Sinds wanneer ben ik de computernerd?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:23 schreef Logician het volgende:
geen idee, verwijs hem voor dat soort zaken altijd door naar drmarten of danny
Aan de letters denk ik te zien dat je bedoel grapjes maken?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:32 schreef Logician het volgende:
nee die moet ik vanavond om 24 nemen, heb net wel de valium en ibu 30min geleden genomen en die beginnen nu te werken, m.a.w. merk het aan typrn en kan weer grspjrd mskrn
awwwwquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:34 schreef Logician het volgende:
Net guusje een bakje sheba gegeven, guus is helemaal gelukkig nuO+
Vannacht toen ik echt heel erg pijn had,kwam hij ook spontaan ineens op mijn borst liggen en begon hij mijn gezicht te likken terwijl ik huilde, dat vond ik zo lief
Oeh! Dat is best pittig. Hopelijk krijg je die scan een beetje snel. De huidige situatie is helemaal niksquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:43 schreef Logician het volgende:
even ik zlef kort..
heb voor 1mnd morfine meegekregen, magk dus samen metde ibu600 en valium slikken, ze wilden misschien me daar houden, maar wou graag thuis blijven.. dat kon gelukkig en dan word ik opgeroepen voor de mri scan en emg scan.. zit er ff door heen..
Iedereen bedankt voor alle steun, vind het zo fijn om te lezen en daklight bedankt voor het kittenpassen![]()
Ik ga nu liggen op bed, ben kapot
Ik las kattenpissenquote:kittenpassen
vind het dus niet zo fijnquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:43 schreef CrackityJones het volgende:
Sterkte DrMarten! Het is toch niet echt een situatie waar je op zit te wachten.
Wel fijn dat Crazy-P mag blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |