quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:15 schreef dndiek het volgende:
Er zijn veel vragen over een belangrijk aspect van het voetballen, vandaar dat ik dacht om er maar een topic aan te wijden: het schoeisel!
Voortaan kun je hier terecht als je vragen hebt over nieuwe voetbalschoenen, verzorging van je schoenen. Maar je kunt hier natuurlijk ook ervaringen uitwisselen of tips geven.
Voorbeelden van vragen die hier behandeld kunnen worden:
Winkels die mizuno verkopen
Adviseer mij hier nieuwe voetbalschoenen....
Voetbalschoenen kopen: Tips
Show hier je nieuwe voetbalschoenen voor volgend seizoen!
Voetbalschoenen.
Verzorging voetbalschoenen..
Help Christiaan met nieuwe voetbalschoenen :)
Brede voetbalschoenen
Als je honger hebt kun je hier terecht
Diadora, Mizuno, Joma.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:48 schreef Muuyad het volgende:
Ik heb nogal brede voeten en de voetbalschoenen die ik nu heb zijn nogal oud. Iemand nog tips naar welk merk ik vooral moet kijken? Ik had een keer Nike voetbalschoenen geprobeerd maar die zaten veel te krap
Zijn die breed? Ik wou die eerst ook kopen maar ik vond ze nogal duurquote:Op zondag 12 juli 2009 10:49 schreef Eppie_NL het volgende:
adiPURE 2 TRX FG![]()
[ afbeelding ]
Die zitten echt heerlijk, zijn licht en ik schiet ook veel verder dan eerst (lijkt het).
Al jaren koop ik adidas (predato, absolion etc.) en die zitten altijd lekker.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:09 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Zijn die breed? Ik wou die eerst ook kopen maar ik vond ze nogal duur
Die zien er wel vet uit. Ik wil toch nog een keer witte schoenen kopen. Past totaal niet bij mn speelstijl en techniek, maar daarom des te grappiger.quote:Op zondag 12 juli 2009 10:49 schreef Eppie_NL het volgende:
adiPURE 2 TRX FG![]()
[ afbeelding ]
Die zitten echt heerlijk, zijn licht en ik schiet ook veel verder dan eerst (lijkt het).
Nee, de officiële.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:58 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Een of ander goedkoop nep-shirt neem ik aan??
Zullen wel nieuwe tenues krijgenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:32 schreef Nacalon het volgende:
Hoe kunnen ze dat Betalen? Ik dacht dat een Officieel Oranje shirt ook gewoon 70 euro kost net als alle andere shirts? Nederland heeft toch geen nieuw tenue gekregen?
Mizuno is kut. Het is dat Bergkamp Reebok had...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:28 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mizuno is wat hipper, Puma King heeft nog nooit iemand klachten over gehad.
Nou ja ik heb zo gehad en vond ze persoonlijk niet lekker zitten. Heb na 3 maanden nieuwe schoenen gehaald.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:15 schreef Mindstate het volgende:
Hoezo is Mizuno kut? Hoor er juist wel goede verhalen over
Dat is ook voor iedereen verschillend. Er zijn ook mensen die hun tenen echt goed tegen het leer willen voelen en anderen willen graag wat ruimte er tussen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:59 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Er moet voldoende ruimte zijn bij de tenen, ook weer niet te veel natuurlijk.
Zitten ze bij de wreef wat strak, dan zal het leer zich aanpassen aan je voet. Bij de tenen is deze 'aanpassing' echter niet mogelijk.
Verder moet je als je smalle voeten hebt, geen 'brede' schoen nemen. Laat de pasvorm zo dicht mogelijk bij de vorm van je voet komen, maar weet waar het leer zich nog zal aanpassen en waar niet.
Nee, dat is ook persoonsgebondenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:03 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ruimte in de lengte heeft hij het over neem ik aan, als je het leer met je punt kan voelen drukken krijg je ongetwijfeld klachten omdat de schoen te klein is.
Voor de eerste keer een dikke laag ledervet erin laten trekken.. Daarna nog 1x per week invetten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:45 schreef Jojoortje het volgende:
Enneh even een vraagje nog...
Wat doe je het eerst als je nieuwe voetbalschoenen hebt? Eerst goed natmaken en dan er mee gaan voetballen?
Ik heb laatst ook nieuwe voetbalschoenen gekocht (Nike). En het 1e wat ik heb gedaan heb voor dat ik weer ging trainen eerst de voetbalschoenen gewoon de dag door dragen. Dus als ik wakker werd en even ging computeren of tv kijken/what ever gewoon die schoenen even aandoen. Zo raken ze hun 'stijfheid' kwijt en vormt ie beter aan je voet. Let wel; doe wel een voetbalsok aan, die zijn het dikst.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:45 schreef Jojoortje het volgende:
Wat doe je het eerst als je nieuwe voetbalschoenen hebt? Eerst goed natmaken en dan er mee gaan voetballen?
Invetten, daarna gewoon aan doen thuis (wat iemand anders ook zei) en met héét water vóór de training vol laten lopen, ff minuutje erin laten weken, daarna met koud water vol laten lopen en daarna gaan voetballen. Gaat het leer naar je voeten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:45 schreef Jojoortje het volgende:
okquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:07 schreef manny het volgende:
omkleden, schoenen uit doos halen, veters erin, veld oplopen, 3 keer op goal rammen en dan aan de wedstrijd beginnen.
Mizuno is alles behalve kut.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
Mizuno is kut. Het is dat Bergkamp Reebok had...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:07 schreef manny het volgende:
omkleden, schoenen uit doos halen, veters erin, veld oplopen, 3 keer op goal rammen en dan aan de wedstrijd beginnen.
Wellicht zijn je voetbalschoenen te klein/groot?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:58 schreef fetss het volgende:
Het voetbal seizoen is weer begonnen, en het is weer n drama met mijn (bloed)blaren...
ik moet elke keer mijn dikke teen en de bal van mijn voeten intapen wil ik ongeschonden uit de strijd komen..
is hier een andere oplossing voor?
de tape laat ook erg vaak los waardoor ik brandende voeten heb.. heb sowieso altijd bloedhete voeten in mijn voetbalschoenen..
iemand een oplossing? of moet ik het bij intapen houden?
Heuj, die zag ik idd in het Intersportkrantje voor 200 euroquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:50 schreef FireFox1 het volgende:
2 weken geleden deze aangeschaft![]()
[ afbeelding ]
Adidas Predator PowerSwerve TRX FG
Winkelprijs is iets van 200 euro. Kon hem voor 50 euro overkopen van een speler van Ajax![]()
En dat te bedenken dat hij ze gratis krijgt![]()
Dat moet haast Sno wel zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heuj, die zag ik idd in het Intersportkrantje voor 200 euroWelke speler trouwens?
Wat een schooierquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:50 schreef FireFox1 het volgende:
Winkelprijs is iets van 200 euro. Kon hem voor 50 euro overkopen van een speler van Ajax![]()
Ik had ze verkocht voor ¤ 100quote:
Ongedragen neem ik aanquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:50 schreef FireFox1 het volgende:
2 weken geleden deze aangeschaft![]()
[ afbeelding ]
Adidas Predator PowerSwerve TRX FG
En dat te bedenken dat hij ze gratis krijgt![]()
Deze ook maar meteen aangeschaft:
[ afbeelding ]
Ja die heb ik ook. Dit paar nu 2 jaar en de 4e keer dat ik ze heb.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:21 schreef 9christensen het volgende:
ADIDAS COPA MUNDIAL VOETBALSCHOENEN
[ afbeelding ]
Heb deze gekocht.
Dit is m'n eerste paar van Adidas. Had eerder altijd Puma's.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:00 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook. Dit paar nu 2 jaar en de 4e keer dat ik ze heb.
Heb vorig jaar met Uhlsport gekeept. Prima handschoenen inderdaadquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:21 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Die Copa mundials en Kaiser 5's zijn imo. toch wel wat achterhaald qua techniek. Het zijn wel degelijke schoenen, maar qua zool lopen ze achter bij de nieuwere modellen. Adidas keepershandschoenen vind ik overigens maar niks (matige foam), ik zweer bij Uhlsport
Naapertquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:21 schreef 9christensen het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze gekocht.
toch niet zo fijn, ze waren ook wat te groot, al was het toch gewoon m'n normale maat voetbalschoenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:21 schreef 9christensen het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze gekocht.
Je kan er gewoon niet mee omgaan.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:22 schreef 9christensen het volgende:
toch niet zo fijn, ze waren ook wat te groot, al was het toch gewoon m'n normale maat voetbalschoen
ssssstquote:Op donderdag 17 september 2009 16:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan.
Welke maat ?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:22 schreef 9christensen het volgende:
[..]
toch niet zo fijn, ze waren ook wat te groot, al was het toch gewoon m'n normale maat voetbalschoen
heb nu weer puma kings
43quote:
Schoenen zonder veters lijken mij inderdaad echt kut! Ze hebben wel gewoon veters hoorquote:Op zaterdag 19 september 2009 10:09 schreef Chr1st1aan het volgende:
Schoenen zonder veters...persoonlijk vind ik dat het domste wat er is de schoen moet dan pérfect passen en dat is toch niet zo vaak het geval. maarja
quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:24 schreef Vinsen het volgende:
[..]
Schoenen zonder veters lijken mij inderdaad echt kut! Ze hebben wel gewoon veters hoor
quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
In dat enge kleurtje ook?
Ramon, dit zijn geheel lederen schoenen neem ik aan? Hoeveel kostten ze en waar?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:14 schreef R4m0n_46 het volgende:
Heb gister Calcio Italia F3 gehaald (vandaag meteen op gevoetbald).
Ze zitten erg goed!
In m'n vorige schoenen kreeg ik blaren, en bij deze niet, ondanks dat ik ze nog niet goed ingelopen heb.
[ afbeelding ]
Als je een beetje op niveau voetbalt dan begint het trainen weer.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:05 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Niet voetballen man, je maakt de velden kapot.
Had altijd last van blaarvorming. Talkpoeder was voor mij de oplossing.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:58 schreef fetss het volgende:
Het voetbal seizoen is weer begonnen, en het is weer n drama met mijn (bloed)blaren...
ik moet elke keer mijn dikke teen en de bal van mijn voeten intapen wil ik ongeschonden uit de strijd komen..
is hier een andere oplossing voor?
de tape laat ook erg vaak los waardoor ik brandende voeten heb.. heb sowieso altijd bloedhete voeten in mijn voetbalschoenen..
iemand een oplossing? of moet ik het bij intapen houden?
dat blijven ook echt heerlijke pantoffeltjesquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:14 schreef R4m0n_46 het volgende:
Heb gister Calcio Italia F3 gehaald (vandaag meteen op gevoetbald).
Ze zitten erg goed!
In m'n vorige schoenen kreeg ik blaren, en bij deze niet, ondanks dat ik ze nog niet goed ingelopen heb.
[ afbeelding ]
Zijn fijne schoenen en qua prijs/kwaliteit ook prima! (heb ze zelf dus ook).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat blijven ook echt heerlijke pantoffeltjes....misschien doe ik deze de volgende keer wel weer !
loop nu zelf op:
[ afbeelding ]
Ziiten ook prima trouwens en zijn redelijk onderhoudsvrij ook
quote:
Iemand?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 05:57 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Verschilt het nog welke schroefnoppen je gebruikt?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Of maakt het weinig?
maakt volgens mij weinig uitquote:
Dank uquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maakt volgens mij weinig uit
even war vaseline op het schroefdraad smeren als je E voor de 1e x vastdraaid voorkomt vastroesten
NEE! absoluut geen vaseline. Ik heb dat ook op aanraden van iemand gedaan. Daarna alles goed vastgedraaid en na 45 minuten was ik al 7 noppen kwijt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maakt volgens mij weinig uit
even war vaseline op het schroefdraad smeren als je E voor de 1e x vastdraaid voorkomt vastroesten
Hummelquote:Op donderdag 16 september 2010 17:06 schreef Heichler het volgende:
Welke voetbalschoenmerken zijn breed?
Mijn voetbalschoenen liggen nu bijna in twee stukken en het schiet ook niet fijn als de bal contact maakt met je sok
Dat waren mijn vorige ook, ze zaten perfect maar vond het balcontact niet zo fijn.quote:
Heb ik ook, waren 70 euries, maar spelen heerlijk!quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:26 schreef Tornadovis het volgende:
In mei dit seizoen de Adidas AdiPure III TRX FG goud-variant gekocht.
Helaas ging bij de linkerschoen tpv de grote teen al vrij snel het leer los van de zool. (wss na een keer in de grond trappen). Verder een fijne en mooie schoen!
[ afbeelding ]
Het probleem is opgelost. De schoen is gerepareerd en ik krijg 40% korting op de aankoop van nieuwe schoenen bij ze.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand een idee hoe het met garantie van voetbalschoenen gaat?
Een van mijn Adidas F50I schoen (duurste versie) is op een naad gewoon afgescheurd. De schoenen zijn dan wel in januari gekocht (langer geleden dan een half jaar terug) maar dat was in de winterstop en ik speel er alleen wedstrijden op. Dat zijn er dus maximaal 10 a 15 geweest.
Ze zijn opgehaald door voetbalschoenenshop.nl maar die zeggen dood leuk dat het onder gebruiksslijtage valt. Dat vind ik nogal kort door de bocht. Dit is hun eigen oordeel en hebben dit niet door Adidas zelf laten beoordelen.
Hoe kan ik dit het beste oplossen?
Hoe heb je dit opgelost? Met Adidas zelf of met voetbalschoenenshop? Ik heb hier nog een paar Adipure liggen die na 1 seizoen ook helemaal kapot zijn gesleten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het probleem is opgelost. De schoen is gerepareerd en ik krijg 40% korting op de aankoop van nieuwe schoenen bij ze.
Nu wilde ik dus nieuwe schoenen bestellen. De Adidas F50 Adizero TRX FG. Nu zijn die schoenen in plastick en in leer leverbaar. Ik neem aan dat leer een betere pasvorm heeft?
Hoe wil je dat gaan claimen dan? Slijtage valt natuurlijk niet onder garantie. Wat ik had was een scheur midden op de wreef van de schoen. Iets wat niet onder natuurlijke slijtage viel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:36 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Hoe heb je dit opgelost? Met Adidas zelf of met voetbalschoenenshop? Ik heb hier nog een paar Adipure liggen die na 1 seizoen ook helemaal kapot zijn gesleten.
Hummel is over het algemeen breder. Maar blaren komen juist vaak voor door te los zittende schoenen omdat je er in schuurt. Weet je zeker dat het door "te brede" voeten komt?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:34 schreef wassup12 het volgende:
Ik heb al jaren Adidas schoenen, maar ik heb vooral last val blaren. Volgens mij komt dit doordat mijn voeten te breed zijn voor deze schoenen. Heeft iemand suggesties voor wat bredere schoenen en dan ook een winkel waar ik die zou kunnen kopen?
http://www.prodirectsocce(...)ats-black-41135.aspxquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wilde nieuwe voetbalschoenen... wtf is dat met al die achterlijke kleuren
Ik wil sowieso altijd Adidas Predators, die zitten het lekkerst. Maar gewoon nergens normaal zwart te vinden
Nu maar zwart/rode predators gekocht... onder een blauw/wit/blauw tenue
Ja de mijne waren 60 euro, mooi prijsjequote:Op dinsdag 10 april 2012 19:52 schreef Davicii het volgende:
[..]
http://www.prodirectsocce(...)ats-black-41135.aspx
Nou volgens mij nu al toch???quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:57 schreef Guidetti het volgende:
Mensen! Een vraag met betrekking tot het afprijzen van voetbalschoenen. Ik wil deze schoen aanschaffen: http://www.voetbalshop.nl/nike-mercurial-glide-iii-fg-1.html
Het is een nieuw type maar eigenlijk heb ik ze deze zomer pas rond begin augustus nodig. Iemand een idee wanneer ik kan verwachten dat dit type schoen afgeprijst wordt?
Die afprijzing van 10% ten opzichte van de standaard prijs is er bij webshops vanaf dat ze te koop zijn al.quote:
Je zou adidas adipure schoenen kunnen proberen?quote:
Online?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:48 schreef Fuszy het volgende:
Waar kopen jullie eigenlijk je schoenen? Is een intersport of Perry sport een goede keus of kan je het beter bij een andere winkel zoeken?
Zie nu al die schoenen met super veel kleuren en dat is dan weer niet echt mijn ding. Wat kleuren zoals die zwart met oranje adidas mag nog wel, maar wat er nu ligt is wel extreem
Heb al heel lang niet mee gevoetbald en ik ga dit seizoen weer beginnen. Wil wel een paar fatsoenlijke schoenen hebben, maar ik durf ze niet op de gok te bestellen.quote:
Coach, vanwege de sponsor en daardoor gratis.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:48 schreef Fuszy het volgende:
Waar kopen jullie eigenlijk je schoenen? Is een intersport of Perry sport een goede keus of kan je het beter bij een andere winkel zoeken?
Zie nu al die schoenen met super veel kleuren en dat is dan weer niet echt mijn ding. Wat kleuren zoals die zwart met oranje adidas mag nog wel, maar wat er nu ligt is wel extreem
Oe deze zijn wel heel erg zwart....quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:24 schreef Quantic het volgende:
Ik heb mijn keuze gemaakt en ben niet voor de "fashion" predators gegaan. Aangezien Adidas mij wel altijd is bevallen heb ik voor deze gekozen:
[ afbeelding ]
De blacked out Adidas AdiPure 11pro
Inderdaad, geen opvallende schoentjes voor mij, heb er helemaal niets mee! Ik zorg wel dat ik opval met me skills, niet met hoe fel mijn schoenen zijnquote:
Ik hou het liever bij klassiek, zwart met wit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:11 schreef Quantic het volgende:
[..]
Inderdaad, geen opvallende schoentjes voor mij, heb er helemaal niets mee! Ik zorg wel dat ik opval met me skills, niet met hoe fel mijn schoenen zijn
Precies dezelfde schoen dus, maar dan in een andere kleuren combinatiequote:Op donderdag 5 juli 2012 10:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik hou het liever bij klassiek, zwart met wit.
Copa Mundial bij voorbeeld.
Ald denk ik dat de 11PRO mijn volgende schoen gaat worden:
[ afbeelding ]
Maar eerlijk gezegd interesseert het me geen drol hoe mijn schoenen er uit zien. Comfort en ondersteuning vind ik het belangrijkste. Als dat moet met Gele schoenen, rode schoenen of inderdaad zwarte schoenen, dan so be it!
Ik heb mijn predators gewoon online gekocht. Zwart met rood.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:48 schreef Fuszy het volgende:
Ja inderdaad dezelfde schoen. Maar goed ik heb nog even de tijd. Bij aanvang van de voorbereiding komt de sponsor weer over de brug en dan kan ik nog uitgebreid onderzoek doenquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:52 schreef Quantic het volgende:
[..]
Precies dezelfde schoen dus, maar dan in een andere kleuren combinatieZiet er goed uit!
Ben benieuwdquote:De mi-Coach speedcell registreert diverse gegevens tijdens de wedstrijd welke daarna uitgelezen en geanalyseerd kunnen worden op zowel de computer als op de Smartphone.
Mag ik vragen waarom je graag een micoach wilt? Ik denk dat je alleen écht wat aan een MiCoach hebt als je op een hoog niveau speelt (topklasse en hoger) omdat het rond dat niveau om de kleinere zaken gaat draaien. Voor de dikke lul 3 bier 5e klas senioren zondag voetballer is het vrij nutteloos... Of je moet het gewoon leuk vinden om je stats te zien...quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:26 schreef Michaelvanb het volgende:
Ik heb gisteren deze besteld: http://www.voetbalshop.nl/adidas-predator-d5-trx-fg-brb-1.html
[ afbeelding ]
Nieuwe adidas predators met micoach
[..]
Ben benieuwd
Ik heb dit weekend voor het eerst een stukje gespeelt op de 11Pro schoentjes en ze zijn best appart. Doordat het begin stuk van de schoen syntetisch is en pas vanaf de wreed leder is krijg je een raar effect. Ik vind het wel prettig. Het komt er op neer dat je in het midden van je voet erg ingepakt en strak zit en het voelt alsof je in de schoen wordt gezogen, de schoenen vallen dus strakker als normaal, aangezien het syntetisch is rekt dit ook niet uit en moet je deze schoenen dus absoluut niet aanschaffen als je brede voeten hebt!quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik hou het liever bij klassiek, zwart met wit.
Copa Mundial bij voorbeeld.
Ald denk ik dat de 11PRO mijn volgende schoen gaat worden:
[ afbeelding ]
Maar eerlijk gezegd interesseert het me geen drol hoe mijn schoenen er uit zien. Comfort en ondersteuning vind ik het belangrijkste. Als dat moet met Gele schoenen, rode schoenen of inderdaad zwarte schoenen, dan so be it!
Ik heb de White out versie besteld.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:24 schreef Quantic het volgende:
Ik heb mijn keuze gemaakt en ben niet voor de "fashion" predators gegaan. Aangezien Adidas mij wel altijd is bevallen heb ik voor deze gekozen:
[ afbeelding ]
De blacked out Adidas AdiPure 11pro
Die zijn echt gaaf! Maar ik zie het niet zitten om na elke wedstrijd mijn voetbalschoenen te poetsenquote:Op maandag 9 juli 2012 09:11 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ik heb de White out versie besteld.![]()
Al is de Black out versie ook heel mooi, maar vond de witte wat mooier. Daarnaast passen de witte schoenen perfect bij voetbaltenue.
[ afbeelding ]
Erg mooi inderdaad, jammer van het vele poetswerkquote:Op maandag 9 juli 2012 09:11 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ik heb de White out versie besteld.![]()
Al is de Black out versie ook heel mooi, maar vond de witte wat mooier. Daarnaast passen de witte schoenen perfect bij voetbaltenue.
[ afbeelding ]
Nike Tiempo en Adidas Predator. Over het algemeen zijn Adidas schoenen breder dan die van Nike.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:58 schreef BDIL het volgende:
Ik ben op zoek naar voetbal schoenen voor het komend seizoenHeb mijn Puma's kapot gelopen en die zijn aan de zijkant gescheurd. Ik heb brede voeten en zoek daarom en goed passend model of merk schoenen, iemand suggesties?
En als je 4e klas zaterdag speelt.... is het dan ook nutteloos?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:04 schreef Quantic het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je graag een micoach wilt? Ik denk dat je alleen écht wat aan een MiCoach hebt als je op een hoog niveau speelt (topklasse en hoger) omdat het rond dat niveau om de kleinere zaken gaat draaien. Voor de dikke lul 3 bier 5e klas senioren zondag voetballer is het vrij nutteloos... Of je moet het gewoon leuk vinden om je stats te zien...
Ik las iets dat de predator door zon vaste tong niet echt meer te gebruiken is voor een brede voet met een hoge wreef, klopt dat of ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:07 schreef Push. het volgende:
[..]
Nike Tiempo en Adidas Predator. Over het algemeen zijn Adidas schoenen breder dan die van Nike.
Zo precies weet ik het niet. Misschien kan je dan naar Copa Mundial kijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik las iets dat de predator door zon vaste tong niet echt meer te gebruiken is voor een brede voet met een hoge wreef, klopt dat of ?Welke predator is het model van komend voetbalseizoen?
Ja dan ook, maar ik vind de Mi-Coach sowieso nutteloos :-) Ik ben vooral benieuwd naar hoe de nieuwe Predators spelen. Al ervaringen jongens?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En als je 4e klas zaterdag speelt.... is het dan ook nutteloos?
Dit jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:42 schreef Push. het volgende:
[..]
Zo precies weet ik het niet. Misschien kan je dan naar Copa Mundial kijken.
Mi-coach is inderdaad niet erg nuttig ofzo maar ben nu eenmaal een gadget freak en vind het wel tof.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:35 schreef Quantic het volgende:
[..]
Ja dan ook, maar ik vind de Mi-Coach sowieso nutteloos :-) Ik ben vooral benieuwd naar hoe de nieuwe Predators spelen. Al ervaringen jongens?
Beetje late reactie maar ik had dit ook bij de Copa Mundial. Werd wel beter, maar ging niet helemaal over. Ik heb nu de 11Core en heb er minder last van. Deze keer heb ik ze voor de eerste training wel ondergedompeld in een bak met water. Dit helpt om de schoen beter naar je voet te laten staan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:25 schreef Wulfman het volgende:
Hoi allemaal,
Sinds een paar weken heb ik de Adidas Copa Mundial gekocht voor het nieuwe voetbalseizoen. Bij het kopen had ik het gevoel dat de bovenkant van de schoen tegen mijn grote teen zaten te duwen (dus tegen de nagel, niet aan de voorkant). Dit vertelde ik ook aan de verkoper, maar die zei dat na een aantal weken dit wel voorbij ging omdat het leer naar je voeten gaat staan. Na een aantal weken invetten en trainen heb ik dit gevoel echter nog steeds.
Weet iemand van jullie die ook de Adidas Copa Mundial heeft gekocht of dit over gaat of is dit iets wat je in prinicpe blijft behouden?
Zou niet heel veel moeten uit maken. Misschien iets minder balgevoel vanwege dikkere stof, en minder comfortabel vanwege minder soepel materiaal. Gewicht etc. hoef je niet op te letten, maakt geen zak uit. Zorg wel dat je een goed nop-patroon neemt. Verkeerde noppen kunnen blessures opleveren. Denk dan vooral aan cone-noppen en rechte noppen of een mix ervan. Uiteraard afhankelijk van je positie en spel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:40 schreef Tropanzia het volgende:
Ik heb eigenlijk altijd op dure voetbalschoenen gespeeld, nou wil ik binnenkort wel een keer een zo goedkoop mogelijk paar kopen. Het liefst nog onder de 20 euro.
En dan ben ik wel benieuwd of ik negatief verschil merk.... Iemand van jullie hier meningen over?
Zou dan persoonlijk verder zoeken. Er is altijd wel een schoen op de markt waarbij je nergens last van hebt. Kijk ook eens naar merken als Puma, Munizo en Pele.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:09 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Beetje late reactie maar ik had dit ook bij de Copa Mundial. Werd wel beter, maar ging niet helemaal over. Ik heb nu de 11Core en heb er minder last van. Deze keer heb ik ze voor de eerste training wel ondergedompeld in een bak met water. Dit helpt om de schoen beter naar je voet te laten staan.
Overigens koop ik altijd schoenen die net niet lijken te passen. Na de eerste training zitten ze dan altijd toch wel goed. Bij schoenen die te ruim zitten voel ik mijn enkels altijd teveel zwikken. Liever zere tenen dan zere enkels. Wat is jullie mening daarover?
Een schoen die duurder is is juist wél lichter. Tevens hebben duurdere voetbalschoenen in de regel meer stabiliteit, en dit kan blessures voorkomen. En nee, je hoeft niet de +¤200 schoenen te hebben voor een fatsoenlijke schoen. Maar de goedkoopste schoenen zijn vaak wél de slechtste schoenen. Minder comfort, minder stabiliteit, minder "balgevoel". En je krijgt alleen plastic ipv, synthetisch of leer Alleen de Copa is een uitzondering, een relatief dure schoen wat als enig voordeel heeft dat het kangaroe leer heeft en daardoor heel comfortabel zit. Maar een goede voetbalschoen mag je tegenwoordig niet meer zo kunnen ombuigen als die. (en ja, ik heb de Copa, want die zitten mij het fijnst)quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:36 schreef Push. het volgende:
[..]
Zou niet heel veel moeten uit maken. Misschien iets minder balgevoel vanwege dikkere stof, en minder comfortabel vanwege minder soepel materiaal. Gewicht etc. hoef je niet op te letten, maakt geen zak uit. Zorg wel dat je een goed nop-patroon neemt. Verkeerde noppen kunnen blessures opleveren. Denk dan vooral aan cone-noppen en rechte noppen of een mix ervan. Uiteraard afhankelijk van je positie en spel.
Iemand ervaring met de vapor 8 en de superfly 3, en eventuele merkbare verschillen?
Bedoel je die magista krengen? Ik had zelf die Adidas ace die tot net over je enkel kwamen met een sokje, vond ik altijd prima zitten.quote:Op maandag 5 september 2016 13:04 schreef Doublepain het volgende:
Klein vraagje ik ga langzaam weer beginnen met dit godenspel
Maar heeft iemand ervaring met de nieuwe stijl schoenen die over je enkel gaan? Is dat een beetje goed?
Aangezien ik mijn enkel moet intapen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |