Heb al heel lang niet mee gevoetbald en ik ga dit seizoen weer beginnen. Wil wel een paar fatsoenlijke schoenen hebben, maar ik durf ze niet op de gok te bestellen.quote:
Coach, vanwege de sponsor en daardoor gratis.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:48 schreef Fuszy het volgende:
Waar kopen jullie eigenlijk je schoenen? Is een intersport of Perry sport een goede keus of kan je het beter bij een andere winkel zoeken?
Zie nu al die schoenen met super veel kleuren en dat is dan weer niet echt mijn ding. Wat kleuren zoals die zwart met oranje adidas mag nog wel, maar wat er nu ligt is wel extreem
Oe deze zijn wel heel erg zwart....quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:24 schreef Quantic het volgende:
Ik heb mijn keuze gemaakt en ben niet voor de "fashion" predators gegaan. Aangezien Adidas mij wel altijd is bevallen heb ik voor deze gekozen:
[ afbeelding ]
De blacked out Adidas AdiPure 11pro
Inderdaad, geen opvallende schoentjes voor mij, heb er helemaal niets mee! Ik zorg wel dat ik opval met me skills, niet met hoe fel mijn schoenen zijnquote:
Ik hou het liever bij klassiek, zwart met wit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:11 schreef Quantic het volgende:
[..]
Inderdaad, geen opvallende schoentjes voor mij, heb er helemaal niets mee! Ik zorg wel dat ik opval met me skills, niet met hoe fel mijn schoenen zijn
Precies dezelfde schoen dus, maar dan in een andere kleuren combinatiequote:Op donderdag 5 juli 2012 10:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik hou het liever bij klassiek, zwart met wit.
Copa Mundial bij voorbeeld.
Ald denk ik dat de 11PRO mijn volgende schoen gaat worden:
[ afbeelding ]
Maar eerlijk gezegd interesseert het me geen drol hoe mijn schoenen er uit zien. Comfort en ondersteuning vind ik het belangrijkste. Als dat moet met Gele schoenen, rode schoenen of inderdaad zwarte schoenen, dan so be it!
Ik heb mijn predators gewoon online gekocht. Zwart met rood.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:48 schreef Fuszy het volgende:
Waar kopen jullie eigenlijk je schoenen? Is een intersport of Perry sport een goede keus of kan je het beter bij een andere winkel zoeken?
Zie nu al die schoenen met super veel kleuren en dat is dan weer niet echt mijn ding. Wat kleuren zoals die zwart met oranje adidas mag nog wel, maar wat er nu ligt is wel extreem
Ja inderdaad dezelfde schoen. Maar goed ik heb nog even de tijd. Bij aanvang van de voorbereiding komt de sponsor weer over de brug en dan kan ik nog uitgebreid onderzoek doenquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:52 schreef Quantic het volgende:
[..]
Precies dezelfde schoen dus, maar dan in een andere kleuren combinatieZiet er goed uit!
Ben benieuwdquote:De mi-Coach speedcell registreert diverse gegevens tijdens de wedstrijd welke daarna uitgelezen en geanalyseerd kunnen worden op zowel de computer als op de Smartphone.
Mag ik vragen waarom je graag een micoach wilt? Ik denk dat je alleen écht wat aan een MiCoach hebt als je op een hoog niveau speelt (topklasse en hoger) omdat het rond dat niveau om de kleinere zaken gaat draaien. Voor de dikke lul 3 bier 5e klas senioren zondag voetballer is het vrij nutteloos... Of je moet het gewoon leuk vinden om je stats te zien...quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:26 schreef Michaelvanb het volgende:
Ik heb gisteren deze besteld: http://www.voetbalshop.nl/adidas-predator-d5-trx-fg-brb-1.html
[ afbeelding ]
Nieuwe adidas predators met micoach
[..]
Ben benieuwd
Ik heb dit weekend voor het eerst een stukje gespeelt op de 11Pro schoentjes en ze zijn best appart. Doordat het begin stuk van de schoen syntetisch is en pas vanaf de wreed leder is krijg je een raar effect. Ik vind het wel prettig. Het komt er op neer dat je in het midden van je voet erg ingepakt en strak zit en het voelt alsof je in de schoen wordt gezogen, de schoenen vallen dus strakker als normaal, aangezien het syntetisch is rekt dit ook niet uit en moet je deze schoenen dus absoluut niet aanschaffen als je brede voeten hebt!quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik hou het liever bij klassiek, zwart met wit.
Copa Mundial bij voorbeeld.
Ald denk ik dat de 11PRO mijn volgende schoen gaat worden:
[ afbeelding ]
Maar eerlijk gezegd interesseert het me geen drol hoe mijn schoenen er uit zien. Comfort en ondersteuning vind ik het belangrijkste. Als dat moet met Gele schoenen, rode schoenen of inderdaad zwarte schoenen, dan so be it!
Ik heb de White out versie besteld.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:24 schreef Quantic het volgende:
Ik heb mijn keuze gemaakt en ben niet voor de "fashion" predators gegaan. Aangezien Adidas mij wel altijd is bevallen heb ik voor deze gekozen:
[ afbeelding ]
De blacked out Adidas AdiPure 11pro
Die zijn echt gaaf! Maar ik zie het niet zitten om na elke wedstrijd mijn voetbalschoenen te poetsenquote:Op maandag 9 juli 2012 09:11 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ik heb de White out versie besteld.![]()
Al is de Black out versie ook heel mooi, maar vond de witte wat mooier. Daarnaast passen de witte schoenen perfect bij voetbaltenue.
[ afbeelding ]
Erg mooi inderdaad, jammer van het vele poetswerkquote:Op maandag 9 juli 2012 09:11 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ik heb de White out versie besteld.![]()
Al is de Black out versie ook heel mooi, maar vond de witte wat mooier. Daarnaast passen de witte schoenen perfect bij voetbaltenue.
[ afbeelding ]
Nike Tiempo en Adidas Predator. Over het algemeen zijn Adidas schoenen breder dan die van Nike.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:58 schreef BDIL het volgende:
Ik ben op zoek naar voetbal schoenen voor het komend seizoenHeb mijn Puma's kapot gelopen en die zijn aan de zijkant gescheurd. Ik heb brede voeten en zoek daarom en goed passend model of merk schoenen, iemand suggesties?
En als je 4e klas zaterdag speelt.... is het dan ook nutteloos?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:04 schreef Quantic het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je graag een micoach wilt? Ik denk dat je alleen écht wat aan een MiCoach hebt als je op een hoog niveau speelt (topklasse en hoger) omdat het rond dat niveau om de kleinere zaken gaat draaien. Voor de dikke lul 3 bier 5e klas senioren zondag voetballer is het vrij nutteloos... Of je moet het gewoon leuk vinden om je stats te zien...
Ik las iets dat de predator door zon vaste tong niet echt meer te gebruiken is voor een brede voet met een hoge wreef, klopt dat of ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:07 schreef Push. het volgende:
[..]
Nike Tiempo en Adidas Predator. Over het algemeen zijn Adidas schoenen breder dan die van Nike.
Zo precies weet ik het niet. Misschien kan je dan naar Copa Mundial kijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik las iets dat de predator door zon vaste tong niet echt meer te gebruiken is voor een brede voet met een hoge wreef, klopt dat of ?Welke predator is het model van komend voetbalseizoen?
Ja dan ook, maar ik vind de Mi-Coach sowieso nutteloos :-) Ik ben vooral benieuwd naar hoe de nieuwe Predators spelen. Al ervaringen jongens?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En als je 4e klas zaterdag speelt.... is het dan ook nutteloos?
Dit jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:42 schreef Push. het volgende:
[..]
Zo precies weet ik het niet. Misschien kan je dan naar Copa Mundial kijken.
Mi-coach is inderdaad niet erg nuttig ofzo maar ben nu eenmaal een gadget freak en vind het wel tof.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:35 schreef Quantic het volgende:
[..]
Ja dan ook, maar ik vind de Mi-Coach sowieso nutteloos :-) Ik ben vooral benieuwd naar hoe de nieuwe Predators spelen. Al ervaringen jongens?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |