abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69492373
Aangezien Joep & Teun ook een eigen topic hebben, vind ik dat deze 4 zieltjes dat ook verdienen, en ik mag hopen dat het baasje iets heel naars krijgt

Vandaag van 08:00 tot 15:00 Ambu dienst, de standaard dingen zoals konijnen gevonden, honden kwijt, kalkoen op het dak etc..

En toen werden we rond 13u opgeroepen door het dcw daar lag een doos kittens..

Bleek dat een werknemer gister iets meende te horen uit een afval container maar dacht dat het wel aan hem zou liggen, het toch niet los kon laten en vandaag toen hij op het werk kwam direct is gaan kijken..
Daar vond hij 4 totaal doorweekte en ijskoude kittens ze zijn waarschijnlijk tussen de 2 a 4 dagen oud..
Ze waren echt heeeeel erg onderkoeld. Dus hebben we ze direct mee de ambu in genomen en direct tegen mijn lichaam aan gezet voor de warmte.

Mijn collega had in de tussentijd direct contact opgenomen met de persoon die de kittenplaatsing doet en binnen 4min terwijl we naar haar huis reden kreeg ik een telefoontje van haar
Er was niemand anders te bereiken en er zijn geen andere opvang adresjes momenteel, dus mocht ik direct door naar huis, m.a.w. nachtrust Het was natuurlijik niet de bedoeling om zo snel nieuwe pleegkittens er bij te krijgen, maar so be it.. ze zijn van harte welkom

Facts:
Het zijn 2 mannetjes en 2 vrouwtjes.

Zwart met wit M: Pim 120 gram
Zwart M: Boris 135 gram
Zwart V: Noes 115 gram
Zwart V: Evie 134 gram

Dit zijn ze dan, ze zijn echt zo inieminie!

Ik maak me er wel zorgen om want 2 willen niet drinken, ik moet ze dus echt dwangvoeden en dan nog spugen ze de helft weer uit.. maar ik ga mijn best doen en duimen dat het goed komt, ze zijn zo sneu

PS: Volgens Teuntje zijn ze heeeeeeeeeeel erg eng

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2009 15:04:10 ]
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:06:49 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_69492498
Awww wat zielig dat ze zo onderkoeld zijn!!!
Succes met voeren, ze moeten wel eten ook al willen ze niet.

Wat een schatjes.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_69492661
Zielig!

Jammer dat het met katjes die zo jong bij de moeder weg zijn nooit meer helemaal goed komt, ook al overleven ze het...
pi_69493118
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:12 schreef Trusten het volgende:
Zielig!

Jammer dat het met katjes die zo jong bij de moeder weg zijn nooit meer helemaal goed komt, ook al overleven ze het...
Waar haal je dat vandaan? Als ze eenmaal drinken en de pleegmoeder weet hoe ze ze moet verzorgen, dan komt het helemaal goed met die katjes hoor.

Ik duim voor de vier musketiers! Kom op jongens! Jullie hebben al een nacht in de afvalcontainer overleefd, nu zijn jullie veilig en warm, jullie gaan het gewoon redden!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_69493172
Ohjee, het wordt druk bij je!

Sterkte met het voeden. Hopelijk gaan ze snel goed eten. Ze zijn in ieder geval in goede handen

Lijken Joep en Teuntje nu geen reuzen naast die ukkies?
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:29:25 #6
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_69493314
Gatver, wat kunnen mensen toch ook walgelijk zijn Is het nou zoveel moeite om ervoor te zorgen dat er helemaal geen kittens kunnen komen
pi_69493763
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:12 schreef Trusten het volgende:
Zielig!

Waarschijnlijk is het enige wat ze er echt aan overhouden als ze het verder goed doen dat ze met de nageltjes in de benen gaan masseren als ze zich prettig voelen
pi_69493821
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Waar haal je dat vandaan? Als ze eenmaal drinken en de pleegmoeder weet hoe ze ze moet verzorgen, dan komt het helemaal goed met die katjes hoor.

Ik duim voor de vier musketiers! Kom op jongens! Jullie hebben al een nacht in de afvalcontainer overleefd, nu zijn jullie veilig en warm, jullie gaan het gewoon redden!
Ik vind het vrij eng dat ze zo slecht willen drinken, de 2 vrouwtjes geven gewoon echt weerstand.. op 1 na die echt zoals het moet zuigt aan de fles (Boris)
pi_69493887
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:29 schreef childintime het volgende:
Gatver, wat kunnen mensen toch ook walgelijk zijn Is het nou zoveel moeite om ervoor te zorgen dat er helemaal geen kittens kunnen komen
Meestal ligt het aan geld.. geen geld voor een operatie en geen geld voor afstandskosten voor het asiel.. serieus dan heb ik liever dat mensen gewoon liegen en zeggen dat ze de kittens gevonden hebben en dan naar het asiel brengen, of verdomme gewoon de situatie uitleggen op het asiel..
pi_69493929
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:26 schreef bloempje-moi het volgende:
Ohjee, het wordt druk bij je!

Sterkte met het voeden. Hopelijk gaan ze snel goed eten. Ze zijn in ieder geval in goede handen

Lijken Joep en Teuntje nu geen reuzen naast die ukkies?
Joep en Teuntje zijn in mijn ogen ineens geen babietjes meer

Ze zijn zo groot en zo compact Eigenlijk ook wel heel fijn omdat ik weet hoe ze begonnen en dat mij wel extra motivatie en hoop dat het goed kan komen geeft
pi_69493961
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:06 schreef Sanne het volgende:
Awww wat zielig dat ze zo onderkoeld zijn!!!
Succes met voeren, ze moeten wel eten ook al willen ze niet.

Wat een schatjes.
Ze zijn onderhand lekker warm, liggen nu sinds half 2 op een heerlijk warme kruik en piepen nu ook wat ze eerst niet deden wat een goed teken is
pi_69494002
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:41 schreef Logician het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is het enige wat ze er echt aan overhouden als ze het verder goed doen dat ze met de nageltjes in de benen gaan masseren als ze zich prettig voelen
Een hele nare afwijking van moederloze kittens is dat ze op volwassen leeftijd nog luidruchtig spinnend bij je op schoot kruipen om zich met hun snuit zodanig in je trui te nestelen dat die helemaal afgelebberd wordt. En dan doen ze dat nagelding inderdaad ook nog erbij. Erg vervelend is dat.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:47:50 #13
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_69494027
Jeetje wat sneu

Succes ermee!
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 @ 15:45 schreef Logician het volgende:

[..]

Ze zijn onderhand lekker warm, liggen nu sinds half 2 op een heerlijk warme kruik en piepen nu ook wat ze eerst niet deden wat een goed teken is
Ah, das al goed nieuws
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_69494050
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:45 schreef Logician het volgende:

[..]

Piepen is goed!

Als ze niet willen drinken zou je kunnen proberen om wat glucosdewater voorzichtig! in hun bekje te druppelen. Krijgen ze toch wat suikers binnen en dat kan net de oppepper geven om te gaan drinken. Maar het blijven gewoon hele kwetsbare kleintjes.
pi_69494063
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:46 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Een hele nare afwijking van moederloze kittens is dat ze op volwassen leeftijd nog luidruchting spinnend bij je op schoot kruipen om zich met hun snuit zodanig in je trui te nestelen dat die helemaal afgelebberd wordt. En dan doen ze dat nagelding inderdaad ook nog erbij. Erg vervelend is dat.
Liefdesbeetjes noemen wij dat hier
pi_69494160
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:48 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Piepen is goed!

Als ze niet willen drinken zou je kunnen proberen om wat glucosdewater voorzichtig! in hun bekje te druppelen. Krijgen ze toch wat suikers binnen en dat kan net de oppepper geven om te gaan drinken. Maar het blijven gewoon hele kwetsbare kleintjes.
Ze krijgen nu kmr en deze druppel ik in hun bekkies, ik heb ook andere poeders zoals voor uitgedroogde kittens, eerst even de eerste ontlasting afwachten, bij 1 zag het er net goed uit de rest wil nog niet zo ..

Maar wat je zegt is waar, eigenlijk zijn ze te kwetsbaar om zo nat geregend, koud en 2 dagen zonder voeding te hebben gelegen.. Maar fuck de kansberekeningen, we gaan er gewoon voor!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2009 15:54:23 ]
  donderdag 28 mei 2009 @ 16:02:42 #17
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_69494582
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:43 schreef Logician het volgende:

[..]

Meestal ligt het aan geld.. geen geld voor een operatie en geen geld voor afstandskosten voor het asiel.. serieus dan heb ik liever dat mensen gewoon liegen en zeggen dat ze de kittens gevonden hebben en dan naar het asiel brengen, of verdomme gewoon de situatie uitleggen op het asiel..
Vaak heeft de DB acties; dan kan je je dier tegen kostprijs laten steriliseren. En een ACprik hoeft toch ook niet zoveel te kosten.....Maar hoe dan ook; een dier kost nou eenmaal meer dan een blikje voer en nog veel te veel mensen denken daar helemaal niet over na als ze een jong dier nemen. Dump de jongen maar in een kliko oid Bij het dierenasiel hier worden in deze tijd ook dozen vol kittens over het hek gegooid Het feit alleen al dat zo'n leventje voor sommige mensen blijkbaar totaal niets waard is maak ik me ontzettend boos over
pi_69494599
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:48 schreef Logician het volgende:

[..]

Liefdesbeetjes noemen wij dat hier
[spam] Kort filmpje van de afwijking van mijn moederloze kater
[/spam]
pi_69494651
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:51 schreef Logician het volgende:

[..]

Ze krijgen nu kmr en deze druppel ik in hun bekkies, ik heb ook andere poeders zoals voor uitgedroogde kittens, eerst even de eerste ontlasting afwachten, bij 1 zag het er net goed uit de rest wil nog niet zo ..

[ afbeelding ]

Maar wat je zegt is waar, eigenlijk zijn ze te kwetsbaar om zo nat geregend, koud en 2 dagen zonder voeding te hebben gelegen.. Maar fuck de kansberekeningen, we gaan er gewoon voor!
Het feit dat ze nu nog leven wil wel zeggen dat het sterke katjes zijn. En da's precies wat ze nu nodig hebben, naast jouw goede zorgen. Ik blijf de duimen draaien.

En over de mensen die ze daar gedumpt hebben: ik maak er geen woorden aan vuil. Waardeloos volk, dat is het!
pi_69494886
Wat een kleintjes ook..
dat kunt je toch helemaal niet maken..

ben blij dat jij ze weer opvangt..
het gaat vast helemaal goed komen..

en idd fuck de kans berekening!

Help me teach her how to fly......
pi_69495147
Ahhh nee wat erg zeg... arme beesjes. Logician het is maar goed dat je zo'n devoted pleegmama bent! Go you.

ps. Teuntje schijterd
Je weet toch zichzellef.
pi_69496706
Oh my wat een verhaal
Logician, ik zei het net in het Joep & Teuntje topic al, echt beide duimen omhoog voor jou dat je die hummeltjes zo liefdevol verzorgt.
Hoop dat het helemaal goed komt met ze
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_69496777
heel offtopic logi, maar werk jij op een dierenambulance?
is dat dan vrijwilligerswerk, of een gewone betaalde baan?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Moderator donderdag 28 mei 2009 @ 17:07:39 #24
18653 crew  D.
pi_69496928
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:02 schreef Logician het volgende:
...en ik mag hopen dat het baasje iets heel naars krijgt
Dat dus

Succes met P, B, N & E
pi_69497187
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:41 schreef Logician het volgende:
Heeft er weinig mee te maken dat ze te vroeg bij de moeder zijn weggehaald, da's een fabeltje. Mijn kat is nooit bij z'n moeder weggehaald (moeder en zoon) en die doet het ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')