Het probleem is opgelost. De schoen is gerepareerd en ik krijg 40% korting op de aankoop van nieuwe schoenen bij ze.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand een idee hoe het met garantie van voetbalschoenen gaat?
Een van mijn Adidas F50I schoen (duurste versie) is op een naad gewoon afgescheurd. De schoenen zijn dan wel in januari gekocht (langer geleden dan een half jaar terug) maar dat was in de winterstop en ik speel er alleen wedstrijden op. Dat zijn er dus maximaal 10 a 15 geweest.
Ze zijn opgehaald door voetbalschoenenshop.nl maar die zeggen dood leuk dat het onder gebruiksslijtage valt. Dat vind ik nogal kort door de bocht. Dit is hun eigen oordeel en hebben dit niet door Adidas zelf laten beoordelen.
Hoe kan ik dit het beste oplossen?
Hoe heb je dit opgelost? Met Adidas zelf of met voetbalschoenenshop? Ik heb hier nog een paar Adipure liggen die na 1 seizoen ook helemaal kapot zijn gesleten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het probleem is opgelost. De schoen is gerepareerd en ik krijg 40% korting op de aankoop van nieuwe schoenen bij ze.
Nu wilde ik dus nieuwe schoenen bestellen. De Adidas F50 Adizero TRX FG. Nu zijn die schoenen in plastick en in leer leverbaar. Ik neem aan dat leer een betere pasvorm heeft?
Hoe wil je dat gaan claimen dan? Slijtage valt natuurlijk niet onder garantie. Wat ik had was een scheur midden op de wreef van de schoen. Iets wat niet onder natuurlijke slijtage viel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:36 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Hoe heb je dit opgelost? Met Adidas zelf of met voetbalschoenenshop? Ik heb hier nog een paar Adipure liggen die na 1 seizoen ook helemaal kapot zijn gesleten.
Hummel is over het algemeen breder. Maar blaren komen juist vaak voor door te los zittende schoenen omdat je er in schuurt. Weet je zeker dat het door "te brede" voeten komt?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:34 schreef wassup12 het volgende:
Ik heb al jaren Adidas schoenen, maar ik heb vooral last val blaren. Volgens mij komt dit doordat mijn voeten te breed zijn voor deze schoenen. Heeft iemand suggesties voor wat bredere schoenen en dan ook een winkel waar ik die zou kunnen kopen?
http://www.prodirectsocce(...)ats-black-41135.aspxquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wilde nieuwe voetbalschoenen... wtf is dat met al die achterlijke kleuren
Ik wil sowieso altijd Adidas Predators, die zitten het lekkerst. Maar gewoon nergens normaal zwart te vinden
Nu maar zwart/rode predators gekocht... onder een blauw/wit/blauw tenue
Ja de mijne waren 60 euro, mooi prijsjequote:Op dinsdag 10 april 2012 19:52 schreef Davicii het volgende:
[..]
http://www.prodirectsocce(...)ats-black-41135.aspx
Nou volgens mij nu al toch???quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:57 schreef Guidetti het volgende:
Mensen! Een vraag met betrekking tot het afprijzen van voetbalschoenen. Ik wil deze schoen aanschaffen: http://www.voetbalshop.nl/nike-mercurial-glide-iii-fg-1.html
Het is een nieuw type maar eigenlijk heb ik ze deze zomer pas rond begin augustus nodig. Iemand een idee wanneer ik kan verwachten dat dit type schoen afgeprijst wordt?
Die afprijzing van 10% ten opzichte van de standaard prijs is er bij webshops vanaf dat ze te koop zijn al.quote:
Je zou adidas adipure schoenen kunnen proberen?quote:
Online?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:48 schreef Fuszy het volgende:
Waar kopen jullie eigenlijk je schoenen? Is een intersport of Perry sport een goede keus of kan je het beter bij een andere winkel zoeken?
Zie nu al die schoenen met super veel kleuren en dat is dan weer niet echt mijn ding. Wat kleuren zoals die zwart met oranje adidas mag nog wel, maar wat er nu ligt is wel extreem
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |