Heb vorig jaar met Uhlsport gekeept. Prima handschoenen inderdaadquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:21 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Die Copa mundials en Kaiser 5's zijn imo. toch wel wat achterhaald qua techniek. Het zijn wel degelijke schoenen, maar qua zool lopen ze achter bij de nieuwere modellen. Adidas keepershandschoenen vind ik overigens maar niks (matige foam), ik zweer bij Uhlsport
Naapertquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:21 schreef 9christensen het volgende:
ADIDAS COPA MUNDIAL VOETBALSCHOENEN
[ afbeelding ]
Heb deze gekocht.
toch niet zo fijn, ze waren ook wat te groot, al was het toch gewoon m'n normale maat voetbalschoenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:21 schreef 9christensen het volgende:
ADIDAS COPA MUNDIAL VOETBALSCHOENEN
[ afbeelding ]
Heb deze gekocht.
Je kan er gewoon niet mee omgaan.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:22 schreef 9christensen het volgende:
toch niet zo fijn, ze waren ook wat te groot, al was het toch gewoon m'n normale maat voetbalschoen
ssssstquote:Op donderdag 17 september 2009 16:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan.
Welke maat ?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:22 schreef 9christensen het volgende:
[..]
toch niet zo fijn, ze waren ook wat te groot, al was het toch gewoon m'n normale maat voetbalschoen
heb nu weer puma kings
43quote:
Schoenen zonder veters lijken mij inderdaad echt kut! Ze hebben wel gewoon veters hoorquote:Op zaterdag 19 september 2009 10:09 schreef Chr1st1aan het volgende:
Schoenen zonder veters...persoonlijk vind ik dat het domste wat er is de schoen moet dan pérfect passen en dat is toch niet zo vaak het geval. maarja
quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:24 schreef Vinsen het volgende:
[..]
Schoenen zonder veters lijken mij inderdaad echt kut! Ze hebben wel gewoon veters hoor
quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
In dat enge kleurtje ook?
Ramon, dit zijn geheel lederen schoenen neem ik aan? Hoeveel kostten ze en waar?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:14 schreef R4m0n_46 het volgende:
Heb gister Calcio Italia F3 gehaald (vandaag meteen op gevoetbald).
Ze zitten erg goed!
In m'n vorige schoenen kreeg ik blaren, en bij deze niet, ondanks dat ik ze nog niet goed ingelopen heb.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |