Danny hier voor ff een update(ps: het doet haar zo goed om al jullie reacties te lezen. Een heerlijke afleiding voor haar, bedankt hiervoor namens mij!!!):
23:00 : De nacht was weer behoorlijk heftig, om 23:00 een dosis genomen op advies van de huisartsenpost(waar ik me zo langzamerhand kind aan huis voel

), want rond half 11 was de pijn weer ernstig en niet te houden.
0:00 : Eindelijk in slaap. Na ongeveer 45 minuten van pijn in slaap gevallen, ze heeft doorgeslapen tot 4:00 toen ze weer wakker werd van de pijn. (4 uur slaap is trouwens al heel wat voor haar de laatste 3-4 nachten).
4:00 : Maar weer met de huisartsenpost aan de telefoon gezeten om te vragen of het verantwoord was om 2 uur voor de volgende dosering alvast de nieuwe dosis in te nemen aangezien het niet uit te houden is voor haar. De pijn trekt door in haar nek/schouders/armen/benen/onderrug en voeten nu.
na overleg met de huisarts 's nachts het oke gekregen om de dosis in te nemen.
8:00 : Weer wakker van de pijn, en tijd om de dokter te bellen over de situatie en de opties door te nemen. Korte samenvatting gegeven dat vanaf zaterdag de medicatie alleen maar verhoogd is telkens, terwijl de klachten en pijnen alleen maar erger worden. De assistent gaf aan dat de dokter me terug zou bellen zodra hij kon en het zou overleggen hoe we verder moeten.Op advies om 9:00 i.p.v. 10 uur de dosis genomen.(erge pijn weer)
10:30 : Belletje van de dokter, hem uitgelegd wat de situatie nu was en aangegeven dat het zo niet verder kan. Hij gaf aan direct langs te komen om te kijken.
11:30 dokter langsgekomen(kwam op een sporadisch helder momentje langs. reflexen getest alles redelijk ok, maar heb aangegeven dat dit geen reeel beeld was van de situatie en uitgelegd hoe erg de pijnen zijn en wat ze dan wel/niet kan. Dokter was met 10 minuten weer weg aangevende dat hij dit ziektebeeld niet herkende en wilde overleggen met de neurloog.
**Kom net van de telefoon met de dokter, we kunnen voor 14:00 naar het ziekhuis, de neuroloog is op de hoogte. Ik denk dat het op dit moment de beste oplossing is, we gaan zo naar het ziekenhuis voor eventuele onderzoeken en zodra ik weer ff een momentje tijd heb zal ik jullie op de hoogte houden!!!