Als je een beetje op niveau voetbalt dan begint het trainen weer.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:05 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Niet voetballen man, je maakt de velden kapot.
Had altijd last van blaarvorming. Talkpoeder was voor mij de oplossing.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:58 schreef fetss het volgende:
Het voetbal seizoen is weer begonnen, en het is weer n drama met mijn (bloed)blaren...
ik moet elke keer mijn dikke teen en de bal van mijn voeten intapen wil ik ongeschonden uit de strijd komen..
is hier een andere oplossing voor?
de tape laat ook erg vaak los waardoor ik brandende voeten heb.. heb sowieso altijd bloedhete voeten in mijn voetbalschoenen..
iemand een oplossing? of moet ik het bij intapen houden?
dat blijven ook echt heerlijke pantoffeltjesquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:14 schreef R4m0n_46 het volgende:
Heb gister Calcio Italia F3 gehaald (vandaag meteen op gevoetbald).
Ze zitten erg goed!
In m'n vorige schoenen kreeg ik blaren, en bij deze niet, ondanks dat ik ze nog niet goed ingelopen heb.
[ afbeelding ]
Zijn fijne schoenen en qua prijs/kwaliteit ook prima! (heb ze zelf dus ook).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat blijven ook echt heerlijke pantoffeltjes....misschien doe ik deze de volgende keer wel weer !
loop nu zelf op:
[ afbeelding ]
Ziiten ook prima trouwens en zijn redelijk onderhoudsvrij ook
quote:
Iemand?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 05:57 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Verschilt het nog welke schroefnoppen je gebruikt?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Of maakt het weinig?
maakt volgens mij weinig uitquote:
Dank uquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maakt volgens mij weinig uit
even war vaseline op het schroefdraad smeren als je E voor de 1e x vastdraaid voorkomt vastroesten
NEE! absoluut geen vaseline. Ik heb dat ook op aanraden van iemand gedaan. Daarna alles goed vastgedraaid en na 45 minuten was ik al 7 noppen kwijt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maakt volgens mij weinig uit
even war vaseline op het schroefdraad smeren als je E voor de 1e x vastdraaid voorkomt vastroesten
Hummelquote:Op donderdag 16 september 2010 17:06 schreef Heichler het volgende:
Welke voetbalschoenmerken zijn breed?
Mijn voetbalschoenen liggen nu bijna in twee stukken en het schiet ook niet fijn als de bal contact maakt met je sok
Dat waren mijn vorige ook, ze zaten perfect maar vond het balcontact niet zo fijn.quote:
Heb ik ook, waren 70 euries, maar spelen heerlijk!quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:26 schreef Tornadovis het volgende:
In mei dit seizoen de Adidas AdiPure III TRX FG goud-variant gekocht.
Helaas ging bij de linkerschoen tpv de grote teen al vrij snel het leer los van de zool. (wss na een keer in de grond trappen). Verder een fijne en mooie schoen!
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |