Nee, dat is ook persoonsgebondenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:03 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ruimte in de lengte heeft hij het over neem ik aan, als je het leer met je punt kan voelen drukken krijg je ongetwijfeld klachten omdat de schoen te klein is.
Voor de eerste keer een dikke laag ledervet erin laten trekken.. Daarna nog 1x per week invetten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:45 schreef Jojoortje het volgende:
Enneh even een vraagje nog...
Wat doe je het eerst als je nieuwe voetbalschoenen hebt? Eerst goed natmaken en dan er mee gaan voetballen?
Ik heb laatst ook nieuwe voetbalschoenen gekocht (Nike). En het 1e wat ik heb gedaan heb voor dat ik weer ging trainen eerst de voetbalschoenen gewoon de dag door dragen. Dus als ik wakker werd en even ging computeren of tv kijken/what ever gewoon die schoenen even aandoen. Zo raken ze hun 'stijfheid' kwijt en vormt ie beter aan je voet. Let wel; doe wel een voetbalsok aan, die zijn het dikst.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:45 schreef Jojoortje het volgende:
Wat doe je het eerst als je nieuwe voetbalschoenen hebt? Eerst goed natmaken en dan er mee gaan voetballen?
Invetten, daarna gewoon aan doen thuis (wat iemand anders ook zei) en met héét water vóór de training vol laten lopen, ff minuutje erin laten weken, daarna met koud water vol laten lopen en daarna gaan voetballen. Gaat het leer naar je voeten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:45 schreef Jojoortje het volgende:
okquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:07 schreef manny het volgende:
omkleden, schoenen uit doos halen, veters erin, veld oplopen, 3 keer op goal rammen en dan aan de wedstrijd beginnen.
Mizuno is alles behalve kut.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
Mizuno is kut. Het is dat Bergkamp Reebok had...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:07 schreef manny het volgende:
omkleden, schoenen uit doos halen, veters erin, veld oplopen, 3 keer op goal rammen en dan aan de wedstrijd beginnen.
Wellicht zijn je voetbalschoenen te klein/groot?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:58 schreef fetss het volgende:
Het voetbal seizoen is weer begonnen, en het is weer n drama met mijn (bloed)blaren...
ik moet elke keer mijn dikke teen en de bal van mijn voeten intapen wil ik ongeschonden uit de strijd komen..
is hier een andere oplossing voor?
de tape laat ook erg vaak los waardoor ik brandende voeten heb.. heb sowieso altijd bloedhete voeten in mijn voetbalschoenen..
iemand een oplossing? of moet ik het bij intapen houden?
Heuj, die zag ik idd in het Intersportkrantje voor 200 euroquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:50 schreef FireFox1 het volgende:
2 weken geleden deze aangeschaft![]()
[ afbeelding ]
Adidas Predator PowerSwerve TRX FG
Winkelprijs is iets van 200 euro. Kon hem voor 50 euro overkopen van een speler van Ajax![]()
En dat te bedenken dat hij ze gratis krijgt![]()
Dat moet haast Sno wel zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heuj, die zag ik idd in het Intersportkrantje voor 200 euroWelke speler trouwens?
Wat een schooierquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:50 schreef FireFox1 het volgende:
Winkelprijs is iets van 200 euro. Kon hem voor 50 euro overkopen van een speler van Ajax![]()
Ik had ze verkocht voor ¤ 100quote:
Ongedragen neem ik aanquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:50 schreef FireFox1 het volgende:
2 weken geleden deze aangeschaft![]()
[ afbeelding ]
Adidas Predator PowerSwerve TRX FG
En dat te bedenken dat hij ze gratis krijgt![]()
Deze ook maar meteen aangeschaft:
[ afbeelding ]
Ja die heb ik ook. Dit paar nu 2 jaar en de 4e keer dat ik ze heb.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:21 schreef 9christensen het volgende:
ADIDAS COPA MUNDIAL VOETBALSCHOENEN
[ afbeelding ]
Heb deze gekocht.
Dit is m'n eerste paar van Adidas. Had eerder altijd Puma's.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:00 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook. Dit paar nu 2 jaar en de 4e keer dat ik ze heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |