebeld met huistartsenpost/huisarts etc en drmarten is al 1x voor me naar de apotheek geweest om 1am, dus ben in goede handen
En de kittens worden ook allemaal verzorgd door mijn vrienden![]()
t's gewoon even k allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help me teach her how to fly......
Sinds wanneer ben ik de computernerd?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:23 schreef Logician het volgende:
geen idee, verwijs hem voor dat soort zaken altijd door naar drmarten of danny
Aan de letters denk ik te zien dat je bedoel grapjes maken?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:32 schreef Logician het volgende:
nee die moet ik vanavond om 24 nemen, heb net wel de valium en ibu 30min geleden genomen en die beginnen nu te werken, m.a.w. merk het aan typrn en kan weer grspjrd mskrn
awwwwquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:34 schreef Logician het volgende:
Net guusje een bakje sheba gegeven, guus is helemaal gelukkig nuO+
Vannacht toen ik echt heel erg pijn had,kwam hij ook spontaan ineens op mijn borst liggen en begon hij mijn gezicht te likken terwijl ik huilde, dat vond ik zo lief
Oeh! Dat is best pittig. Hopelijk krijg je die scan een beetje snel. De huidige situatie is helemaal niksquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:43 schreef Logician het volgende:
even ik zlef kort..
heb voor 1mnd morfine meegekregen, magk dus samen metde ibu600 en valium slikken, ze wilden misschien me daar houden, maar wou graag thuis blijven.. dat kon gelukkig en dan word ik opgeroepen voor de mri scan en emg scan.. zit er ff door heen..
Iedereen bedankt voor alle steun, vind het zo fijn om te lezen en daklight bedankt voor het kittenpassen![]()
Ik ga nu liggen op bed, ben kapot
Ik las kattenpissenquote:kittenpassen
vind het dus niet zo fijnquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:43 schreef CrackityJones het volgende:
Sterkte DrMarten! Het is toch niet echt een situatie waar je op zit te wachten.
Wel fijn dat Crazy-P mag blijven.
ja.. maar ik weet niet of ik hem ook zou krijgen :Squote:Op donderdag 2 juli 2009 06:01 schreef Logician het volgende:
sterkte crazy-p, denk dat die wajong ook serieus veel beter voor jou zou zijn
Zo had ik het nog niet bekeken. In elk geval kan je nu zonder je te moeten overhaasten bekijken wat je wilt gaan doen. Knuffelllllllll!quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:45 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
vind het dus niet zo fijn
ik ga maar eens bezig met een wajong uitkering aanvragen..
echt alle mensen waar ik wat aan heb zijn ontslaan.. :S
quote:Op donderdag 2 juli 2009 05:58 schreef Logician het volgende:
OMFG wat is die morfinespul heftig zeg!Alsof er een betonnen deken over mij heen viel.. heb zonder verdere medicatie aan 1 stuk doorgeslapen tot nu toe, nu dus net de valium en ibu genomen.. die moest ik er eigenlijk naast nemen, maar daar ben ik niet toe gekomen zo stoned was ik van dat spul
![]()
Guus heeft net weer een volle bak leeg, en en en en je voelt minder ribbetjes als je hem aait!!!!![]()
![]()
nou dat lijkt toch verdacht veel op een koe.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:22 schreef CrackityJones het volgende:
Erg fijn om te horen dat de pijn nu beter te verdragen is.Wel vervelend van de jeuk. Echter daarin voel ik letterlijk met je mee omdat ik gisteren tijdens het fietsen door een eng beest in m'n beest gestoken ben.
(nee, het was geen koe).
En Chavez is inderdaad een coole en lieve jongen, en Danny ook!Goed bezig!
aww arme Joep!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:07 schreef Logician het volgende:
Moet wel zeggen dat het opvalt dat Guus niet echt goed geleerd heeft te spelen en wat zijn eigen kracht ism.a.w zo'm enorm monster de zich met volle gewicht op Joep laat vallen word niet echt op prijs gesteld door Joep hahahaha
Moet tot half 6 werken, dus wordt vanavond, maar gaat goedkomenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:47 schreef Logician het volgende:
Heb foto's gemaakt voor 2 pagina's vol maar kom mijn bed dus niet echt uit, zodra Drmarten er is vandaag gaik hem zeggen hoe en wat en verwacht ik dat ze hier en in de andere kittten topics mooi bijgezet gaan worden.
Het wordt wel aardig donker idd. Hoepn dat het rond half 6 wel even droog is.... later mag het losbarsten van mij.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:04 schreef Logician het volgende:
it's my lucky day, ik word wakkker en er klinkt gerommel
Mij wel, ik ben dan vrij en moet dan voor jou naar de apotheekquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:12 schreef Logician het volgende:
seriieus na 2wk in bed met die rothitte kan mij het niet bommen of het dan droog id of niet
Komt goedquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:32 schreef Logician het volgende:
Nog wat foto's, zijn allemaal door mij vanuit bed genomen dus helaas niet super mooi etc..
Ik zal marten nog even vragen om ook mooie foto's van Evie, Boris, Noesje en Joep en Teuntje te maken![]()
hey wakker even, wat een KKK avond...quote:Op zondag 5 juli 2009 03:16 schreef DrMarten het volgende:
Zo, ff een nachtelijke update......
Tegen half 12 belde Danny dat het helemaal niet goed ging met Logi, heel veel pijn. Er was al een afspraak gemaakt bij de huisartsenpost, dus in de auto gesprongen.
Uiteindelijk de huisarts de brief van de neuroloog gegeven, toen hij die had gelezen heeft ie direct met de dienstdoende neuroloog gebeld. Opname was nu niet aan de orde (doen ze 's nachts alleen als je ter plekke dood ligt te gaan). Wel krijgt ze extra morfine. Ook gaf ze aan iedere keer heel misselijk te zijn, dus ook daar een middel voor gekregen en een laxeermiddel (hij ging er vanuit dat ze die la had, dus klonk wat verbaasd dat ze dat nog niet had).
Ze heeft nu dus een partij pillen in huis waar de gemiddelde dealer jaloers op is.
Junks onder u even opgelet!!!
- 2x daags langwerkende morfine. Oxicodon 10mg
- Tussendoor 4x daags kortwerkende morfine Oxynorm 5mg
- 4x daags Ibuprofen 600
- 4x daags valium. Diazepam 5mg
- 3x daags middel tegen misselijkheid
- 1x daags laxeermiddel
De tramadol (andere pijnstiller) slikt ze sinds dinsdag niet meer want dat mag niet samen met de morfine, dat was ook 4 keer daags.
Oftewel, maandag bellen met de neuroloog dat dit niet echt de bedoeling kan zijn.
Was dus weer een enerverende nacht
5 en 8 aug. zijn de afspraken hier voor in het ziekenhuis..quote:Op maandag 6 juli 2009 07:13 schreef Brittie het volgende:
Ik ben er weeren weer bijgelezen. Klinkt nog steeds niet best Logi, wanneer mag je voor de EMG?
Verder: leuk dat het zo goed gaat met Guus en de andere beesjes![]()
Heb liever heerlijk helder HeinekenGrolschquote:Op maandag 6 juli 2009 09:05 schreef Logician het volgende:
Mogguh
heb even een heerlijk helder chupachup momentje![]()
quote:Helaas woont zijn vriendinnetje waarmee hij samen is opgegroeid niet meer bij ons aangezien hij niet meer met haar samen kon zijn omdat meneer nogal extreem last kreeg van zijn hormoontjes en destijds nog niet geholpen mocht worden, nu is hij intussen geholpen en ik merk dat hij zich steeds eenzamer begint te voelen.
Hij krijgt v.a morgen een mooie (grote) buitenkooi/ren die nog verder uitgebreid gaat worden. Maar deze is gewoon te groot voor hem alleen, en hij moet gewoon niet alleen zijn, punt!
Gaaaaaaaaaaaaaaaaafquote:Op maandag 6 juli 2009 22:07 schreef Logician het volgende:
moet je even in het joep en teun topic kijken lieverd![]()
DE KOOI IS ER EN HIJ IS ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO VETTTTTTTTTTT MOOOOOOOOOOI!!
Onder in ligt nu zand en ik heb een paint tekening gemaakt hoe het gaat worden, zand ligt er al in en is al goed gekeurd door Boo en Mees hahahaha was
te grappig ze werden helemaal gek!!!
Voor:
[ afbeelding ]
En zoals ik hem wil hebben, spulletjes zijn allemaal al gekocht![]()
Morgen gaat Danny met mij als zeurmiep er naast er mee beginnen
[ afbeelding ]
(ps als je er op klikt kan je zelfs lezen wat ik er heb bij geschreven)
Ps: Sorrie DrMarten,Darklight&Danny voor mijn hyper modus over hoe en wat ik allemaal in mijn kop had/heb/wil en er in 1 waterval uitkwam![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:09 schreef Logician het volgende:
NET EEN BRIEF VAN ZIEKENHUIS 23 JULI MRI SCAN OM 09:15!!!!!!![]()
![]()
ipv 5aug
SUPER!!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:09 schreef Logician het volgende:
![]()
ipv 5aug
KRIJG NU NET NOG EEN BRIEF OVER DE EMG SCAN, DIE IS VERVROEGD NAAR 10 JULI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:09 schreef Logician het volgende:
![]()
ipv 5aug
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:53 schreef Logician het volgende:
vrijdag gewoon al!!! om 11:45
Dat is op mijn verjaardagquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:52 schreef Logician het volgende:
[..]
KRIJG NU NET NOG EEN BRIEF OVER DE EMG SCAN, DIE IS VERVROEGD NAAR 10 JULI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Dit is ook belangrijk:quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:43 schreef Logician het volgende:
http://www.neuropathie.nu(...)rneuralgie.html#ref1
Vind het toch een eng iets... hoop dat het mee gaat vallen bij mij
meis ik weet hoe bang je bent voor opname.. ik weet dat je je thuis veilig voelt.. en dat dat niet zomaar te doen is in het ziekenhuis..quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:11 schreef Logician het volgende:
Dankje mia,
Danny heeft om 10u een afspraak telefonisch met de huisarts over hoe nu verder etc.
en of het verantwoord is nog 2wk thuiw m3t zoveel medicatie.. Ik zit hier enorm mee want ik ben bang voor opname.. wil niet weg van hius, voel me veilig hier, en vind het een enge gedachte, ik HAAT ziekenhuizen..
Morgen om 11:45 het EMG onderzoek, ben vreselijk zenuwachtig![]()
en dan de mri 23juli, ben zo claustrofobisch als het maar kan, hoop dat ze daar weten mee om te gaam em ikniet in de paniek schiet..
net is de wekker voor medicatie nie t afgegaan, en heb enorm veel pijn nu..
stom he typen tewijl je ha;f kapot gaat van de pijn, maar dit is mijn enige uitlaatkleep...![]()
V oel me zo enormklote momenteel, ik wou dat het gewoon stopte, ik wou dstt ik rrn spuitjr kon krijgrm en dan pas weer wakk45 gemaak6 zauo worden aqls het over was... Ik zit er zo doorheen .. ik wil dit niet langer!![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:29 schreef Logician het volgende:
ps: Guus kwam vanmorgen bij me liggen toen Danny de update aan het maken was.
Hij keek echt zo van: "Hey lul, je moet weer bij haar liggen!". Toen Danny na de update weer bij me kwam liggen keek hij hem ff 10 seconden aan van "Ok je bent er weer, nu kan ik weg" en toen ging hij weer van bed.
Heeeeeerlijk
dat is inderdaad heel erg lief!quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:09 schreef Logician het volgende:
oh muziek zou wel fijn zijn![]()
zit nog steeds te janken, gaat helemaal niet om veel geld, maar het idee raakt me gewoon enorm, ik vind het zo ontzetend lief...
nee dat snap ik.. maar beter dat het er uit gaat..quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:20 schreef Logician het volgende:
volgens mij he, moet ik door die valium ook veel vaker huilem, en waarshcijnlijk doordat ik er zo dooreheen zit... het lucht wlel op, maar ben het niet gewent...
Die ziet ook dat z'n moeder het zwaar heeft. Is ook niet makkelijk voor hem. Maar wel liefquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:20 schreef Logician het volgende:
Suf he, Chavez mijn zoontje van 13 begon net ineens te huilen toen ik hem een knuffel gaf en zei dat ik zo dankbaar was dat ie me zoveel helpt... was even net alsof ik in de cosby show beland was![]()
Hij hangt en is nog niet naar beneden gekomen, dus vooralsnog zijn ze goedquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:05 schreef Darklight het volgende:
Ja, die is wel gaaf
Waren de schroeven goed?
Hij is tofquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:01 schreef Logician het volgende:
Chavez, mijn zoon van 13 wou heel graag een naam tag zo'n leger ding met zijn adres etc. er op voor als hij met vriendjes naar het rutbeek oid zou gaan,
Mama vond dat ook een GEWELDIG idee(heeeerlijk idee zelfs!!
)
En hier moest ie hem dus even heel "stoer" tonen![]()
![]()
oh en ik moest ff er bij zeggen van hem dat het blauwe randje er om heen ECHT glow in the dark is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |