Zegt vriendlief ook altijd, maar dat is ook weer zo'n troep om op te ruimen!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
stop de stekker van een fohn in de stopcontact en flikker de fohn in het bad en je probeel is opgelost
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Je kan maar een kraan paar keer aanzetten? Woon je toevallig in een flatje in een achterbuurtje?
Dat ik de eerste was met deze reactiequote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:58 schreef timmmmm het volgende:
Pics van zusje en pics van jou en vriendin in badkamer.
Neuh, raar bad. Als het water op een bepaalde hoogte komt wordt het weggeslurpt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:58 schreef MouzurX het volgende:
De kraan niet uitdoen??
Ik neem aan dat nadat je het bad vol hebt laten lopen je er geen water meer bij doet?
Of doet zij het putje half open en de kraan aan ofzo?
Oh zo, haha ik dacht al.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Als zij warm water gebruikt is het in de douche een zielig zacht klein straaltje. En er kan ook niet afgewassen worden als ze in bad zit, warme water in de badkamer heeft voorrang oid
.
HAHAH TS HEEFT GEENEENS EEN AFWASMACHINE!
Dat kan mijn camera niet aanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:59 schreef afcajos het volgende:
NOU GODVERDOMME SCHIET OP MET DE NAAKTPICS VAN JE ZUSJE
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
zodat vriendin en ik wel even badkamer in kunnen
Als je dat regelmatig 4 uur doet heb je zeker ook wel een water en gasrekening waar je u tegen zegt?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Neuh, raar bad. Als het water op een bepaalde hoogte komt wordt het weggeslurpt.
Maar goed, nu even snel naar de badkamer voor ze weer in bad gaat
Je hoeft het bad maar 1 keer vol te laten lopen lijkt mijquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je dat regelmatig 4 uur doet heb je zeker ook wel een water en gasrekening waar je u tegen zegt?
dan wordt het koud. Lijkt me niet dat ze in een koud bad gaat zitten, dus moet het verwarmt of ververst worden. Praat gewoon tegen je ouders over de energie rekening, verzin tegen je zusje 1 of ander verhaal over bacterien enzoquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je hoeft het bad maar 1 keer vol te laten lopen lijkt mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bahquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:11 schreef Black-Death het volgende:
Neuk haar moeder, dat zal haar leren
Dit.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:16 schreef TC03 het volgende:
TS heeft incapabele ouders.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:29 schreef Kevincy het volgende:
waarschijnlijk een stink kut
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
zodat vriendin en ik wel even badkamer in kunnen
TS komt uit Katwijk aan Zee dus ze stinkt sowieso naar haringquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:29 schreef Kevincy het volgende:
waarschijnlijk een stink kut
Krijgen we een vrouwelijke kees bij de CVquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:55 schreef Daniel1976 het volgende:
Dude doe het simpel. Na een half uur loop je naar zolder / kelder / bijkeuken (doorhalen wat niet van toepassing is). Loop naar de cv. en trek de stekker uit het stopcontact.
Ga weer iets voor jezelf doen en wacht af wat er gebeurd.
Laptop met adapter geniet de voorkeur.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
stop de stekker van een fohn in de stopcontact en flikker de fohn in het bad en je probeel is opgelost
Offtopic klacht: Dirk Kuijtquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:38 schreef Rapaille het volgende:
[..]
TS komt uit Katwijk aan Zee dus ze stinkt sowieso naar haring
Dit gaat zich later terugbetalen let maar op.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
EN DE NEGERS IN AFRIKA DAN! Die hebben geen waterEn je zusje zit gewoon 4 uur per dag in bad
Incest all the wayquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:58 schreef timmmmm het volgende:
Pics van zusje en pics van jou en vriendin in badkamer.
moet je tegen oscar vertellen, die pakt je wel even in je vuilnisbakjequote:
Dus dan in mijn eigen pis zitten? Nee dank jequote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:58 schreef gniffie het volgende:
In bad gaan als eerste, er lekker in plassen en als zij er dan in zit... Is zien hoe snel ze eruit is
Je kijkt teveel pron.quote:
17, bijna 18, maar geestelijk schat ik haar rond de 4.quote:
Geen idee welk dingetje ik dan moet.. dingessenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:55 schreef Daniel1976 het volgende:
Dude doe het simpel. Na een half uur loop je naar zolder / kelder / bijkeuken (doorhalen wat niet van toepassing is). Loop naar de cv. en trek de stekker uit het stopcontact.
Ga weer iets voor jezelf doen en wacht af wat er gebeurd.
Niets stoers aan dat onmens, gewoon fucking psycho is ze.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:24 schreef Fascination het volgende:
Wat is jouw zusje een stoere chick.
Niets lekkerders dan uren in bad zitten weg te weken.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:38 schreef Rapaille het volgende:
[..]
TS komt uit Katwijk aan Zee dus ze stinkt sowieso naar haring
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:34 schreef JEFFreal het volgende:
[..]
awww kom ook uit katwijk![]()
en dan te bedenken dat ik ooit jou berichte dat je fijne posts maak, wat ik anders nooit doe. Ik voel destiny![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:51 schreef LangeJan het volgende:
Is dit haar favoriete CD?
[ afbeelding ]
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
17, bijna 18, maar geestelijk schat ik haar rond de 4.
Je vriend is wel technisch? Want dan ...quote:Geen idee welk dingetje ik dan moet.. dingessen. Heel erg a-technisch.
Kwestie verkeerde pillen?quote:Niets stoers aan dat onmens, gewoon fucking psycho is ze.
Er gaat iets gebeuren, en het is niet fijn...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:10 schreef Bob-B het volgende:
Blond en bijna 18, volgens de Bro-code mag 18 nog, dus daar wil ik het morgen nog even met je over hebben, of vanavond als je weer dronken op msn zit
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:18 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb mij afgetrokken op het plaatje in de OP.
Je mag haar hebben. Je moet haar wel zelf africhten, wil hier thuis niet lukken. Ze is wel zindelijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:10 schreef Bob-B het volgende:
Blond en bijna 18, volgens de Bro-code mag 18 nog, dus daar wil ik het morgen nog even met je over hebben, of vanavond als je weer dronken op msn zit
En ze is blondquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:06 schreef griekjeee het volgende:
Ze heeft zo te zien wel lekkere appeltietjes
Dat vind ik dan weer minder maar enfin. Hoofd kan onder water enzo.quote:
Niet gaan stotteren.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:46 schreef Fortitudo het volgende:
kk slecht voor je huid
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:51 schreef LangeJan het volgende:
Is dit haar favoriete CD?
[ afbeelding ]
Misschien moet je eens naar het online/offline icoon kijken. Duidelijk een vrouw.quote:Op zondag 28 juni 2009 02:48 schreef Booomer het volgende:
Wtf jij bent een man en zij is jou de baas?![]()
Volgens mij hoort ze zich aan jou aan te passen: dus in bad zodra jij geweest bent.
Nee dude, met kleding aan.quote:Op zondag 28 juni 2009 02:51 schreef StefanoSanders het volgende:
Dus er zit ergens een tiener meisje vier uur lang naakt in bad waar is dat ?
Dus jij snel je laptop mee de badkamer in nemen...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nu heb ik haar omgekochtzodat vriendin en ik wel even badkamer in kunnen
Ik ga toch maar melden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je mag haar hebben. Je moet haar wel zelf africhten, wil hier thuis niet lukken. Ze is wel zindelijk.
Knokploeg?quote:Op zondag 28 juni 2009 12:53 schreef Chai het volgende:
Huur een paar fokkers in om haar uit bad te verwijderen.
Maar zo ben je ze toch gewend?quote:Op zondag 28 juni 2009 12:42 schreef Lakitu het volgende:
Geen pics van zusje graag, is waarschijnlijk toch fucking lelijk
Dat gaat fout, dat eindigt in een gigantische orgie.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:53 schreef Chai het volgende:
Nee.quote:
of een koffiepadquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:16 schreef Geqxon het volgende:
Trek de kraan van het bad uit elkaar, stop er een forse bolus en schroef alles weer in elkaar. Probleem opgelost!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jonge, ik bin op de weaze
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:00 schreef Stevennn het volgende:
pic.:nou, ik zou t wel wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm.. this is relevant to my interests..quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:00 schreef Stevennn het volgende:
pic.:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
En telefoonnummer/msn/hyves?Feyenoord Rotterdam
quote:
Haha net een inktvisquote:
bahbah, je zal het maar hebben.. ze is wel behoorlijk aan de dunne trouwens!quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
quote:
of ze heeft een penis of het is een zeemeermin.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:44 schreef Federer-fan het volgende:
Ik moest denken aan dat liedje van Michael Jackson, "Who's Bad?" (wiens bad?)
quote:
Zo niet, dan wordt het echt tijd voor naaktfoto'squote:Op donderdag 30 juli 2009 17:46 schreef stevenmac26 het volgende:
En is het zusje van TS nog steeds zo vervelend of komt ze wat vaker uit bad??
Dat zat ik me echt al de hele dag af te vragen!
2 zusjes die met elkaar in bad gaanquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:00 schreef makkie88 het volgende:
ga je nu met een vriendin onder de douche? ts is toch zelf ook vrouw? pics?
3 vrouwen totaal dusquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:27 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
2 zusjes die met elkaar in bad gaan
Gaaaaaastquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:44 schreef Federer-fan het volgende:
Ik moest denken aan dat liedje van Michael Jackson, "Who's Bad?" (wiens bad?)
geile badpaintchineesquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:03 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
het is net een chinees
guiltyquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Nòòòòòò, welke cabron heeft dit topic omhoog geschopt?
Dus u bent een hoer?quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:15 schreef zagevent het volgende:
Mits betaling richt ik je zusje wel af TS.
Hoelang heb jij je niet gewassen dan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:13 schreef Zipportal het volgende:
Een bad nemen.Praktisch gezien, lig je gewoon in je eigen drek te druppelen.
douchen misschien?quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:36 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Hoelang heb jij je niet gewassen dan?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Als zij warm water gebruikt is het in de douche een zielig zacht klein straaltje. En er kan ook niet afgewassen worden als ze in bad zit, warme water in de badkamer heeft voorrang oid
.
HAHAH TS HEEFT GEENEENS EEN AFWASMACHINE!
In bad gaan is inderdaad zo 1920.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:33 schreef NoBody122 het volgende:
Waar slaat het op om de kraan de hele tijd te laten lopen, als het waterniveau zijn hoogtepunt al heeft bereikt?
Kapot met dat soort verspillende mongolen
quote:Op zondag 28 juni 2009 12:53 schreef Chai het volgende:
KnFokploegquote:
In bad gaan is ook niet om schoon te worden...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In bad gaan is inderdaad zo 1920.
Onder de douche is praktischer en zuiniger, al moet je er ook geen half uur onder staan.
Zegt iemand die hier pas 1 jaar isquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat ik de eerste was met deze reactie
KLB is niet wat het geweest is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |