Komt goedquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:32 schreef Logician het volgende:
Nog wat foto's, zijn allemaal door mij vanuit bed genomen dus helaas niet super mooi etc..
Ik zal marten nog even vragen om ook mooie foto's van Evie, Boris, Noesje en Joep en Teuntje te maken![]()
hey wakker even, wat een KKK avond...quote:Op zondag 5 juli 2009 03:16 schreef DrMarten het volgende:
Zo, ff een nachtelijke update......
Tegen half 12 belde Danny dat het helemaal niet goed ging met Logi, heel veel pijn. Er was al een afspraak gemaakt bij de huisartsenpost, dus in de auto gesprongen.
Uiteindelijk de huisarts de brief van de neuroloog gegeven, toen hij die had gelezen heeft ie direct met de dienstdoende neuroloog gebeld. Opname was nu niet aan de orde (doen ze 's nachts alleen als je ter plekke dood ligt te gaan). Wel krijgt ze extra morfine. Ook gaf ze aan iedere keer heel misselijk te zijn, dus ook daar een middel voor gekregen en een laxeermiddel (hij ging er vanuit dat ze die la had, dus klonk wat verbaasd dat ze dat nog niet had).
Ze heeft nu dus een partij pillen in huis waar de gemiddelde dealer jaloers op is.
Junks onder u even opgelet!!!
- 2x daags langwerkende morfine. Oxicodon 10mg
- Tussendoor 4x daags kortwerkende morfine Oxynorm 5mg
- 4x daags Ibuprofen 600
- 4x daags valium. Diazepam 5mg
- 3x daags middel tegen misselijkheid
- 1x daags laxeermiddel
De tramadol (andere pijnstiller) slikt ze sinds dinsdag niet meer want dat mag niet samen met de morfine, dat was ook 4 keer daags.
Oftewel, maandag bellen met de neuroloog dat dit niet echt de bedoeling kan zijn.
Was dus weer een enerverende nacht
5 en 8 aug. zijn de afspraken hier voor in het ziekenhuis..quote:Op maandag 6 juli 2009 07:13 schreef Brittie het volgende:
Ik ben er weeren weer bijgelezen. Klinkt nog steeds niet best Logi, wanneer mag je voor de EMG?
Verder: leuk dat het zo goed gaat met Guus en de andere beesjes![]()
Heb liever heerlijk helder HeinekenGrolschquote:Op maandag 6 juli 2009 09:05 schreef Logician het volgende:
Mogguh
heb even een heerlijk helder chupachup momentje![]()
quote:Helaas woont zijn vriendinnetje waarmee hij samen is opgegroeid niet meer bij ons aangezien hij niet meer met haar samen kon zijn omdat meneer nogal extreem last kreeg van zijn hormoontjes en destijds nog niet geholpen mocht worden, nu is hij intussen geholpen en ik merk dat hij zich steeds eenzamer begint te voelen.
Hij krijgt v.a morgen een mooie (grote) buitenkooi/ren die nog verder uitgebreid gaat worden. Maar deze is gewoon te groot voor hem alleen, en hij moet gewoon niet alleen zijn, punt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |