abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juli 2009 @ 11:22:24 #151
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_70637032
Vannacht beetje goed kunnen slapen? Of weer ellende met pijn?
pi_70638848
ff klein updateje van Danny, heb ff tijd, en Logi is weer ff lekker uurtje ingedut.

Gisteren heeft ze eindelijk weer ff lekker zitten eten; Ontbijt, avondeten en broodjes 's avonds.

de dosis van 19:00 tot 1:00 zonder al te veel pijn kunnen doorstaan. FF lekker veel zitten spelen en kijken naar de kittens en Guus. Beetje op marktplaats zitten koekeloeren naar allerlei spulletjes voor de nieuwe kooi etc. Daarna is ze lekker gaan slapen.

7:00 heb haar dit keer zelfs wakker moeten maken om de dosis te nemen. Ze werd wel wakker met pijn, maar het feit dat ze door heeft kunnen slapen 's nachts tot de "ochtenddosis" is al fraai.

Ook het ontbijt ging er goed in. Tegen 11:00 wel weer ff last van de pijn, maar gelukkig viel ze snel in slaap en ligt nu nog te slapen, dus denk dat het wel weer goedzit tot 13:00 voor de volgende dosis.

Zometeen nog ff onze nieuwe krabpaal ophalen en dan gaan we voor zover de planning is vanavond ff heerlijk relaxed(voor zover mogelijk) genieten van de miauwende mormels.

Kortom; nog wel pijnmomentjes(maar de duur is sterk verkort) maar de wakkere momenten is er lekkere afleiding, het eten gaat goed, en de medicijnen doen redelijk tot goed hun werk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2009 12:37:42 ]
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:51:50 #153
8898 Darklight
pi_70639200
Dat klinkt allemaal goed, gelukkig wordt de pijn minder
Have fun vanavond, doe ze de groeten, en groeten aan jou
pi_70639980
wakker, spannend.. spanned.. spannend..
Danny is nu de nieuwe krabpaal aan het ophalen, was behoorlijk zoeken, want het ding moest en kitten en mainecoongrootte bestendig zijn (vooral niet snel kunnen omvallen dus) maar deze wordt het:

Nog wat foto's , zijn allemaal door mij vanuit bed genomen dus helaas niet super mooi etc..
Ik zal marten nog even vragen om ook mooie foto's van Evie, Boris, Noesje en Joep en Teuntje te maken

Let aub niet op de staat van het behang etc.. alles moet nog eeen mooi likje verf krijgen

Guus knock-out

Hoe ze er in 2min zo'n vreselijke zooi van gemaakt hebben snap ik nog steeds niet, maar okay "Guus en Teuntje" eten samen

En Guus als echte gentle man laat Teuntje voor gaan

Guus & Teun (en ja dat witte op de achtergrond is/was idd ooit een wc rol

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2009 13:35:05 ]
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:40:19 #155
8898 Darklight
pi_70640106
Leuk hoor
Zie alleen geen foto van de krabpaal Ik ga de hitte weer in, waarom is het NOG STEEDS superwarm
pi_70640145
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 13:32 schreef Logician het volgende:
Nog wat foto's , zijn allemaal door mij vanuit bed genomen dus helaas niet super mooi etc..
Ik zal marten nog even vragen om ook mooie foto's van Evie, Boris, Noesje en Joep en Teuntje te maken
Komt goed

En foto van de krabpaal doet het idd niet
A mind with a heart of it's own
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:50:20 #158
8898 Darklight
pi_70640312
Nu zie ik hem wel
Die is wel mooi groot
pi_70646226
Toffe foto's
Het is alleen wel Joep en Guus op die laatste hè, niet Teun en Guus
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70647210
wat goed nieuws..

ook fijn dat het slapen weer beter gaat..
hoop dat de pijn beter onder controle blijft nu!

en fijn weer foto's van de katten!
Help me teach her how to fly......
pi_70647378
beetje inde war :[
pi_70650454
Goed om te horen meis

Echt allemaal fijn nieuws
♥ scars make us who we are ♥
pi_70658809
Zo, ff een nachtelijke update......

Tegen half 12 belde Danny dat het helemaal niet goed ging met Logi, heel veel pijn. Er was al een afspraak gemaakt bij de huisartsenpost, dus in de auto gesprongen.
Uiteindelijk de huisarts de brief van de neuroloog gegeven, toen hij die had gelezen heeft ie direct met de dienstdoende neuroloog gebeld. Opname was nu niet aan de orde (doen ze 's nachts alleen als je ter plekke dood ligt te gaan). Wel krijgt ze extra morfine. Ook gaf ze aan iedere keer heel misselijk te zijn, dus ook daar een middel voor gekregen en een laxeermiddel (hij ging er vanuit dat ze die la had, dus klonk wat verbaasd dat ze dat nog niet had).

Ze heeft nu dus een partij pillen in huis waar de gemiddelde dealer jaloers op is.

Junks onder u even opgelet!!!

- 2x daags langwerkende morfine. Oxicodon 10mg
- Tussendoor 4x daags kortwerkende morfine Oxynorm 5mg
- 4x daags Ibuprofen 600
- 4x daags valium. Diazepam 5mg
- 3x daags middel tegen misselijkheid
- 1x daags laxeermiddel

De tramadol (andere pijnstiller) slikt ze sinds dinsdag niet meer want dat mag niet samen met de morfine, dat was ook 4 keer daags.

Oftewel, maandag bellen met de neuroloog dat dit niet echt de bedoeling kan zijn.

Was dus weer een enerverende nacht
A mind with a heart of it's own
  zondag 5 juli 2009 @ 08:51:19 #164
8898 Darklight
pi_70660309
Och, dacht juist dat het iets beter ging En al die pillen
Dat kan toch ook niet echt de bedoeling zijn, toch een ziekenhuis opname?
Logi, nogmaals heel veel sterkte , DrMarten thx voor de nachtelijke update

edit - als er weer voor de kittens gezorgd moet worden roept u maar

[ Bericht 7% gewijzigd door Darklight op 05-07-2009 09:17:17 ]
pi_70661851
quote:
Op zondag 5 juli 2009 03:16 schreef DrMarten het volgende:
Zo, ff een nachtelijke update......

Tegen half 12 belde Danny dat het helemaal niet goed ging met Logi, heel veel pijn. Er was al een afspraak gemaakt bij de huisartsenpost, dus in de auto gesprongen.
Uiteindelijk de huisarts de brief van de neuroloog gegeven, toen hij die had gelezen heeft ie direct met de dienstdoende neuroloog gebeld. Opname was nu niet aan de orde (doen ze 's nachts alleen als je ter plekke dood ligt te gaan). Wel krijgt ze extra morfine. Ook gaf ze aan iedere keer heel misselijk te zijn, dus ook daar een middel voor gekregen en een laxeermiddel (hij ging er vanuit dat ze die la had, dus klonk wat verbaasd dat ze dat nog niet had).

Ze heeft nu dus een partij pillen in huis waar de gemiddelde dealer jaloers op is.

Junks onder u even opgelet!!!

- 2x daags langwerkende morfine. Oxicodon 10mg
- Tussendoor 4x daags kortwerkende morfine Oxynorm 5mg
- 4x daags Ibuprofen 600
- 4x daags valium. Diazepam 5mg
- 3x daags middel tegen misselijkheid
- 1x daags laxeermiddel

De tramadol (andere pijnstiller) slikt ze sinds dinsdag niet meer want dat mag niet samen met de morfine, dat was ook 4 keer daags.

Oftewel, maandag bellen met de neuroloog dat dit niet echt de bedoeling kan zijn.

Was dus weer een enerverende nacht
hey wakker even, wat een KKK avond...

Maar die snel werkende morfine is letterlijk 5min en dan ben ik 3a4 uur weg.. en dan ook echt weg.. m.a.w. eerst koffie nu en dan pas de pil want de vorige koffie heb ik niet eens weggekregen omdat ik omviel

ps: Darklight kan jij mij bellen???
  zondag 5 juli 2009 @ 11:54:10 #166
8898 Darklight
pi_70662547
ff kleine update

Logi net gesproken, wordt morgen ws toch ziekenhuis(nog niet helemaal zeker)

Danny zit er langzamerhand ook doorheen, heb met hem afgesproken dat ik vanaf morgen de kittens ga verzorgen, een week lang in eerste instantie
Voeding geven, rond 12u, rond 17u en rond 22u, krijgt Danny ook een beetje rust, hij doet echt veel!!!
pi_70689539
heb gister wat foto's van Guus gemaakt

Ben ik nu op de laptop aan het uploaden zal straks Darklight mijn camera meegeven naar beneden voor heeeeeeeeeeeel veel kitten foto's!!
  maandag 6 juli 2009 @ 07:05:20 #168
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70689572
tvp
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_70689589
Ik ben er weer en weer bijgelezen. Klinkt nog steeds niet best Logi, wanneer mag je voor de EMG?

Verder: leuk dat het zo goed gaat met Guus en de andere beesjes
Je weet toch zichzellef.
pi_70689590
Foto's van gister

Net heerlijk weer 2 blikken voer leeg gegeten

Buikje kroelen Guusje luvvvvvves

Guus oefend zijn evil blik (compensatie voor zijn iniminiemuis karakter )

Heb ook een kroelfilmpje gemaakt, komt dr ook aan straks

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2009 07:14:20 ]
pi_70689605
quote:
Op maandag 6 juli 2009 07:13 schreef Brittie het volgende:
Ik ben er weer en weer bijgelezen. Klinkt nog steeds niet best Logi, wanneer mag je voor de EMG?

Verder: leuk dat het zo goed gaat met Guus en de andere beesjes
5 en 8 aug. zijn de afspraken hier voor in het ziekenhuis..

maar om tot die tijd 6 maals daag morfine en 4 maak daags valium en ibu en nog meer van die rotzooi te slikken zie ik niet echt zitten... Danny gaat zo met de neuroloog om 8:30

hopelijk moet ik niet naar het ziekenhuis '

ben trouwens wel 1000000% dankbaar voor de weekendneuroloog die mij 3maal daags ani misselijkheids meds heeft meegegevn

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2009 07:18:30 ]
pi_70689655
Foto's van 5 min geleden gemaakt Guus op de klimpaal

ME Guus, mee Evil Cage Cat

Guus schrok van bewegende gordijnen

Hey een spiegel!

Wat zit daar nou voor raar beest?!

Het stokje waar het speelaapje van DrMarten aanhangt blijft interessanter dan het aapje zelf

Rudolf the red nose Maine Coon

Wat vliegt daar??

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2009 07:32:29 ]
  maandag 6 juli 2009 @ 08:53:54 #173
8898 Darklight
pi_70690247
Goedemorgen
Leuke foto's, goede inverstering die krabpaal, Guus vermaakt zich wel
pi_70690355
Wat een lieve foto's!

en een hele mooie krabpaal!
pi_70690418
Mogguh

Zit hier met een chupachups in de mond te genieten van het fimpje te genieten dat ondertussen op youtube aan het uploaden is, heb even een heerlijk helder chupachup momentje

Ben wel wat zenuwachtig voor gesprekje met de neuroloog dat Danny nu gaat voeren, maar dat hoor ik, en jullie zo wel

edit: persoon is niet aanwezig, danny wordt terug gebeld vandaag alleen wanneer en hoe laat weten ze niet

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2009 09:12:36 ]
  maandag 6 juli 2009 @ 09:13:29 #176
8898 Darklight
pi_70690542
quote:
Op maandag 6 juli 2009 09:05 schreef Logician het volgende:
Mogguh
heb even een heerlijk helder chupachup momentje
Heb liever heerlijk helder HeinekenGrolsch
pi_70690946
Guus is tof! En wat kan ie boos kijken
pi_70691144
Guus is super, mooie is, dat hij idd vreselijk boos kan kijken, maar ontzettend SOFT is qua karakter, heerlijke combi

Zijn trouwens nu iets met thuis/mantelzorg aan het regelen, 1mnd ziekenhuis ga ik niet overleven, heeft ook te maken met mijn autisme etc... meer hierover word zo uitgelegd..

Nogmaals ben zo blij dat ik zo veel lieve mensen om mi heen heb.. .. ben er sprakeloos door
  maandag 6 juli 2009 @ 09:56:26 #179
8898 Darklight
pi_70691399
Kleine update

Logi/Danny net gesproken, ze ziet het niet echt zitten om naar het ziekenhuis te gaan(kan ik me heel erg goed voorstellen!), dus we gaan straks bespreken dat ik voor haar ga zorgen.
Danny heeft meer dan zn best gedaan, maar heeft een nieuwe baan, kan dus niet meer de hele dag voor haar zorgen

Afspraak wordt dat ik het overneem van 10u-17u(soort mantelzorg) en gelijk voor de kittens zorg. Ik heb geen baan atm, dus vind het geen probleem om het te doen

Ga er straks om 12u naartoe, bespreken we wel hoe/wat
pi_70691760
ik lig dan als het goed is te slapen.

Ieg, komt het er op neer dat je dagelijkse ochten/middag/avond/eten/rookwaar etc. dan voor onze kosten komen als dank

Wachten verder nog even telefoontje af, en ga nu weer ff liggen
  maandag 6 juli 2009 @ 10:10:39 #181
8898 Darklight
pi_70691762
Kleine aanvulling:
Eten/drinken, computer, peuken wordt dan voor gezorgd, maar peuken neem ik zelf wel mee, anders wordt het erg duur
pi_70692242
boeit niet, alles beter dan 1mnd ziekenhuis
  maandag 6 juli 2009 @ 10:34:10 #183
8898 Darklight
pi_70692367
haha ja een maand is wel erg lang
Ik lag er 3dagen in tijd terug, wel alleen op een kamer, maar volledig geïsoleerd, net een gevangenis
Had wel een tv en radio maar heb je na een dag ook wel gezien, zusters waren wel aardig
pi_70693202
we hebben een nieuw vriendje voor Boo gevonden!!!!!
quote:
Helaas woont zijn vriendinnetje waarmee hij samen is opgegroeid niet meer bij ons aangezien hij niet meer met haar samen kon zijn omdat meneer nogal extreem last kreeg van zijn hormoontjes en destijds nog niet geholpen mocht worden, nu is hij intussen geholpen en ik merk dat hij zich steeds eenzamer begint te voelen.

Hij krijgt v.a morgen een mooie (grote) buitenkooi/ren die nog verder uitgebreid gaat worden. Maar deze is gewoon te groot voor hem alleen, en hij moet gewoon niet alleen zijn, punt!

Vanmiddag om 13u komt onze nieuwe kleine vriend (die Boo hopelijk weer helemaal gelukkig gaat maken)
De fret(ten) zijn van Chavez mijn zoontje van 13jr, en hij doet ook alle verzorging van ze (ook al help ik hier en daar waar nodig wel mee natuurlijk)..

De kleine is 9 weekjes oud, maar hij heeft nog geen naam..
Aangezien ik wel degene ben (met toestemming van zoonlief natuurlijk)
die de naam mag beslissen is het 1 en al twijfel nu

Ik twijfel tussen de namen:
Joost
Harrie
Pim
Herman
Evert
Job
Max
Milo
Jip
Puk
(en stiiekem ook aan teun en joep)

m.a.w. heeeeeeeeeeeelp!

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2009 12:02:20 ]
pi_70693396
Ik wil best helpen maar ik zie geen plaatje
pi_70693573
http://picasaweb.google.c(...)wP-w?feat=directlink
of http://lh5.ggpht.com/_rHQ(...)026d10d5b5226c13.jpg

nu wel?

[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2009 11:18:59 ]
pi_70693826
Ik vind het een echte Puk!
pi_70694064
rare gedachte trouwens over 4weken hele huis leeg op guus na..

(ja en dan 2 duifjes en fretjes in de tuin)

(weet ook noog steeds niets over noesje...
pi_70696300
Er werd net gebed door het ziekenhuis!!!!

De assistente van de neuroloog belde dat de neuroloog een aanvraag heeft ingedient om de emg en mri scans vevroegd te laten doen en dat we hier zo spoedig moeglijk bericht van zouden krijgen

Thuiszorg/mantelzorg zijn mogelijkheden voor die mogelijkheden worden ook doorgenomen.

M.a.w. vandaag is een goede dag!

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2009 12:34:37 ]
  maandag 6 juli 2009 @ 12:35:52 #190
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_70696397
Joepie
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_70697375
voor de goede dag! Gelukkig dat 't vervroegd kan, ik vond augustus ook wel erg laat... om zo lang nog met zoveel pijn te lopen hangen.

En je fretje is stoer Ik vind het ook een Puk.
En Noesje gaat heul nergens heen, die blijft gewoon bij jou
pi_70697780
ik vind mees ook wel leuk

ben ff liggen en zo proberen naar beneden te gaan
pi_70699542
Fretje is er

Ik heb hem Mees genoemd Meesje en Boo

Joost is nu beneden foto's aan het maken voor jullie
En Danny is onderweg om de grote buitenkooi op te halen

Update met foto's komt dus binnenkort
pi_70700444
Eerste kennismaking was direct lief en snuffelen en ze zin super rusitg en lief bij elkaar
Ben zo blij, en zo benieuwd wat ze van hun grote nieuwe kooi gaan vinden straks!!!!!!

Boo & Mees

Meesje

PS: Joost gaat zo foto's maken van Joep, Teuntje, Boris, Evie & Noesje

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2009 14:31:42 ]
pi_70702298
De meest geweldige foto van Boo ooit gemaakt!

Meesje

Mees kan klimmen!!!!!!!!!!!!!!!

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2009 15:20:09 ]
pi_70702707
awwwwwwwwwww!!!!
pi_70703830
Het is fijne afleiding en ontzettend goed voor Boo
pi_70705475
Mees! Tof beest.
Leuk zo met z'n tweetjes. Fretjes zijn eigenlijk best leuk
pi_70705795
Fretjes zijn lief!

ik kom ze snel eens bekijken!
pi_70706817
Wat een leukerds zeg. Ik ben ook wel benieuwd hoe ze het gaan krijgen met het grote hok ^^.

Pff trouwens, Rock Werchter was leuk maar 80.000 man per dag daarzo in 37 graden... ik ben blij dat ik weer ff rustig thuis ben . Zit btw te wachten tot ze alle spulletjes voor Teuntje af komen leveren, maar kan ook morgen worden... Zo gauw ik het binnen heb kan ik mss weer wat afleidingsfoto's posten ^^.
Je weet toch zichzellef.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')