abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 juli 2009 @ 07:53:42 #101
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_70570076
Ja heftig he, als het maar helpt
Mijn moeder kreeg ook morfine toen ze een ontsteking in haar nek had, kwam er toen achter dat ze allergisch is voor morfine
  donderdag 2 juli 2009 @ 08:09:35 #102
8898 Darklight
pi_70570227
Goed dat Guus zo goed eet , gister heeft hij ook veel gegeten
pi_70570270
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 06:01 schreef Logician het volgende:
sterkte crazy-p, denk dat die wajong ook serieus veel beter voor jou zou zijn
ja.. maar ik weet niet of ik hem ook zou krijgen :S
Help me teach her how to fly......
pi_70571803
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:45 schreef Crazy-p het volgende:

[..]

vind het dus niet zo fijn

ik ga maar eens bezig met een wajong uitkering aanvragen..
echt alle mensen waar ik wat aan heb zijn ontslaan.. :S

Zo had ik het nog niet bekeken. In elk geval kan je nu zonder je te moeten overhaasten bekijken wat je wilt gaan doen. Knuffelllllllll!
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 05:58 schreef Logician het volgende:
OMFG wat is die morfinespul heftig zeg! Alsof er een betonnen deken over mij heen viel.. heb zonder verdere medicatie aan 1 stuk doorgeslapen tot nu toe, nu dus net de valium en ibu genomen.. die moest ik er eigenlijk naast nemen, maar daar ben ik niet toe gekomen zo stoned was ik van dat spul

Guus heeft net weer een volle bak leeg, en en en en je voelt minder ribbetjes als je hem aait!!!!
Ojee! Mevrouw is stoned! Kan je ook wat van die pillen voor mij bewaren? Hopelijk heb je vandaag een goede dag Knuffelllllllll!
pi_70574262
ik heb allemaal rare kleine bultjes met vocht die jeuken tussen mijn vingers
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:15:00 #106
8898 Darklight
pi_70574409
sinds gister? Dokter weer bellen
Is mss wel een reactie op al die medicijnnen
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:23:07 #107
8898 Darklight
pi_70574629
Komt mss door de morfine. Dit zijn de bijwerkingen:

# Ademhalingsdepressie
# Allergische reacties
# Afhankelijkheid, lichamelijk (= gewenning) en psychisch (= verslaving); bij langdurig gebruik
# Bloeddrukverlaging (= hypotensie)
# Braken
# Droge mond
# Dubbelzien
# Duizeligheid
# Galweg-kolieken
# Gezichtsstoornissen (= visusstoornissen)
# Huidreacties, o.a. bultjes en jeuk
# Misselijkheid
# Nachtmerries
# Pupilvernauwing (= miosis)
# Stemmingveranderingen
# Sufheid
# Urine, ophouden (= urine-retentie)
# Urine-productie, verminderde (= oligurie)
# Verstopping (= obstipatie)
# Waanvoorstellingen (= hallucinaties)
# Zweten
pi_70574662
Ja net gebelt, moeten om 11:30 terug bellen.. blerghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
pijn begint weer te komen,moet wathbben maar mag niet tot oker is geblt..
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:27:36 #109
8898 Darklight
pi_70574754
Wat vervelend allemaal
Heel veel sterkte, mag wel een keer stoppen
pi_70574903
Ik heb hem nu gewoon ingenomen we zien wel wat de dokter zegt, dan maar buljtes

mocht je niets meer horen de komende tijd, werkt het goed

ps: Guus vannacht met Joep en Teun op de slaapkamer en waren aan het spelen met elkaar
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:38:10 #111
8898 Darklight
pi_70575049
beter bultjes dan pijn
Succes, vertrek zo richting huis van broeder
pi_70577221
Update van Danny: (zal de bovenvermelde stukjes ff samenvatten zodat het duidelijker is).

Ten eerste gaat het erg positief, ondanks hoe het eventueel over kan komen wat ze zelf hierboven vermeld heeft)

Gisteren om 23:00 de eerste dosis morfine genomen, dit begon na 20-30 minuten te werken en mevr was zo'n 3-4 uur zo stoned als een garnaal ). Het werkte op zich zelfs zo goed dat ze aangaf geen behoefte nog te hebben aan de dosis ibu+dia die ingenomen mocht worden aangezien de morfine zo goed zijn werk deed. Erg positief!. Hierdoor ook maar besloten om haar weer terug te brengen qua ibu/dia naar de startsituatie van 3x per dag zodat we eventueel voor de toekomst speling hebben om eventueel nog te verhogen mocht het lichaam eraan wennen.

6:00 : De pijn begon iets op te zetten, dus maar besloten om dit als startpunt te nemen voor de ibu/dia.

11:00 : de uitslag en jeuk waren volkomen normaal, kon nog wel iets erger worden, maar na verloop van tijd verdwijnt het uit zichzelf. Een volkomen normale bijwerking volgens de dokter.

11:30 : nieuwe dosis morfine genomen,
12:45 : dosis ibu/dia.

Tot nu toe werkt alles heerlijk, geen erge pijn, alleen ff aftasten welke tijden het beste gaan werken. Ze is lekker bij(op het wazige gedeelte na). De spieren beginnen nu ook voor het eerst te ontspannen(haar schouderspieren vertonen de trekjes dat die spieren uit zichzelf ff ontspannen)

*ff een bedankje naar Chavez nog, die uit zichzelf gisternacht aanbood vanmorgen te helpen met de kittens/afwas etc etc om mij wat rust te gunnen. Super!!!

ik zal jullie op de hoogte houden verder
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:22:32 #113
8898 Darklight
pi_70578036
Klinkt erg positief allemaal
Vond Chavez ook wel een cool kereltje
pi_70579699
Erg fijn om te horen dat de pijn nu beter te verdragen is. Wel vervelend van de jeuk. Echter daarin voel ik letterlijk met je mee omdat ik gisteren tijdens het fietsen door een eng beest in m'n been gestoken ben. (nee, het was geen koe).

En Chavez is inderdaad een coole en lieve jongen, en Danny ook! Goed bezig!

[ Bericht 0% gewijzigd door CrackityJones op 02-07-2009 17:51:36 ]
pi_70580247
*leest nu pas bij*
Fijn dat de morfine aanslaat... Liever stoned dan met pijn, toch? Hoop heel erg voor je dat je gauw een beetje opknapt
En wat heb je een supermensen om je heen! Even een voor de hulp
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70581303
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:22 schreef CrackityJones het volgende:
Erg fijn om te horen dat de pijn nu beter te verdragen is. Wel vervelend van de jeuk. Echter daarin voel ik letterlijk met je mee omdat ik gisteren tijdens het fietsen door een eng beest in m'n beest gestoken ben. (nee, het was geen koe).

En Chavez is inderdaad een coole en lieve jongen, en Danny ook! Goed bezig!
nou dat lijkt toch verdacht veel op een koe.

En Chavez goed gedaan!
pi_70585896
foutje wou grote schrijffout in eerdere post herstellen maar drukte per ongeluk op quote en dan ook nog eens invoeren. Gekke Yvo.
pi_70594282
Fijn dat het werkt meis

Werd zelf gigs ziek vam alle meds in z'hui dus mooi gaa slapen, nu wer beetje beter. Begin morgen al met fysio...au!

ook typzxiekte haha. Denk post t hier maar ff wamt je bent niet op msn en ik ga zo weer maffen.
♥ scars make us who we are ♥
pi_70601249
blergh wat kan je vreeeeeeselijk misselijk worden van morfine zeg, wat een verdomd klote "naar"spul. Maar het werkt wel verdomd goed tegen de pijn

Gister een rot momentje nog gehad, was 1 dosis ibu en valium vergeten omdat de morfine te hard in sloeg, en werd wakker met helse pijn, de neuroloog van het ziekehnuis gebeld die zei dat ook al heb ik even wat minder pijn, ik me aan de x4 dosis ibu en valium en 2x morfine houden no matter what..

Met Guus gaat het super trouwens, die komt nu al knuffelen als je hem roept en staat smorgens om 6am al te wachten op zijn eten, hij jaagt er nu 4 bakjes (kleine) nat voer en 1 grote bak royal canin door, en hij voelt gezond en goed aan, geen ribbetje meer te voelen!!! hij is ook een stuk aanhankelijker en begint nu zelfs interesse in spelen te krijgen

Gister beet teuntje hem in de staart waarop hij teuntje achterna liep en haar op precies dezelfde manier in de staart terug hapte, niet hard gewoon precies hetzelfde, ik vond het geweldig mooi om te zien

Ook is Joep zelfs al bij hem in slaap gevallen

Joep en teun laat ik nu een paar uurtjes per dag bij hem, zo dat hij kan wennen en daarna weer lekker de rust heeft.
De kleintjes laat ik nog even beneden omdat die momenteel wel heel erg druk zijn Daar lijkt hij me nog niet echt aan toe

Heb foto's gemaakt voor 2 pagina's vol maar kom mijn bed dus niet echt uit, zodra Drmarten er is vandaag gaik hem zeggen hoe en wat en verwacht ik dat ze hier en in de andere kittten topics mooi bijgezet gaan worden.

Ik hou me even aan 1 optic omdat ik misselijk word van te veel kleine lettertjes lezen
MEt de 3 musketeers gaat het ook geweldig, Noesje doet nu helemaal mee en vreet eigenlijk heet meest van allen, en Boris is nog steeds het meest ondeugende

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2009 07:53:46 ]
pi_70601393
Moet wel zeggen dat het opvalt dat Guus niet echt goed geleerd heeft te spelen en wat zijn eigen kracht is m.a.w zo'm enorm monster de zich met volle gewicht op Joep laat vallen word niet echt op prijs gesteld door Joep hahahaha
pi_70601871
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 08:07 schreef Logician het volgende:
Moet wel zeggen dat het opvalt dat Guus niet echt goed geleerd heeft te spelen en wat zijn eigen kracht is m.a.w zo'm enorm monster de zich met volle gewicht op Joep laat vallen word niet echt op prijs gesteld door Joep hahahaha
aww arme Joep!

Fijn dat Guus nu lekker begint te spelen
  vrijdag 3 juli 2009 @ 09:10:15 #122
8898 Darklight
pi_70602339
Klinkt wle heftig al die medicijnen Weten ze niet waar die ontsteking vandaan komt? Die is er gewoon opeens? Benieuwd naar de foto's!
Leuk dat Guus beetje los begint te komen
pi_70603336
Volgens de neuroloog van het ziekenhuis wordt er aan het onderstaande gedacht:
(het dik gedrukte, staat in de doktersbrief als voorlopige conclusie)

1e hit op google treft ik deze aan:

Plexus brachialisneuritis (neuralgische amyotrofie, amyotrofische schouderneuralgie )
definitie:

Oorzaken:
Onbekend. Betrokken zenuwen: nervis axillaris (bestuurt de musculus deltoideus), nervus suprascapularis (bestuurt de musculus infraspinatus en de musculus supraspinatus), nervus thoracicus longus (bestuurt de musculus serratus anterior)
Er bestaat een recidiverende plexus brachialis neuritis (autosomaal dominant).

Verschijnselen:
Acuut, zeer hevige pijn, stekend, in de schouder met uitstraling naar de nek, rug en arm.
Pijn neemt toe bij het zijwaards omhoog bewegen van de arm en bij het naar binnen draaien van de arm. Ook bij strekken van de elleboog
De klacht kan dubbelzijdig voorkomen (bij 25%)
Pijn wordt binnen dagen tot weken minder
Er blijft zwakte van de spieren van de schouder en bovenarm over|Gevoelsstoornissen (bij 25%)
Scapula alata (afstaand schouderblad. Door musculus serratus anterior atrofie)
80% herstelt volledig binnen 2 jaar.

Diagnostiek:
EMG om onderscheid tussen wortel en plexuspathologie te maken.

Daar word dus ook de emg nu voor gemaakt.

Ook vind ik dit als ik zoek op google met het woord tussen haakjes "amyotrofische schouderneuralgie"

een ontstekingsachtige aandoening van een deel van de plexus
brachialis, een vlechtwerk van zenuwbanen in het halsschoudergebied, waarvan de oorzaak in detail
nog erg onduidelijk is en een typisch verloop heeft met acute, veelal heftige pijn in het
nekschoudergebied, waarna binnen, meestal 2 tot 3 weken verlammingsverschijnselen op gaan
treden.

Maar ga er vanuit dat dat laatste wel niet het geval zal zijn, aangezien me dat wel erg extreem lijkt
Het klopt wel dat ik behoorlijk minder kracht in de linker arm heb momenteel..

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2009 09:59:26 ]
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:11:07 #124
8898 Darklight
pi_70603848
Moet je dat niet gaan trainen dan straks?Dat je je kracht weer terug krijgt? Mij moeder moest na haar ontsteking ook therapie gaan doen om haar arm weer goed te kunnen gebruiken
pi_70604034
Ik heb serieus geen idee, de dokter komt thuis nog enige testen uitvoeren, moet me dus aan de medicatie houden en dan de mri en emg afwachten vind het stiekem wel een beetje eng.. maar heb ook geen zin om me gek te laten maken door dingen die op het internet staan... het zal vast wel meevallen allemaal, de pijn is gewoon enorm en dat is waar ik nu het meeste mee zit eigenlijk..

Joep en Teun zijn net opgehaald door de dierenambu voor inentingen trouwens
pi_70604084
ps: Ik wil t-shirt zooooooooooooooooooooooooo graaag zien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kan je niet vast fotootje maken??
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:25:57 #127
8898 Darklight
pi_70604271
is een I Love NY shirt, grijs met zwart maat XS
Al die waarschuwingen op dat plastic tasje waar die in zit dat heb ik in NL nog nooit gezien

http://www.nyshirt.com/pr(...)ork-T%252dShirt.html
pi_70604349
Oh die is vet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:34:12 #129
8898 Darklight
pi_70604517
Mijn broer heeft veel kleren gekocht, broeken, schoenen, polo´s
en allemaal super goedkoop vergeleken met hier
Maar is allemaal ot
pi_70604562
Hoi Logician, ik zit net het verhaal van Guus te lezen, ik heb ook de topics over de kittens gevolgd, geweldig wat jij allemaal voor de kittens en Guus doet

Maar wat k*t voor je dat je nu zoveel pijn hebt van die ontsteking, ik hoop echt voor je dat je er heel snel vanaf bent. Gelukkig dat je nu die morfine hebt zodat je af en toe even minder pijn hebt en kan slapen. Gelukkig heb je veel goede mensen om je heen die je bijstaan en helpen.

Heeeeel veeeel sterkte meis.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:48:44 #131
8898 Darklight
pi_70604979
Is het niet saai in bed? Ga lekker films kijken, of hou je dat niet vol? Gister Donnie Darko weer gezien, blijft 1 v an mn favoriete films Dat jaren 80 sfeertje is ook gaaf, heb je die weleens gezien?
http://www.imdb.com/title/tt0246578/
pi_70606072
En en en goed nieuws voor Noes wbt Asiel en drama ivm fretje Boo

Mijn bod op markplaats voor de volgende buitenren voor Bootje is geaccepteerd en deze wordt maandag al door de vader van Danny met de aanhanger opgehaald Goed nieuws dus!!!!!!!!!!!!!!!

pi_70606117
Probleem is dat focussen nogal lastig is, zelfs van dit typen en lezen word ik na langer dan 10min misselijk vandaar dat ik nu ook weer ga liggen ... moest deze alleen even kwijt..

dankje iedereen nogmaals voor de afleiding
pi_70606180
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 07:47 schreef Logician het volgende:

Heb foto's gemaakt voor 2 pagina's vol maar kom mijn bed dus niet echt uit, zodra Drmarten er is vandaag gaik hem zeggen hoe en wat en verwacht ik dat ze hier en in de andere kittten topics mooi bijgezet gaan worden.
Moet tot half 6 werken, dus wordt vanavond, maar gaat goedkomen
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:34:13 #135
8898 Darklight
pi_70606584
haha ok, ga lekker liggen
pi_70607133
ff helder momentje weer, kittens terug van DA gechipt en geent en alles is 100%
pi_70607152
En er word nu broodjes met aardbeitjes gemaakt door Danny voor me

voel me een verwend rotnest en nu ga ik weer liggen voor ik omval
pi_70607601
Sterkte meid!
pi_70613385
fijn dat ze zo goed voor je zorgen!

en fijn dat alles goed is met de katjes!
pi_70616029
it's my lucky day, ik word wakkker en er klinkt gerommel
pi_70616068
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 16:04 schreef Logician het volgende:
it's my lucky day, ik word wakkker en er klinkt gerommel
Het wordt wel aardig donker idd. Hoepn dat het rond half 6 wel even droog is.... later mag het losbarsten van mij.

Eerder ook wel
pi_70616295
seriieus na 2wk in bed met die rothitte kan mij het niet bommen of het dan droog id of niet
  vrijdag 3 juli 2009 @ 16:18:59 #143
8898 Darklight
pi_70616540
Ik wil weer een rolwolk boven Enschede
pi_70616794
holy shi@@ wat een bui
pi_70616881
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 16:12 schreef Logician het volgende:
seriieus na 2wk in bed met die rothitte kan mij het niet bommen of het dan droog id of niet
Mij wel, ik ben dan vrij en moet dan voor jou naar de apotheek
pi_70617768
mooi weer!

alleen jammer dat ik er straks nog door moet
  vrijdag 3 juli 2009 @ 17:49:21 #147
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_70619656
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 16:18 schreef Darklight het volgende:
Ik wil weer een rolwolk boven Enschede
Die vuurwerkfabriek is toch al lang weg daaro
  vrijdag 3 juli 2009 @ 19:10:14 #148
8898 Darklight
pi_70621902
Ja, al 9 jaar
Paar jaar geleden was er een mooie rolwolk boven Enschede

pi_70626216
Zo, net terug van Logi. De foto's staan op de laptop, gaat ze zelf een keer proberen te posten.
Ze was uit bed toen ik er kwam, dus dat was best een verrassing, medicijnen doet wat dat betreft aardig werk. De morfine begon echter uit te werken dus ze is er weer bij gaan liggen. Dus tijd voor mij om d'r weer lekker met rust te laten.

Guus gaat super. De eerste keer dat ik hem zag was ie heel schichtig, trok zichzelf terug als je je hand uitstak. Nu blijft ie rustig liggen als je hem aait
  vrijdag 3 juli 2009 @ 21:43:55 #150
8898 Darklight
pi_70626830
Klinkt goed
Guus was bij mij ook niet echt bang, kon hem gewoon aaien
Hij liep daarna gelijk naar zn etensbakje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: