quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:15 schreef dndiek het volgende:
Er zijn veel vragen over een belangrijk aspect van het voetballen, vandaar dat ik dacht om er maar een topic aan te wijden: het schoeisel!
Voortaan kun je hier terecht als je vragen hebt over nieuwe voetbalschoenen, verzorging van je schoenen. Maar je kunt hier natuurlijk ook ervaringen uitwisselen of tips geven.
Voorbeelden van vragen die hier behandeld kunnen worden:
Winkels die mizuno verkopen
Adviseer mij hier nieuwe voetbalschoenen....
Voetbalschoenen kopen: Tips
Show hier je nieuwe voetbalschoenen voor volgend seizoen!
Voetbalschoenen.
Verzorging voetbalschoenen..
Help Christiaan met nieuwe voetbalschoenen :)
Brede voetbalschoenen
Als je honger hebt kun je hier terecht
Diadora, Mizuno, Joma.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:48 schreef Muuyad het volgende:
Ik heb nogal brede voeten en de voetbalschoenen die ik nu heb zijn nogal oud. Iemand nog tips naar welk merk ik vooral moet kijken? Ik had een keer Nike voetbalschoenen geprobeerd maar die zaten veel te krap
Zijn die breed? Ik wou die eerst ook kopen maar ik vond ze nogal duurquote:Op zondag 12 juli 2009 10:49 schreef Eppie_NL het volgende:
adiPURE 2 TRX FG![]()
[ afbeelding ]
Die zitten echt heerlijk, zijn licht en ik schiet ook veel verder dan eerst (lijkt het).
Al jaren koop ik adidas (predato, absolion etc.) en die zitten altijd lekker.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:09 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Zijn die breed? Ik wou die eerst ook kopen maar ik vond ze nogal duur
Die zien er wel vet uit. Ik wil toch nog een keer witte schoenen kopen. Past totaal niet bij mn speelstijl en techniek, maar daarom des te grappiger.quote:Op zondag 12 juli 2009 10:49 schreef Eppie_NL het volgende:
adiPURE 2 TRX FG![]()
[ afbeelding ]
Die zitten echt heerlijk, zijn licht en ik schiet ook veel verder dan eerst (lijkt het).
Nee, de officiële.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:58 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Een of ander goedkoop nep-shirt neem ik aan??
Zullen wel nieuwe tenues krijgenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:32 schreef Nacalon het volgende:
Hoe kunnen ze dat Betalen? Ik dacht dat een Officieel Oranje shirt ook gewoon 70 euro kost net als alle andere shirts? Nederland heeft toch geen nieuw tenue gekregen?
Mizuno is kut. Het is dat Bergkamp Reebok had...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:28 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mizuno is wat hipper, Puma King heeft nog nooit iemand klachten over gehad.
Nou ja ik heb zo gehad en vond ze persoonlijk niet lekker zitten. Heb na 3 maanden nieuwe schoenen gehaald.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:15 schreef Mindstate het volgende:
Hoezo is Mizuno kut? Hoor er juist wel goede verhalen over
Dat is ook voor iedereen verschillend. Er zijn ook mensen die hun tenen echt goed tegen het leer willen voelen en anderen willen graag wat ruimte er tussen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:59 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Er moet voldoende ruimte zijn bij de tenen, ook weer niet te veel natuurlijk.
Zitten ze bij de wreef wat strak, dan zal het leer zich aanpassen aan je voet. Bij de tenen is deze 'aanpassing' echter niet mogelijk.
Verder moet je als je smalle voeten hebt, geen 'brede' schoen nemen. Laat de pasvorm zo dicht mogelijk bij de vorm van je voet komen, maar weet waar het leer zich nog zal aanpassen en waar niet.
Nee, dat is ook persoonsgebondenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:03 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ruimte in de lengte heeft hij het over neem ik aan, als je het leer met je punt kan voelen drukken krijg je ongetwijfeld klachten omdat de schoen te klein is.
Voor de eerste keer een dikke laag ledervet erin laten trekken.. Daarna nog 1x per week invetten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:45 schreef Jojoortje het volgende:
Enneh even een vraagje nog...
Wat doe je het eerst als je nieuwe voetbalschoenen hebt? Eerst goed natmaken en dan er mee gaan voetballen?
Ik heb laatst ook nieuwe voetbalschoenen gekocht (Nike). En het 1e wat ik heb gedaan heb voor dat ik weer ging trainen eerst de voetbalschoenen gewoon de dag door dragen. Dus als ik wakker werd en even ging computeren of tv kijken/what ever gewoon die schoenen even aandoen. Zo raken ze hun 'stijfheid' kwijt en vormt ie beter aan je voet. Let wel; doe wel een voetbalsok aan, die zijn het dikst.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:45 schreef Jojoortje het volgende:
Wat doe je het eerst als je nieuwe voetbalschoenen hebt? Eerst goed natmaken en dan er mee gaan voetballen?
Invetten, daarna gewoon aan doen thuis (wat iemand anders ook zei) en met héét water vóór de training vol laten lopen, ff minuutje erin laten weken, daarna met koud water vol laten lopen en daarna gaan voetballen. Gaat het leer naar je voeten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:45 schreef Jojoortje het volgende:
okquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:07 schreef manny het volgende:
omkleden, schoenen uit doos halen, veters erin, veld oplopen, 3 keer op goal rammen en dan aan de wedstrijd beginnen.
Mizuno is alles behalve kut.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
Mizuno is kut. Het is dat Bergkamp Reebok had...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:07 schreef manny het volgende:
omkleden, schoenen uit doos halen, veters erin, veld oplopen, 3 keer op goal rammen en dan aan de wedstrijd beginnen.
Wellicht zijn je voetbalschoenen te klein/groot?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:58 schreef fetss het volgende:
Het voetbal seizoen is weer begonnen, en het is weer n drama met mijn (bloed)blaren...
ik moet elke keer mijn dikke teen en de bal van mijn voeten intapen wil ik ongeschonden uit de strijd komen..
is hier een andere oplossing voor?
de tape laat ook erg vaak los waardoor ik brandende voeten heb.. heb sowieso altijd bloedhete voeten in mijn voetbalschoenen..
iemand een oplossing? of moet ik het bij intapen houden?
Heuj, die zag ik idd in het Intersportkrantje voor 200 euroquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:50 schreef FireFox1 het volgende:
2 weken geleden deze aangeschaft![]()
[ afbeelding ]
Adidas Predator PowerSwerve TRX FG
Winkelprijs is iets van 200 euro. Kon hem voor 50 euro overkopen van een speler van Ajax![]()
En dat te bedenken dat hij ze gratis krijgt![]()
Dat moet haast Sno wel zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heuj, die zag ik idd in het Intersportkrantje voor 200 euroWelke speler trouwens?
Wat een schooierquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:50 schreef FireFox1 het volgende:
Winkelprijs is iets van 200 euro. Kon hem voor 50 euro overkopen van een speler van Ajax![]()
Ik had ze verkocht voor ¤ 100quote:
Ongedragen neem ik aanquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:50 schreef FireFox1 het volgende:
2 weken geleden deze aangeschaft![]()
[ afbeelding ]
Adidas Predator PowerSwerve TRX FG
En dat te bedenken dat hij ze gratis krijgt![]()
Deze ook maar meteen aangeschaft:
[ afbeelding ]
Ja die heb ik ook. Dit paar nu 2 jaar en de 4e keer dat ik ze heb.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:21 schreef 9christensen het volgende:
ADIDAS COPA MUNDIAL VOETBALSCHOENEN
[ afbeelding ]
Heb deze gekocht.
Dit is m'n eerste paar van Adidas. Had eerder altijd Puma's.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:00 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook. Dit paar nu 2 jaar en de 4e keer dat ik ze heb.
Heb vorig jaar met Uhlsport gekeept. Prima handschoenen inderdaadquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:21 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Die Copa mundials en Kaiser 5's zijn imo. toch wel wat achterhaald qua techniek. Het zijn wel degelijke schoenen, maar qua zool lopen ze achter bij de nieuwere modellen. Adidas keepershandschoenen vind ik overigens maar niks (matige foam), ik zweer bij Uhlsport
Naapertquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:21 schreef 9christensen het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze gekocht.
toch niet zo fijn, ze waren ook wat te groot, al was het toch gewoon m'n normale maat voetbalschoenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:21 schreef 9christensen het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze gekocht.
Je kan er gewoon niet mee omgaan.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:22 schreef 9christensen het volgende:
toch niet zo fijn, ze waren ook wat te groot, al was het toch gewoon m'n normale maat voetbalschoen
ssssstquote:Op donderdag 17 september 2009 16:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan.
Welke maat ?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:22 schreef 9christensen het volgende:
[..]
toch niet zo fijn, ze waren ook wat te groot, al was het toch gewoon m'n normale maat voetbalschoen
heb nu weer puma kings
43quote:
Schoenen zonder veters lijken mij inderdaad echt kut! Ze hebben wel gewoon veters hoorquote:Op zaterdag 19 september 2009 10:09 schreef Chr1st1aan het volgende:
Schoenen zonder veters...persoonlijk vind ik dat het domste wat er is de schoen moet dan pérfect passen en dat is toch niet zo vaak het geval. maarja
quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:24 schreef Vinsen het volgende:
[..]
Schoenen zonder veters lijken mij inderdaad echt kut! Ze hebben wel gewoon veters hoor
quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
In dat enge kleurtje ook?
Ramon, dit zijn geheel lederen schoenen neem ik aan? Hoeveel kostten ze en waar?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:14 schreef R4m0n_46 het volgende:
Heb gister Calcio Italia F3 gehaald (vandaag meteen op gevoetbald).
Ze zitten erg goed!
In m'n vorige schoenen kreeg ik blaren, en bij deze niet, ondanks dat ik ze nog niet goed ingelopen heb.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |