abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87243911
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand een idee hoe het met garantie van voetbalschoenen gaat?
Een van mijn Adidas F50I schoen (duurste versie) is op een naad gewoon afgescheurd. De schoenen zijn dan wel in januari gekocht (langer geleden dan een half jaar terug) maar dat was in de winterstop en ik speel er alleen wedstrijden op. Dat zijn er dus maximaal 10 a 15 geweest.

Ze zijn opgehaald door voetbalschoenenshop.nl maar die zeggen dood leuk dat het onder gebruiksslijtage valt. Dat vind ik nogal kort door de bocht. Dit is hun eigen oordeel en hebben dit niet door Adidas zelf laten beoordelen.

Hoe kan ik dit het beste oplossen?
Het probleem is opgelost. De schoen is gerepareerd en ik krijg 40% korting op de aankoop van nieuwe schoenen bij ze.

Nu wilde ik dus nieuwe schoenen bestellen. De Adidas F50 Adizero TRX FG. Nu zijn die schoenen in plastick en in leer leverbaar. Ik neem aan dat leer een betere pasvorm heeft?
pi_87251751
Uiteindelijk toch maar de zwarte leren besteld :)

woensdag 20 juli 2011 @ 19:36:11 #153
51286 w00h00
Digital man!
pi_99717852
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2010 13:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Het probleem is opgelost. De schoen is gerepareerd en ik krijg 40% korting op de aankoop van nieuwe schoenen bij ze.

Nu wilde ik dus nieuwe schoenen bestellen. De Adidas F50 Adizero TRX FG. Nu zijn die schoenen in plastick en in leer leverbaar. Ik neem aan dat leer een betere pasvorm heeft?
Hoe heb je dit opgelost? Met Adidas zelf of met voetbalschoenenshop? Ik heb hier nog een paar Adipure liggen die na 1 seizoen ook helemaal kapot zijn gesleten.
pi_99718218
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 19:36 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Hoe heb je dit opgelost? Met Adidas zelf of met voetbalschoenenshop? Ik heb hier nog een paar Adipure liggen die na 1 seizoen ook helemaal kapot zijn gesleten.
Hoe wil je dat gaan claimen dan? Slijtage valt natuurlijk niet onder garantie. Wat ik had was een scheur midden op de wreef van de schoen. Iets wat niet onder natuurlijke slijtage viel.

Dit alles is via voetbalshop gegaan. Ik heb ze wel de schoenen op moeten sturen ter controle waarna ik ze een week later van ze terug heb gekregen.
pi_103900739
Ik heb al jaren Adidas schoenen, maar ik heb vooral last val blaren. Volgens mij komt dit doordat mijn voeten te breed zijn voor deze schoenen. Heeft iemand suggesties voor wat bredere schoenen en dan ook een winkel waar ik die zou kunnen kopen?
pi_103906707
quote:
5s.gif Op woensdag 2 november 2011 23:34 schreef wassup12 het volgende:
Ik heb al jaren Adidas schoenen, maar ik heb vooral last val blaren. Volgens mij komt dit doordat mijn voeten te breed zijn voor deze schoenen. Heeft iemand suggesties voor wat bredere schoenen en dan ook een winkel waar ik die zou kunnen kopen?
Hummel is over het algemeen breder. Maar blaren komen juist vaak voor door te los zittende schoenen omdat je er in schuurt. Weet je zeker dat het door "te brede" voeten komt?
pi_103915190
Ik heb al een tijdje een aardig grote bloedblaar op mijn hiel, ik denk dat dat komt doordat mijn hiel over de zool van mijn schoen ligt. Ik heb sinds kort ook grote blaren op mijn grote teen en de bal van mijn voet. Ik denk dat dat komt door te smalle schoenen. Maar ik zal eens kijken naar Hummel schoenen.
pi_110030090
Beste Fokkers,

Ik heb nu 8/9 maanden mijn Puma King T11, maar hij is nu (al) uitgescheurd aan de zijkanten.
(waarschijnlijk nog niet breed genoeg)
Ik heb erg brede voeten en bij de Intersport waren dit de enige die passen.
Nu ben ik op zoek naar nieuwe, zijn er nog bredere voetbalschoenen als de T11?

Groetjes,
Slenger
pi_110039739
Heb ook vrij brede voeten, maar de CTR360 van nike bevalt mij op dit moment goed :)
pi_110133856
Ik wilde nieuwe voetbalschoenen... wtf is dat met al die achterlijke kleuren -O-
Ik wil sowieso altijd Adidas Predators, die zitten het lekkerst. Maar gewoon nergens normaal zwart te vinden :{

Nu maar zwart/rode predators gekocht... onder een blauw/wit/blauw tenue :D
pi_110150189
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wilde nieuwe voetbalschoenen... wtf is dat met al die achterlijke kleuren -O-
Ik wil sowieso altijd Adidas Predators, die zitten het lekkerst. Maar gewoon nergens normaal zwart te vinden :{

Nu maar zwart/rode predators gekocht... onder een blauw/wit/blauw tenue :D
http://www.prodirectsocce(...)ats-black-41135.aspx
Wees meester en vormgever van jezelf. F. Nietzsche
pi_110150644
Nike tiempo is vrij breed.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_110154494
quote:
Ja de mijne waren 60 euro, mooi prijsje
pi_111925350
Mensen! Een vraag met betrekking tot het afprijzen van voetbalschoenen. Ik wil deze schoen aanschaffen: http://www.voetbalshop.nl/nike-mercurial-glide-iii-fg-1.html
Het is een nieuw type maar eigenlijk heb ik ze deze zomer pas rond begin augustus nodig. Iemand een idee wanneer ik kan verwachten dat dit type schoen afgeprijst wordt?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_111925533
Heb nu T90 schoenen
pi_111926574
quote:
19s.gif Op woensdag 23 mei 2012 13:57 schreef Guidetti het volgende:
Mensen! Een vraag met betrekking tot het afprijzen van voetbalschoenen. Ik wil deze schoen aanschaffen: http://www.voetbalshop.nl/nike-mercurial-glide-iii-fg-1.html
Het is een nieuw type maar eigenlijk heb ik ze deze zomer pas rond begin augustus nodig. Iemand een idee wanneer ik kan verwachten dat dit type schoen afgeprijst wordt?
Nou volgens mij nu al toch???
pi_111926648
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2012 14:25 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Nou volgens mij nu al toch???
Die afprijzing van 10% ten opzichte van de standaard prijs is er bij webshops vanaf dat ze te koop zijn al.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_111926740
Ow wacht ik lees het verkeerd :@

Het is de nieuwe schoen al? Dan paar weken na de winterstop? Misschien aan het einde van het seizoen?
pi_112011352
Zojuist mijn Copa's weer onder het stof vandaan gehaald (na 3 jaar), volgend seizoen weer in de baan.
Ze zijn nog perfect eigenlijk maar aangezien er weer een paar schoenen in het verschiet liggen van de sponsor neem ik er waarschijnlijk een paar F50 bij.
pi_113060894
Afgelopen seizoen de Nike Tiempo Legend gehad, maar die zijn te klein geworden. Nu ben ik opzoek naar nieuwe en worden het de Blauw - Witte CTR van Nike. Heb zelf brede voeten, iemand ervaring met de CTR?
pi_113579066
Even dit topic maar een kick geven dan. Het nieuwe seizoen staat weer voor de deur en aangezien ik mijn laatste paar alweer heb versleten ga ik weer nieuwe kopen! Hebben jullie al wat op het oog? Ik ben er zelf nog niet helemaal uit, had hiervoor de adidas predator maar deze is dit jaar wel erg veranderd richting het model van de F50!
pi_113587157
Niemand? :')
pi_113599424
Waar kopen jullie eigenlijk je schoenen? Is een intersport of Perry sport een goede keus of kan je het beter bij een andere winkel zoeken?

Zie nu al die schoenen met super veel kleuren en dat is dan weer niet echt mijn ding. Wat kleuren zoals die zwart met oranje adidas mag nog wel, maar wat er nu ligt is wel extreem :P
Feyenoord Rotterdam
pi_113599893
quote:
19s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 17:48 schreef Fuszy het volgende:
Waar kopen jullie eigenlijk je schoenen? Is een intersport of Perry sport een goede keus of kan je het beter bij een andere winkel zoeken?

Zie nu al die schoenen met super veel kleuren en dat is dan weer niet echt mijn ding. Wat kleuren zoals die zwart met oranje adidas mag nog wel, maar wat er nu ligt is wel extreem :P
Online?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')